-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Να ξεκινήσουμε με κάτι εύκολα πραγματοποιήσιμο, το οποίο θα μπορεί να απορροφηθεί από την εγχώρια αγορά. Δε λέω σε καμία μα καμία περίπτωση να φτιάξουμε... οικογενειακό αυτοκίνητο, καθώς οι απαιτήσεις πλέον είναι φοβερά μεγάλες. Αλλά ένα συμμαζεμένο φορτηγάκι, ένα καρτ, ένα ερασιτεχνικό αγωνιστικό μπορούμε να φτιάξουμε.
Το βασικό είναι να αποκτηθεί εμπειρία, φήμη, πάτημα στην αγορά και, μέσω αυτών, αυτοπεποίθηση.
ΟΚ, ΟΚ για πρωτη φορα, θα το παρω σοβαρα το θεμα. ΟΚ λοιπον. Let's go:
Ας αρχισουμε απο 2 πραγματα:
- Νομοι ασφαλειας
- Νομοι ρυπανσης
Τωρα που η Ελλαδα ειναι μελος της ΕΕ (μιλαω σα να μπηκε περισυ αλλα τελος παντων), ειμαι σιγουρος, οπως και εδω στις ΗΠΑ, πρεπει να υπαρχουν καποιο νομοι που να εχουν να κανουν με την ασφαλεια οποιοδηποτε οχηματος. Δεν εχω ιδεα ποιοι ειναι αυτοι οι νομοι και δεν εχω ιδεα καν εαν ισχυουν για το υποθετικο ΕΛληνικο Μπαγκι. Αλλα ΕΑΝ υπαρχουν, θα υπαρξει προβλημα (ενα απο τα πολλα). Αλυτο? Οχι βεβαια. Τι εννοω. Δεν ειμαι ειδικος, αλλα ενα πραγμα ξερω. Και μονο, το κοστος για κατασκευη ενος οχηματος που θα ειναι συμφωνο με τους νομους ασφαλειας της ΕΕ ή των ΗΠΑ (υποθετικα), μαντευω οτι, θα κανει το ολο προτζεκτ απαγορευτικο, εαν μιλαμε για ενα Μπαγκι που θα απευθηνεται στην Ελληνικη αγορα. Μιλαμε για πολλα λεφτα, σορρυ.
Το ιδιο και με τους νομους ρυπανσης. Ξερεται ποσο κοστιζει να εξελιξεις ενα κινητηρα (ακομη και μικρο), απο την αρχη (from the ground up), οποιος να ειναι ραφιναρισμενος, μετρια δυνατος, αλλα και να ειναι συμφωνος των νομων ρυπανσης? Και παλι, υποθετω οτι υπαρχουν νομοι οι οποιοι ισχυουν για αυτο το υποθετικο Μπαγκι ή οτιδηποτε. Ισως να υπαρχει νομος που να λεει, οτι εαν μιλαμε για 20Κ παραγωγη, να μην χρειαζεται να εισαι συμφωνος των νομων. Δεν εχω ιδεα. Ομως εαν πρεπει να παμε συμφωνοι ακομη και με εναν απο τους παραπανω παραγοντες, το κοστος θα ειναι τεραστιο αμεσως, αμεσως.
Αλλο προβλημα κοστους. Το ΠΑΤΩΜΑ. Ολοι ξερεται οτι δεν ειναι τυχαιο που ακομη και η κυρα Μαρια απο το χωριο, ακολουθει την στρατηγικη ΚΟΙΝΑ ΠΑΤΩΜΑΤΑ across brands. Γγολφ, Α3, ΤΤ, κτλ. Σωστα? Γιατι το κανουν αυτο? Διοτι για να αρχισεις ενα πατωμα..απο το πατωμα...εεε....απο την αρχη...σχεδιαστικως, κοστιζει ΕΝΑ ΚΑΡΟ χρηματα. Αρα....τι θα κανεις με το πατωμα? Θα αγορασεις τα σχεδια καποιου αλλου? Ισως? Γιατι οχι. Ποσο θα κανει κατι τετοιο ομως? Σιγουρα πιο φθηνο, αλλα ποιοι θα ειναι οι διακανονισμοι. Η εταιρια που θα σου πωλησει τα σχεδια, μπορει να θελει μεριδιο στην δικη σου εταιρια (ηδη γινεσαι λιγοτερο Ελληνικη αμεσως, αμεσως αρα). Μπορει αυτο να μην ειναι προβλημα, μπορει να ειναι ομως.
