Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki SX4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki SX4
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    30
    79
    560
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tazz last edited by

      Το είδα σήμερα από κοντά. Οι φωτογραφίες το αδικούν, είναι αρκούντως εντυπωσιακό

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        montecarlo last edited by

        Ο χρήστης tazz έγραψε:
        Το είδα σήμερα από κοντά. Οι φωτογραφίες το αδικούν, είναι αρκούντως εντυπωσιακό

        Το έφεραν στις αντιπροσωπίες ;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tazz last edited by

          Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

          Το έφεραν στις αντιπροσωπίες ;;;

          Όχι, το έδωσαν στον ειδικό Τύπο για test drive

          Να έβγαινε και με ηλιοροφή, τι καλά που θα ήταν...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jim-theo last edited by

            Ακριβως, αυτο δεν λεω;
            Φαινεται αλλωστε κι απο το σχημα του που ειναι διαφορετικο απο το 'Ευρωπαικο' αδερφακι του περαν απο τα διακοσμητικα που δεν εχει τοσα το μπροστοκινητο διαφερει και στη μασκα, προφυλακτηρες κλπ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              montecarlo last edited by

              Ο χρήστης basilis-sti έγραψε:
              Γνωριζει καποιος ποτε θα βγει με αυτοματο κιβωτιο το SX4 ή το Seidici?

              Υπάρχει μόνο σε 4x2 αυτόματο.

              Το SX4 ίσως να έρθει αλλά το Sedici όχι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                palio_acropolis last edited by

                Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
                Ακριβως, αυτο δεν λεω;
                Φαινεται αλλωστε κι απο το σχημα του που ειναι διαφορετικο απο το 'Ευρωπαικο' αδερφακι του περαν απο τα διακοσμητικα που δεν εχει τοσα το μπροστοκινητο διαφερει και στη μασκα, προφυλακτηρες κλπ

                Δηλαδη επειδη εχει διαφορετικο σχημα ειναι Ιαπωνικο? Και το Sedici ψιλοδιαφερει απο το SX4 αλλα γραφει 'ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ SUZUKI MAGYAR ' οσο για τα λιγοτερα διακοσμητικα δεν υπαρχει περιπτωση σαν πιο φτηνο να ειναι και λιγοτερο φορτωμενο?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  palio_acropolis last edited by

                  Ο χρήστης thodor έγραψε:

                  Το αμάξι είναι χειροποίητο?

                  Best auto : παράδοση σε 5 μηνες

                  Η Auto Profit το έχει ετοιμοπαραδοτο στην πλούσια έκδοση αν σε ενδιαφέρει.

                  Η περνεις Sedici που εχει χρονο παραδοσης το πολυ ενα μηνα.

                  .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jim-theo last edited by

                    Ο χρήστης Palio_Acropolis έγραψε:

                    Ακριβως, αυτο δεν λεω;
                    Φαινεται αλλωστε κι απο το σχημα του που ειναι διαφορετικο απο το 'Ευρωπαικο' αδερφακι του περαν απο τα διακοσμητικα που δεν εχει τοσα το μπροστοκινητο διαφερει και στη μασκα, προφυλακτηρες κλπ

                    Δηλαδη επειδη εχει διαφορετικο σχημα ειναι Ιαπωνικο? Και το Sedici ψιλοδιαφερει απο το SX4 αλλα γραφει 'ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ SUZUKI MAGYAR ' οσο για τα λιγοτερα διακοσμητικα δεν υπαρχει περιπτωση σαν πιο φτηνο να ειναι και λιγοτερο φορτωμενο?

                    Εγραψα κατι τετοιο πουθενα η μηπως ειπα οτι ειναι Ιαπωνικο κι αυτο φαινεται κι απο το σχημα του που ειναι ιδιο με αυτα που κυκλοφορουν Ιαπωνια;
                    Ρε παιδια δεν γραφω Καζακστανικα ουτε χρειαζεται σεμιναριο για να καταλαβετε αυτο που γραφω, ελεος...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bugsbunny last edited by

                      Οι πληροφορίες σου φίλε JIM THEO είναι ξεκάθαρες και κατατοπιστικές και σε ευχαριστούμε.

                      Σχετικά με την απόσταση από το έδαφος του προσθιοκίνητου είναι ίδια με αυτή του τετρακίνητου SX4;

                      Φοράνε και τα δύο SX4 τον ίδιο κινητήρα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kon5 last edited by

                        Μόλις μίλησα με την αντιπροσωπεία. Η απόσταση από το έδαφος είναι η ίδια και στο προσθιοκίνητο μοντέλο. Όπως επίσης και ο κινητήρας είναι και σε αυτό ο γνωστός 1,6. Τιμή το απλό 15.800€. Το πλούσιο 17.300€.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kostas-mpoyzianas last edited by

                          Καμιά εκδοσούλα τέτοια θα μας φέρουν?
                          http://ww1.suzukiauto.com/sr_07/sx4/
                          γιατί πρέπει όλα τα SUV/Cross που είναι μέχρι 4m μήκος να ... σέρνονται?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            optodi last edited by

                            Εάν το έφερναν πόσο θα το κοστολογούσαν???
                            Ήδη τα 15.000 δολλάρια για το δίλιτρο που αναφέρει το site , μας κάνουν να φαινόμαστε βλάκες στην Ελλάδα (που το 1600 κάνει 17500 €)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostas-mpoyzianas last edited by

                              Ο χρήστης optodi έγραψε:
                              Εάν το έφερναν πόσο θα το κοστολογούσαν???
                              Ήδη τα 15.000 δολλάρια για το δίλιτρο που αναφέρει το site , μας κάνουν να φαινόμαστε βλάκες στην Ελλάδα (που το 1600 κάνει 17500 €)

                              'Ευτυχώς' το φαινόμενο βλακείας είναι περίπου Πανευρωπαϊκό (έτσι για να παρηγοριόμαστε)
                              15000$ είναι σκάρτα 11000€ με την ισοτιμία της εποχής (το Jeep Wrangler αρχίζει από 20.040$ ή 15.400€)
                              Πράγμα που σημαίνει ότι

                              1. Η αξία των αυτοκινήτων είναι καθαρά θέμα marketing και λίγο έχει να κάνει με το κόστος κατασκευής κλπ
                              2. Το θέμα τιμών και 'ανταγωνισμού' μεταξύ κατασκευαστών δεν φαίνεται και τόσο... υγιές μιας και όλοι (σε Ευρωπαϊκό επίπεδο) προσέχουν την επιλογή κινητήρων, εξοπλισμού κλπ ώστε να μην δημιουργούνται έντονες αντιθέσεις
                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gpan last edited by

                                Συμπληρώνοντας την δεύτερη εβδομάδα ζωής της, η Σούζι μου εκτός των πολλών καλών εντυπώσεων με έχει προβληματίσει σε ορισμένα σημεία.
                                Να ρωτήσω, λοιπόν, του φίλους κατόχους αν αντιμετωπίζουν τα μικροπροβλήματα που εχω παρατηρήσει:

                                1. Το χειρόφρενο οταν πρόκειται για ανηφόρες-κατηφόρες πιάνει παρα πολυ ψηλά και μου δινει ενα αίσθημα ανασφάλειας.

                                2. Οταν μπαίνει η ανακύκλωση του αέρα πατώντας το κουμπάκι (clima) ακούγεται μετα απο λιγα δευτερόλεπτα ένα ελαφρό 'γκουπ' μεσα στην κονσόλα, το οποίο λογικά είναι το κλαπέτο της ανακύκλωσης που κλείνει. Πρέπει να κάνει θόρυβο όμως?? Δεν μου εχει ξανατύχει σε κανένα αυτοκίνητο και φαντάζομαι κάτι εχει ψιλοχαλάσει, αν και αν βάλουν χερι εκει μεσα το φοβάμαι μην γινει κουδουνίστρα μετα...

                                3. Σταματώντας πχ σε φανάρι με το αυτοκίνητο να δουλεύει ρελαντί και χωρις το a/c ανοιχτό στην αρχή οι στροφές σταθεροποιούνται στις 800 και μετά απο 6-7 δευτερόλεπτα πέφτουν στις 700-750. Σε αυτές τις χαμηλές στροφές ο κινητήρας γίνεται τραχύς και περνάει κραδασμούς στο τιμόνι και γενικά στο αμάξωμα. Πατώντας λίγο γκάζι και αφήνοντας το ανεβαίνει πάλι στις 800 (οπου ουτε κραδασμοι ουτε τίποτα) και μετα απο λίγο παλι παμε στις 750-700. Αυτό συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα ή το δικό μου έχει ψυχολογικά?
                                Οταν λειτουργεί το a/c αυτο παρατηρείται σε σαφώς μικρότερο βαθμό, σχεδόν περνάει απαρατήρητο.

                                Για όλα τα παραπάνω εχω κανονίσει ήδη επίσκεψη στο συνεργείο απλα θέλω και την άποψη σας, μην μου αρχίσουν τα 'όλα έτσι κάνουν, δεν έχει τίποτα' και κοιμάμαι τον ύπνο του δικαίου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  palio_acropolis last edited by

                                  Ο χρήστης gpan έγραψε:

                                  1. Το χειρόφρενο οταν πρόκειται για ανηφόρες-κατηφόρες πιάνει παρα πολυ ψηλά και μου δινει ενα αίσθημα ανασφάλειας.

                                  Και στο SEDICI πιανει ψηλα . Νομιζω οτι πιανει ενα κλικ πιο πανω. Αλλα απ οτι εχω δει δεν εχει προβλημα να το κρατησει . Ισως να θελει ενα κλικ κατεβασμα . Απλα πρεπει να θυμηθω οταν παω συνεργειο να τους το πω.

                                  2. Οταν μπαίνει η ανακύκλωση του αέρα πατώντας το κουμπάκι (clima) ακούγεται μετα απο λιγα δευτερόλεπτα ένα ελαφρό 'γκουπ' μεσα στην κονσόλα, το οποίο λογικά είναι το κλαπέτο της ανακύκλωσης που κλείνει. Πρέπει να κάνει θόρυβο όμως?? Δεν μου εχει ξανατύχει σε κανένα αυτοκίνητο και φαντάζομαι κάτι εχει ψιλοχαλάσει, αν και αν βάλουν χερι εκει μεσα το φοβάμαι μην γινει κουδουνίστρα μετα...

                                  Δεν εχω παρατηρησει κατι εκτος αν λες ενα πολυ πολυ ελαφρο (αν λεμε το ιδιο) σε σημειο που δεν το προσεχεις και δεν ειναι απ το κλαπετο αλλα απο την εκινηση του συμπιεστη του κλιματιστικου που παιρνει μπροστα. Αλλα αυτο ειναι τοσο χαμηλο που εγω τις πρωτες μερες συνηθισμενος απο το Α/C του προηγουμενου μου αυτοκινητου προσπαθουσα να καταλαβω ποτε παιρνει ο κλιματισμος.
                                  Παντως για το εαν ειναι απ το κλαπετο μπορεις να το καταλαβεις παρατηρωντας αν ακουγεται οταν κανεις χειροκινητα εναλλαγη Εισαγωγης/Ανακυκλωσης.Αν ειναι απ το κλαπετο θα πρεπει να τον ακους αν κανεις την εναλλαγη ακομη και οταν δεν δουλευει ο κλιματισμος.

                                  3. Σταματώντας πχ σε φανάρι με το αυτοκίνητο να δουλεύει ρελαντί και χωρις το a/c ανοιχτό στην αρχή οι στροφές σταθεροποιούνται στις 800 και μετά απο 6-7 δευτερόλεπτα πέφτουν στις 700-750. Σε αυτές τις χαμηλές στροφές ο κινητήρας γίνεται τραχύς και περνάει κραδασμούς στο τιμόνι και γενικά στο αμάξωμα. Πατώντας λίγο γκάζι και αφήνοντας το ανεβαίνει πάλι στις 800 (οπου ουτε κραδασμοι ουτε τίποτα) και μετα απο λίγο παλι παμε στις 750-700. Αυτό συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα ή το δικό μου έχει ψυχολογικά?
                                  Οταν λειτουργεί το a/c αυτο παρατηρείται σε σαφώς μικρότερο βαθμό, σχεδόν περνάει απαρατήρητο.

                                  Δεν εχω παρατηρησει κατι . Και μαλιστα μου ειχε κανει εντυπωση ποσο στρωτα δουλευει στο ρελαντι.

                                  Αυτα βεβαια για το αδελφακι το SEDICI που απ οτι ξερω δεν εχει καμια διαφορα με το δικο σου.

                                  .
                                  .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gpan last edited by

                                    Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση

                                    1. Οντως ακούγεται και χωρις το a/c ανοιχτο, στανταρ ειναι το κλαπετο της ανακυκλωσης και ακουγεται μονο οταν πατάω το κουμπι και κλεινει. Μαλλον κατι εχει φυγει απο την θεση του και βρισκει απότομα πλαστικο με πλαστικο.
                                    2. Οποιος μπορει ας με ενημερώσει σε τι στροφές δουλεύει στο ρελαντι το αυτοκίνητο χωρίς a/c, το δικό μου οπως ειπα αρχικα καθεται στις 800 και μετα 700-750. Αυτό ειναι που με ανησυχεί περισσότερο...
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kon5 last edited by

                                      Φίλε gpan κλείνω σχεδόν ένα μήνα συμβίωσης με το sx4. Όπως είπε και ο εξάδελφος polio_acropolis όταν πατιέται το κουμπάκι της ανακύκλωσης ακούγεται ένας πολύ μικρός ανεπαίσθητος θόρυβος. Το χειρόφρενο πράγματι πιάνει ψηλά. Οι στροφές στο ρελαντί απ'όσο το παρατήρησα κυμαίνονται χωρίς a/c περίπου στις 750 σ.α.λ. Δεν παρατήρησα κραδασμούς εκτός από τη στιγμή που εμπλέκεται ο συμπλέκτης τότε δηλαδή που χρειάζεται να δώσω λίγο γκαζάκι. Λογικό.

                                      Η γκαντεμιά είναι που χθες το βράδυ εκεί που ταξίδευα με 60 χ.α.ω ακούω ένα δυνατό θόρυβο στην πόρτα τη στιγμή που από το αντίθετο ρεύμα πέρασε ένα αυτοκίνητο. Κατεβαίνω και βλέπω βαθούλομα και γρατζουνιές . Τώρα ή κάποιος μέσα από το αυτοκίνητο πέταξε πέτρα, ή το λάστιχο του αντιθέτως κινούμενου αυτοκινήτου τίναξε καμιά πέτρα ή τίποτα αλητάκια κρυμένα στα χωράφια μου πέταξαν πέτρα. Απολογισμός λίγη σφυριλάτηση βάψιμο από το προστατευτικό πλαστικό καικάτω και 130 ευρώ. Μέσα στη ζωή είναι και αυτά.

                                      Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        patrinos_ last edited by

                                        Πάντως γενικά είστε ευχαριστημένοι από το SX4 ή μετανοιώσατε που το πήρατε? Σκέφτομαι αυτόν τον καιρό να πάρω το 4x2 GL. Βασικά θα είναι το πρώτο μου 'ψηλό' αυτοκίνητο, το θέλω κυρίως για μέσα στην πόλη (της Αθήνας) και αναρωτιέμαι πόσο άνετο και ξεκούραστο θα είναι για μέσα στην πόλη. Οι λακούβες στους δρόμους φαντάζομαι θα είναι πλέον μια ωραία προκληση! Εσείς που το έχετε πώς το βλέπετε?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tommaso last edited by

                                          ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ SUZUKI IGNIS? ΘΑ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΑΤΕ ΩΣ ΤΖΙΠΑΚΙ Η ΩΣ ΜΙΚΡΟ ΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ?
                                          ΑΝ ΤΟ ΚΡΙΝΑΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΛΗ-ΧΩΜΑΤΙΝΟ-ΤΑΞΙΔΙΑ -ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΓΑΤΕ? ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΛΕΓΑΤΕ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΑΜΑΞΙΑ ΤΥΠΟΥ GOLF?
                                          EYXARISTΩ OΛOYΣ ΟΣΟΥΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            optodi last edited by

                                            ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΣΧΗΜΟ , ΚΑΙ ΑΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ SUZUKI ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ. ΛΟΓΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΜΙΚΡΟ ΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ . ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΦΙΑΤ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΥΣ 4Τ , ΕΜΕΝΕ ΠΙΣΩ ΣΤΙΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΕΤΡΙΕΣ (ΑΓΝΩΣΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΥ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ-ΙΣΩΣ ΦΤΑΙΓΑΝ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΟΥ IGNIS). ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ IGNIS ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ , ΔΥΝΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ , ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΩΡΟΙ - ΠΛΗΝ ΙΣΩΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ???!!.
                                            ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΘΕΜΑ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΑΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΕΛΕΓΕ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΝΑ GOLF Η' ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΜΕ ΤΟ GOLF . ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ....
                                            ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΜΙΚΡΟ ΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΕΧΕΙ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΑΛΛΑ....
                                            ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΑΡΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ SUZUKI

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr