-
Πίστευα ότι θα μπορούσα να βρω μία στα 2-2.5Κ. Αν όμως κοστίζει 4-5, δεν είναι καλύτερη επιλογή ένα ΜΧ-5 Μκ1; Μιχάλη, ξέρεις τα προσωπικά μου γούστα, έτσι;
-
-
Μια απορία ακόμα. Η 318is E30 είχε ABS; Σαν έξτρα έστω...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μια απορία ακόμα. Η 318is E30 είχε ABS; Σαν έξτρα έστω...ναι είχε...σαν έξτρα
-
Βρήκα μία, η οποία στην ΧΕ αναγραφόταν is, αλλά είναι τετράπορτη. Τηλέφωνο στον ιδιοκτήτη... 'Βλακείες γράφουν, δεν είναι is. Είναι τετράπορτη, με 130 ίππους, μπλοκέ, γρήγορη κρεμαγέρα και... και...' Υπήρχε τέτοια έκδοση; Αυτός λέει ότι είναι η απλή 318 του 90. Λέει ακόμα ότι έχει μόλις 50.000 χλμ (γιατί τη χρησιμοποιούσε η γυναίκα του για να πηγαινοφέρνει τα πιτσιρίκια στο φροντιστήριο). Καλά, αυτό θα δούμε αν ισχύει. Τέσπα, θα τη δω σήμερα στις 8 και θα τα ξαναπιούμε !
ΥΓ. Υπάρχει τέτοια έκδοση ή όχι;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
τη χρησιμοποιούσε η γυναίκα του για να πηγαινοφέρνει τα πιτσιρίκια στο φροντιστήριοΠρέπει να είναι πολύ στούρνοι για να πηγαίνουν στο φροντιστήριο επί 17 έτη...
-
Σαν καλά τα λες συνάδελφε...
Στο σχολείο, εννοούσα... -
Ε και πάλι... 17+6 = 23.
Είναι όμορφες όμως οι Ε90. Εχω γνωστό με coupe και εξαιρουμένου του χρώματος (κόκκινο) είναι πολύ καλή.
-
Προς dimsabas
1989-1991 318is - 1.8 L M42B18 I4, 140 hp (103 kW
Φαινεται πως εβγαινε http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series -
BMW X5 4,9 V8 Kompressor 530 hp
http://mobile.de/SIDfIz6oqbatfmOmeT2D2U ... 1256347082
-
Ο χρήστης Tobajara έγραψε:
Προς dimsabas
1989-1991 318is - 1.8 L M42B18 I4, 140 hp (103 kW
Φαινεται πως εβγαινε http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_SeriesΜερσί. Ότι έβγαινε το γνωρίζω, αλλά δεν ξέρω αν έμπαινε στη σεντάν.
-
Ο χρήστης Tobajara έγραψε:
Προς dimsabas
1989-1991 318is - 1.8 L M42B18 I4, 140 hp (103 kW
Φαινεται πως εβγαινε http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_SeriesMε 136 άλογα και 17.3 ροπή ο Μ42 στις Ε30.Βασικό βάρος 1125 κιλά,και ότι εξτρά,το ανεβάζουν αναλόγως
Ούτε ηλ παράθυρα,ούτε υδραυλικό,ούτε οι αλουμινένιες ανήκαν στο βασικό εξοπλισμό,ενώ έβγαινε μόνο σε τρίθυρο..Οι γνήσιες και καλές αποτελόύν είδος εν ανεπαρκεία...
-
Γιατρέ μου, εσύ τα ξέρεις καλά, όχι όμως κι οι πωλητές...
Μόλις γύρισα από τη δοκιμή μιας λευκής σεντάν. Παρ' ότι τετράπορτη, ο πωλητής διατείνεται ότι έχει 130 ίππους. Ε λοιπόν, συνάντησα ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που έλεγε ο Παντελής. Ελαστικότητα και μπόλικη ροπή χαμηλά, πεθαίνει μετά τις 4.5-5 . Τα 130 αλόγατα δε φαίνονται πουθενά ...
Η αγγελία έλεγε για 50Κ χλμ, ο πωλητής έλεγε 52Κ και το κοντέρ έλεγε 51Κ ... Η κατάσταση του αυτοκινήτου ήταν απίστευτη, χαλαρά πιστεύω τα χλμ, αν και:- Μπροστινοί και πίσω δίσκοι είναι έντονα φαγωμένοι. Δε θα έπρεπε για 51Κ...
- Ο πωλητής ασχολείται επαγγελματικά με το χώρο του αυτοκινήτου, το οποίο κάνει ακόμα πιο εύκολο το γύρισμα του κοντέρ... Τη μία μου έλεγε ότι το μπλοκέ έχει ποσοστό 40%, την άλλη 45%... Πάντως, σε μία διασταύρωση που έφυγα σβέλτα, μια χαρά σπινιάρισε ο εσωτερικός...
Περίεργα πράγματα...
-
Δημήτρη,μήπως δεν ήταν is....και ήταν Μ40 τσιγκλισμένο?
Πάντως is τετράπορτη δεν υπήρξε καμία στην Ελλάδα. -
Όπως τα λες είναι Παντελή μου. Ευτυχώς που ήξερα τι να περιμένω από πλευράς απόδοσης του κινητήρα ! Και πάλι ευχαριστώ. Γενικά, πάει πολύ ακριβά η Ε30 για τη χρήση που τη θέλω, οπότε με βλέπω να προσανατολίζομαι σε πισωκίνητο Starletάκι !!!
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Axxxxx.....
Αν και δεν του πάει το άσπρο, πάλι είναι κούκλα...
και οδηγικά, και εμφανισιακά! -
Ο χρήστης sokos έγραψε:
Axxxxx.....
Αν και δεν του πάει το άσπρο, πάλι είναι κούκλα...
και οδηγικά, και εμφανισιακά!Iδανικό το χρώμα
-
Το λευκο σε τετοια αυτοκινητα ειναι θεικο!!!!!
Και που να δειτε Μ6 λευκη(βαλτε καμια φωτο ρε παιδια). -
Η Μ6 δε μου άρεσε. Γενικά η 6 σειρά δε μου αρέσει.
-
Καλες ειναι οι 6αρες αλλα οι πρωτες(παλιες)μου αρεσουν περισσοτερο.
Ακομα και η γυναικα λεει οτι μετα τις Α.Μ. το πιο ομορφο αμαξι ειναι η
635csi.
BMW FORUM