Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 70
    • 71
    • 72
    • 73
    • 74
    • 246
    • 247
    • 72 / 247
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4928
    18717
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      babbis last edited by

      Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
      Βabbi δεν νομίζω ότι χωράνε παρερμηνείες στην απάντηση του Krusenstern. O άνθρωπος ήταν σαφής.

      βασικά δεν πήρα το περιοδικό και δεν έχω άποψη. Όμως εγώ σαν επαγγελματίας θα πρέπει να είμαι ευγενέστερος με τον πελάτη ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΔΙΚΟ.

      Δε νομίζω ότι διάβασε κάποιος 'επιτυχημένο', παράτησε το περιοδικό επι τόπου και μπήκε να ποστάρει!! Προφανώς διάβασε το άρθρο.

      Προς Θεού είπα ότι δεν έχω άποψη για το θέμα, και πιθανόν να είναι ακούσια όλα αυτά. Εγώ κολλάω στο ύφος απέναντι στους αναγνώστες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pai-mei last edited by

        Ο χρήστης Babbis έγραψε:

        Βabbi δεν νομίζω ότι χωράνε παρερμηνείες στην απάντηση του Krusenstern. O άνθρωπος ήταν σαφής.

        βασικά δεν πήρα το περιοδικό και δεν έχω άποψη. Όμως εγώ σαν επαγγελματίας θα πρέπει να είμαι ευγενέστερος με τον πελάτη ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΔΙΚΟ.

        Δε νομίζω ότι διάβασε κάποιος 'επιτυχημένο', παράτησε το περιοδικό επι τόπου και μπήκε να ποστάρει!! Προφανώς διάβασε το άρθρο.

        Προς Θεού είπα ότι δεν έχω άποψη για το θέμα, και πιθανόν να είναι ακούσια όλα αυτά. Εγώ κολλάω στο ύφος απέναντι στους αναγνώστες.

        Έχεις απόλυτο δίκιο και συμφωνώ.

        Απλά δεν είδα τίποτα το μεμπτό στο ύφος του Krusenstern...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          Ο χρήστης Babbis έγραψε:

          βασικά δεν πήρα το περιοδικό και δεν έχω άποψη.

          Θα πρέπε, έχει πολλά ενδιαφέροντα μέσα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krusenstern last edited by

            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
            Νόμιζα ότι μιλούσες για το κομμάτι με τα MPV. Όπως και να 'χει, όπως και άλλος προσπάθησε να σου εξηγήσει, επιτυχημένο δεν σημαίνει απαραίτητα ΕΜΠΟΡΙΚΑ επιτυχημένο. Και, επαναλαμβάνω, δεν μπορείς να κρίνεις ένα άρθρο αποκλειστικά και μόνο πιάνοντας μια λέξη με την οποία διαφωνείς. ΚΑΛΩΣ διαφωνείς, έχεις κάθε δικαίωμα, αλλά δε νομίζω ότι χωράει και πολλή συζήτηση πάνω σε αυτό.

            Babbis τι σε πειράζει σε αυτό;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              babbis last edited by

              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

              Νόμιζα ότι μιλούσες για το κομμάτι με τα MPV. Όπως και να 'χει, όπως και άλλος προσπάθησε να σου εξηγήσει, επιτυχημένο δεν σημαίνει απαραίτητα ΕΜΠΟΡΙΚΑ επιτυχημένο. Και, επαναλαμβάνω, δεν μπορείς να κρίνεις ένα άρθρο αποκλειστικά και μόνο πιάνοντας μια λέξη με την οποία διαφωνείς. ΚΑΛΩΣ διαφωνείς, έχεις κάθε δικαίωμα, αλλά δε νομίζω ότι χωράει και πολλή συζήτηση πάνω σε αυτό.

              Babbis τι σε πειράζει σε αυτό;

              απολύτως τίποτα, εγώ πόσταρα μετά από αυτό:

              Από όλο το άρθρο (το οποίο ΔΕΝ αναφέρεται στο Λεόν) το μόνο που κράτησες είναι μια λέξη, την επαναλαμβάνεις και θέλεις εξήγηση. Όταν διαβάσεις και το υπόλοιπο, να συζητήσουμε ό,τι θέλεις.

              απλά καθώς έγραφα, ποστάρες την απάντηση, αλλά εγώ είχα μείνει σε αυτήν την 'απότομη' στάσγ σου.

              Για να μην παρεξηγηθούμε, δεν έχω μομφή στους 4τ που ίσα ίσα με δημοκρατία μας αφήνουν να τους κράζουμε στο ίδιο τους το φόρουμ και μπράβο τους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coyote last edited by

                Στα GTI της χρονιάς γιατί βάλατε το corsa OPC και δε βάλατε το Type-R?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ο χρήστης coyote έγραψε:
                  Στα GTI της χρονιάς γιατί βάλατε το corsa OPC και δε βάλατε το Type-R?

