Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Αναφέρομαι στην επίσημη παρουσίαση του audi r8 από την Kosmocar και το περιοδικό status. Τους προσκεκλημένους υποδέχτηκαν ο Γενικός διευθυντης της εταιρείας, ο διευθυντής μάρκετινγκ της άουντι, ο διευθυντής του στάτους και ο πρόεδρος του ομίλου Λύμπέρη, Αντώνης Λυμπέρης.
Λυμπέρης = Status να υποθέσω ?
Οπότε ποιά είναι η σχέση που υπονοείς ? VW --> Λυμπέρης --> 4Τ ?
Προσθέστε το στην πολυσέλιδη διαφήμιση της vw στο τρέχων τεύχος,
Πριν 5-6 τεύχη είχε αντίστοιχο ένθετο (με πρόφαση το design) η Toyota. Και στο παρελθόν άλλες μάρκες. Δεν είναι απαραίτητα ύποπτο αυτό.
στην εύνοια σε κάθε τι vag που και οι τυφλοί πλέον διακρίνουν στα διάφορα τεστ
Μα για αυτό (πχ. εύνοια στη Seat) κατηγορούνται όλα τα περιοδικά αυτοκινήτου, όχι μόνο οι 4Τ.
Επίσης έχε υπόψη σου πως μπορεί σε παγκόσμιο επίπεδο VW = Seat αλλά στην Ελλάδα αντιπροσωπεύονται από δύο διαφορετικές και ανταγωνιστικές μεταξύ τους εταιρείες (πχ. το Golf είναι από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές του Leon). Επειδή δεν μπορώ να πιστέψω πως το VW group ασχολείται να 'λαδώσει' τον ειδικό τύπο στη μικρή Ελλάδα μέσω 2 διαφορετικών του αντιπροσώπων, θα πρέπει να υποθέσω πως, όχι μόνο ό,τι υποτίθεται πως γίνεται είναι Ελληνική 'εσωτερική' υπόθεση, αλλά και πως υπάρχει συμπαιγνία Kosmocar-Seat Hellas. Μήπως αρχίζει και γίνεται κάπως υπερβολική η όλη ιστορία (βλ. και Occam's razor) ?
και μετά προσπαθήστε να πείσετε καχύποπτους αναγνώστες σαν τον γράφοντα ότι κάτι δεν μυρίζει στις σχέσεις vw και περιοδικού.
Αυτό που μυρίζει είναι πως η VW και η Seat ρίχνουν λεφτά σε διαφήμιση. Η μεν πρώτη γιατί της περισσεύουν, αφού πουλάει σαν τρελλή, και η δε άλλη επειδή δεν πουλάει τίποτα