Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παλιό άγνωστο γκάζι
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Παλιό άγνωστο γκάζι
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 7 / 8
    Περί αυτοκίνησης
    43
    148
    376
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:

      Ρε ΙΚΕ, πώς είναι δυνατόν να κάνουν χειρότερο χρόνο από Colt; Αν έχεις μπει σε Ε30 Μ3, θα καταλάβεις ότι κάτι τέτοιο δεν είναι και πολύ πιθανό. Ναι ρε, έχω μπει, να σκάσεις από τη ζήλια σου.

      Σε Colt έχεις μπεί όμως?

      O Tiff δε μου έμοιαζε να χαζευει στη διαδρομή, οπότε όσο και αν γκρεμίζονται τα είδωλα το Colt είναι ταχύτερο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        montecarlo last edited by

        Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
        Νομίζω ότι το topic πάει για 'σπάνια πουλιά'. Είπαμε φθηνό αγαπητοί μου.
        Η 6άρα ήταν πολύ καιρό παρκαρισμένη επί της λ. Βουλιαγμένης στη Βούλα, αλλά την έχουν πάρει από εκεί. Κουκλάρα η συγκεκριμένη και σε υποφερτή κατάσταση.
        Ρε ΙΚΕ, πώς είναι δυνατόν να κάνουν χειρότερο χρόνο από Colt; Αν έχεις μπει σε Ε30 Μ3, θα καταλάβεις ότι κάτι τέτοιο δεν είναι και πολύ πιθανό. Ναι ρε, έχω μπει, να σκάσεις από τη ζήλια σου.

        Επειδή εκτός από τα Ιταλικά χρησιμοποιούσα για πολυ καιρό και μία M3 E30 (2.5 EVO 2) αμφιβάλω ΠΟΛΥ εαν το Colt την φτάνεί ακόμα και στην πρώτη στροφή.... .. εγω Colt ομως, δεν έχω οδηγήσει....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimsabas last edited by

          Μα το Colt θεωρείται και ψιλοαπαράδεκτο, με ESP που δε βγαίνει... χάλια μαύρα εν ολίγοις, ούτε καν Fiesta ST...

          https://cartalk.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            caryothraystis last edited by

            Το παλιό άγνωστο και πολυαγαπημένο γκάζι είναι η Stratos.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Πραγματικά πολύ **άγνωστο **γκάζι η Stratos...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                caryothraystis last edited by

                Έχεις οδηγήσει ποτέ;

                Πώς σου φάνηκε;

                Μερικοί λένε ότι έχει κάτι τρύπες στις μεσέες στροφές πάντως.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  travelman last edited by

                  Το 323 με τετρακίνηση και τούρμπο σαν αυτό που είχε ο Σάββας το έχουμε πει? Απίστευτο αμάξι σε άνυποψίαστο σχήμα που μπορείς να το βρεις αρκετα φτηνά τώρα. Ο ...θείος των φτερούγων για μένα!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    caryothraystis last edited by

                    Χλωμότατο.......

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      travelman last edited by

                      Είχε πάρει και το παγκόσμιο πρώταθλημα στα νορμάλ (όχι Α εκεί και γιουγκο άμα το φτιάξεις κερδάει), που την τελευταία δεκαετία είναι καπαρωμένο από τις φτερούγες. Ήταν καλό εργαλείο...

                      έντιτ: τώρα είδα ότι το έχει αναφέρει ήδη ο Σάββας...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kavy last edited by

                        Αφού αναφέρθηκαν κι άλλοι 'Γάλλοι', αισθάνομαι την υποχρέωση να σας υπενθυμίσω και το Πεζώ 309 GTI (με 8 ή 16 βαλβίδες), κατά πολλούς το καλύτερο GTi ever.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Ο χρήστης travelman έγραψε:
                          Το 323 με τετρακίνηση και τούρμπο σαν αυτό που είχε ο Σάββας το έχουμε πει? Απίστευτο αμάξι σε άνυποψίαστο σχήμα που μπορείς να το βρεις αρκετα φτηνά τώρα. Ο ...θείος των φτερούγων για μένα!!!

                          Να μην τα ξαναλέμε, ε; Κι είναι σα να ευλογούμε τα γένια μας... Κι όντως, έχει κερδίσει το Gr N το 1991. Ωραίο αυτοκίνητο, αλλά δύσκολο στη συντήρησή του, όταν θυμόταν κάτι να χαλάσει (πανάκριβα και σπάνια ανταλλακτικά, αλλά πραγματικά σκυλί). Πουλήθηκε με 160.000 χλμ και το μοτέρ δεν έκανε τσικ. Πραγματικά εντυπωσιακή αξιοπιστία, ειδικά σε σχέση με τα ανταγωνιστικά μοντέλα (λέγε με Lancia).
                          

                          Όσο για το 309, πραγματικά σπάνιο κι αξιόλογο, αλλά προσωπικά δεν έχω ακούσει **κανέναν **να το θεωρεί το καλύτερο GTi όλων των εποχών.

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hunter last edited by

                            Εγω τα θυμάμει τα 323 να έχουν κάποια σοβαρα προβλήματα με τα σασμάν τους πάντως

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης dimsabas έγραψε:

                              Όσο για το 309, πραγματικά σπάνιο κι αξιόλογο, αλλά προσωπικά δεν έχω ακούσει **κανέναν **να το θεωρεί το καλύτερο GTi όλων των εποχών.

                              εγώ για το 306 ήξερα ότι το θεωρούσαν πολύ καλό σπορ αμαξάκι.
                              μιλάω για 3πορτο ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Πραγματικά Αντρέα, το κιβώτιο ήταν το μοναδικό μελανό σημείο των 323. Δεν άντεχαν ούτε μεγάλη αύξηση της ιπποδύναμης ούτε τις πολύ γρήγορες αλλαγές. Άσε που σαν αίσθηση και διαδρομές, δεν ήταν κι ό,τι καλύτερο. Κατά τα άλλα, ήταν απλώς αλεξίσφαιρα.

                                Elteo, κανείς δεν αντιλέγει για το 306. Το 309 όμως δε χαίρει ίδιας εκτίμησης με το 306.

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                  Πραγματικά Αντρέα, το κιβώτιο ήταν το μοναδικό μελανό σημείο των 323. Δεν άντεχαν ούτε μεγάλη αύξηση της ιπποδύναμης ούτε τις πολύ γρήγορες αλλαγές. Άσε που σαν αίσθηση και διαδρομές, δεν ήταν κι ό,τι καλύτερο. Κατά τα άλλα, ήταν απλώς αλεξίσφαιρα.

                                  Elteo, κανείς δεν αντιλέγει για το 306. Το 309 όμως δε χαίρει ίδιας εκτίμησης με το 306.

                                  το ξέρω...δεν έγραψα εγώ για το 309 όμως.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    Εκτός από παλιό άγνωστο γκάζι πάει και στους πρώτους έρωτες

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      travelman last edited by

                                      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                      Εγω τα θυμάμει τα 323 να έχουν κάποια σοβαρα προβλήματα με τα σασμάν τους πάντως

                                      Τι λέτε ρε παιδιά? Το 323 (η έκδοση 1.6) για μένα είχε σαν κύριο προσόν το κιβώτιο. Μεγάλες διαδρομές ναι, αλλά πολύ καλή ακρίβεια (από τα λίγα που κατεβάζεις 5->3 χωρίς καρδιχτύπι), καλή κλιμάκωση, και μέχρι στιγμής αξιοθάυμαστη αξιοπίστία

                                      Σάββα αν βρεθεί κάνα σαν το δικό σου όχι υπερβολικά σκισμένο αξίζει να το χτυπήσει κανείς αν έχει λίγα χλμ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        caryothraystis last edited by

                                        Γιατί από 5η σε 3η θα έπρεπε να καρδιοχτυπήσεις?

                                        Δεν το κατάλαβα αυτό πώς το εννοείς.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          travelman last edited by

                                          δοκίμασε να κατεβάσεις 5-->3 γρήγορα σε

                                          α) όπελ όχι πολυ καινούργιο
                                          β) 206
                                          γ) οποιοδήποτε κορεατικό (οκ μερικά τώρα τελευταία έχουν αρχίσει να γίνονται ανθρώπινα)
                                          δ) ρενώ
                                          ε) ε θα υπάρχουν και άλλα άθλια κιβώτια αλλά δεν μου έρχονται τώρα...

                                          Στην καλύτερη περίπτωση θα βάλεις 5 πάλι στην χειρότερη νεκρά ή παραλίγο πρώτη (θα τσινήξει το κιβώτιο και δεν θα μπαίνει)

                                          Το καλύτερο κιβώτιο πάντως που θυμάμαι ποτέ το είχε ένα φόκους μκ1!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Εμείς αναφερόμαστε στην επόμενη γενιά από αυτή που αναφέρεις εσύ, στο GTX και το GTR, που άρχισαν να έρχονται στην Ελλάδα το 1991 και το 1992 αντίστοιχα και τα οποία είχαν 1839 ή 1840 κ.εκ., με απόδοση 165 και 189 ίππους.
                                            Το 1.6 GTX είναι παλιότερο.
                                            Τα 323 είναι εξαιρετικά αξιόλογα αυτοκίνητα, δεν έχουν τετρακινήσεις αντίστοιχα προηγμένες με τις σημερινές φτερούγες, αλλά καλύπτουν ταχύτατα κι αποτελεσματικότατα αποστάσεις. Το μόνο πρόβλημα είναι το κιβώτιο, το ξαναλέω.
                                            Όσο για το κιβώτιο του Focus, έχεις δοκιμάσει τα γρήγορα Honda ή κάνα ΜΧ-5;
                                            ΥΓ. Dimsabas=Δημήτρης Σαμ...

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 7 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr