-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Ξεκινάνε απ τη Ριτσώνα για την κλασική ανάβαση ένα Ford Focus RS και ένα Clio RS, ποιό θα κάνει το καλύτερο χρόνο και γιατί? (Μιλάμε για το καινούργιο Clio για όποιον μπερδευτεί)Όποιος από τους δύο έχει προνοήσει και έχει γεμίσει το ρεζερβουάρ του.
-
Μία άλλη εκδοχή:
focus RS.
Εφόσον μιλάμε για το καινούριο clio τότε λογικά θα βρίσκεται σε περίοδο στρωσίματος,οπότε ο οδηγός του δεν θα του πάει καρδιά να το ζορίσει.
-
Παιδιά δέιτε το σαν χρόνο καλύτερα γιατί ακούω να λέτε εάν θα έχουν οι δύο οδηγοί ίδιες ικανότητες κλπ. Μιλάμε για τον ίδιο οδηγό πχ. o The Stig από το Top Gear.
Και να πώ και κάτι που σκεφτόμουν, το ότι το clio έχει κοντό κιβώτιο μήπως αυτό βοηθάει στην ανάβαση που δεν παιζουν ρόλο οι τελικές?
-
Ναι, έχουμε φάει δύο σελίδες thread χωρίς απαντήσεις επί των δυνατοτήτων των αυτοκινήτων.
Το ερώτημα είναι: Η Ριτσώνα τί ευθύγραμμα τμήματα έχει μεταξύ στροφών? Ποιό από τα δύο είναι καλύτερα στημένο για στρίψιμο? Κτλ κτλ
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Ναι, έχουμε φάει δύο σελίδες thread χωρίς απαντήσεις επί των δυνατοτήτων των αυτοκινήτων.Το ερώτημα είναι: Η Ριτσώνα τί ευθύγραμμα τμήματα έχει μεταξύ στροφών? Ποιό από τα δύο είναι καλύτερα στημένο για στρίψιμο? Κτλ κτλ
Σωστός, μήν κοιτάμε μόνο τα αμάξια σαν μονάδες αλλά σε σχέση με εκεί που θα διαγωνιστούν
-
Ναι μια χαρά να αρχίσουμε να παίζουμε χαρτάκια, πόσο έχεις 0-100 κλπ, ρε πάτε καλά? αυτά είναι θεωρία.
Εγω σας είπα στην συγκεκριμένη διαδρομή αν και οι 2 οδηγοί είναι ίδιου επιπέδου θα φτάσει πρώτος όποιος έχει καλήτερο 0-70 χλμ θα μπει μπροστά και τέλος.
-
Χμμ, τότε μήπως να το κάνουμε λίγο διαφορετικά το ερώτημα? Ποιό θα βγάλει καλύτερο χρόνο ίσως? Δηλαδή να μην έχουμε απευθείας κόντρα, για να μην παίζει ο παράγοντας 'προσπέρασμα'.
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Παιδιά δέιτε το σαν χρόνο καλύτερα γιατί ακούω να λέτε εάν θα έχουν οι δύο οδηγοί ίδιες ικανότητες κλπ. Μιλάμε για τον ίδιο οδηγό πχ. o The Stig από το Top Gear.Και να πώ και κάτι που σκεφτόμουν, το ότι το clio έχει κοντό κιβώτιο μήπως αυτό βοηθάει στην ανάβαση που δεν παιζουν ρόλο οι τελικές?
O αντίλογος εδώ στο κλειστό κιβώτιο του 'ατμοσφαιρικού' Clio RS, είναι η ροπή του 2-λιτρου turbo του Focus RS + το μπλοκέ που θα βοηθήσει να μπεί η δύναμη στο δρόμο και να στρίψει γρήγορα στις κλειστές στροφές ...!!!
-
Σε πίστες το Focus έριχνε στο προηγούμενο TypeR, δηλ. αντίστοιχου χαρακτήρα με το Clio αυτοκίνητο (πολύστροφος κινητήρας με κοντές σχέσεις, ίδιο βάρος 1200-1250 κιλά) περίπου 0.8''/χλμ. (Μέγαρα: Focus 1:12.5 - TypeR 1:13.9, Σέρρες: Focus 1.36.2 - TypeR 1.38.5). Δε βλέπω πως μπορεί στη γλυστερή Ριτσώνα το Clio χωρίς μπλοκέ να είναι ταχύτερο από το Focus.
-
nass το μπλοκέ του Focus δεν είναι κι ότι καλύτερο για τους ελληνικούς δρόμους..
-
Και γιατί αυτό δλδ?
-
Ε γιατί έτσι λέγανε οι Αγγλάρες.....το είχα δει σε Top Gear ή το είχα διαβάσει σε περιοδίκό δεν θυμάμαι....φυσικά οι δημοσιογράφοι έχουν πάντα δίκιο.....
-
ο πρωην μου ειχε ford focus RS.
γαμιωντας μας πηγαινε και στις ευθειες και στις στροφες! -
Ο χρήστης M.Aslanis έγραψε:
ο πρωην μου ειχε ford focus RS.
γαμιωντας μας πηγαινε και στις ευθειες και στις στροφες!Τι'ν'τούτος ρε;;;
-
εσυ εχεις κανα προβλημα η θες να παιξουμε τις τσαντιες?
-
Χτυπα τον με το τσαντάκι του μέικ-απ τον αλήτη
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Ε γιατί έτσι λέγανε οι Αγγλάρες.....το είχα δει σε Top Gear ή το είχα διαβάσει σε περιοδίκό δεν θυμάμαι....φυσικά οι δημοσιογράφοι έχουν πάντα δίκιο.....Γιατί έτσι μου είπε άνθρωπος που το έχει.
Κώστα δεν ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό. Στην πίστα το RS είναι εκπληκτικό & το μπλοκέ του ακόμα καλύτερο αλλά στον (ελληνικό) δρόμο....
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Φοκους λόγω μεγαλύτερης ιπποδύναμης, τουρμπίνας (πλεονεκτημα στην ανηφόρα) και μπλοκέ.+1
-
Δηλαδή Kid χωρίς το τόρσεν θα ήτανε καλύτερο το Focus RS στους ελληνικούς δρόμους?
-
ΙΚΕ, το quaife γενικά χάνει την μπάλα αν πέσει η μία πλευρά σε νερά ή βρεθεί στον αέρα, δεν είναι δισκάτο.
Κόντρες σε στροφιλίκια