-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ρε ΙΚΕ, πώς είναι δυνατόν να κάνουν χειρότερο χρόνο από Colt; Αν έχεις μπει σε Ε30 Μ3, θα καταλάβεις ότι κάτι τέτοιο δεν είναι και πολύ πιθανό. Ναι ρε, έχω μπει, να σκάσεις από τη ζήλια σου.
Σε Colt έχεις μπεί όμως?
O Tiff δε μου έμοιαζε να χαζευει στη διαδρομή, οπότε όσο και αν γκρεμίζονται τα είδωλα το Colt είναι ταχύτερο
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Νομίζω ότι το topic πάει για 'σπάνια πουλιά'. Είπαμε φθηνό αγαπητοί μου.
Η 6άρα ήταν πολύ καιρό παρκαρισμένη επί της λ. Βουλιαγμένης στη Βούλα, αλλά την έχουν πάρει από εκεί. Κουκλάρα η συγκεκριμένη και σε υποφερτή κατάσταση.
Ρε ΙΚΕ, πώς είναι δυνατόν να κάνουν χειρότερο χρόνο από Colt; Αν έχεις μπει σε Ε30 Μ3, θα καταλάβεις ότι κάτι τέτοιο δεν είναι και πολύ πιθανό. Ναι ρε, έχω μπει, να σκάσεις από τη ζήλια σου.Επειδή εκτός από τα Ιταλικά χρησιμοποιούσα για πολυ καιρό και μία M3 E30 (2.5 EVO 2) αμφιβάλω ΠΟΛΥ εαν το Colt την φτάνεί ακόμα και στην πρώτη στροφή.... .. εγω Colt ομως, δεν έχω οδηγήσει....
-
Μα το Colt θεωρείται και ψιλοαπαράδεκτο, με ESP που δε βγαίνει... χάλια μαύρα εν ολίγοις, ούτε καν Fiesta ST...
-
Το παλιό άγνωστο και πολυαγαπημένο γκάζι είναι η Stratos.
-
Πραγματικά πολύ **άγνωστο **γκάζι η Stratos...
-
Έχεις οδηγήσει ποτέ;
Πώς σου φάνηκε;
Μερικοί λένε ότι έχει κάτι τρύπες στις μεσέες στροφές πάντως.
-
Το 323 με τετρακίνηση και τούρμπο σαν αυτό που είχε ο Σάββας το έχουμε πει? Απίστευτο αμάξι σε άνυποψίαστο σχήμα που μπορείς να το βρεις αρκετα φτηνά τώρα. Ο ...θείος των φτερούγων για μένα!!!
-
Χλωμότατο.......
-
Είχε πάρει και το παγκόσμιο πρώταθλημα στα νορμάλ (όχι Α εκεί και γιουγκο άμα το φτιάξεις κερδάει), που την τελευταία δεκαετία είναι καπαρωμένο από τις φτερούγες. Ήταν καλό εργαλείο...
έντιτ: τώρα είδα ότι το έχει αναφέρει ήδη ο Σάββας...
-
Αφού αναφέρθηκαν κι άλλοι 'Γάλλοι', αισθάνομαι την υποχρέωση να σας υπενθυμίσω και το Πεζώ 309 GTI (με 8 ή 16 βαλβίδες), κατά πολλούς το καλύτερο GTi ever.
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Το 323 με τετρακίνηση και τούρμπο σαν αυτό που είχε ο Σάββας το έχουμε πει? Απίστευτο αμάξι σε άνυποψίαστο σχήμα που μπορείς να το βρεις αρκετα φτηνά τώρα. Ο ...θείος των φτερούγων για μένα!!!Να μην τα ξαναλέμε, ε; Κι είναι σα να ευλογούμε τα γένια μας... Κι όντως, έχει κερδίσει το Gr N το 1991. Ωραίο αυτοκίνητο, αλλά δύσκολο στη συντήρησή του, όταν θυμόταν κάτι να χαλάσει (πανάκριβα και σπάνια ανταλλακτικά, αλλά πραγματικά σκυλί). Πουλήθηκε με 160.000 χλμ και το μοτέρ δεν έκανε τσικ. Πραγματικά εντυπωσιακή αξιοπιστία, ειδικά σε σχέση με τα ανταγωνιστικά μοντέλα (λέγε με Lancia).
Όσο για το 309, πραγματικά σπάνιο κι αξιόλογο, αλλά προσωπικά δεν έχω ακούσει **κανέναν **να το θεωρεί το καλύτερο GTi όλων των εποχών.
-
Εγω τα θυμάμει τα 323 να έχουν κάποια σοβαρα προβλήματα με τα σασμάν τους πάντως
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Όσο για το 309, πραγματικά σπάνιο κι αξιόλογο, αλλά προσωπικά δεν έχω ακούσει **κανέναν **να το θεωρεί το καλύτερο GTi όλων των εποχών.
εγώ για το 306 ήξερα ότι το θεωρούσαν πολύ καλό σπορ αμαξάκι.
μιλάω για 3πορτο ... -
Πραγματικά Αντρέα, το κιβώτιο ήταν το μοναδικό μελανό σημείο των 323. Δεν άντεχαν ούτε μεγάλη αύξηση της ιπποδύναμης ούτε τις πολύ γρήγορες αλλαγές. Άσε που σαν αίσθηση και διαδρομές, δεν ήταν κι ό,τι καλύτερο. Κατά τα άλλα, ήταν απλώς αλεξίσφαιρα.
Elteo, κανείς δεν αντιλέγει για το 306. Το 309 όμως δε χαίρει ίδιας εκτίμησης με το 306.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πραγματικά Αντρέα, το κιβώτιο ήταν το μοναδικό μελανό σημείο των 323. Δεν άντεχαν ούτε μεγάλη αύξηση της ιπποδύναμης ούτε τις πολύ γρήγορες αλλαγές. Άσε που σαν αίσθηση και διαδρομές, δεν ήταν κι ό,τι καλύτερο. Κατά τα άλλα, ήταν απλώς αλεξίσφαιρα.Elteo, κανείς δεν αντιλέγει για το 306. Το 309 όμως δε χαίρει ίδιας εκτίμησης με το 306.
το ξέρω...δεν έγραψα εγώ για το 309 όμως.
-
Εκτός από παλιό άγνωστο γκάζι πάει και στους πρώτους έρωτες
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Εγω τα θυμάμει τα 323 να έχουν κάποια σοβαρα προβλήματα με τα σασμάν τους πάντωςΤι λέτε ρε παιδιά? Το 323 (η έκδοση 1.6) για μένα είχε σαν κύριο προσόν το κιβώτιο. Μεγάλες διαδρομές ναι, αλλά πολύ καλή ακρίβεια (από τα λίγα που κατεβάζεις 5->3 χωρίς καρδιχτύπι), καλή κλιμάκωση, και μέχρι στιγμής αξιοθάυμαστη αξιοπίστία
Σάββα αν βρεθεί κάνα σαν το δικό σου όχι υπερβολικά σκισμένο αξίζει να το χτυπήσει κανείς αν έχει λίγα χλμ?
-
Γιατί από 5η σε 3η θα έπρεπε να καρδιοχτυπήσεις?
Δεν το κατάλαβα αυτό πώς το εννοείς.
-
δοκίμασε να κατεβάσεις 5-->3 γρήγορα σε
α) όπελ όχι πολυ καινούργιο
β) 206
γ) οποιοδήποτε κορεατικό (οκ μερικά τώρα τελευταία έχουν αρχίσει να γίνονται ανθρώπινα)
δ) ρενώ
ε) ε θα υπάρχουν και άλλα άθλια κιβώτια αλλά δεν μου έρχονται τώρα...Στην καλύτερη περίπτωση θα βάλεις 5 πάλι στην χειρότερη νεκρά ή παραλίγο πρώτη (θα τσινήξει το κιβώτιο και δεν θα μπαίνει)
Το καλύτερο κιβώτιο πάντως που θυμάμαι ποτέ το είχε ένα φόκους μκ1!!
-
Εμείς αναφερόμαστε στην επόμενη γενιά από αυτή που αναφέρεις εσύ, στο GTX και το GTR, που άρχισαν να έρχονται στην Ελλάδα το 1991 και το 1992 αντίστοιχα και τα οποία είχαν 1839 ή 1840 κ.εκ., με απόδοση 165 και 189 ίππους.
Το 1.6 GTX είναι παλιότερο.
Τα 323 είναι εξαιρετικά αξιόλογα αυτοκίνητα, δεν έχουν τετρακινήσεις αντίστοιχα προηγμένες με τις σημερινές φτερούγες, αλλά καλύπτουν ταχύτατα κι αποτελεσματικότατα αποστάσεις. Το μόνο πρόβλημα είναι το κιβώτιο, το ξαναλέω.
Όσο για το κιβώτιο του Focus, έχεις δοκιμάσει τα γρήγορα Honda ή κάνα ΜΧ-5;
ΥΓ. Dimsabas=Δημήτρης Σαμ...
Παλιό άγνωστο γκάζι