                  Γιατί το Type-R δεν θα έχει έρθει στην Ελλάδα (σύμφωνα με τις πληροφορίες που δίνει η αντιπροσωπεία πάντα) μέχρι την ημέρα της εκδήλωσης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyote last edited by

                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                    Στα GTI της χρονιάς γιατί βάλατε το corsa OPC και δε βάλατε το Type-R?

                    Γιατί το Type-R δεν θα έχει έρθει στην Ελλάδα (σύμφωνα με τις πληροφορίες που δίνει η αντιπροσωπεία πάντα) μέχρι την ημέρα της εκδήλωσης.

                    δε το νομίζω..... εδω μπορείς και να κάνεις προκράτηση για τα πρώτα που θα έρθουν....

                    Η εκδήλωση Απρίλιο δεν είναι? αλλά με τις καθυστερήσεις....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης coyote έγραψε:

                      Στα GTI της χρονιάς γιατί βάλατε το corsa OPC και δε βάλατε το Type-R?

                      Γιατί το Type-R δεν θα έχει έρθει στην Ελλάδα (σύμφωνα με τις πληροφορίες που δίνει η αντιπροσωπεία πάντα) μέχρι την ημέρα της εκδήλωσης.

                      δε το νομίζω..... εδω μπορείς και να κάνεις προκράτηση για τα πρώτα που θα έρθουν....

                      Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Όπως και να έχει, αυτές τις πληροφορίες έχουμε, με αυτές πορευόμαστε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostis20 last edited by

                        Tο τελευταιο τευχος επεσε αργα στα χερια μου οποτε γραφω τις εντυπωσεις μου τωρα.
                        Νομιζω οτι ηταν ενα απο τα πιο προσεγμενα τευχη του τελευταιου καιρου.
                        Μου αρεσε η δοκιμη της 911 και η ιστορικη αναδρομη που συνδυαζε και την τεχνικη αναλυση,αν και προσωπικα θα ηθελα λιγες παραπανω τεχνικες πληροφοριες.
                        Επισης με εξεπληξε ευχαριστα η συγκριση μεταξυ απλων και σπορ εκδοσεων του ιδιου μοντελου,ηταν κατι που ελειπε .Απο οτι καταλαβα δεν ηταν επιφανειακη συγκριση αλλα προχωρουσε και πιο βαθια (αναφερει και τις διαφορες στη γεωμετρια της αναρτησης σε μοιρες κατι ασυνηθιστο για τα ελληνικα και οχι μονο δεδομενα.)
                        Το 'αφιερωμα' στα συνεργεια επισης μου αρεσε.Τολμησαν να γραψουν για την εγκληματικη αδιαφορια των συνεργειων και τισ χαμηλης ποιοτητας υπηρεσιες τους.Αν και αυτο εχει ξαναγινει ,δε θυμαμαι να ειχε
                        ' δημιουργηθει' ξανα τοσο σοβαρη για την ασφαλεια του αυτοκινητου βλαβη.
                        Στο τελευταιο τευχος παρατηρησα μια αλλαγη προς τη σωστη κατευθυνση.Κατα την αποψη μου βεβαια.Γιατι δε πρεπει να γκρινιαζουμε μονο αλλα να επαινουμε και τα σωστα βηματα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kavy last edited by

                          Aν και καθυστερημένα, οφείλω να δώσω τα συγχαρητήριά μου στο περιοδικό 'μας' για το θέμα με τα συνεργεία. Θεωρώ πολύ σημαντικό να αποκαλύπτονται τα 'κακώς κείμενα' της αγοράς αυτοκινήτου τα οποία ο αδαής ούτε καν να τα υποψιαστεί μπορεί.
                          Συνεχίστε έτσι!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης lkar έγραψε:

                            Γενικά επικρατεί μία 'λεονίτιδα' τον τελευταίο καιρό, το γιατί βέβαια δεν θα το αναλύσουμε

                            Και συνεχίζουμε

                            Τον επόμενο μήνα τι συγκριτικό με Leon θα υπάρχει;

                            Αφού στο ίδιο τεύχος 'συγκρούονται' δύο από τα best seller της κατηγορίας, Focus 1,6-Auris 1,6 -ακόμα δεν έγινε, αλλά σαν 1,4 κάτι θα πουλήσει- δεν είχε θέση μεταξύ τους το... COTY 1,6

                            -ας μην αναφερθούν άλλα μοντέλα-

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jacob last edited by

                              Ρε παιδιά αυτά που λέτε για VW και για Ι. Σουλιώτη έπρεπε να τα είχατε γράψει με κεφαλαία γράμματα.

                              Τι δουλειά έχει η Ι. Σουλιώτη στους 4Τροχούς; Τι μπορεί να δώσει στο περιοδικό; Δηλαδή η ομορφιά και η φιλία με τον εκδότη σε κάνει συντάκτη; Οκ πάσο αν είναι έτσι. Μην γράφεις όμως πως σκίζεσαι για αξιοκρατία και πως ανάξιοι παίρνουν θέσεις καλές. Κοίταξε πρώτα σπίτι σου να δεις τι γίνεται. Αρκετά άτομα από αυτό το φόρουμ θα έγραφαν καλύτερο άρθρο από αυτό της Ι. Σουλιώτη εάν είχαν αυτή την εμπειρία πτήσης.

                              Πριν από 7-8 χρόνια ούτε θα περνούσε η σκέψη από τους ανθρώπους του περιοδικού να έχουν άρθρο της Ι. Σουλιώτη, ή να την βγάζουν φωτό με κάμπριο. Πολύ νερό έβαλαν όμως κάποιοι στο κρασί τους.

                              Για το ένθετο με την VW που το γράφουν οι ίδιοι δημοσιογράφοι που μετά (αμερόληπτα θέλουν να πιστεύουμε) κάνουν δοκιμές στα προϊόντα της εταιρίας, το μόνο σχόλιο είναι πως είναι βόμβα στα θεμέλια αντικειμενικότητας του περιοδικού. Ζήστε και χωρίς τα φράγκα από την εταιρία γμτ, οι 4Τροχοί είσαστε.

                              Με λύπη, ειλικρίνεια τα παραπάνω από αναγνώστη πολλών χρόνων με βιβλιοθήκες γεμάτες από τα τεύχη του περιοδικού…

                              Jacob – Aces High

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mdenax last edited by

                                Ειμαι 32 και διαβάζω τους 4Τροχούς απο τα 14 φανατικά.
                                Εδώ και κανα χρόνο είμαι δυσαρεστημένος με την υλη του περιοδικού και τις επιλογές του,αλλα μετά και απο αυτό το απαράδεκτο τεύχος (Σουλιώτη σε πτήση και να πηγαίνει εκεί με cabrio ) έχασε έναν πιστό αναγνώστη.

                                Τώρα θα μου πείτε και τι έγινε.....ε λέμε τωρα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kantoniou last edited by

                                  Και 3 ακομα παρατηρησεις:

                                  1. Το χαριτωμενο (και πασιγνωστο πλεον) γκραφιτι 'Το lifestyle ειναι μαγικο: Απο μηδενικο σε κανει νουμερο', ειδικα για το τευχος-αφιερωμα στη Σουλιωτη, μονο ως αυτοσαρκασμος του boss μπορει να εκληφθει.
                                  2. Η (καθε) Σουλιωτη δεν πρεπει να απορριπτεται εκ των προτερων, επειδη ειναι γκομενα(ρα) ή υπηρξε μοντελο κτλ. Πιθανως να εχει την 'πενα' και τις γνωσεις που απαιτουνται. Ελα ομως που η συγκεκριμενη δεν τα εχει...
                                  3. Το να γραφεται ξανα και ξανα στο περιοδικο οτι οι προσθηκες τυπου Σουλιωτη, Καζανακια κτλ δεν ειναι προϊον πιεσεων-επιβολης απο το συγκροτημα Λυμπερη, αλλα επιλογες των ιδιων των ανθρωπων των 4Τ, δεν ειναι προς τιμη τους. Αν τους ειχαν επιβληθει, θα υπηρχε κι ενα ελαφρυντικο. Αν τους διαλεγουν μονοι τους, τοσο το χειροτερο.
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    velissarios last edited by

                                    Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                                    Και 3 ακομα παρατηρησεις:

                                    1. Το χαριτωμενο (και πασιγνωστο πλεον) γκραφιτι 'Το lifestyle ειναι μαγικο: Απο μηδενικο σε κανει νουμερο', ειδικα για το τευχος-αφιερωμα στη Σουλιωτη, μονο ως αυτοσαρκασμος του boss μπορει να εκληφθει.
                                    2. Η (καθε) Σουλιωτη δεν πρεπει να απορριπτεται εκ των προτερων, επειδη ειναι γκομενα(ρα) ή υπηρξε μοντελο κτλ. Πιθανως να εχει την 'πενα' και τις γνωσεις που απαιτουνται. Ελα ομως που η συγκεκριμενη δεν τα εχει...
                                    3. Το να γραφεται ξανα και ξανα στο περιοδικο οτι οι προσθηκες τυπου Σουλιωτη, Καζανακια κτλ δεν ειναι προϊον πιεσεων-επιβολης απο το συγκροτημα Λυμπερη, αλλα επιλογες των ιδιων των ανθρωπων των 4Τ, δεν ειναι προς τιμη τους. Αν τους ειχαν επιβληθει, θα υπηρχε κι ενα ελαφρυντικο. Αν τους διαλεγουν μονοι τους, τοσο το χειροτερο.

                                    +1

                                    (τουλάχιστον)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyot last edited by

                                      Διερωτήθηκε κάποιος συμφορουμάς για το αν επεδείχθησαν τα βυζιά της Σουλιώτη.
                                      Ας μου επιτραπεί να επισημάνω ότι, αυτή, για τον κώλο της είναι διάσημη.
                                      Και εις ανώτερα στο περιοδικό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Το ότι κάποιος εχρημάτισε σε άλλον επαγγελματικό χώρο και ίσως (γιατί δεν το έχουμε και σίγουρα ότι θα αρθρογραφεί) θέλει να δοκιμάσει την τύχη του σε ένα νέο τομέα εμένα δεν με ενοχλεί. Θα έχω και σχετική υπομονή. Μακάρι να γράφει.... μπορεί να είναι και καλή.... Γιατί μήπως όλοι άλλοι είναι εξαιρετικοί;;
                                        Δεν είναι λοιπόν αυτό που με ενοχλεί. Αυτό που ενόχλησε είναι η πτήση, ήρθε από το πουθενά και πάει βόλτα. Πώς μπορώ κι εγώ να πάω βόλτα με μαχητικό αεροπλάνο έστω κι αν δεν πάω μέχρι εκεί με Porsche μπορεί να μου πει κανείς....;;; Θέλω βόλτα με μαχητικό θέλω βόλτα με μαχητικό!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          go_for_pole last edited by

                                          Πρεπει να εισαι Mo2 (Mother of 2)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spyros-s last edited by

                                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                            Το ότι κάποιος εχρημάτισε σε άλλον επαγγελματικό χώρο και ίσως (γιατί δεν το έχουμε και σίγουρα ότι θα αρθρογραφεί) θέλει να δοκιμάσει την τύχη του σε ένα νέο τομέα εμένα δεν με ενοχλεί. Θα έχω και σχετική υπομονή. Μακάρι να γράφει.... μπορεί να είναι και καλή.... Γιατί μήπως όλοι άλλοι είναι εξαιρετικοί;;

                                            συμφωνώ με την άποψη σου ότι πρέπει ν' αντιμετωπίσουμε με υπομονή την παρουσία στο περιοδικό της συγκεκριμένης κοπέλας καθώς επίσης και ότι δεν πρέπει να την καταδικάζουμε εξαρχής. Ίσως πράγματι η κοπέλα αποδειχτεί ανώτερη των αναμενόμενων και μας εκπλήξει θετικά σε βάθος χρόνου. Όμως μπήκε τόσο δυναμικά στο περιοδικό που λογικά υποθέσαμε ότι επιβλήθηκε από κάπου η παρουσία της. Γνωρίζοντας παράλληλα όλοι τι σημαίνει μοντέλο και όσα ακούμε κατά καιρούς για τον χώρο τους προκαλεί ανάμεικτα συναισθήματα η παρουσία της χωρίς από την άλλη να έχει δώσει άσχημα στοιχεία στα 2 τελευταία τεύχη. Μακάρι η κοπέλα να αποδειχθεί αντάξια του περιοδικού και απλά να είμαστε θύματα των στερεοτύπων μας.
                                            Τώρα για τον περιβόητο 'καζανάκια' όταν ή αν ξαναγράψει φαντάζομαι ότι θα προσαρμοστεί στον τρόπο γραφής του περιοδικού. Υποθέτω ότι, ο άνθρωπος έγραψε όπως έκανε σε άλλα περιοδικά ποικίλης ύλης δίχως να λάβει υπόψη του τι σημαίνουν 4 τροχοί για τους αναγνώστες τους.
                                            Δεν τον πυροβολούμε επομένως κύριε Σ.Χ. απλά μας ξενίζει ο τρόπος γραφής του. Ελπίζω να μας δώσει καλύτερα κείμενα και να μας πείσει ότι αξίζει να γράφει σε περιοδικό μεγέθους 4τ.
                                            Επίσης μακάρι να έχει ακόμα τον έλεγχο ο Κ.Κ. στο περιοδικό όπως μας επισημαίνετε και να υπερβάλουμε οι αναγνώστες σε όσα υποθέσαμε...όμως από την άλλη ποιος επενδύει τα χρήματα του κάπου που δεν θα τον αφήνουν να έχει λόγο στην επένδυση του; Πως γίνεται το περιοδικό να είναι εντελώς ανεξάρτητο από τον όμιλο που ανήκει και χρηματοδοτεί την έκδοση του;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 72 / 247
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr