-
Ένα ακόμη αυτοκίνητο θρύλος θα πάψει να παράγεται. Ο Σκαραβαίος παραχωρεί την γραμμή παραγωγής του στο Μεξικό στο Beetle που όσο και να θέλει ποτέ δεν πρόκειται να μπεί στην καρδία μας. Τέλος εποχής για ένα ακόμη θρυλικό αυτοκίνητο που σίγουρα αγαπήθηκε πολύ από γενιές αυτοκινητόφιλων. Το πρώτο αμάξι του πατέρα μου -και άλλων πολλών ανθρώπων- και το μόνο για το οποίο στεναχωρέθηκε τόσο πολύ όταν το πούλησε.
http://www.autovalley.fr/actualites/art ... ?clef=5757 -
Ένα ακόμη αυτοκίνητο θρύλος θα πάψει να παράγεται. Ο Σκαραβαίος παραχωρεί την γραμμή παραγωγής του στο Μεξικό στο Beetle που όσο και να θέλει ποτέ δεν πρόκειται να μπεί στην καρδία μας. Τέλος εποχής για ένα ακόμη θρυλικό αυτοκίνητο που σίγουρα αγαπήθηκε πολύ από γενιές αυτοκινητόφιλων. Το πρώτο αμάξι του πατέρα μου -και άλλων πολλών ανθρώπων- και το μόνο για το οποίο στεναχωρέθηκε τόσο πολύ όταν το πούλησε.
http://www.autovalley.fr/actualites/art ... ?clef=5757 -
Ένα ακόμη αυτοκίνητο θρύλος θα πάψει να παράγεται. Ο Σκαραβαίος παραχωρεί την γραμμή παραγωγής του στο Μεξικό στο Beetle που όσο και να θέλει ποτέ δεν πρόκειται να μπεί στην καρδία μας. Τέλος εποχής για ένα ακόμη θρυλικό αυτοκίνητο που σίγουρα αγαπήθηκε πολύ από γενιές αυτοκινητόφιλων. Το πρώτο αμάξι του πατέρα μου -και άλλων πολλών ανθρώπων- και το μόνο για το οποίο στεναχωρέθηκε τόσο πολύ όταν το πούλησε.
http://www.autovalley.fr/actualites/art ... ?clef=5757 -
παει και αυτο!!! δηλαδη αμα εξακολουθουσε και εβγαινε με εναν 1400αρη θα μας χαλουσε?
-
Πάει κι ο σκαραβαίος. Αφήνοντας στην άκρη ανούσιους συναισθηματισμούς θα δούμε ότι δεν χάνει και τίποτα η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, ούτε κι εμείς οι καταναλωτές.
Ο σκαραβαίος μπορεί να αγαπήθηκε πολύ (λιγότερο βέβαια από όσο πιστεύουμε τώρα, απλά τα παλιά πράγματα πάντοτε τα βλέπουμε εξιδανικευμένα), αλλά πρέπει να ξέρουμε πότε χρειάζεται να τραβάμε μια γραμμή και να προχωράμε μπροστά. Προχωράμε μπροστά έχοντας γνώση του παρελθόντος , φυσικά, αλλά αναγνωρίζοντας ότι το μέλλον δεν προσδιορίζεται από αφύσικα υπερβολική προσκόλληση στο παρελθόν.
Οπότε, στο καλό σκαραβαίε, σε αγαπάμε και σε θυμόμαστε, αλλά, συγνώμη, μέχρις εκεί γιατί ούτε κι εσύ θα ήθελες να σε λατρεύουμε ως θεό.
Adis4gr, το πρόβλημα του Σκαραβαίου στην σημερινή αγορά είναι πολύ μεγαλύτερο από την τοποθέτηση ενός σύγχρονου 1400η κινητήρα.
Jacob - Ode on a Grecian Urn
-
Ενταξει καλο αμαξακι ητανε δεν κοβομαι κιολας υστερουσε πολυ μηχανικα καποιος που ξερει καταλαβαινει τι θελω να πω...
Dimitris...
-
Δεν είπα οτι ήταν και Porsche ρε παιδιά παρόλο που και αυτές λόγω κοινού πνευματικού πατέρα βασίστηκαν σε αυτόν. Νομίζω οτι οι πρώτες είχαν και ίδιο κινητήρα με το σκαθάρι. Ήταν ένα απολύτως τίμιο αυτοκίνητο που έδωσε την δυνατότητα σε πολλούς ανθρώπους να αποκτήσουν αυτοκίνητο σε δύσκολες εποχές ( και μέχρι πριν λίγο καιρό έδινε το ίδιο δικαίωμα στους φτωχούς Μεξικανούς ) και πάνω στο οποίο βασίστηκε η VW για να στήσει την αυτοκινητιστική της αυτοκρατορία. Δεν είχε τα κρατήματα μιας Alfa, την άνεση μιας DS την πολυτέλεια μιας Mercedes όμως ήταν πολύ αυτοκίνητο για λίγα λεφτά όταν το αντίστοιχο σε τίμη Wartburg ( ίσως να ήταν και φτηνότερο ) απλώς δεν ήταν αυτοκίνητο! Ήταν τέτοια η επιτυχία του στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού ( παρόλα τα αντιγερμανικά αισθήματα λόγω Β παγκ. πολέμου ) που ορισμένοι υπερ-συντηριτικοί λέγαν οτι ο Χίτλερ είχε τοποθετήσει ναρκωτικά αέρια στο ντουλαπάκι για να μαγνητίζει τους αγοραστές του! Δεν πιστεύω οτι ο σκαραβαίος μπορούσε να σταθεί σήμερα. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο αφού χάνει στα πάντα ακόμα και με αλλαγή κινητήρα θα ήταν πολύ πίσω. Ήταν άλλωστε σχεδιασμένος πρίν το 40...Όμως νομίζω οτι αξίζει κάθε τιμή σε αυτό τον θρύλο της αυτοκίνησης που πλέον αποσύρεται από την γραμμή παραγωγής.Αντίο λοιπόν και πάντα θα θυμόμαστε τον χαρακτηριστικό ήχο της αερόψυκτης καρδίας σου. Τι ήχος όμως ε! και ας μην είχε ποτέ πολλά άλογα αυτό το αμάξι
-
Εν ετη 1994, με σκαραβαίο, κατεβαίνουμε την παραλιακή στο ύψος της γλυφάδας με κατεύθυνση προς Αθήνα. Εγώ συνοδηγός, ξαφνικά και ενώ είμαστε στη μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας, πετάγετε αυτοκίνητο απο στοπ με κατεύθυνση...καταπάνω μας...με μιας ο οδηγός στρίβει αριστερά, ψιλοχάνοντας τον έλενχο του αυτοκινήτου, το οποίο ανεβαίνει στην διαχωριστική λωρίδα και κατεβαίνοντας ντελαπάρει...πήραμε περι τις 2 1/2 στροφές και καταλήξαμε πάνω σε μια κολώνα στο απέναντι πεζοδρόμιο νάποδα [ο ουρανός στο πεζοδρόμιο δηλαδή].
βγήκαμε απο το παρμπρίζ αρτιμελής και οι δύο και ειλικρινά εγώ προσωπικά πέρα απο την τρομάρα που πήρα, το μόνο που έπαθα ήταν να μου σκιστεί το καλσόν...
όσοι είδαν τη φάση υποστήριξαν οτι με διαφορετικό αυτοκίνητο θα είχαμε πολύ μεγαλύτερες απώλειες απο ένα σκισμένο καλσόν!!!
αθάνατε σκαραβαίε -
μην το βλεπεις ετσι. τα καινουργια αυτοκινητα μπορει να γινονται θρυψαλλα, ομως ετσι απορροφαται η ενεργεια συγκρουσης...
στην δικια σου τρυχερη περιπτωση μπορει το αμαξι να μην επαθε μεγαλες ζημιες (απο οτι καταλαβα) αλλα εσυ και οι αλλοι επιβατες δεχθηκατε σχεδον ολη την ενεργεια προσκρουσης στο κορμι σας οπου και την απορροφησατε!! -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
εσυ και οι αλλοι επιβατες δεχθηκατε σχεδον ολη την ενεργεια προσκρουσης στο κορμι σας οπου και την απορροφησατε!!Στην περίπτωση της Ρένας την απορρόφησε το ...καλσόν της!
Είδες τι μπορεί να κάνει ένα φαινομενικά τόσο λεπτεπίλεπτο γυναικείο ένδυμα; Μέχρι και να σου σώσει τη ζωή! -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
.....τρυχερη περιπτωση... !!Αυτό τί παει νά πεί;;;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
.....τρυχερη περιπτωση... !!
Αυτό τί παει νά πεί;;;
ουτε ενα λαθος δεν μπορουμε να κανουμε σε αυτο το φορουμ... αμαν!!!
ΤΥΧΕΡΟ
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
.....τρυχερη περιπτωση... !!
Αυτό τί παει νά πεί;;;
ουτε ενα λαθος δεν μπορουμε να κανουμε σε αυτο το φορουμ... αμαν!!!
ΤΥΧΕΡΟ
Ναι, καλά! Νομίζεις πως το'σωσες τώρα; Κάτσε να εμφανιστεί η kamil...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ήταν ένα απολύτως τίμιο αυτοκίνητο που έδωσε την δυνατότητα σε πολλούς ανθρώπους να αποκτήσουν αυτοκίνητο σε δύσκολες εποχές ( και μέχρι πριν λίγο καιρό έδινε το ίδιο δικαίωμα στους φτωχούς Μεξικανούς ) και πάνω στο οποίο βασίστηκε η VW για να στήσει την αυτοκινητιστική της αυτοκρατορία. Δεν είχε τα κρατήματα μιας Alfa, την άνεση μιας DS την πολυτέλεια μιας Mercedes όμως ήταν πολύ αυτοκίνητο για λίγα λεφτά όταν το αντίστοιχο σε τίμη Wartburg ( ίσως να ήταν και φτηνότερο ) απλώς δεν ήταν αυτοκίνητο!..αυτά ακριβώς είναι τα λόγια που θα χρησιμοποιούσα κι'εγώ και το κάνω κάθε φορά που κάποιοι προσπαθούν να με πείσουν πως η αναβίωση ονομάτων-θρύλων για την αυτοκίνηση είναι γεγονός που τους προσδίδει τιμή...απεναντίας θεωρώ πως αποτελεί ανατροπή των βασικών αρχών που έφεραν αυτά τα αυτοκίνητα στην παραγωγή
επειδή το νέο beetle και το νέο mini είναι ακριβώς το αντίστροφο από αυτό που οι σχεδιαστές των πρωτοτύπων είχαν οραματιστεί θα εξακολουθήσουν αυτά τα κακέκτυπα να παίζουν άσχημα παιχνίδια με το νευρικό μου σύστημα
-
άστα να πάνε....τολμάνε και ονομάζουν μίνι και σκαραβαίο αυτά τα πανάκριβα εκτρώματα που πουλάνε....πάλι καλά που δεν τόλμησε η σιτροέν να ονομάσει 2CV το C3...
Σπύρος
-
Πιστέυω οτι η Citroen είναι μια εταιρεία που σέβεται την ιστορία της και δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσει ένα θρυλικό όνομα όπως το 2CV για να πουλά C3 στην τιμή της C5. Θα μπορούσε να ονομάσει το Pluriel Mehari αλλά ποιος ο λόγος να το κάνει αυτό. To Pluriel από μόνο του είναι ένα πολύ καλό και φτηνό αμάξι ποιος ο λόγος να κρύβεται μια εταιρεία πίσω από ένα όνομα για να πουλά καλύτερα ιδιαίτερα όταν δεν υπάρχει καμία σχέση μεταξύ προιόντος και ονόματος. Καλό το Mini αλλά μόνο μινι δεν είναι...
-
Και ποιος ειπε δηλαδη οτι θα θυμομαστε το σκαραβαιο για τα τρομερα και υπερσυγχρονα μηχανικα του μερη.
Θα τον θυμομαστε γα την απλοτητα του, για την αξιοπιστια του (να τα βρασω τα εξελιγμενα μηχανικα μερη), την ευκολια αποκτησης του, τις γραμμες του, την προσωπικοτητα του, για το cabrio αμαξωμα του. Θα τον θυμομαστε για την ιστορια του (και θα τον ξεχναμε για την αρχη αυτης της ιστοριας).
2 τετοια αυτοκινητα περασαν απο την οικογενεια. Ενα ασπρο, και ενα πορτοκαλι. Οπως και να εχει, πολυ θα ηθελα να εχω ενα τετοιο στο γκαραζ μου.
(καλα τελικα αν βαλω ολα τα αυτοκινητα που 'θα ηθελα να εχω στο γκαραζ μου', θα επρεπε να μενω σε καποιο γκαραζ-παρκινγκ της Αθηνας)... -
Και ο πατέρας μου σε άσπρο το είχε αγοράσει. Το τι είχε τραβήξει εκεινο το αμάξι δεν λέγεται και όμως δεν ζήτησε ποτέ τίποτα παραπάνω από βενζίνη και λάστιχα ( μιλάμε για πολλά σκασμένα λάστιχα όμως ). Πραγματικά λυπάμαι που δεν το κράτησε εκείνο το αυτοκίνητο.
-
[list:imbm7kef]Το αυτοκινητο Θρυλος στην παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανια.Το αυτοκινητο που ανοιξε νεους τεχνολογικους δρομους, αποτελωντας τη βαση ως τεχνολογια, κι ας το αγνοουν μερικοι[/list:u:imbm7kef][list:imbm7kef]Ειναι το αυτοκινητο που βασιστηκε το απ το πρωτο Transporter μεχρι και την τριτη γενια του, με ασυληπτη οδικη συμπεριφορα απ την εποχη του εως και τις μερες μας, συνδιαζοντας παραλληλα και την χρηση επαγγελματικου.Αγαπηθηκε και εκτιμηθηκε ως ασθενοφορο, παση χρηση δημοσιων υπηρεσιων αλλα και εργοστασιων, πουλμανακι καθως επισης και αυτοκινουμενο τροχοσπιτο με τη συμβολη της Westfalia, καθως και στον ιδιωτικο τομεα ως καθαρα επαγγελματικο.[/list:u:imbm7kef][list:imbm7kef]Ειναι το αυτοκινητο που αποτελεσε τη βαση για να ξεκινησει η Porsche με ελαχιστες μηχανικες βελτιωσεις ΤΟΤΕ, με αγωνιστικα αυτοκινητα που εδειξαν τον δρομο[/list:u:imbm7kef][list:imbm7kef]Οσον αναφορα το καινουριο, ΔΕΝ επρεπε καν να το βγαλουν σε παραγωγη Εκτος απ το σχημα , σε τιποτα δεν εχει σχεση με τον σκαραβαιο[/list:u:imbm7kef][list:imbm7kef]Εδω το τμημα εξελιξης της εταιριας ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ.[/list:u:imbm7kef][list:imbm7kef]Θα επρεπε να κρατησουν το παλιο πατωμα σχεδιαζοντας τον οπως ειναι σημερα ΑΛΛΑ εξελισοντας τον ηδη υπαρχον κινητηρα, το πολυ ως υδροψυκτο, αλλα ΠΑΝΤΑ ΜΠΟΞΕΡ.Εξαρι σαζμαν, αναρτησεις που η βαση τους να επιμενει ακομα στη ραβδο στρεψεως, και χωρο αποσκευων......μηδαμηνο..Σιγουρα το αυτοκινητο δε θα ηταν του..........λαου, και ο βασικος λογος γιατι ακομα και αν ακολουθουσε τη φιλοσοφια οπως ειπα, εχουν αλλαξει πλεον οι εποχες ως προς τις απαιτησεις του καταναλωτικου κοινου, και ενα ελατωμα του θα ηταν η ανυπαρξια του χωρου αποσκευων.Θα ηταν ομως ενας ΓΝΗΣΙΟΣ σκαραβαιος που με τιμη αναμεσα στα 5 με 10 μυρια θα αγοραζε ο τρελαμενος την ...................πορσε του φτωχου [/list:u:imbm7kef][list:imbm7kef]Και κατι ακομα.Ξερετε πολλα αυτοκινητα που κρατησαν στο προσκηνιο.........5 δεκαετιες? [/list:u:imbm7kef]
-
Και έλεγα που είναι ο G60. Δεν μπορώ να συμφωνήσω με όσα γράφεις αλλά ξεχνάς τον παράγοντα κόστος. Η VW έχει αφήσει τους αερόψυκτους Boxer από το προηγούμενο Transporter οπότε η εξέλιξη ενός καινόυργιου έστω και υδρόψυκτου θα κόστιζε πολύ περισσότερο από το να βάλει τους πασπαρτού ( μάλιστα ξεκίνησε την καριέρα του με τον απαρχαιωμένο δίλιτρο ) που είχε στα ράφια της. Το ίδιο ισχύει και για τα μηχανικά μέρη. Το Beetle είναι ένα μεταμφιεσμένο Golf με πολύ χειρότερους ( δεν έχει και κανα μεγάλο χώρο αποσκευών) χώρους. Τίποτα παραπάνω τίποτα παρακάτω. Εκμεταλεύεσαι την αγάπη του κόσμου για το παλιό σκαθάρι το τιμολογείς πολύ ακριβά, το συναρμολογείς στο Μεξικό και βγαζείς μεγάλο κέρδος. Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα. Υπάρχουν καποια παλιά μοντέλα με μεγάλη διάρκεια ζωής όπως 2CV, Fiat 127 αλλά σήμερα κάτι τέτοιό είναι αδύνατο λόγω των ρυθμών εξέλιξης της τεχνολογίας.
Τέλος εποχής για τον Σκαραβαίο