Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BUGATTI VEYRON 16.4: ''Θαύμα'' ή....ματαιοδοξία του κ. Πίχ ;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BUGATTI VEYRON 16.4: ''Θαύμα'' ή....ματαιοδοξία του κ. Πίχ ;
    • 1
    • 2
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 54
    • 55
    • 32 / 55
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    170
    1094
    1116
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      theom5 last edited by

      Aν εξαιρέσουμε ίσως την πρώτη φάση με την οποία ανοίγει το κλιπ, ναι δεν είναι ουσιαστικά κόντρα, αλλά περισσότερο 'μετριούνται' ποσο γρήγορη είναι στις ρεπρίζ ο Iταλο-γερμανικός Tyrannoscarabeus Rex!

      Όποτε ανοίγει η Bεϋρόν και εξαφανίζεται από την οθόνη, η R1 απλά δεν μπορεί να ακολουθήσει...
      Όχι μόνο δεν έχει το γκάζι, αλλά και ο ίδιος ο αναβάτης, μάλλον, πιάνεται εξ απίνης και αντιδρά λιγό μουδιασμένα και αργά...

      Tο τέλος όμως είναι φοβερό! R1, Carrera GT & Veyron!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aserf last edited by

        Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
        Tο τέλος όμως είναι φοβερό! R1, Carrera GT & Veyron!

        Πάει να το παίξει και γρήγορος με το σαλιγκάρι που οδηγεί...
        Τι να κλ@σσει η Carrera GT μπροστά σε Veyron και R1

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          arroyo last edited by

          ρε παιδιά μεταξύ 50 και 55 (δευτερόλεπτα) εκει που βγάζει τα γράμματα το βίντεο δεν είναι συνεχόμενο, αλλαζει 2 φορές γι' αυτο φαίνετε οτι φεύγει τόσο γρήγορα η veyron, απλά κοιτάξτε τα δέντρα....

          η carrera gt έχει έναν ήχο.... κόλαση...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dog80 last edited by

            Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
            Όποτε ανοίγει η Bεϋρόν και εξαφανίζεται από την οθόνη, η R1 απλά δεν μπορεί να ακολουθήσει...

            Ένα χιλιάρι supersport δυσκολεύεται να ακολουθήσει ακόμα και πιό ταπεινά αυτοκίνητα απο το Veyron.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              chemic last edited by

              Ο χρήστης arroyo έγραψε:
              ρε παιδιά μεταξύ 50 και 55 (δευτερόλεπτα) εκει που βγάζει τα γράμματα το βίντεο δεν είναι συνεχόμενο, αλλαζει 2 φορές γι' αυτο φαίνετε οτι φεύγει τόσο γρήγορα η veyron, απλά κοιτάξτε τα δέντρα....

              η carrera gt έχει έναν ήχο.... κόλαση...

              όντως!![/b]

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                chemic last edited by

                Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                Όποτε ανοίγει η Bεϋρόν και εξαφανίζεται από την οθόνη, η R1 απλά δεν μπορεί να ακολουθήσει...

                Ένα χιλιάρι supersport δυσκολεύεται να ακολουθήσει ακόμα και πιό ταπεινά αυτοκίνητα απο το Veyron.

                στις επιταχύνσεις και ρεπρίζ;
                μπααα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 0
                  007 last edited by

                  Ωραιο το βιντεακι αλλα προσωπικα δεν μου λεει και τπτ μιας και παρολα αυτα η R1 μπορεσε και ακολουθησε (οσα μπορουσε δλδ )

                  η carrera gt έχει έναν ήχο.... κόλαση...

                  Συμφωνω απολυτα

                  Ένα χιλιάρι supersport δυσκολεύεται να ακολουθήσει ακόμα και πιό ταπεινά αυτοκίνητα απο το Veyron.

                  οκ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    caryothraystis last edited by

                    Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                    Όποτε ανοίγει η Bεϋρόν και εξαφανίζεται από την οθόνη, η R1 απλά δεν μπορεί να ακολουθήσει...

                    Ένα χιλιάρι supersport δυσκολεύεται να ακολουθήσει ακόμα και πιό ταπεινά αυτοκίνητα απο το Veyron.

                    (στον Ghostrider πήγαινε πες το αυτό να δούμε τι θα σου απαντήσει...)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Η αλήθεια είναι οτι με το μηχανάκι περνάς το 99,9% των αυτοκινήτων στο δρόμο αλλά άμα σου κάτσει το 0,01% τότε το τσάι που θα πιείς είναι πανυγηρικό.

