-
Xρησιμοποιούμε τη δημιουργική μας φαντασία; Πολλοί χρήστες του φόρουμ αποδεικνύουν με τα γραφόμενά τους ότι δεν στερούνται φαντασίας και παραγωγικής ικανότητας.
Λοιπόν...υποθέτουμε ότι υπάρχει ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία . Επίσης, για να διευκολυνθούμε, ας θεωρήσουμε ότι αυτή είναι αμιγής, δηλαδή δεν είναι παρακλάδι μιας μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας και ότι δεν περιορίζεται στις επιλογές της από κάποια μητρική εταιρία.
Για να βοηθήσουμε τη συζήτηση ας δεχτούμε ότι κάθε αυτοκίνητο περιέχει (σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό) τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων που τα δημιουργούν. Φινετσάτα τα ιταλικά, πιο πρακτικά τα γερμανικά κλπ., αντικατοπτρίζοντας την προσωπικότητα / ψυχοσύνθεση του λαού που τα δημιουργεί. Απλοποιημένη η παραπάνω παραδοχή, αλλά θα μας βοηθήσει να γράψουμε ευχάριστα και δημιουργικά πράγματα νομίζω.
Με αυτά τα δεδομένα, ποιά πιστεύετε θα ήταν τα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων μιας ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας; Θα έδιναν έμφαση στην πρακτικότητα, οδηγική συμπεριφορά, τέλος πάντων πως θα «έβγαινε» και θα αντικατοπτρίζονταν η ελληνική ψυχοσύνθεση μέσα από αυτά;
Καλοκαίρι είναι, ας ασχοληθούμε με κάτι δημιουργικά και ψυχαγωγικά ανάλαφρο...
Υ.Γ Θα ήθελα να μην αναλωθούμε στο γιατί δεν υπάρχει ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία ούτε σε αφορισμούς, απλά να απαντήσουμε στο ερώτημα.
Jacob - The Rime of the Ancient Mariner
-
Xρησιμοποιούμε τη δημιουργική μας φαντασία; Πολλοί χρήστες του φόρουμ αποδεικνύουν με τα γραφόμενά τους ότι δεν στερούνται φαντασίας και παραγωγικής ικανότητας.
Λοιπόν...υποθέτουμε ότι υπάρχει ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία . Επίσης, για να διευκολυνθούμε, ας θεωρήσουμε ότι αυτή είναι αμιγής, δηλαδή δεν είναι παρακλάδι μιας μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας και ότι δεν περιορίζεται στις επιλογές της από κάποια μητρική εταιρία.
Για να βοηθήσουμε τη συζήτηση ας δεχτούμε ότι κάθε αυτοκίνητο περιέχει (σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό) τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων που τα δημιουργούν. Φινετσάτα τα ιταλικά, πιο πρακτικά τα γερμανικά κλπ., αντικατοπτρίζοντας την προσωπικότητα / ψυχοσύνθεση του λαού που τα δημιουργεί. Απλοποιημένη η παραπάνω παραδοχή, αλλά θα μας βοηθήσει να γράψουμε ευχάριστα και δημιουργικά πράγματα νομίζω.
Με αυτά τα δεδομένα, ποιά πιστεύετε θα ήταν τα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων μιας ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας; Θα έδιναν έμφαση στην πρακτικότητα, οδηγική συμπεριφορά, τέλος πάντων πως θα «έβγαινε» και θα αντικατοπτρίζονταν η ελληνική ψυχοσύνθεση μέσα από αυτά;
Καλοκαίρι είναι, ας ασχοληθούμε με κάτι δημιουργικά και ψυχαγωγικά ανάλαφρο...
Υ.Γ Θα ήθελα να μην αναλωθούμε στο γιατί δεν υπάρχει ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία ούτε σε αφορισμούς, απλά να απαντήσουμε στο ερώτημα.
Jacob - The Rime of the Ancient Mariner
-
Xρησιμοποιούμε τη δημιουργική μας φαντασία; Πολλοί χρήστες του φόρουμ αποδεικνύουν με τα γραφόμενά τους ότι δεν στερούνται φαντασίας και παραγωγικής ικανότητας.
