-
Εκτος απο τα γνωστα (φιλτρο, προγραμμα, εξατμιση) εχει κανει καποιος αλλη αξιοπιστη μετατροπη?
-
Εκτος απο τα γνωστα (φιλτρο, προγραμμα, εξατμιση) εχει κανει καποιος αλλη αξιοπιστη μετατροπη?
-
Εκτος απο τα γνωστα (φιλτρο, προγραμμα, εξατμιση) εχει κανει καποιος αλλη αξιοπιστη μετατροπη?
-
Ο χρήστης fpug έγραψε:
Εκτος απο τα γνωστα (φιλτρο, προγραμμα, εξατμιση) εχει κανει καποιος αλλη αξιοπιστη μετατροπη?Γράψου στο http://www.206club.gr
Εκεί θα βρεις σίγουρα απαντήσεις σε πολλές απορίες σου.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Εκτος απο τα γνωστα (φιλτρο, προγραμμα, εξατμιση) εχει κανει καποιος αλλη αξιοπιστη μετατροπη?
Γράψου στο http://www.206club.gr
λες και δεν είναι γραμμένος ...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εκτος απο τα γνωστα (φιλτρο, προγραμμα, εξατμιση) εχει κανει καποιος αλλη αξιοπιστη μετατροπη?
Γράψου στο http://www.206club.gr
λες και δεν είναι γραμμένος ...
Και βεβαια ειμαι απλα θελω να δω κι αλλες γνωμες για εναν κινητηρα τοσο 'δυσκολο' στις μετατροπες.
-
Σε πρόσφατο τεύχος του Cars and Car Conversions υπήρχε ένα 206 GTi βελτιωμένο από τον Richard Longman. (διάσημος στην Αγγλία για τα αγωνιστικά που ετοιμάζει)
Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι μια βελτίωση... '1ου σταδίου', αφού ο κινητήρας δεν ανοίγεται καθόλου, αλλά είναι αρκετά εκτενής και ακριβή αφού περιλαμβάνει τα παρακάτω:
-Άγραφο εγκέφαλο EFI Euro 1 (διατηρώντας και τον εργοστασιακό)
-Τετραπετάλουση εισαγωγή JENVEY 40mm
-Full σύστημα εξάτμισης και χταπόδι 4-2-1Σύμφωνα με το βελτιωτή η ισχύς φτάνει τους 190 ίππους (αρκετά αισιόδοξο νούμερο κατά τη γνώμη μου) και ο συντάκτης του άρθρου μόνο καλά λόγια λέει για το πώς πάει το αυτοκίνητο, πώς τραβάει από χαμηλά, πώς δεν καίει πολύ κτλ.
Τώρα, τί από αυτά ισχύει δεν το ξέρω...Η μετατροπή πάντως μαζί με ρύθμιση στο δυναμόμετρο κοστίζει περίπου 3.350 λίρες Αγγλίας.
Προφανώς δε θα πάς μέχρι την Αγγλία για να φτιάξεις το αυτοκινητό σου, αλλά το αναφέρω έτσι για να παίρνεις ιδέες, ή να βρεις περισσότερες πληροφορίες.
Τα λέμε.
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Σε πρόσφατο τεύχος του Cars and Car Conversions υπήρχε ένα 206 GTi βελτιωμένο από τον Richard Longman. (διάσημος στην Αγγλία για τα αγωνιστικά που ετοιμάζει)Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι μια βελτίωση... '1ου σταδίου', αφού ο κινητήρας δεν ανοίγεται καθόλου, αλλά είναι αρκετά εκτενής και ακριβή αφού περιλαμβάνει τα παρακάτω:
-Άγραφο εγκέφαλο EFI Euro 1 (διατηρώντας και τον εργοστασιακό)
-Τετραπετάλουση εισαγωγή JENVEY 40mm
-Full σύστημα εξάτμισης και χταπόδι 4-2-1Σύμφωνα με το βελτιωτή η ισχύς φτάνει τους 190 ίππους (αρκετά αισιόδοξο νούμερο κατά τη γνώμη μου) και ο συντάκτης του άρθρου μόνο καλά λόγια λέει για το πώς πάει το αυτοκίνητο, πώς τραβάει από χαμηλά, πώς δεν καίει πολύ κτλ.
Τώρα, τί από αυτά ισχύει δεν το ξέρω...Η μετατροπή πάντως μαζί με ρύθμιση στο δυναμόμετρο κοστίζει περίπου 3.350 λίρες Αγγλίας.
Προφανώς δε θα πάς μέχρι την Αγγλία για να φτιάξεις το αυτοκινητό σου, αλλά το αναφέρω έτσι για να παίρνεις ιδέες, ή να βρεις περισσότερες πληροφορίες.
Τα λέμε.
Thanx file
Αυτα απο Αγγλια ειναι τα καλυτερα οντως
αφου ετυχε να ζω για καποια χρονια εκει και να εχω ιδια αποψη.
Το θεμα ειναι εδω τι γινεται? -
Εγώ προτείνω αλλαγή κινητήρα με αυτόν της Xsara VTS.
-
Η του 306 GTi.