                      Εκεί που χάνουν τα μηχανάκια είναι η τελική ταχύτητα. Μέχρι τα 240-250 σκοτώνουν αλλά μετά ανεβάζουν δύσκολα χιλιόμετρα και τερματίζουν κάπου λίγο πρίν τα 300. Αντίθετα υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που μπορούν να φατάσουν και να ξεπεράσουν τα 300.

                      Ήμουν μια φορά σε σχεδόν άδεια εθνική και κανα δυό-τρία χιλιόμετρα μπροστά στο βάθος βλέπω ένα λευκό αυτοκίνητο. Το ψηφιακό κοντέρ του R6 έδειχνε σταθερά 282 με 283. Μετά απο μερικά λεπτά έφτασα πίσω του. Ήταν ένα λευκό Saab, μοντέλο δέν μπόρεσα να δώ γιατι για λόγους ασφαλείας έμεινα αρκετά πίσω του. Αν και κυριολεκτικά έστιβα το γκάζι της μηχανής, η διαφορά στην ταχύτητά μας πρέπει να ήταν λιγότερο απο 10km/h.

                      Τώρα σε στροφιλίκι παίζει ακόμα πιο τρελό τσάι. Αν η άσφαλτος δέν είναι τραπέζι δέν τολμάς να χρησιμοποιήσεις πάνω απο το μισό της κλίσης γιατί η παραμικρή ανωμαλία που το αυτοκίνητο δέν την καταλαβαίνει, στη μηχανή μπορεί να σε πετάξει κάτω.

                      Βάλτε οτι οι πιό πολοί επαρχιακοί δρόμοι είναι γεμάτοι κυματισμούς απο τα φορτηγά και επίσης με τη μηχανή πρέπει να κρατάς και μια πισινή. Αν έχει εμπόδιο μέσα στη στροφή το αυτοκίνητο με τη βοήθεια του ABS σταματάει μια χαρά. Μη τη μηχανή φρένο στη στροφή = lowside.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        caryothraystis last edited by

                        dog80

                        πιστεύεις ότι αν η Veyron (ή οτιδήποτε άλλο έχει πινακίδες) καθήσει δίπλα δίπλα με μια Busa πχ τουρμπάτη και νιτράτη (υπάρχουν κι από δαύτες) θα είχε ελπίδα;

                        Άσε δλδ που μια βόλτα μονάχα με το συγκεκριμένο αμάξι κοστίζει σχεδόν όσο η αγορά μιας supersport...

                        οοοοοοοοοφ τόπικ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          aserf last edited by

                          Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                          Εκεί που χάνουν τα μηχανάκια είναι η τελική ταχύτητα. Μέχρι τα 240-250 σκοτώνουν αλλά μετά ανεβάζουν δύσκολα χιλιόμετρα και τερματίζουν κάπου λίγο πρίν τα 300. Αντίθετα υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που μπορούν να φατάσουν και να ξεπεράσουν τα 300.

                          Υπάρχει βέβαια και το κλασσικό βίντεο με τη Hayabusa που τερματίζει το κοντέρ στα 350 χλμ/ώρα και το στροφόμετρο συνεχίζει να ανεβαίνει αν θυμάμαι καλά από τις 10000 στροφές/λεπτό στις 11200 στροφές/λεπτό. Αν κάνει κανείς τις πράξεις θα δει ότι αντιστοιχεί σε 392χλμ/ώρα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kid last edited by

                            Ο χρήστης aserf έγραψε:

                            Εκεί που χάνουν τα μηχανάκια είναι η τελική ταχύτητα. Μέχρι τα 240-250 σκοτώνουν αλλά μετά ανεβάζουν δύσκολα χιλιόμετρα και τερματίζουν κάπου λίγο πρίν τα 300. Αντίθετα υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που μπορούν να φατάσουν και να ξεπεράσουν τα 300.

                            Υπάρχει βέβαια και το κλασσικό βίντεο με τη Hayabusa που τερματίζει το κοντέρ στα 350 χλμ/ώρα και το στροφόμετρο συνεχίζει να ανεβαίνει αν θυμάμαι καλά από τις 10000 στροφές/λεπτό στις 11200 στροφές/λεπτό. Αν κάνει κανείς τις πράξεις θα δει ότι αντιστοιχεί σε 392χλμ/ώρα

                            Άραγε μια Hayabusa θα μπορούσε να στρίψει όπως ένα EVO?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              To BIKE του προηγούμενου μήνα είχε ένα άρθρο, Yamaha R6 και Lotus Elise στην πίστα της Lotus στο Norfolk.

                              H R6 ήταν λίγο πιο γρήγορη (1:38' αντί για 1:40')

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kid last edited by

                                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                To BIKE του προηγούμενου μήνα είχε ένα άρθρο, Yamaha R6 και Lotus Elise στην πίστα της Lotus στο Norfolk.

                                H R6 ήταν λίγο πιο γρήγορη (1:38' αντί για 1:40')

                                Είχε ταχύτητες μέσα στις στροφές το άρθρο?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  theom5 last edited by

                                  Ο χρήστης aserf έγραψε:

                                  Εκεί που χάνουν τα μηχανάκια είναι η τελική ταχύτητα. Μέχρι τα 240-250 σκοτώνουν αλλά μετά ανεβάζουν δύσκολα χιλιόμετρα και τερματίζουν κάπου λίγο πρίν τα 300. Αντίθετα υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που μπορούν να φατάσουν και να ξεπεράσουν τα 300.

                                  Υπάρχει βέβαια και το κλασσικό βίντεο με τη Hayabusa που τερματίζει το κοντέρ στα 350 χλμ/ώρα και το στροφόμετρο συνεχίζει να ανεβαίνει αν θυμάμαι καλά από τις 10000 στροφές/λεπτό στις 11200 στροφές/λεπτό. Αν κάνει κανείς τις πράξεις θα δει ότι αντιστοιχεί σε 392χλμ/ώρα

                                  Kι αν άφηνες την Bεϋρόν να την 'πειράξει' ο Πετράν θα σου έλεγα εγώ μετά που θα έμενε ακόμα και το πιο hard core 'busa...

                                  Tο θέμα δεν είναι αν υπάρχει stock ή 'φτιαγμένη' μηχανή να περάσει την Mπουγκάτι (τα πάντα γίνονται σ'αυτή τη ζώη...) αλλά το πώς αυτός ο διαβολο-σκαραβαίος επιτάχυνε στο βίντεο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης Kid έγραψε:

                                    To BIKE του προηγούμενου μήνα είχε ένα άρθρο, Yamaha R6 και Lotus Elise στην πίστα της Lotus στο Norfolk.

                                    H R6 ήταν λίγο πιο γρήγορη (1:38' αντί για 1:40')

                                    Είχε ταχύτητες μέσα στις στροφές το άρθρο?

                                    Είχε ένα μικρό ενδεικτικό διάγραμμα, στην πράξη η μοτοσυκλέτα επιτάχυνε καλύτερα αλλά αναγκαζόταν να φρενάρει πολύ νωρίτερα πρίν από τις στροφές. Η ελάχιστη ταχύτητα σε πολύ κλειστή στροφή ήταν ίδια για elise-r6

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kid last edited by

                                      Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                      To BIKE του προηγούμενου μήνα είχε ένα άρθρο, Yamaha R6 και Lotus Elise στην πίστα της Lotus στο Norfolk.

                                      H R6 ήταν λίγο πιο γρήγορη (1:38' αντί για 1:40')

                                      Είχε ταχύτητες μέσα στις στροφές το άρθρο?

                                      Είχε ένα μικρό ενδεικτικό διάγραμμα, στην πράξη η μοτοσυκλέτα επιτάχυνε καλύτερα αλλά αναγκαζόταν να φρενάρει πολύ νωρίτερα πρίν από τις στροφές. Η ελάχιστη ταχύτητα σε πολύ κλειστή στροφή ήταν ίδια για elise-r6

                                      Είναι εύκολο να σκανάρεις το διάγραμμα?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        caryothraystis last edited by

                                        Δε θα είχε μπλοκέ και γι' αυτό θα έχασε μάλλον

                                        ( )

                                        [ ]

                                        { }

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          theom5 last edited by

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Όπως βλέπετε στην έξοδο της στροφής αναφέρει πως το traction control έμπαινε σε λειτουργία, οπότε προφανώς με ένα τόρσεν η elise θα ήταν πιο γρήγορη. Δεν νομίζω να κάλυπτε την διαφορά πάντως. Τώρα αν κάποιοι έχουν ανάγει την ξεροκεφαλιά σε δόγμα...

                                            ΥΓ. Οδηγός της elise ήταν δοκιμαστής της Lotus.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 32 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr