-
Το είδα σήμερα από κοντά. Οι φωτογραφίες το αδικούν, είναι αρκούντως εντυπωσιακό
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Το είδα σήμερα από κοντά. Οι φωτογραφίες το αδικούν, είναι αρκούντως εντυπωσιακόΤο έφεραν στις αντιπροσωπίες ;;;
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Το έφεραν στις αντιπροσωπίες ;;;
Όχι, το έδωσαν στον ειδικό Τύπο για test drive
Να έβγαινε και με ηλιοροφή, τι καλά που θα ήταν...
-
Ακριβως, αυτο δεν λεω;
Φαινεται αλλωστε κι απο το σχημα του που ειναι διαφορετικο απο το 'Ευρωπαικο' αδερφακι του περαν απο τα διακοσμητικα που δεν εχει τοσα το μπροστοκινητο διαφερει και στη μασκα, προφυλακτηρες κλπ -
Ο χρήστης basilis-sti έγραψε:
Γνωριζει καποιος ποτε θα βγει με αυτοματο κιβωτιο το SX4 ή το Seidici?Υπάρχει μόνο σε 4x2 αυτόματο.
Το SX4 ίσως να έρθει αλλά το Sedici όχι
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Ακριβως, αυτο δεν λεω;
Φαινεται αλλωστε κι απο το σχημα του που ειναι διαφορετικο απο το 'Ευρωπαικο' αδερφακι του περαν απο τα διακοσμητικα που δεν εχει τοσα το μπροστοκινητο διαφερει και στη μασκα, προφυλακτηρες κλπΔηλαδη επειδη εχει διαφορετικο σχημα ειναι Ιαπωνικο? Και το Sedici ψιλοδιαφερει απο το SX4 αλλα γραφει 'ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ SUZUKI MAGYAR ' οσο για τα λιγοτερα διακοσμητικα δεν υπαρχει περιπτωση σαν πιο φτηνο να ειναι και λιγοτερο φορτωμενο?
-
Ο χρήστης thodor έγραψε:
Το αμάξι είναι χειροποίητο?
Best auto : παράδοση σε 5 μηνες
Η Auto Profit το έχει ετοιμοπαραδοτο στην πλούσια έκδοση αν σε ενδιαφέρει.
Η περνεις Sedici που εχει χρονο παραδοσης το πολυ ενα μηνα.
.
-
Ο χρήστης Palio_Acropolis έγραψε:
Ακριβως, αυτο δεν λεω;
Φαινεται αλλωστε κι απο το σχημα του που ειναι διαφορετικο απο το 'Ευρωπαικο' αδερφακι του περαν απο τα διακοσμητικα που δεν εχει τοσα το μπροστοκινητο διαφερει και στη μασκα, προφυλακτηρες κλπΔηλαδη επειδη εχει διαφορετικο σχημα ειναι Ιαπωνικο? Και το Sedici ψιλοδιαφερει απο το SX4 αλλα γραφει 'ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ SUZUKI MAGYAR ' οσο για τα λιγοτερα διακοσμητικα δεν υπαρχει περιπτωση σαν πιο φτηνο να ειναι και λιγοτερο φορτωμενο?
Εγραψα κατι τετοιο πουθενα η μηπως ειπα οτι ειναι Ιαπωνικο κι αυτο φαινεται κι απο το σχημα του που ειναι ιδιο με αυτα που κυκλοφορουν Ιαπωνια;
Ρε παιδια δεν γραφω Καζακστανικα ουτε χρειαζεται σεμιναριο για να καταλαβετε αυτο που γραφω, ελεος... -
Οι πληροφορίες σου φίλε JIM THEO είναι ξεκάθαρες και κατατοπιστικές και σε ευχαριστούμε.
Σχετικά με την απόσταση από το έδαφος του προσθιοκίνητου είναι ίδια με αυτή του τετρακίνητου SX4;
Φοράνε και τα δύο SX4 τον ίδιο κινητήρα;
-
Μόλις μίλησα με την αντιπροσωπεία. Η απόσταση από το έδαφος είναι η ίδια και στο προσθιοκίνητο μοντέλο. Όπως επίσης και ο κινητήρας είναι και σε αυτό ο γνωστός 1,6. Τιμή το απλό 15.800€. Το πλούσιο 17.300€.
-
Καμιά εκδοσούλα τέτοια θα μας φέρουν?
http://ww1.suzukiauto.com/sr_07/sx4/
γιατί πρέπει όλα τα SUV/Cross που είναι μέχρι 4m μήκος να ... σέρνονται? -
Εάν το έφερναν πόσο θα το κοστολογούσαν???
Ήδη τα 15.000 δολλάρια για το δίλιτρο που αναφέρει το site , μας κάνουν να φαινόμαστε βλάκες στην Ελλάδα (που το 1600 κάνει 17500 €) -
Ο χρήστης optodi έγραψε:
Εάν το έφερναν πόσο θα το κοστολογούσαν???
Ήδη τα 15.000 δολλάρια για το δίλιτρο που αναφέρει το site , μας κάνουν να φαινόμαστε βλάκες στην Ελλάδα (που το 1600 κάνει 17500 €)'Ευτυχώς' το φαινόμενο βλακείας είναι περίπου Πανευρωπαϊκό (έτσι για να παρηγοριόμαστε)
15000$ είναι σκάρτα 11000€ με την ισοτιμία της εποχής (το Jeep Wrangler αρχίζει από 20.040$ ή 15.400€)
Πράγμα που σημαίνει ότι- Η αξία των αυτοκινήτων είναι καθαρά θέμα marketing και λίγο έχει να κάνει με το κόστος κατασκευής κλπ
- Το θέμα τιμών και 'ανταγωνισμού' μεταξύ κατασκευαστών δεν φαίνεται και τόσο... υγιές μιας και όλοι (σε Ευρωπαϊκό επίπεδο) προσέχουν την επιλογή κινητήρων, εξοπλισμού κλπ ώστε να μην δημιουργούνται έντονες αντιθέσεις
-
Συμπληρώνοντας την δεύτερη εβδομάδα ζωής της, η Σούζι μου εκτός των πολλών καλών εντυπώσεων με έχει προβληματίσει σε ορισμένα σημεία.
Να ρωτήσω, λοιπόν, του φίλους κατόχους αν αντιμετωπίζουν τα μικροπροβλήματα που εχω παρατηρήσει:1. Το χειρόφρενο οταν πρόκειται για ανηφόρες-κατηφόρες πιάνει παρα πολυ ψηλά και μου δινει ενα αίσθημα ανασφάλειας.
2. Οταν μπαίνει η ανακύκλωση του αέρα πατώντας το κουμπάκι (clima) ακούγεται μετα απο λιγα δευτερόλεπτα ένα ελαφρό 'γκουπ' μεσα στην κονσόλα, το οποίο λογικά είναι το κλαπέτο της ανακύκλωσης που κλείνει. Πρέπει να κάνει θόρυβο όμως?? Δεν μου εχει ξανατύχει σε κανένα αυτοκίνητο και φαντάζομαι κάτι εχει ψιλοχαλάσει, αν και αν βάλουν χερι εκει μεσα το φοβάμαι μην γινει κουδουνίστρα μετα...
3. Σταματώντας πχ σε φανάρι με το αυτοκίνητο να δουλεύει ρελαντί και χωρις το a/c ανοιχτό στην αρχή οι στροφές σταθεροποιούνται στις 800 και μετά απο 6-7 δευτερόλεπτα πέφτουν στις 700-750. Σε αυτές τις χαμηλές στροφές ο κινητήρας γίνεται τραχύς και περνάει κραδασμούς στο τιμόνι και γενικά στο αμάξωμα. Πατώντας λίγο γκάζι και αφήνοντας το ανεβαίνει πάλι στις 800 (οπου ουτε κραδασμοι ουτε τίποτα) και μετα απο λίγο παλι παμε στις 750-700. Αυτό συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα ή το δικό μου έχει ψυχολογικά?
Οταν λειτουργεί το a/c αυτο παρατηρείται σε σαφώς μικρότερο βαθμό, σχεδόν περνάει απαρατήρητο.Για όλα τα παραπάνω εχω κανονίσει ήδη επίσκεψη στο συνεργείο απλα θέλω και την άποψη σας, μην μου αρχίσουν τα 'όλα έτσι κάνουν, δεν έχει τίποτα' και κοιμάμαι τον ύπνο του δικαίου.
-
Ο χρήστης gpan έγραψε:
1. Το χειρόφρενο οταν πρόκειται για ανηφόρες-κατηφόρες πιάνει παρα πολυ ψηλά και μου δινει ενα αίσθημα ανασφάλειας.
Και στο SEDICI πιανει ψηλα . Νομιζω οτι πιανει ενα κλικ πιο πανω. Αλλα απ οτι εχω δει δεν εχει προβλημα να το κρατησει . Ισως να θελει ενα κλικ κατεβασμα . Απλα πρεπει να θυμηθω οταν παω συνεργειο να τους το πω.
2. Οταν μπαίνει η ανακύκλωση του αέρα πατώντας το κουμπάκι (clima) ακούγεται μετα απο λιγα δευτερόλεπτα ένα ελαφρό 'γκουπ' μεσα στην κονσόλα, το οποίο λογικά είναι το κλαπέτο της ανακύκλωσης που κλείνει. Πρέπει να κάνει θόρυβο όμως?? Δεν μου εχει ξανατύχει σε κανένα αυτοκίνητο και φαντάζομαι κάτι εχει ψιλοχαλάσει, αν και αν βάλουν χερι εκει μεσα το φοβάμαι μην γινει κουδουνίστρα μετα...
Δεν εχω παρατηρησει κατι εκτος αν λες ενα πολυ πολυ ελαφρο (αν λεμε το ιδιο) σε σημειο που δεν το προσεχεις και δεν ειναι απ το κλαπετο αλλα απο την εκινηση του συμπιεστη του κλιματιστικου που παιρνει μπροστα. Αλλα αυτο ειναι τοσο χαμηλο που εγω τις πρωτες μερες συνηθισμενος απο το Α/C του προηγουμενου μου αυτοκινητου προσπαθουσα να καταλαβω ποτε παιρνει ο κλιματισμος.
Παντως για το εαν ειναι απ το κλαπετο μπορεις να το καταλαβεις παρατηρωντας αν ακουγεται οταν κανεις χειροκινητα εναλλαγη Εισαγωγης/Ανακυκλωσης.Αν ειναι απ το κλαπετο θα πρεπει να τον ακους αν κανεις την εναλλαγη ακομη και οταν δεν δουλευει ο κλιματισμος.3. Σταματώντας πχ σε φανάρι με το αυτοκίνητο να δουλεύει ρελαντί και χωρις το a/c ανοιχτό στην αρχή οι στροφές σταθεροποιούνται στις 800 και μετά απο 6-7 δευτερόλεπτα πέφτουν στις 700-750. Σε αυτές τις χαμηλές στροφές ο κινητήρας γίνεται τραχύς και περνάει κραδασμούς στο τιμόνι και γενικά στο αμάξωμα. Πατώντας λίγο γκάζι και αφήνοντας το ανεβαίνει πάλι στις 800 (οπου ουτε κραδασμοι ουτε τίποτα) και μετα απο λίγο παλι παμε στις 750-700. Αυτό συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα ή το δικό μου έχει ψυχολογικά?
Οταν λειτουργεί το a/c αυτο παρατηρείται σε σαφώς μικρότερο βαθμό, σχεδόν περνάει απαρατήρητο.Δεν εχω παρατηρησει κατι . Και μαλιστα μου ειχε κανει εντυπωση ποσο στρωτα δουλευει στο ρελαντι.
Αυτα βεβαια για το αδελφακι το SEDICI που απ οτι ξερω δεν εχει καμια διαφορα με το δικο σου.
.
. -
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση
- Οντως ακούγεται και χωρις το a/c ανοιχτο, στανταρ ειναι το κλαπετο της ανακυκλωσης και ακουγεται μονο οταν πατάω το κουμπι και κλεινει. Μαλλον κατι εχει φυγει απο την θεση του και βρισκει απότομα πλαστικο με πλαστικο.
- Οποιος μπορει ας με ενημερώσει σε τι στροφές δουλεύει στο ρελαντι το αυτοκίνητο χωρίς a/c, το δικό μου οπως ειπα αρχικα καθεται στις 800 και μετα 700-750. Αυτό ειναι που με ανησυχεί περισσότερο...
-
Φίλε gpan κλείνω σχεδόν ένα μήνα συμβίωσης με το sx4. Όπως είπε και ο εξάδελφος polio_acropolis όταν πατιέται το κουμπάκι της ανακύκλωσης ακούγεται ένας πολύ μικρός ανεπαίσθητος θόρυβος. Το χειρόφρενο πράγματι πιάνει ψηλά. Οι στροφές στο ρελαντί απ'όσο το παρατήρησα κυμαίνονται χωρίς a/c περίπου στις 750 σ.α.λ. Δεν παρατήρησα κραδασμούς εκτός από τη στιγμή που εμπλέκεται ο συμπλέκτης τότε δηλαδή που χρειάζεται να δώσω λίγο γκαζάκι. Λογικό.
Η γκαντεμιά είναι που χθες το βράδυ εκεί που ταξίδευα με 60 χ.α.ω ακούω ένα δυνατό θόρυβο στην πόρτα τη στιγμή που από το αντίθετο ρεύμα πέρασε ένα αυτοκίνητο. Κατεβαίνω και βλέπω βαθούλομα και γρατζουνιές . Τώρα ή κάποιος μέσα από το αυτοκίνητο πέταξε πέτρα, ή το λάστιχο του αντιθέτως κινούμενου αυτοκινήτου τίναξε καμιά πέτρα ή τίποτα αλητάκια κρυμένα στα χωράφια μου πέταξαν πέτρα. Απολογισμός λίγη σφυριλάτηση βάψιμο από το προστατευτικό πλαστικό καικάτω και 130 ευρώ. Μέσα στη ζωή είναι και αυτά.
Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα!
-
Πάντως γενικά είστε ευχαριστημένοι από το SX4 ή μετανοιώσατε που το πήρατε? Σκέφτομαι αυτόν τον καιρό να πάρω το 4x2 GL. Βασικά θα είναι το πρώτο μου 'ψηλό' αυτοκίνητο, το θέλω κυρίως για μέσα στην πόλη (της Αθήνας) και αναρωτιέμαι πόσο άνετο και ξεκούραστο θα είναι για μέσα στην πόλη. Οι λακούβες στους δρόμους φαντάζομαι θα είναι πλέον μια ωραία προκληση! Εσείς που το έχετε πώς το βλέπετε?
-
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ SUZUKI IGNIS? ΘΑ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΑΤΕ ΩΣ ΤΖΙΠΑΚΙ Η ΩΣ ΜΙΚΡΟ ΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ?
ΑΝ ΤΟ ΚΡΙΝΑΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΛΗ-ΧΩΜΑΤΙΝΟ-ΤΑΞΙΔΙΑ -ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΓΑΤΕ? ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΛΕΓΑΤΕ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΑΜΑΞΙΑ ΤΥΠΟΥ GOLF?
EYXARISTΩ OΛOYΣ ΟΣΟΥΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ! -
ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΣΧΗΜΟ , ΚΑΙ ΑΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ SUZUKI ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ. ΛΟΓΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΜΙΚΡΟ ΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ . ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΦΙΑΤ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΥΣ 4Τ , ΕΜΕΝΕ ΠΙΣΩ ΣΤΙΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΕΤΡΙΕΣ (ΑΓΝΩΣΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΥ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ-ΙΣΩΣ ΦΤΑΙΓΑΝ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΟΥ IGNIS). ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ IGNIS ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ , ΔΥΝΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ , ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΩΡΟΙ - ΠΛΗΝ ΙΣΩΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ???!!.
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΘΕΜΑ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΑΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΕΛΕΓΕ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΝΑ GOLF Η' ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΜΕ ΤΟ GOLF . ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ....
ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΜΙΚΡΟ ΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΕΧΕΙ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΑΛΛΑ....
ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΑΡΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ SUZUKI
Suzuki SX4