-
Συχνά διαβάζουμε διαφημίσεις για μαγικά βελτιωτικά που υπόσχονται πολλούς και εύκολου ίππους για τα αμάξια μας και τις περισσότερες φορές γελάμε συγκαταβατικά. Έλα όμως που αν αναφέρονται στο δικό μας συχνά έρχεται ένα διαβολάκι και μας βάζει σε πειρασμό να ψαχτούμε λίγο παραπάνω. Διάβασα λοιπόν τη παρακάτω διαφήμιση και θέλω τα σχόλια / παρατηρήσεις σας ή αν κάποιος το έχει τοποθετήσει εντυπώσεις καθώς και λεπτομέρειες για το τι είναι που επενεργεί και με πιο τρόπο δίνει αν δίνει τους ίππους που υπόσχεται.
«dbilas dynamic
Ποιος δεν ονειρεύεται έξτρα άλογα στον κινητήρα του OPEL του και μάλιστα με την αξιοπιστία του ομίλου Καλτσούνης; Τώρα αποκλειστικά από την opel Καλτσούνης, ήρθε το πιο φευγάτο και εγγυημένο σύστημα αναβάθμισης, το Bilas. Τόσο μικρό, τόσο εύκολο στην τοποθέτηση ....... κ.λ.π. Astra G 1,4 16V από 90PS σε 120PS.» -
Συχνά διαβάζουμε διαφημίσεις για μαγικά βελτιωτικά που υπόσχονται πολλούς και εύκολου ίππους για τα αμάξια μας και τις περισσότερες φορές γελάμε συγκαταβατικά. Έλα όμως που αν αναφέρονται στο δικό μας συχνά έρχεται ένα διαβολάκι και μας βάζει σε πειρασμό να ψαχτούμε λίγο παραπάνω. Διάβασα λοιπόν τη παρακάτω διαφήμιση και θέλω τα σχόλια / παρατηρήσεις σας ή αν κάποιος το έχει τοποθετήσει εντυπώσεις καθώς και λεπτομέρειες για το τι είναι που επενεργεί και με πιο τρόπο δίνει αν δίνει τους ίππους που υπόσχεται.
«dbilas dynamic
Ποιος δεν ονειρεύεται έξτρα άλογα στον κινητήρα του OPEL του και μάλιστα με την αξιοπιστία του ομίλου Καλτσούνης; Τώρα αποκλειστικά από την opel Καλτσούνης, ήρθε το πιο φευγάτο και εγγυημένο σύστημα αναβάθμισης, το Bilas. Τόσο μικρό, τόσο εύκολο στην τοποθέτηση ....... κ.λ.π. Astra G 1,4 16V από 90PS σε 120PS.» -
Συχνά διαβάζουμε διαφημίσεις για μαγικά βελτιωτικά που υπόσχονται πολλούς και εύκολου ίππους για τα αμάξια μας και τις περισσότερες φορές γελάμε συγκαταβατικά. Έλα όμως που αν αναφέρονται στο δικό μας συχνά έρχεται ένα διαβολάκι και μας βάζει σε πειρασμό να ψαχτούμε λίγο παραπάνω. Διάβασα λοιπόν τη παρακάτω διαφήμιση και θέλω τα σχόλια / παρατηρήσεις σας ή αν κάποιος το έχει τοποθετήσει εντυπώσεις καθώς και λεπτομέρειες για το τι είναι που επενεργεί και με πιο τρόπο δίνει αν δίνει τους ίππους που υπόσχεται.
«dbilas dynamic
Ποιος δεν ονειρεύεται έξτρα άλογα στον κινητήρα του OPEL του και μάλιστα με την αξιοπιστία του ομίλου Καλτσούνης; Τώρα αποκλειστικά από την opel Καλτσούνης, ήρθε το πιο φευγάτο και εγγυημένο σύστημα αναβάθμισης, το Bilas. Τόσο μικρό, τόσο εύκολο στην τοποθέτηση ....... κ.λ.π. Astra G 1,4 16V από 90PS σε 120PS.» -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
«dbilas dynamic
Ποιος δεν ονειρεύεται έξτρα άλογα στον κινητήρα του OPEL του και μάλιστα με την αξιοπιστία του ομίλου Καλτσούνης; Τώρα αποκλειστικά από την opel Καλτσούνης, ήρθε το πιο φευγάτο και εγγυημένο σύστημα αναβάθμισης, το Bilas. Τόσο μικρό, τόσο εύκολο στην τοποθέτηση ....... κ.λ.π. Astra G 1,4 16V από 90PS σε 120PS.»Αrbilas dynamic καλυτερα... 30 ps για τον καφε μας και μονο ! Μικρο και αξιοπιστο! Νιτρο μηπως; Αξιοπιστο ειναι πληρως οσο δεν το χρησιμοποιεις. Εγω παντως δεν μπορω να διανοηθω τετοια βελτιωση και τοσο απλη οπως δειχνει.
Ευλογη η απορια σου αγαπητε. -
και καλα υποτιθεται οτι οι ecotec εχουν πολυ φιμωμενη εισαγωγη την οποια ο dbilas εχει ξαναφτιαξει
τωρα για το 120 μαλλον παραειναι υπερβολικο αν μιλαμε για αυτοκινητο καθημερινης χρησης
αν τωρα το πακετο εχει εισαγωγη/εξαγωγη/εκκεντροφορους/συμπιεση/προγραμμα κτλ και επιπλεον ελαφρωμα του αυτοκινητου, μπορει και να γινεται να δουλευει με max ενα επιβατη 60 κιλων ωστε να μην σβηνει χαμηλα... -
Aναφερεται οτι ειναι 'Τοσο μικρο, Τοσο ευκολο στην τοποθετηση'! Φιλε predator με αυτα που αναφερεις δεν αφηνουμε τιποτα δικο του. Τα rallye που τρεχουν στο cup φτανουν στην καλυτερη τα 145PS. Δηλαδη 20 αλογα απο εναν ναι μεν πουσαρισμενο ηδη κινητηρα αλλα του κανουν και τοσες αλλαγες και ειναι και για αγωνιστικη χρηση!
-
-
Απορώ που δεν το έχει ξαναακούσει ποτέ κανείς σας.
Και όμως έχει τα αποτελέσματα που υπόσχεται. Αποτελείται από την εισαγωγή flowtec και επαναπρογραμματισμένο εγκέφαλο. Το αποτέλεσμα για Corsa/Astra 1400cc (Z14XE κινητήρα με διαφορετικό κιτ αναλόγως αν είναι Corsa ή Astra) είναι 118 περίπου άλογα. Τοποθετείται σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Opel και δεν χάνεις και την εγγύησή σου. Η απόδοσή του είναι κυρίως στις υψηλές στροφές, χωρίς να μπορώ να σας κατατοπίσω πλήρως σε αυτό αφού δεν το έχω τοποθετήσει για να ξέρω. Έχει έγκριση TUV και κανένα πρόβλημα αξιοπιστίας στον κινητήρα. Τοποθετείται εδώ και χρόνια και στην Ελλάδα. Το κόστος του βέβαια μεγάλο, περί τα 1600 ευρώ. Γενικός αντιπρόσωπος στην Ελλάδα είναι ο Κουμπλάκης (http://www.koumplakis.gr) και μπορείτε να επισκευτείτε και το site της Bilas Dymanic στο http://www.dbilas.com
Υπάρχουν διαθέσιμα για όλους τους Ecotec. Ο δε Bilas είναι Έλληνας (Δημήτρης Μπίλας νομίζω ή Μπηλάς) που ασχολείται με τις βελτιώσεις στη Γερμανία 30 χρόνια.
Στο τεύχος 51 του Power υπάρχει και σχετική αναφορά. Έχουν παρουσιάσει στο παρελθόν βελτιώμενο Astra με την συγκεκριμένη εισαγωγή και το ανάλογο αποτέλεσμα και ένα Vectra B το οποίο είχε και εκκεντροφόρους της Bilas και ισχύ περί τα 138 άλογα. Συγνώμη για το μεγάλο post. -
Ο χρήστης corsa14 έγραψε:
Απορώ που δεν το έχει ξαναακούσει ποτέ κανείς σας.
Και όμως έχει τα αποτελέσματα που υπόσχεται.Και ακόμη καλύτερα ... αν μπούνε και οι αντίστοιχοι εκκεντροφόροι ... ενδεικτικά το 1600 το ASTRA ανεβάζει περίπου στα 160 άλογα στο δυναμόμετρο ...
Ο Μπίλας (Δημήτρης) είναι Ελληνας ομογενής ... εξουσιοδοτημένος από την Opel Performance Center για να βγάζει μηχανικές βελτιώσεις επίσημες ... της Opel για αυτοκίνητα δρόμου ... Μάλιστα αν τον πάρετε τηλέφωνο στην Γερμανία θα μιλήσετε Ελληνικά μαζί του ...Το κόστος θα έλεγα ότι είναι ιδιαίτερα ελκυστικό αν κρίνουμε ότι οι εργασίες είναι εξουσιοδοτημένες και τα αποτελέσματα με εγγύηση ...
-
Και ο Καλτσούνης από όσο γνωρίζω είναι σοβαρός αντιπρόσωπος.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Και ακόμη καλύτερα ... αν μπούνε και οι αντίστοιχοι εκκεντροφόροι ... ενδεικτικά το 1600 το ASTRA ανεβάζει περίπου στα 160 άλογα στο δυναμόμετρο ...
Πολύ αισιόδοξο δυναμόμετρο πρέπει να είναι αυτό... Μήπως το δυναμόμετρο το έχει ο ίδιος που κάνει και τη 'μοντίφα'? Λέω... μήπως...
Ας είμαστε λογικοί φίλε μου: απόδοση 100 ίππων ανά λίτρο μπορεί να αποδοθεί μόνο με ημιαγωνιστικές ή αμιγώς αγωνιστικές λύσεις. Ή μήπως πιστεύεις ότι όλα τα ραλλάκια που κυκλοφορούν με '160+ ίππους στο τρίτο στάδιο' έχουν πάνω από 140?
Ρεαλιστικά θα χρειαστείς σοβαρή ροϊκή βελτίωση, ψιλοάγριους εκκεντροφόρους, αλλαγή όλης της εξαγωγής και 99% τετραπετάλουδο με custom management για να πάρεις 160 πραγματικούς ίππους στο στρόφαλο. Και αυτό ισχύει για όλους τους 1600άρηδες 16βάλβιδους της αγοράς.
Για αυτούς που υποστηρίζουν το αντίθετο, παραπέμπω στο post του κουμπάρου (Kyan).
-
Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι την διαφήμιση δεν την έβαλε ένας 'τυχάρπαστος' εισαγωγέας/βελτιωτής, αλλά ο ΚΑΛΤΣΟΥΝΗΣ που είναι ** επίσημος ** αντιπρόσωπος και ουσιαστικά το αγωνιστικό τμήμα της OPEL στην Ελλάδα.
Όταν την είδα πρώτη φορά, είχα πεί ότι θα το ψάξω καλά, αλλά δυστυχώς λόγω πολλής δουλειάς το αμέλησα.
Πάντως 30 ίπποι είναι εκ πρώτης όψεως πολλοί για τέτοια μετατροπή, δεν είναι; -
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι την διαφήμιση δεν την έβαλε ένας 'τυχάρπαστος' εισαγωγέας/βελτιωτής, αλλά ο ΚΑΛΤΣΟΥΝΗΣ που είναι ** επίσημος ** αντιπρόσωπος και ουσιαστικά το αγωνιστικό τμήμα της OPEL στην Ελλάδα.
Όταν την είδα πρώτη φορά, είχα πεί ότι θα το ψάξω καλά, αλλά δυστυχώς λόγω πολλής δουλειάς το αμέλησα.
Πάντως 30 ίπποι είναι εκ πρώτης όψεως πολλοί για τέτοια μετατροπή, δεν είναι;Γιάννη θυμάσαι που τα λέγαμε και στο Ακρόπολις γι'αυτή τη μετατροπή.
Επαναλαμβάνω και εδώ αυτό που είπα και τότε, ότι είναι μεν μια 'δοκιμασμένη' μετατροπή η οποία όμως με τίποτα δεν δίνει 33% αύξηση της ιπποδύναμης. Αλλά και 15-20 άλογα να μπορεί να δώσει (μαζί πιθανώς με κάποιο πιο ελεύθερο τελικό και φίλτρο), πάλι δεν είναι πολύ καλά; Γιατί το κόστος είναι λογικό τελικά...
Γιατί οι υπερβολές λοιπόν; Η μοναδική δόκιμη απάντηση είναι ότι πάνε -όπως όλοι- να πιάσουν τη γενιά των boy racers που πιστεύουν ό,τι γράφει το κάθε Power... Εκεί είναι τα λεφτά, στους τρελαμένους και όχι σε κάποιον λογικό οδηγό με κάποιες απαιτήσεις.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Και ακόμη καλύτερα ... αν μπούνε και οι αντίστοιχοι εκκεντροφόροι ... ενδεικτικά το 1600 το ASTRA ανεβάζει περίπου στα 160 άλογα στο δυναμόμετρο ...
Πολύ αισιόδοξο δυναμόμετρο πρέπει να είναι αυτό... Μήπως το δυναμόμετρο το έχει ο ίδιος που κάνει και τη 'μοντίφα'? Λέω... μήπως...
Ας είμαστε λογικοί φίλε μου: απόδοση 100 ίππων ανά λίτρο μπορεί να αποδοθεί μόνο με ημιαγωνιστικές ή αμιγώς αγωνιστικές λύσεις. Ή μήπως πιστεύεις ότι όλα τα ραλλάκια που κυκλοφορούν με '160+ ίππους στο τρίτο στάδιο' έχουν πάνω από 140?
Ρεαλιστικά θα χρειαστείς σοβαρή ροϊκή βελτίωση, ψιλοάγριους εκκεντροφόρους, αλλαγή όλης της εξαγωγής και 99% τετραπετάλουδο με custom management για να πάρεις 160 πραγματικούς ίππους στο στρόφαλο. Και αυτό ισχύει για όλους τους 1600άρηδες 16βάλβιδους της αγοράς.
Για αυτούς που υποστηρίζουν το αντίθετο, παραπέμπω στο post του κουμπάρου (Kyan).
Mην μπλέκεις ραλάκια με γερμανικά ... διαφορετικός κινητήρας ο Γαλλικός διαφορετικός ο Γερμανικός ...
Ο 1600άρης μπορεί ονομαστικά να λένε ότι είναι 100 άλογα αλλά ως επί το πλείστον είναι περί τα 108άλογα ... Οι λόγοι που το εμφανίζουν με λιγότερα άλογα είναι Γερμανική φορολογία ίππων ...
Τα άλογα που αναφέρω είναι ακριβώς:
FLOWTEC-INLET MANIFOLDS KIT: Astra G, 1,6l/16V/74kW/Z16XE... +32ps
Individual throttle injector system with TÜV ... +30psAπό τα παραπάνω η αύξηση είναι +62 άλογα με κόστος: 3000euro για την αγορά των δύο ΚΙΤ ...
Οταν μίλησα με dBila μου είπε ότι οι δυναμομετρήσεις του είναι με τις αυστηρότερες Γερμανικές προδιαγραφές και πάντα υπό TUV ... και φυσικά ότι μπορώ να κάνω όπου θέλω δυναμομέτρηση ...
Για το 1400 η αύξηση από ότι μου είπε είναι περί τα 140 άλογα ...
Το μόνο 'κακό' στην όλη φάση είναι ότι η αντίστοιχη αύξηση ιπποδύναμης στις χαμηλές είναι μικρή ...
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Επαναλαμβάνω και εδώ αυτό που είπα και τότε, ότι είναι μεν μια 'δοκιμασμένη' μετατροπή η οποία όμως με τίποτα δεν δίνει 33% αύξηση της ιπποδύναμης. Αλλά και 15-20 άλογα να μπορεί να δώσει (μαζί πιθανώς με κάποιο πιο ελεύθερο τελικό και φίλτρο), πάλι δεν είναι πολύ καλά; Γιατί το κόστος είναι λογικό τελικά...
μην είσαι τόσο προκατειλλημένος ... Αν μπεις σε ένα ASTRA με τα 2 ΚΙΤ του dBila να είσαι σίγουρος ότι θα αλλάξεις άποψη ...
Δεν νομίζω ότι ολόκληρη βιομηχανία (σαν την OPEL) θα πούλαγε φυστίκια σε όλες τις χώρες .... για να κερδίσει μερικα χρήματα ...
Ο dBilas ΔΕΝ έχει ΣΧΕΣΗ με τον Καλτσούνη ... είναι Γερμανικός Βελτιωτικός οίκος ο μόνος επίσημος πιστοποιημένος για βελτιώσεις σε Opel ...α! τελικό εξάτμιση δεν προβλέπεται ... επειδή όλες οι βελτιώσεις αφορούν εργοστασιακά Opel ... Το μόνο που ζητάει είναι ένα ελεύθερο φιλτράκι και κατα προτίμηση βενζίνη καθαρή super αμόλυβδη ή racing ...
-
Σκοπός εδώ μέσα για κάποιους δεν είναι ούτε να πουν ψέμματα ούτε να πιστέψουν οτιδήποτε γράφει το κάθε περιοδικό. Το συγκεκριμένο αποτέλεσμα (118-119ps στην απλή του μορφή) το έχουν δει ΔΕΚΑΔΕΣ κάτοχοι Opel στην Ελλάδα σε διαφορετικά δυναμόμετρα αλλά και στον δρόμο. Αν δεν θέλετε να το πιστέψετε, ότι και να πω εγώ ή κάποιος άλλος δεν θα σας πείσει.
-
Ειλικρινα κι εμενα μου φαινεται υπερβολικο το νουμερο των +30 ιππων για μοτερ 1.4. Αλλα δεν συμφωνω καθολου με την τοποθετηση του Vasilios για ολα τα 1600αρια γενικα, και για τα 106/Saxo ειδικοτερα. Δεν γνωριζω το post του κουμπαρου στο οποιο αναφερεσαι (ενα link θα βοηθουσε) αλλα:
- Τα 106 του Cup εχουν αρκετα παραπανω απο 145 αλογα (ΟΚ αφορα τον Hiluxboy).
- Τα 106 2ου σταδιου που προφανως εννοεις (3ο φανταζομαι θεωρειται γενικα 4πεταλουδο η τουρμπο; ) παιζουν πολυ, αναλογα με τον τυπο των εκκεντροφορων που χρησιμοποιουνται η και τα διαφορα περιφερειακα εξαρτηματα (εξατμισεις, καταλυτες, μειωση απωλειων, ελαφρωματα στο μοτερ κλπ). Οποτε μπορει να δεις και 135 αλογα (αποτυχια) αλλα υπαρχουν και καποια με 170+. Παντα με 1 πεταλουδα (οχι την μαμα) αλλα με πολυ δουλεια σε καπακι ισως και βολαν, πιστονια και αλλα. Τα 150 παντος τα πετυχαινουν αρκετοι βελτιωτες.
Δεν ξερω αν κατι αντιστοιχο παιζει με τα Opel αλλα σιγουρα δεν ειναι ευκολο να παρεις +30 αλογα χωρις καποιο customization τουλαχιστον στις ρυθμισεις (προγραμμα, χρονισμος).
Predator ποσα αλογα νομιζεις οτι ειναι το 106 του Theo; Το μετρησατε; -
Η μετατροπή υπόσχεται 118 ίππους και τους πετυχαίνει απ'ότι φαίνεται.
Γίνεται επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου και αλλαγή της εισαγωγής.
Εχω μιλήσει με τον Κουμπλάκη και εγώ ο ίδιος για ένα Astra G που είχα με τον κινητήρα X14XE που τώρα πιά όμως βρίσκεται στην κατοχή του πατέρα μου,ο οποίος δεν ενδιαφέρεται για τη μετατροπή.
Πάντως η παραπάνω ισχύς αποδίδεται μετά τις 6000 στροφές,νομίζω 7200 περίπου ,γι'αυτό και το κέρδος μέχρι τις 5500 είναι μικρό έως και καθόλου.Ετσι η μετατροπή δεν προσφέρεται για καθημερινή ήσυχη οδήγηση (αφού δεν διαφέρει στην απόδοση χαμηλά),παρά μόνο αν το δουλεύει κανείς συνέχεια στους κόφτες...
Εχω μιλήσει επίσης και με τον Βila (στα ελληνικά) κάποτε που ενδιαφερόμουνα για chiptunning στη Laguna και απότι φαίνεται έχει πολύ καλό όνομα στη Γερμανία.
Το θέμα λοιπόν είναι αν η μετατροπή ικανοποιεί τις οδηγικές ανάγκες αυτού πού θα την επιχειρήσει στο Astra του... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Mην μπλέκεις ραλάκια με γερμανικά ... διαφορετικός κινητήρας ο Γαλλικός διαφορετικός ο Γερμανικός ...
Δηλαδή ο Γερμανικός είναι πιο 'βελτιώσιμος'? Σοβαρολογείς τώρα?
Πάντως για να σοβαρευτούμε, οποιονδήποτε σχεδόν 16βάλβιδο κινητήρα και να ανοίξεις, το καπάκι είναι σχεδόν ίδιο, κόπια από Cosworth σχεδόν σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα.
Ο 1600άρης μπορεί ονομαστικά να λένε ότι είναι 100 άλογα αλλά ως επί το πλείστον είναι περί τα 108άλογα ... Οι λόγοι που το εμφανίζουν με λιγότερα άλογα είναι Γερμανική φορολογία ίππων ...
Δε διαφωνώ.
Τα άλογα που αναφέρω είναι ακριβώς:
FLOWTEC-INLET MANIFOLDS KIT: Astra G, 1,6l/16V/74kW/Z16XE... +32psΜπορείς να εξηγήσεις τι περιλαμβάνει αυτό; Γίνεται ροϊκή βελτίωση; Αλλάζει το μέγεθος της πεταλούδας;
Individual throttle injector system with TÜV ... +30ps
Αυτό το individual σημαίνει τετραπετάλουδο;
Και πάλι οι αποδόσεις που αναφέρονται εδώ είναι πολύ τραβηγμένες. Όσο 'φιμωμένη' και αν είναι η εισαγωγή ενός σύγχρονου αυτοκινήτου, βελτίωση της τάξης του 25% μπορεί σπάνια να επιτευχθεί με -σοβαρή- ροϊκή βελτίωση.
Επίσης πουθενά δεν αναφέρεται τίποτα για εκκεντροφόρους και επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου. Δηλαδή αυτά τα κουμπώνεις και παίζουνε, υποθέτω...
Aπό τα παραπάνω η αύξηση είναι +62 άλογα με κόστος: 3000euro για την αγορά των δύο ΚΙΤ ...
Α, ωραία, άρα 170 άλογα συνολικά.
Μπορείς σε παρακαλώ να μου λύσεις μια απορία;
Γιατί δεν το έχει κάνει η ίδια η Opel ή ο 'επίσημος' βελτιωτικός της οίκος;
Οταν μίλησα με dBila μου είπε ότι οι δυναμομετρήσεις του είναι με τις αυστηρότερες Γερμανικές προδιαγραφές και πάντα υπό TUV ... και φυσικά ότι μπορώ να κάνω όπου θέλω δυναμομέτρηση ...
Τη γνώμη μου για τις δυναμομετρήσεις την έχω μεταφέρει με ιδιαίτερα γλαφυρό τρόπο σε άλλες συζητήσεις. Don't tempt me.
Για το 1400 η αύξηση από ότι μου είπε είναι περί τα 140 άλογα ...
Όσο βγάζει περίπου ένα κιτ-καρ δηλαδή...
Ας μη το σχολιάσω περαιτέρω...
Το μόνο 'κακό' στην όλη φάση είναι ότι η αντίστοιχη αύξηση ιπποδύναμης στις χαμηλές είναι μικρή ...
Αν η ισχύς αποδίδεται σε μια μπάντα 500 στροφών, μετά τις 6000 τότε μιλάμε για καταστροφή του κινητήρα, όχι βελτίωση. Και τι γίνεται με τη ροπή;
Να σημειώσω ότι δεν ειρωνεύομαι κανέναν, δεν έχω τίποτε προσωπικό με κανέναν σας, και το γνωρίζετε, απλώς σας καλώ να είστε πιο λογικοί και λιγώτερο εύπιστοι σε όσα μας σερβίρουν οι διάφοροι βελτιωτές. Παράλληλα να ξαναπώ ότι όντως πιστεύω ότι η συγκεκριμένη μετατροπή είναι μια καλή λύση, απ'όσα έχω ακούσει, και θα παρέμενε μια καλή λύση ακόμα και αν ο βελτιωτής παραδεχόταν ότι δίνει τα μισά άλογα.
-
Αναρρωτιέμαι αν υπάρχει κάποιος εδώ μέσα με βελτίωση dbilas στον κινητήρα του να κλείσει κάποια στόματα...
Αναρρωτιέμαι Vasilios επίσης γιατί δεν μπαίνεις στο site του να διαβάσεις;;;
Λέει από τι είναι αποτελούμενο το κιτ... δεν μπαίνεις καν στον κόπο όμως. Περιμένεις τι θα ακούσεις από τους υπόλοιπους εδώ μέσα για να τους απαντήσεις, έρευνα από μόνος σου δεν κάνεις όμως.
Λες ότι δεν έχεις διάθεση να ειρωνευτείς κανένα, πιο πριν όμως φρόντισες να πεις 'τρελλαμένους' και 'boy racers' αρκετούς.
Είναι τουλάχιστον αστείο το επιχείρημά σου γιατί δεν το υιοθετεί η Opel. Αν ήταν έτσι, οι καλύτερες από τις εταιρίες που ασχολούνται με βελτιώσεις θα είχαν απορροφηθεί από τις κατασκευάστριες εταιρίες. Δεν σου φτάνει ότι μπορείς να το τοποθετήσεις στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία χωρίς να χάσεις την εγγύησή σου; Όσο για το ύψος των στροφών που αποδίδει στην απλή του μορφή - χωρίς εκκεντροφόρους - δεν είμαι σίγουρος αν είναι 6000 ή λιγότερο. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι αφού σε καλύπτει η επίσημη Opel για την μετατροπή δεν υφίσταται καταστροφή του κινητήρα όπως γράφεις. ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΤΗΝ OPEL ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ.
Μαγικά Βελτιωτικά