Λοιπόν...υποθέτουμε ότι υπάρχει ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία . Επίσης, για να διευκολυνθούμε, ας θεωρήσουμε ότι αυτή είναι αμιγής, δηλαδή δεν είναι παρακλάδι μιας μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας και ότι δεν περιορίζεται στις επιλογές της από κάποια μητρική εταιρία.
Για να βοηθήσουμε τη συζήτηση ας δεχτούμε ότι κάθε αυτοκίνητο περιέχει (σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό) τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων που τα δημιουργούν. Φινετσάτα τα ιταλικά, πιο πρακτικά τα γερμανικά κλπ., αντικατοπτρίζοντας την προσωπικότητα / ψυχοσύνθεση του λαού που τα δημιουργεί. Απλοποιημένη η παραπάνω παραδοχή, αλλά θα μας βοηθήσει να γράψουμε ευχάριστα και δημιουργικά πράγματα νομίζω.
Με αυτά τα δεδομένα, ποιά πιστεύετε θα ήταν τα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων μιας ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας; Θα έδιναν έμφαση στην πρακτικότητα, οδηγική συμπεριφορά, τέλος πάντων πως θα «έβγαινε» και θα αντικατοπτρίζονταν η ελληνική ψυχοσύνθεση μέσα από αυτά;
Καλοκαίρι είναι, ας ασχοληθούμε με κάτι δημιουργικά και ψυχαγωγικά ανάλαφρο...
Υ.Γ Θα ήθελα να μην αναλωθούμε στο γιατί δεν υπάρχει ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία ούτε σε αφορισμούς, απλά να απαντήσουμε στο ερώτημα.
Jacob - The Rime of the Ancient Mariner
-
ωραιο θεμα
αντε διοτι το εχουμε παρακανει με τα διπλοματικα θεματα...λοιπον κατα τη γνωμη μου ολα τα μοντελα θα ηταν ακραια
θα υπηρχε ενα μοντελο καρτ
ενα μοντελλο μπαγκυ καρτ
ενα ηλεκτρικο πολης πολυ μικρο ελαφρυ κτλαλλα δεν νομιζω οι ταιριαζει στον ελληνα ενα μοντελο 'τα κανω ολα και συμφερο' διοτι παρολο που ο ελληνας εχει αυτη τη λογικη στη ζωη του για να το εφαρμοσεις αυτο στα αυτοκινητα χρειαζεται τρελος προγραμματισμος και αναλυτικη σκεψη
αυτα και βλεπουμε στη συνεχεια
-
Πολύ απλό και ωραίο θέμα !
Εξωτερικά θα ήταν ... λίγο απ'όλα ...
Δηλαδή αντιγραφή από όσα έχουμε δει !!! Λίγο Ιταλικό, λίγο Γαλλικό, λίγο Γερμανικό κλπ κλπ.
Φυσικά το στυλ θα είναι αυτοκινήτου του 90 γιατί ακόμα και στις αντιγραφές είμαστε λίγο με καθυστέρηση!
Σε όλα τα μοντέλα θα υπάρχει μια αεροτομή βέβαια !Εσωτερικά ψιλοφτινιάρικο το κόβω με πολύ πλαστικούρα φυσικά...και μια ελληνική σημαία στο τιμόνι.
100% το γρήγορο μοντέλο θα λέγεται ΚΕΝΤΕΡΗΣ ενώ τα υπόλοιπα θα έχουν σαφώς αρχαίο όνομα !!! (με λατινικούς χαρακτήρες φυσικά)Το φαντάζομαι μεταξύ παλιού HYUNDAI , NISSAN SUNNY και LADA LIBRA.
Μηχανικά τα πράγματα δεν τα βλέπω καλά!! Δεν το φαντάζομαι και πολύ γερό οπότε οι επισκέψεις στο συνεργείο θα είναι συχνές όταν το βρίσκουμε ανοιχτό βέβαια και όταν θα έχουν όρεξη να μας το φτιάξουν!!
-
Επίσης ένα υπερελαφρύ σπορ αυτοκίνητο, ίσως roadster για περισσότερη απλότητα (βλέπε Κάτεραμ 7) το οποίο θα χρησιμοποιούσε έναν υπάρχον κινητήρα 1400 - 1600 κ.εκ. πάνω σε σωληνωτό πλαίσιο και αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια.
Ωχ! έπεσα από το κρεββάτι!
Παιδιά, προτείνετε και επωνυμίες εταιρειών/μοντέλων. Εκεί θα δούμε φαντασία!
-
Ωραίο θέμα!
Το σίγουρο είναι οτι το αυτοκίνητο θα διέθετε λύσεις και σχεδιασμό πρωτοποριακό.Οι Ελληνες είμαστε καλοί σε αυτό.
Το στυλ θα ηταν το πρόβλημα.
Αν πήγαινε για 'επίδειξη' ή για 'χρηστικότητα'!Θεωρώ οτι θα ήταν ενα αυτοκίνητο οχι μεγάλων διαστάσεων,με κινητήρες που θα απέδιδαν αρκετά και σχετικά εύκολη συντήρηση.
Εχοντας δει τόσο τον Θεοχαράκη (Βόλος) όσο και την ΕΛ.Β.Ο. (Σίνδος) μπορώ να πω με βεβαιότητα οτι σε επίπεδο οργάνωσης παραγωγής θα ήταν παρα πολύ καλά!
Φυσικά θα υπάρχαν εκδόσεις cabrio και coupe.Για ηλεκτρικό δεν νομίζω.
-
θα είναι τετρακίνητο αρκετά ψηλό με τεράστιους τροχους (είναι πασίγνωστο πως τα τεράστια τετρακίνητα οχήματα φαντάζουν ιδανικά για τις κυκλοφοριακες συνθηκες στις μεγάλες μας πόλεις)
δεν θα διαθέτει φλας και ζώνες ασφαλείας..θα έχει πολυφωνική κόρνα...θα έχει ΟΛΑ τα χειριστήρια στο τιμόνι
στο ταμπλώ θα δεσπόζουν το τεράστιο τασάκι, οι θέσεις για 2 κινητά τηλέφωνα και 2 θέσεις για το φραπέ
ο κινητήρας θα αποδίδει τουλάχιστον 150 πραγματικούς ίππους που θα βγαίνουν από 1000 κ.ε.κ. (κόλπο για την εφορία), ενώ θα καταναλώνει τουλάχιστον 30 λίτρα καυσίμου ανα 100 χιλιόμετρα, ώστε ο γείτονας να νομίζει πως τα έχουμε τα φράγκα και τα καίμε αλλά να μας τα καλυπτει και η εταιρία μας που μας τα πληρώνει
η πραγματική καινοτομία θα είναι η οθόνη στο πίσω τζάμι, πλάτους μιας γραμμής, όπου ο οδηγός θα μπορεί να περνάει κείμενα που θα βλεπουν οι οδηγοί που μόλις προσπέρασε
στις ακριβές εκδόσεις θα διαθέτει εκτός από τα δερμάτινα καθίσματα, τηλεόραση εμπρός και πίσω καθώς και ειδική βάση με μαξιλαράκι στο ταμπλώ μπροστά από τη θέση του συνοδηγού, όπου πλέον θα ξεκουράζει το πέλμα της η κυρία επιστρέφοντας απο το μπάνιο χωρίς να αναγκάζεται να βγάζει τα δάχτυλα της από το παράθυρο (με τις ανάλογες επιπτώσεις στον αεροδυναμικό συντελεστή του οχήματος)
νομίζω με όλα αυτά δικαιούμαι μια θέση στο σχεδιαστικό team της πρώτης αμιγώς ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Για ηλεκτρικό δεν νομίζω.Μήπως το πρώτο ελληνικό ήταν ηλεκτρικό;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Παιδιά, προτείνετε και επωνυμίες εταιρειών/μοντέλων. Εκεί θα δούμε φαντασία!
λοιπον, ονοματα,
dragster: Κεντερης
οικονομικο : Σπυρος Λουις
fork lift: Πυρος Δημας
hovercraft: Κακλαμανακης
λιμουζινα(μαουνα) : Καραμανλης junior ή Εβερτ
ιστορικό : Καραμανλης
ψευτικο : Σημιτης
επαναστατικο : Παπαρηγα
γκομενοπαγιδα : Σακης
4χ4 : Πατουλιδου
για μετατροπες : Αλικη Βουγιουκλακη
χωρις ηλεκτρονικα(εγκεφαλο) : Ελενη Μενεγακητο παρακανα ε ???
-
Εκτος των παραπανω χαρακτηριστικων,πρεπει απαραιτητα να εχει ψηλες αναρτησεις,ιδιαιτερα ανθεκτικες,οπως αλλωστε και οι τροχοι του,ωστε να μη σπανε στα αναριθμητα σαμαρακια και λακουβες των ελληνικων δρομων (η ακομα και να φοραει ερμπυστριες γι'αυτο το λογο!).Πολυ φοβαμαι ομως οτι θα εχει και περιοριστη ταχυτητας στα 120 χ.α.ω. (οπως τα γερμανικα στα 250 κτλ).Αντι για ποτηροθηκες θα εχει ηδη εγκατεστημενη μια φραπεδιερα και στο βενζιναδικο,ο οδηγος εκτος απο βενζινη θα βαζει (σε ειδικα ντεποζιτα) και τα υλικα για τον καφε.Για τις κορνες,εκτος απο πολυφωνικες θα ελεγα να εχουν και φωνη,η οποια θα μιλα στα 'γαλλικα' καθε φορα που θα ενεργοποιειται η κορνα.Ισως γι'αυτο το λογο θαταν χρησιμη και μια ντουντουκα πανω στο αυτοκινητο.Αυτα για την ωρα.Αν σκεφτω τιποτε αλλο θα επανελθω
-
Το 1ο ελληνικό αυτοκίνητο θα ξεχωρίζει για τον ιδιαίτερο εξοπλισμό του:
Στο βασικό εξοπλισμό θα είναι και ένα στερεοφωνικό 'πατέντα', το οποίο με το που βάζεις μπρος, θα αρχίζει να παίζει καψουροτράγουδα στο διαπασόν. Εννοείται ότι ο οδηγός δεν θα ενοχλείται από αυτό, μιας και όλα τα ηχεία θα βρίσκονται έξω από το αυτοκίνητο, για να καταλαβαίνουν όλοι ότι περνάς εσύ και πόσο μάγκας είσαι.
Επίσης στο βασικό, θα είναι δεκάδες αυτοκόλλητα τύπου Turbo, intercooler,1500 hp, 'είμαι ο βασιλιάς της ζούγκλας' , 2fast4u κλπ...
Στον έξτρα εξοπλισμό τώρα, θα είναι το αντιραντάρ, μιας και όλο και κάποιον μπάρμπα-ξάδελφο-κουμπάρο θα έχεις στην τροχαία... -
Επισης θα πρεπει να εχει και σαν στανταρ εξοπλισμο τα εξης 2 πολυ σημαντικα:
-
πτυσομενη μουτζα. Μια ανοιχτη παλαμη η οποια με την οποια θα μουτζωνουμε τους αλλους οδηγους οταν κανουν βλακεια
-
πτυσομενη γροθια. Για τους πεζους που τολμησαν να περασουν τη διαβαση, αλλα και για αλλους οδηγους σε περιπτωση που μας πολυησουν τσαμπουκα.
-
-
καταρχην το αποτελεσμα θα εξαρτηθει απο αυτους που θα το σχεδιασουν
αν ειναι ανθρωποι σαν αυτουσ που γραφουν εδω πιστευω ειμαστε ικανοι να χτυπισουμε στα ισα τον ανταγωνισμο.
αν σχεδιαστει απο τον μεσω ελληνα προβλεπο κατι σε lada η yugo
-
Πείτε ότι πάσχω από έλλειψη πρωτότυπης σκέψης ή ότι ακολουθώ την πεπατημένη, αλλά τα πρώτα Ελληνικά οχήματα θα πρέπει να έχουν στόχο μέσω της παραγωγής τους να αποκτηθεί εμπειρία και τεχνογνωσία. Θα πρέπει να βασίζονται σε τεχνολογία εύκολο να αναπτυχθεί και να εξελιχθεί περαιτέρω. Επίσης, πρέπει να ικανοποιούν πραγματικές ανάγκες και να είναι ικανά να δημιουργήσουν εταιρική εικόνα.
Οι προτάσεις μου λοιπόν για το ξεκίνημα είναι οι εξής:
-
Ένα ελαφρό φορτηγάκι (στην κατηγορία του Renault Kangoo) για δημόσιες υπηρεσίες και ιδιώτες.
-
Ένα καρτ.
-
Μία χωμάτινη φόρμουλα.
-
Ένα πρακτικό, αξιόπιστο και προσεγμένο στη συμπεριφορά του αυτοκίνητο πόλης.
Τα υπόλοιπα έπονται, εφόσον δοθούν χρήματα για έρευνα και εξέλιξη, πρόσληψη επιστημονικού προσωπικού και σωστή αναπτυξιακή πολιτική της εταιρείας.
Επίσης, απαραίτητη κρίνεται η συνεργασία με πρωτοπόρες εταιρείες στους χώρους της αμαξοποιίας (π.χ. Alcoa ή Alcan, για να εκμεταλλευθούμε και τα πολύτιμα κοιτάσματα βωξίτη) και της τεχνολογίας κινητήρων (Coates για τις περιστροφικές βαλβίδες, Nissan/Renault για την τεχνολογία κινητήρων μεταβλητής συμπίεσης, ενώ το σύστημα Pattakon των αδελφών Παττακού θα ήταν μία εξόχως ευπρόσδεκτη επιλογή αν αποφασισθεί κάποιοι κινητήρες να φέρουν παλινδρομικές βαλβίδες και όχι περιστροφικές).
-
-
αν θέλετε να το δούμε πιο σοβαρά, ίσως μια καλή ιδέα θα ήταν ένα μικρό ευχάριστο (ίσως και convertible) για τα γραφεία ενοικιάσων ανα την Ελλάδα, με ιαπωνικό κινητήρα οικονομικό και αξιόπιστο..κάτι που να είναι σαν τα vivio, alto, matiz ας πούμε χωρίς να μοιάζει με vivio/alto/matiz..τέτοιο πράγμα
υπάρχουν ικανότατοι έλληνες σχεδιαστές και μηχανικοί...χρήματα δεν υπάρχουν και μεγάλη αγορά να αποροφήσει το προιόν ώστε να είναι βιώσιμο το project
-
Σε μια χωρα που δεν παραγει ουτε σπιρτα και καρφιτσες, ενω οι εξαγωγες της ειναι μικροτερες απο αυτες του Λουξεμβουργου (με εκταση το 1/5 της Ελλαδας), η λεξη αυτοκινητοβιομηχανια ειναι κατι το οποιο μονο ως ανεκδοτο μπορει να ειπωθει
-
Χρήματα δεν υπάρχουν, αγορές όμως υπάρχουν. Μόνο του σπανού τα γένια δε γίνονται.
-
Õðïêëßíïìáé óôéò ó÷åäéáóôéêÝò éêáíüôçôåò ôùí ê.ê theios ,spiros êáé spyros7
Ïé éäÝåò åßíáé ìéá ÷áñÜ.
Áëëá èá ðáñáäå÷ôþ ü÷é áõôüí ðïõ èá ôï öôßáîåé áëëÜ áõôüí ðïõ èá ôï ðïõëÞóåé óôïí !!!!!
Ðïý áí äåí ãñÜöåé äåí áãïñÜæåé .
Êáôá ôá Üëëá Ýíá ó÷åôéêÜ åëáöñý áìáîùìá ìå óùëçíùôü óáóß, ðëáóôéêÜ åîùôåñéêÜ ìÝñç ,ìåóáßïõ êõâéóìïý êéíçôÞñá 1,6 êáé ó÷åôéêÝò áíÝóåéò êáé ÷ùñßò õðåñâïëéêÜ çëåêôñïíéêÜ ðéóôåýù üôé èá Þôáí ôï éäáíéêüôåñï êáé áðï Üðïøç êüóôïõò êáé åõåëéîßáò óôçí ðáñáãùãÞ. -
Πάντως ούτε εγώ θα πίστευα ποτέ αν άκουγα 'Ελληνικό αυτοκίνητο'...
Αν ποτέ ξεκινήσει κάποιος ένα τέτοιο project, το πιο πιθανό για μένα είναι οτι, εφόσον έχει πάρει 2-3 δάνεια και 5-6 επιχορηγήσεις από Ε.Ε και Ελλάδα, να βουτήξει τα λεφτά και να εξαφανιστεί...
Αυτοκίνητα "Made in Greece"