Προμηθευτες. Απο που θα αγορασεις....ας πουμε...τι θεσεις. Απο την Ρεκαρο? Ισως θα επρεπει να βρεις καποια φθηνη εταιρια. Απο την Κορεα π.χ. Ομως ισως να ηταν καλυτερα να ειναι απο χωρα της ΕΕ. Ισως πιο ακριβη, ομως ισως να διευκολυνοντε οι συναλλαγες σου με αυτη....λογο Ευρω, λογο tariffs, φορους γενικα, ποιος ξερει τι. ΟΚ και βρηκες τον προμηθευτη. Ποιοι εινια οι διακανονισμοι? Καπου εκει θα τα βρεις σκουρα, διοτι οποιοσδηποτε σοβαρος προμηθευτης (Delphi, TRW, etc) ακουσει οτι μιλαμε για 20Κ κομματια τον χρονο, ουτε θα απαντησει τα μυνηματα σου στον τηλεφωνητη του. Ισως? Ισως οχι. Αρα ισως να πρεπει να πας σε προμηθευτη που και αυτος εινια νεος και μικρος. ΠΟυ ψαχνει να επεκταθει και θα δεχθει παραγγελιες απο τον οποιονδηποτε. Τοτε εχουμε να κανουμε με ενα νεο γρουπ δυναμικων. Δηλαδη? Τετοιου ειδους προμηθευτες πιθανος να σου δημιουργησουν προβληματα? Ξερουμε ολοι μας το ποσο σημαντικος παραγον στην επιτυχεια μιας εταιριας ειναι οι προμηθευτες (Kan Ban - JIT). Εαν σου πει μονο αυτος που φτιαχνει το τιμονι (ενα απο τα χιλιαδιες εξαρτηματα), οτι δεν μπορει να παραδωσει τα τιμονια που σου υποσχεθηκε στις 15 του μηνος, αλλα θα ειναι εκει στις 23, καταλαβαινεις οτι ΟΛΑ τα Μπαγκι σου, μενουν στην μαντρα. Μπαγκι χωρις τιμονι δεν γινεται να πουλησεις σωστα? Ουτε καν θα επεκταθω για το τι θα σημενε κατι τετοιο...
ΧΙΛΙΑ ΔΥΟ και ισως παραπανω πραγματα μπορουν να πανε λαθος....και για να τα σχεδιασεις ετσι ωστε να μειωσεις τις πιθανοτητες να πανε λαθος, θελει ΧΡΗΜΑ και ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. Πρωτα ανθρωπους. Και ανθρωπους τετοιους στην Ελλαδα δεν εχει. Αρα και τα χρηματα δεν θα πανε εκει. Τα χρηματα πανε στους καταλληλους ανρθωπους και το κυριοτερο? Συνεχιζουν να πηγενουν στους καταλληλους ανθρωπους. Σε λαθος ανθρωπους πανε μερικες φορες, αλλα δεν συνεχιζουν να πηγαινουν εκει.
Με αλλα λογια....αυτοκινητοβιομηχανια Ελλας....αδυνατον σημερα.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Καλό το think big,και δεν θα διαφωνήσω!!
Κάνεις όμως ενα πολύ μεγάλο λάθος στον συλλογισμό σου!!
Θεωρείς οτι μια εταιρεία θα πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να θελήσει να επεκταθεί και εκτός συνόρων διαρκώς!!Μια εταιρια που θα ειναι πετυχημενη παντα πρεπει να εχει ενα ματι στην επεκταση. Ετσι ειναι οχι επηδει το λεω εγω. Εμεινες στασιμος? Σε εφαγε η μαρμαγκα. Ποσα παραδειγματα θες?
Αυτό που είπα και λέω είναι οτι μια εταιρεία στήνεται για την Ελληνική αγορά (π.χ.) και εφόσον πάει καλά μπορεί να κοιτάξει και την επέκταση σε άλλους τομείς,αν μπορεί!!
Δεν είναι και τόσο κακό το να στοχεύσεις μια συγκεκριμένη αγορά και να είσαι επιτυχημένος σε αυτήν.Κουκ. Το προβλημα εδω ειναι οτι μιλαμε με 'λογια του αερα' που λετε εκει. Θεωρια. Γιαυτο δεν βλεπεις ποσο αφελη ειναι αυτα τα παραπανω. Αυτοκινητοβιομηχανια για την Ελληνικη αγορα, λεει.
ΟΚ. Απαντησε μου σε αυτο. Τι οχημα? Τι ειδους οχημα ειναι αυτο που θα το θελει τοσο πολυ η Ελληνικη αγορα και θα ειναι τοσο πετυχημενο (ασε που η Ελληνικη αγορα ειναι τοσο μικρη που δεν εχει την δυνατοτητα να κανει καμια εταιρια 'πετυχημενη' με την παγκοσμια εννοια - που ειναι η μονη σωστη εννοια), που δεν θα μπορεσει να ερθει μια αλλη εταιρια 'απο εξω' και...εις λαικην....να σε πατησει στο πατωμα. Για πες μου εσυ ποιο ειναι αυτο το οχημα που θα διμηουργησει την νεα πετυχημενη Ελληνικη Αυτοκινητοβιομηχανια (πριν παμε στο εργατικο δυναμικο και στα αλλα).
Τωρα για την SATO (ή την όποια άλλη εταιρεία) μάλλον τα έχεις μπερδέψει!
ΟΚ για να δουμε ποιος εχει μπερδεψει τι....