Aλλα δεν ξερω αν μπαινουν (το ξερω οτι ειναι παραπλησιοι κινητηρες, αλλα θελει ψαξιμο)
Επισης απ'οτι ξερω στο 206 δεν μπορεις να καταργησεις τον μαμα εγκεφαλο (πχ με αλλγη μοτερ) γιατι ελεγχει και πολλα αλλα (σωστα?)
-
Ρε παιδια τι λετε του ανθρωπου;
Εχει αμαξι 3-4 ετων στη χειροτερη και του λετε να αλλαξει κινητηρα;
Αμα ειχε τετοιο σκοπο ο ανθρωπος δε θα επαιρνε διλιτρο.
Θα επαιρνε 1.1 1.4 ή 1.6 και μετα θα σας ρωταγε:'Πως θα βελτιωσω το αμαξι μου;'
Και θα του λεγατε 'Βαλε μοτερ διλιτρο απο xsara ή 306'
Οταν παιρνεις 2000 κυβικα αμαξι δεν το παιρνεις για να μπεις σε 3 χρονια στη διαδικασια βαλε βγαλε κινητηρα.
Ασε που μετα η αξια μεταπωλησεις πεφτει και πεφτει και πεφτει... -
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Σε πρόσφατο τεύχος του Cars and Car Conversions υπήρχε ένα 206 GTi βελτιωμένο από τον Richard Longman. (διάσημος στην Αγγλία για τα αγωνιστικά που ετοιμάζει)Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι μια βελτίωση... '1ου σταδίου', αφού ο κινητήρας δεν ανοίγεται καθόλου, αλλά είναι αρκετά εκτενής και ακριβή αφού περιλαμβάνει τα παρακάτω:
-Άγραφο εγκέφαλο EFI Euro 1 (διατηρώντας και τον εργοστασιακό)
-Τετραπετάλουση εισαγωγή JENVEY 40mm
-Full σύστημα εξάτμισης και χταπόδι 4-2-1Σύμφωνα με το βελτιωτή η ισχύς φτάνει τους 190 ίππους (αρκετά αισιόδοξο νούμερο κατά τη γνώμη μου) και ο συντάκτης του άρθρου μόνο καλά λόγια λέει για το πώς πάει το αυτοκίνητο, πώς τραβάει από χαμηλά, πώς δεν καίει πολύ κτλ.
Τώρα, τί από αυτά ισχύει δεν το ξέρω...Η μετατροπή πάντως μαζί με ρύθμιση στο δυναμόμετρο κοστίζει περίπου 3.350 λίρες Αγγλίας.
Προφανώς δε θα πάς μέχρι την Αγγλία για να φτιάξεις το αυτοκινητό σου, αλλά το αναφέρω έτσι για να παίρνεις ιδέες, ή να βρεις περισσότερες πληροφορίες.
Τα λέμε.
Φαντάζομαι ότι η μετατροπή περιλαμβάνει και ροϊκή εξέλιξη καθώς και άλλους εκκεντροφόρους, καθώς με τους υπάρχοντες δεν νομίζω ότι μπορεί να βοηθήσει πολύ το τετραπετάλουδο. Δυστυχώς δεν έχω το τεύχος του CCC που λες...
Τον EFI Euro 1 τον έχει ένας φίλος σε δύο αυτοκίνητα (μέχρι πρότεινος σε 3 αλλά το ένα -αγωνιστικό- το πούλησε). Πρόκειται για μια πιο απλή έκδοση του εγκέφαλου που φοράνε τα αγωνιστικά του ETCC και του BTCC. Μπορείς να ρυθμίσεις τα πάντα, μέχρι και αναλογία καυσίμου/αέρα ανά κύλινδρο, ακόμα και 'on the fly'.
Για τα Jenvey ουδέν σχόλιο.
Το μοναδικό catch είναι ότι θα πρέπει να τα έχεις φτιάξει με την κόρη του βενζινά και ο μηχανικός να είναι ο καλύτερος φίλος σου, γιατί η κατανάλωση και οι ανάγκες ρύθμισης πάνε στο θεό.
Κατά τα άλλα, το τετραπετάλουδο αποτελεί φετίχ για μένα, απλώς διστάζω να το προτείνω λόγω των παραπάνω.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Φαντάζομαι ότι η μετατροπή περιλαμβάνει και ροϊκή εξέλιξη καθώς και άλλους εκκεντροφόρους, καθώς με τους υπάρχοντες δεν νομίζω ότι μπορεί να βοηθήσει πολύ το τετραπετάλουδο. Δυστυχώς δεν έχω το τεύχος του CCC που λες...
Και εγώ το ίδιο θα φανταζόμουνα αλλά επειδή, 1ον ο Αλέξης αναφέρει ότι δεν ανοίγεται ο κινητήρας καθόλου, 2ον το κόστος είναι σχετικά χαμηλό και 3ον ο Αλέξης όταν θέλει να πει κάτι το λέει σωστά και ολοκληρωμένα, μάλλον πως δεν περιλαμβάνονται στη μετατροπή, εκκεντροφόροι και ροϊκή εξέλιξη. Περίεργο μεν, έτσι πρέπει να είναι δε!
Για αυτό προφανώς και γράφει ο Αλέξης ότι το νούμερο του φαίνεται 'αρκετά αισιόδοξο'. -
Τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα λέει ο meco...
Τhanx Μιχάλη!
206 gti/gt 2.0 Βελτιωση