Φαντάζομαι αντιλαμβάνεσαι οτι όλα στις επιχειρήσεις είναι σχέση κόστους/οφέλους!
Δεν εχω ιδεα πως εχει φτασει σε αυτο το συμπερασμα. Αντιλαμβανομαι τον επιχειρηματικο τομεα ακριβως οπως ειναι. Με τους νομους του τομεα, αγραφους και μη. Τι θες να πεις?
Αν λοιπόν η Χ εταιρεία δεν βλέπει οτι μπορεί να πετύχει προσπαθώντας να ανταγωνιστεί άλλες μεγαλύτερες εκτός των συνόρων της,παίζει το παιχνίδι και βάζει άλλους εφικτούς στόχους!!
Και μπορεί να πετύχει!Και τότε να βάλει υψηλότερους στόχους!!Και? Το ιδιο πραγμα λεμε τοτε. Στο τελος και εσυ, μιλας για επεκταση. Σωστα? Αρα? Εγω δεν λεω, τον πρωτο χρονο να εισαι οσο μεγαλη ειναι η Φιατ. Λεω, οτι εαν σταματησεις να γινεσαι καλυτερος και μεγαλυτερος, ειναι θεμα χρονου πριν χασεις την εταιρια. Υπαρχουν διαφοροι τροποι.
Οσο για τους Ελληνες και για το ποιός φταίει,το έχουμε συζητήσει εδω πολλές φορές και εχω πει οτι οι άνθρωποι φταίνε για τις καταστάσεις.
Αλλά.....
Απο αυτό,πως φτάνεις στο συμπέρασμα οτι δεν υπάρχουν αξιόλογα στελέχη στην Ελλάδα,ειλικρινά δεν ξέρω!!??!!Ηδη το εγραψα αυτο. ΑΠο το ποσες Ελληνικες, πετυχημενες εταιριες υπαρχουν στην Ελλαδα σημερα. Θες και αλλη αποδειξη? Εαν ναι, τοτε you're in denial. Σορρυ.
Ισως τα βλέπεις πολύ αφ' υψηλού!!
Τα βλεπω απο ακριβως το υψος που αρμοζει να τα βλεπω. Ισως να εσυ να νομιζεις οτι τα βλεπω αφ'υψηλου διοτι δεν σου αρεσουν αυτα που εχω να πω.
Ισως ξεχνάς οτι τις ίδιες συνθήκες αντιμετώπισες!!Ισως απλά δεν πρόλαβες να δεις οτι και στην Ελλάδα υπάρχουν παρα πολλοί καλοί (στην δουλειά τους!)
Τις συνθηκες τις θυμαμαι και τις βλεπω και τωρα στην Ελλαδα φιλε Κουκ. Για το ποσοι καλλοι υπαρχουν στην δουλεια τους, δες το παραπανω που εγραψα. Ποσοι καλοι παντα ισουτε με το ποσες καλες εταιριες. Οι εταιριες αυτο αντικατροπτιζουν. Τους ανθρωπους που τις απαρτιζουν.
Επηδει δεν σε αρεσει το παραπανω, δεν σημενει οτι δεν ειναι και αληθεια οπως ειπα.
Οι αφορισμοί του στυλ 'δεν πρόκειται ποτέ να καταφέρετε τίποτα γιατι δεν μπορείτε!!' sorry αλλά είναι πολύ υποτιμητικοί!!
Χει! Ποτε εγραψα εγω κατι τετοιο? Βαζεις λογια στον στομα μου Κουκ. Με το παραπανω διαφωνω. Στο χερι καθε λαου (που ζει σε Δημκρατικη χωρα) ειναι να παει μπροστα.
Πιστεύω οτι θα μπορούσε κάλλιστα να επιβιώσει μια βιομηχανία οχημάτων που θα εθετε στόχο να κατασκευάσει αυτοκίνητα για την Ελληνική αγορά.
Και σιγά σιγά να ανεβάσει τους στόχους της.
Σε δική της πλατφόρμα ή σε δανεική.
Παράδειγμα?Το Pony που ειχε γίνει και της μόδας στην Καλιφόρνια!!Μακαρι.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Οι αφορισμοί του στυλ 'δεν πρόκειται ποτέ να καταφέρετε τίποτα γιατι δεν μπορείτε!!' sorry αλλά είναι πολύ υποτιμητικοί!!
Χει! Ποτε εγραψα εγω κατι τετοιο? Βαζεις λογια στον στομα μου Κουκ. Με το παραπανω διαφωνω. Στο χερι καθε λαου (που ζει σε Δημκρατικη χωρα) ειναι να παει μπροστα.
Πιστεύω οτι θα μπορούσε κάλλιστα να επιβιώσει μια βιομηχανία οχημάτων που θα εθετε στόχο να κατασκευάσει αυτοκίνητα για την Ελληνική αγορά.
Και σιγά σιγά να ανεβάσει τους στόχους της.
Σε δική της πλατφόρμα ή σε δανεική.
Παράδειγμα?Το Pony που ειχε γίνει και της μόδας στην Καλιφόρνια!!Μακαρι.
Ωραία.
Τώρα μπορούμε να συζητήσουμε και αυτό που ο Jacob έβαλε στην αρχή σαν θέμα?
ΑΝ υπήρχε μια Ελληνική βιομηχανία αυτοκινήτων και έβρισκε τα κεφάλαια για να ξεκινήσει...ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΗΓΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?! -
Επανέρχομαι στις αρχικές μου προτάσεις:
-
Ένα φθηνό, αξιόπιστο, οικονομικό, μικρό φορτηγάκι στην κατηγορία του Renault Kangoo ή του Fiat Doblo περίπου (ή και του Fiat Punto van), με δοκιμασμένα μηχανικά μέρη.
-
Ένα προσιτό, σωστά σχεδιασμένο καρτ.
-
Ένα προσιτό αγωνιστικό πρωτότυπο (σίγουρα θυμόμαστε τα πρωτότυπα με τα οποία έτρεχε ο Μάκης Σαλιάρης).
Από εκεί μπορεί να αποκτηθεί πολύτιμη εμπειρία, καθώς και μια καλή φήμη για την αυτοκινητοβιομηχανία.
-
-
Η μοναδική 'βιομηχανία' που έχουμε (γιατι μας την χάρισε ο Θεός!!) είναι ο Τουρισμός!
Χιλιάδες αυτοκίνητα ενοικιάζονται κάθε χρόνο σε όλους τους τουριστικούς προορισμούς!Νομίζω οτι ενα μικρό,ευέλικτο αυτοκίνητο (σαν το Panda) θα μπορούσε να πάρει -κατ' αρχήν- κομμάτι της πίττας των Fiat και άλλων μικρών που χρησιμοποιούνται!
Μετά ενα buggy και ενα μικρό (τύπου Smart) για μετακινήσεις μεσα στην πόλη!!Σε Αθήνα,Θεσσαλονίκη,Ηράκλειο,Πάτρα κ.α. νομίζω οτι θα έκανε καλές πωλήσεις!
-
Για buggy δεν είμαι σίγουρος. Δε νομίζω ότι σήμερα που έχουμε καλομάθει θα δεχθούμε να αγοράσουμε ή να νοικιάσουμε μια ανάλογη κατασκευή (κάτι δηλαδή σαν το Mini Moke). Άσε που η μόδα τους έχει περάσει πια. Αλλά ένα μικρό, ευέλικτο (και ίσως και σχετικά καλά εξοπλισμένο) αυτοκινητάκι θα ήταν μια εφικτή και καλή ιδέα. Πρέπει όμως να αναλογισθούμε ότι και εκεί πλέον έχει σημειωθεί μεγάλη πρόοδος και οι χρήστες περιμένουν μια ολοκληρωμένη δουλειά - δε νομίζω ότι θα δεχθούν για 'πατριωτικούς' λόγους να προτιμήσουν κάτι πρωτόλειο.
-
http://flashfiles.flash.gr/automoto/Rid8/1240.asp
http://www02.so-net.ne.jp/~celcat/6.html
Ôá ëéíê ðïõ õðïó÷Ýèçêá ...Êáëõíý÷ôá -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Οι αφορισμοί του στυλ 'δεν πρόκειται ποτέ να καταφέρετε τίποτα γιατι δεν μπορείτε!!' sorry αλλά είναι πολύ υποτιμητικοί!!
Χει! Ποτε εγραψα εγω κατι τετοιο? Βαζεις λογια στον στομα μου Κουκ. Με το παραπανω διαφωνω. Στο χερι καθε λαου (που ζει σε Δημκρατικη χωρα) ειναι να παει μπροστα.
Πιστεύω οτι θα μπορούσε κάλλιστα να επιβιώσει μια βιομηχανία οχημάτων που θα εθετε στόχο να κατασκευάσει αυτοκίνητα για την Ελληνική αγορά.
Και σιγά σιγά να ανεβάσει τους στόχους της.
Σε δική της πλατφόρμα ή σε δανεική.
Παράδειγμα?Το Pony που ειχε γίνει και της μόδας στην Καλιφόρνια!!Μακαρι.
Ωραία.
Τώρα μπορούμε να συζητήσουμε και αυτό που ο Jacob έβαλε στην αρχή σαν θέμα?
ΑΝ υπήρχε μια Ελληνική βιομηχανία αυτοκινήτων και έβρισκε τα κεφάλαια για να ξεκινήσει...ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΗΓΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?!Ηδη απαντησα σε αυτο. Διαβαζεις ολα τα ποστ? Εγραψα οτι θα ηταν κατι σαν ενα φθηνοτερο Σεατ.
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
http://flashfiles.flash.gr/automoto/Rid8/1240.asp
http://www02.so-net.ne.jp/~celcat/6.html
Τα λινκ που υποσχέθηκα ...ΚαλυνύχταΕνδιαφερον κατα το αρθρο αυτη η συσκευη αντικαθιστα τον καταλυτη
Επισης αν βαλει κανεις CELCAT στο Google το μονο αρθρο που ερχεται ειναι αυτο που εβαλες απο την Ιαπωνια. Επισης η ιστοσελιδα http://www.celcat.net δεν υπαρχει. Δεν ξερω σιγουρα αλλα αυτο το πραγμα ειναι αγνωστο. Εστειλα ενα email στην διευθυνση που βρηκα
http://www.seve.gr/en/catalog/comp_details.asp?afm=094447621Θα δουμε τι λενε. Αλλα απο το λεγομενα ειτε ειναι το επομενο μαγικο χαλι η ειναι ...
Τι λετε να βγαλω τους δυο καταλυτες απο το Ιμπρεζα και να το τεσταρω χωρις και με το CELCAT για California smog; Και μετα να το βαλω στο δυναμομετρο να δουμε ποσο κοντα ειναι στο 14% παραπανω ροπη και 5% παραπανω ιποδυναμη;
Νικος
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Εγω πάντως το thread το θεωρώ και λίγο εκτός πραγματικότητος...
Δε λέω...επιθυμώ ένα ελληνικό αυτοκίνητο έστω κι αν αυτό είναι το θρυλικό PONY της NAMCO,αλλά δεν βλέπω να υπάρχει το έδαφος για να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο...
Εδώ και αρκετά χρόνια έκλεισε το κόσμημα που λέγονταν ΤΕΟΚΑΡ στο Βόλο και...μάλιστα ήμουν 'υπερήφανος' κάτοχος ενός Ν13 Νισσαν Σάνυ που βγήκε απο αυτη τη γραμμή παραγωγής και με είχε αφήσει άναυδο με την ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης,όπως και την αντοχή του στο χρόνο.Το λυπηρό στην περίπτωση αυτή είναι οτι το ελληνικό κράτος που ήταν τότε (το ίδιο με σήμερα...) αδιαφόρησε πλήρως για το εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό,τον εξοπλισμό και την τεχνογνωσία του εργοστασίου ΤΕΟΚΑΡ καθώς και για τις δορυφορικές βιομηχανίες (καθισμάτων,ελαστικών,ψυγείων...) που είχαν αναπτυχθεί πέριξ του εργοστασίου.Πιθανόν αν δεν υπήρχε αυτή η αδιαφορία,να υπήρχε η δυνατότητα να συνεχίζεται και σήμερα να παράγεται ένα φθηνό αυτοκίνητο ή φθηνό ελαφρό πικάπ βασισμένο στο Σάνυ Ν13 ή το Ν14 αποκλειστικά για την εγχώρια αγορά ή και γιά κάποιες αγορές στη Μέση Ανατολή και τα Βαλκάνια.Ποιός δεν θα αγόραζε αυτό το αυτοκίνητο ακόμη και σήμερα???Σίγουρα θα ήταν μια καλή βάση για να φτιαχτεί το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο...
Ομως το γεγονότα έδειξαν οτι δεν υπάρχει η παραμικρή επιθυμία απο το ελληνικό κράτος να στηρίξει μια τέτοια προσπάθεια και αυτό είναι το λυπηρό.Ετσι κι εγώ όντας απογοητευμένος δεν διατίθεμαι να μιλησω για ουτοπίες πιά.
Ελληνικό αυτοκίνητο δεν υπήρξε τους καλούς καιρούς,θα υπάρξει τώρα???
Για σκεφτείτε το λίγο...Αντε παλι αυτο το Ελληνικο κρατος.
Το Ελληνικό κράτος κάνει τους νόμους που θα ευνοήσουν ή θα απαγορεύσουν την κατασκευή ενός ελληνικού αυτοκινήτου.Αν οι νόμοι και οι συνθήκες αγοράς που δημιουργούν αυτοί,απαγορεύουν ουσιαστικά τη λειτουργία ενός τέτοιου εργοστασίου,ποιός θα φταίει;Μήπως ο επιχειρηματίας που καλείται να επνδύσει με αβεβαιότητα τα κεφάλαιά του;
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Συχγαρητιρια στην εταιρια σου kyan. Τωρα πες μου. Ποσα απο αυτα τα AS πουλησε η εταιρια σου?Μια και ρώτησες, δεν το πουλά από μόνο του παρά σαν μέρος των άλλων προϊόντων (software) της. Ο λόγος είναι ότι δεν υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι για να υποστηρίξουμε πλήρως τον App Server μας ως ξεχωριστό προϊόν. Για την ακρίβεια είμαστε ενάμισυ άνθρωποι σε αυτό το project και υπάρχουν ακόμα δύο που υποστηρίζουν το framework που χρειάζεται ένα HTML application για να συνδεθεί με αυτό και να παρουσιάσει τα data που σερβίρει (conectivity & data-aware HTML elements-behaviours).
Αυτά για τους App Servers. Να πω μόνο ότι δεν το είπα για να εισπράξω συγχαρητήρια (για τα οποία ευχαριστώ πάντως), αλλά για να αποδείξω στον Γαβριήλ ότι τεχνογνωσία και όρεξη υπάρχει. Συμφωνώ ότι πάσχουμε στο θέμα της οργάνωσης αλλά νομίζω ότι μια μικρή 'βιοτεχνία' αγγλικού τύπου δεν χρειάζεται και τον Λη Αϊακόκα για CEO για να ανταπεξέρθει.
Στο θέμα μας τώρα, μια μονοθέσια παραλλαγή του project που είχα προτείνει (απλό roadster με σωληνωτό πλαίσιο, διπλά ψαλίδια και 'έτοιμο' κινητήρα 1.4-1.6 λίτρων και παρελκόμενα) θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως αγωνιστικό, είτε εκπαιδευτικό (διθέσια παραλλαγή) από σχολές αγωνιστικής οδήγησης είτε σε κάποιο ενιαίο μονοθεσίων, πολύ φθηνότερο από F3 ας πούμε. Αν επίσης υπήρχε ευνοϊκή φορολογική αντιμετώπιση με την πρόφαση της ελληνικής προέλευσης (ναι, καλά) θα μπορούσε ο καθένας μας να έχει ένα τέτοιο παράλληλα με το κανονικό του αυτοκίνητο και να το χρησιμοποιούσε ως club-racer, όπως κάνουν πολλοί άγγλοι με τα Κάτεραμ.
Τέλος να πω πως η πολιτική παραλλαγή του θα έκανε θραύση σε γραφεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων σε τουριστικά μέρη, ειδικά σε νησιά, και θα ήταν πολύ φθηνότερη από ένα ας πούμε Smart Roadster ή Ford StreetKa.
-
Κανενας (σχεδον) ξενος επιχειρηματιας δεν εμπιστευεται το Ελληνικο κρατος, γιαυτο το λογο δεν βλεπουμε εισροη ξενου κεφαλαιου για επενδυσεις στην Ελλαδα.
Αλλωστε μη ξεχναμε οτι η Ελλαδα δεν ειναι πλεον η 'φθηνη' χωρα που ηταν στο παρελθον. Τωρα το ρολο αυτο παιζουν τα Σκοπια, η Βουλγαρια κτλ. Εαν καποιος δει με πιο τροπο απαξιωθηκαν παλαιωτερες επενδυσεις ξενων στην (σοσιαλιστικη δηθεν) Ελλαδα, θα καταλαβει πολυ ευκολα γιατι καποιος δεν θελει να κανει κατι αναλογο σημερα.
Εχουμε αλλωστε προσφατα παραδειγματα που Ελληνικες επιχειρησεις μετακομιζουν σε γειτονικες χωρες γιατι εχουν χαμηλοτερο κοστος λειτουργιας και ισως χαμηλοτερη φορολογια.
Η Ελλαδα ηταν και ειναι ακομη 'μπανανία', ειτε μας αρεσει ειτε οχι. Οταν δημιουργησουμε σοβαρες υποδομες και σοβαρο κρατος που να σεβεται τους πολιτες του, τοτε θα ερθουν και οι επενδυσεις. Διαφορετικα μια ζωη θα κανουμε ονειρα που δεν προκειται να γινουν πραγματικοτητα.
-
αγαπητέ Γαβριήλ, φοβάμαι πως χρειάζεσαι επειγόντως διακοπές
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
spiros7 δεν χρειαζεται. Εγω πεισθηκα (ας πουμε). Τωρα πες μου. ΑΥτοι οι συπερ καταλληλοι μηχανολογοι, κτλ...γιατι δεν μαζευτηκαν να ανηξουν μια αυτοκινητοβιομηχανια ή κατι τετοιο? Ή τελος παντων, που ειναι οι τοσες πετυχημενες μηχανολογικης βασης Ελληικες εταιριες?
Σορρυ, αλλα...το μονο που μετραει στην αγορα, ειναι τα χειροπιαστα ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. Οχι οι καθηγητες, ουτε τα πτυχια. Τι εκανες? Ποσα εκανες? Που εισαι στην 'βαθμολογια' οταν σε συγκρινω με τις αλλες πετυχημενες εταιριες?
Ολα τα αλλα...σορρυ αλλα...ειναι παρηγοριες.
Πρώτα απ' όλα συγχαρητήρια. Γράφεις πολύ γρήγορα. Μέσα σε μια μέρα που έκανα να μπω γέμισες 3 σελίδες με δικά σου post
Δεύτερον να ζητήσω συγνώμη από τον Jacob που βγήκαμε εκτός θέματος, αν και πιστεύω είχαμε αρχίσει πολύ καλά (και δεν είναι δύσκολο να συνεχίσουμε).
Τρίτο και τελευταίο: Δεν νομίζω ότι για να δημιουργηθεί μια βιομηχανία θα πρέπει να είναι μεγάλη και τρανή από το εμβρυικό της στάδιο. Ποτέ δεν έχω δει κάτι τέτοιο να συμβαίνει. Και gavriιl, λες ότι δεν υπάρχει υποδομή και γνώση. Με τις μικρές εταιρίες που ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια στην Ελλάδα (μηχανολογικές, managment, software) και οι οποίες συνεργάζονται στενά με βιομηχανίες κολοσσούς, φυσικά και δημιουργείται μια καλή υποδομή και ένα πρόσφορο έδαφος για την επιτυχία οποιασδήποτε οργανωμένης προσπάθειας που θα μπορούσε να γίνει από ελληνικά χέρια. Οι μεγαλύτερες επιτυχίες πραγματόθηκαν όταν κάτι 'ονειροπόλοι' (σαν και μας) επιχείρησαν κάτι το απίθανο (για τους άλλους). -
Παρατήρηση : Gavriil είσαι τόσο σχετικός με τον τομέα της αυτοκίνησης...και έχεις υπόψη σου μόνο 2 ονόματα ελλήνων μηχανικών που δουλεύουν στο εξωτερικό, τα οποία μάλιστα ανέφερε ο nass; (ο ένας εκ των οποίων δουλεύει στα motorsports και όχι, στην αυτοκινητοβιομηχανία). Σε βρίσκω απαράδεκτα ενημερωμένο.....
Ερώτηση: Η Ferrari πόσα αυτοκίνητα πουλάει το χρόνο; Είναι μια πετυχημένη εταιρία;
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
http://flashfiles.flash.gr/automoto/Rid8/1240.asp
http://www02.so-net.ne.jp/~celcat/6.html
Ôá ëéíê ðïõ õðïó÷Ýèçêá ...Êáëõíý÷ôáÅíäéáöåñïí êáôá ôï áñèñï áõôç ç óõóêåõç áíôéêáèéóôá ôïí êáôáëõôç
Åðéóçò áí âáëåé êáíåéò CELCAT óôï Google ôï ìïíï áñèñï ðïõ åñ÷åôáé åéíáé áõôï ðïõ åâáëåò áðï ôçí Éáðùíéá. Åðéóçò ç éóôïóåëéäá http://www.celcat.net äåí õðáñ÷åé. Äåí îåñù óéãïõñá áëëá áõôï ôï ðñáãìá åéíáé áãíùóôï. Åóôåéëá åíá email óôçí äéåõèõíóç ðïõ âñçêá
http://www.seve.gr/en/catalog/comp_details.asp?afm=094447621Èá äïõìå ôé ëåíå. Áëëá áðï ôï ëåãïìåíá åéôå åéíáé ôï åðïìåíï ìáãéêï ÷áëé ç åéíáé ...
Ôé ëåôå íá âãáëù ôïõò äõï êáôáëõôåò áðï ôï Éìðñåæá êáé íá ôï ôåóôáñù ÷ùñéò êáé ìå ôï CELCAT ãéá California smog; Êáé ìåôá íá ôï âáëù óôï äõíáìïìåôñï íá äïõìå ðïóï êïíôá åéíáé óôï 14% ðáñáðáíù ñïðç êáé 5% ðáñáðáíù éðïäõíáìç;
Íéêïò
Ç óõóêåõÞ åßíáé ãéá âáñÝá ï÷Þìáôá ìå êýñéï óêïðü ôá êáèáñüôåñá êáõóáÝñéá áõôþí ôùí ï÷çìÜôùí ,ü÷é âåëôéùôéêü êáíïíéêþí ï÷çìÜôùí . Åßíáé Üãíùóôï óå åìÜò êáé ü÷é óôï éáðùíéêü site èá
óõìðëÞñùíá åãþ Óôï Üñèñï ôïõ flash.gr åß÷å áñêåôÝò ðëçñïöïñßåò ìå ôïõò áðïäÝêôåò ôçò åí ëüãù ôå÷íïëïãßáò -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Óõ÷ãáñçôéñéá óôçí åôáéñéá óïõ kyan. Ôùñá ðåò ìïõ. Ðïóá áðï áõôá ôá AS ðïõëçóå ç åôáéñéá óïõ?
ÁõôÜ ãéá ôïõò App Servers. Íá ðù ìüíï üôé äåí ôï åßðá ãéá íá åéóðñÜîù óõã÷áñçôÞñéá (ãéá ôá ïðïßá åõ÷áñéóôþ ðÜíôùò), áëëÜ ãéá íá áðïäåßîù óôïí ÃáâñéÞë üôé ôå÷íïãíùóßá êáé üñåîç õðÜñ÷åé. .
Óéãá ìç óïõ ðïýìå êáé óõã÷áñçôÞñéá Åßìáóôå ÅëëçíÜñåò åìåßò
áíôß ãéá êÜðïéïí Ýôïéìï 1,4 Þ 1,6 äåí ÷ñçóéìïðïéïýìå áõôüí áðï ôï S 2000?? -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Εγω πάντως το thread το θεωρώ και λίγο εκτός πραγματικότητος...
Δε λέω...επιθυμώ ένα ελληνικό αυτοκίνητο έστω κι αν αυτό είναι το θρυλικό PONY της NAMCO,αλλά δεν βλέπω να υπάρχει το έδαφος για να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο...
Εδώ και αρκετά χρόνια έκλεισε το κόσμημα που λέγονταν ΤΕΟΚΑΡ στο Βόλο και...μάλιστα ήμουν 'υπερήφανος' κάτοχος ενός Ν13 Νισσαν Σάνυ που βγήκε απο αυτη τη γραμμή παραγωγής και με είχε αφήσει άναυδο με την ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης,όπως και την αντοχή του στο χρόνο.Το λυπηρό στην περίπτωση αυτή είναι οτι το ελληνικό κράτος που ήταν τότε (το ίδιο με σήμερα...) αδιαφόρησε πλήρως για το εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό,τον εξοπλισμό και την τεχνογνωσία του εργοστασίου ΤΕΟΚΑΡ καθώς και για τις δορυφορικές βιομηχανίες (καθισμάτων,ελαστικών,ψυγείων...) που είχαν αναπτυχθεί πέριξ του εργοστασίου.Πιθανόν αν δεν υπήρχε αυτή η αδιαφορία,να υπήρχε η δυνατότητα να συνεχίζεται και σήμερα να παράγεται ένα φθηνό αυτοκίνητο ή φθηνό ελαφρό πικάπ βασισμένο στο Σάνυ Ν13 ή το Ν14 αποκλειστικά για την εγχώρια αγορά ή και γιά κάποιες αγορές στη Μέση Ανατολή και τα Βαλκάνια.Ποιός δεν θα αγόραζε αυτό το αυτοκίνητο ακόμη και σήμερα???Σίγουρα θα ήταν μια καλή βάση για να φτιαχτεί το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο...
Ομως το γεγονότα έδειξαν οτι δεν υπάρχει η παραμικρή επιθυμία απο το ελληνικό κράτος να στηρίξει μια τέτοια προσπάθεια και αυτό είναι το λυπηρό.Ετσι κι εγώ όντας απογοητευμένος δεν διατίθεμαι να μιλησω για ουτοπίες πιά.
Ελληνικό αυτοκίνητο δεν υπήρξε τους καλούς καιρούς,θα υπάρξει τώρα???
Για σκεφτείτε το λίγο...Αντε παλι αυτο το Ελληνικο κρατος.
Το Ελληνικό κράτος κάνει τους νόμους που θα ευνοήσουν ή θα απαγορεύσουν την κατασκευή ενός ελληνικού αυτοκινήτου.Αν οι νόμοι και οι συνθήκες αγοράς που δημιουργούν αυτοί,απαγορεύουν ουσιαστικά τη λειτουργία ενός τέτοιου εργοστασίου,ποιός θα φταίει;Μήπως ο επιχειρηματίας που καλείται να επνδύσει με αβεβαιότητα τα κεφάλαιά του;
Και το Ελληνικο κρατος, ποιος το ψηφιζει?
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Και το Ελληνικο κρατος, ποιος το ψηφιζει?
Tα 'ελληνικά κράτη' που ψηφίζουμε είναι πανομοιότυπα....
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Συχγαρητιρια στην εταιρια σου kyan. Τωρα πες μου. Ποσα απο αυτα τα AS πουλησε η εταιρια σου?
Μια και ρώτησες, δεν το πουλά από μόνο του παρά σαν μέρος των άλλων προϊόντων (software) της. Ο λόγος είναι ότι δεν υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι για να υποστηρίξουμε πλήρως τον App Server μας ως ξεχωριστό προϊόν. Για την ακρίβεια είμαστε ενάμισυ άνθρωποι σε αυτό το project και υπάρχουν ακόμα δύο που υποστηρίζουν το framework που χρειάζεται ένα HTML application για να συνδεθεί με αυτό και να παρουσιάσει τα data που σερβίρει (conectivity & data-aware HTML elements-behaviours).
Αυτά για τους App Servers. Να πω μόνο ότι δεν το είπα για να εισπράξω συγχαρητήρια (για τα οποία ευχαριστώ πάντως), αλλά για να αποδείξω στον Γαβριήλ ότι τεχνογνωσία και όρεξη υπάρχει. Συμφωνώ ότι πάσχουμε στο θέμα της οργάνωσης αλλά νομίζω ότι μια μικρή 'βιοτεχνία' αγγλικού τύπου δεν χρειάζεται και τον Λη Αϊακόκα για CEO για να ανταπεξέρθει.
Κυαν, το ποσο πουλησες μετραει στον καπιταλισμο (και μετα ποσο κερδος καταφερες απο τον τζιρο). Τα αλλα ειναι οπως ειπες, ορεξη και αλλες απιαστες, αερινες εννοιες.
Αυτοκίνητα "Made in Greece"