-
Aν εξαιρέσουμε ίσως την πρώτη φάση με την οποία ανοίγει το κλιπ, ναι δεν είναι ουσιαστικά κόντρα, αλλά περισσότερο 'μετριούνται' ποσο γρήγορη είναι στις ρεπρίζ ο Iταλο-γερμανικός Tyrannoscarabeus Rex!
Όποτε ανοίγει η Bεϋρόν και εξαφανίζεται από την οθόνη, η R1 απλά δεν μπορεί να ακολουθήσει...
Όχι μόνο δεν έχει το γκάζι, αλλά και ο ίδιος ο αναβάτης, μάλλον, πιάνεται εξ απίνης και αντιδρά λιγό μουδιασμένα και αργά...Tο τέλος όμως είναι φοβερό! R1, Carrera GT & Veyron!
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Tο τέλος όμως είναι φοβερό! R1, Carrera GT & Veyron!Πάει να το παίξει και γρήγορος με το σαλιγκάρι που οδηγεί...
Τι να κλ@σσει η Carrera GT μπροστά σε Veyron και R1 -
ρε παιδιά μεταξύ 50 και 55 (δευτερόλεπτα) εκει που βγάζει τα γράμματα το βίντεο δεν είναι συνεχόμενο, αλλαζει 2 φορές γι' αυτο φαίνετε οτι φεύγει τόσο γρήγορα η veyron, απλά κοιτάξτε τα δέντρα....
η carrera gt έχει έναν ήχο.... κόλαση...
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Όποτε ανοίγει η Bεϋρόν και εξαφανίζεται από την οθόνη, η R1 απλά δεν μπορεί να ακολουθήσει...Ένα χιλιάρι supersport δυσκολεύεται να ακολουθήσει ακόμα και πιό ταπεινά αυτοκίνητα απο το Veyron.
-
Ο χρήστης arroyo έγραψε:
ρε παιδιά μεταξύ 50 και 55 (δευτερόλεπτα) εκει που βγάζει τα γράμματα το βίντεο δεν είναι συνεχόμενο, αλλαζει 2 φορές γι' αυτο φαίνετε οτι φεύγει τόσο γρήγορα η veyron, απλά κοιτάξτε τα δέντρα....η carrera gt έχει έναν ήχο.... κόλαση...
όντως!![/b]
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Όποτε ανοίγει η Bεϋρόν και εξαφανίζεται από την οθόνη, η R1 απλά δεν μπορεί να ακολουθήσει...
Ένα χιλιάρι supersport δυσκολεύεται να ακολουθήσει ακόμα και πιό ταπεινά αυτοκίνητα απο το Veyron.
στις επιταχύνσεις και ρεπρίζ;
μπααα -
Ωραιο το βιντεακι αλλα προσωπικα δεν μου λεει και τπτ μιας και παρολα αυτα η R1 μπορεσε και ακολουθησε (οσα μπορουσε δλδ )
η carrera gt έχει έναν ήχο.... κόλαση...
Συμφωνω απολυτα
Ένα χιλιάρι supersport δυσκολεύεται να ακολουθήσει ακόμα και πιό ταπεινά αυτοκίνητα απο το Veyron.
οκ...
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Όποτε ανοίγει η Bεϋρόν και εξαφανίζεται από την οθόνη, η R1 απλά δεν μπορεί να ακολουθήσει...
Ένα χιλιάρι supersport δυσκολεύεται να ακολουθήσει ακόμα και πιό ταπεινά αυτοκίνητα απο το Veyron.
(στον Ghostrider πήγαινε πες το αυτό να δούμε τι θα σου απαντήσει...)
-
Η αλήθεια είναι οτι με το μηχανάκι περνάς το 99,9% των αυτοκινήτων στο δρόμο αλλά άμα σου κάτσει το 0,01% τότε το τσάι που θα πιείς είναι πανυγηρικό.
Εκεί που χάνουν τα μηχανάκια είναι η τελική ταχύτητα. Μέχρι τα 240-250 σκοτώνουν αλλά μετά ανεβάζουν δύσκολα χιλιόμετρα και τερματίζουν κάπου λίγο πρίν τα 300. Αντίθετα υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που μπορούν να φατάσουν και να ξεπεράσουν τα 300.
Ήμουν μια φορά σε σχεδόν άδεια εθνική και κανα δυό-τρία χιλιόμετρα μπροστά στο βάθος βλέπω ένα λευκό αυτοκίνητο. Το ψηφιακό κοντέρ του R6 έδειχνε σταθερά 282 με 283. Μετά απο μερικά λεπτά έφτασα πίσω του. Ήταν ένα λευκό Saab, μοντέλο δέν μπόρεσα να δώ γιατι για λόγους ασφαλείας έμεινα αρκετά πίσω του. Αν και κυριολεκτικά έστιβα το γκάζι της μηχανής, η διαφορά στην ταχύτητά μας πρέπει να ήταν λιγότερο απο 10km/h.
Τώρα σε στροφιλίκι παίζει ακόμα πιο τρελό τσάι. Αν η άσφαλτος δέν είναι τραπέζι δέν τολμάς να χρησιμοποιήσεις πάνω απο το μισό της κλίσης γιατί η παραμικρή ανωμαλία που το αυτοκίνητο δέν την καταλαβαίνει, στη μηχανή μπορεί να σε πετάξει κάτω.
Βάλτε οτι οι πιό πολοί επαρχιακοί δρόμοι είναι γεμάτοι κυματισμούς απο τα φορτηγά και επίσης με τη μηχανή πρέπει να κρατάς και μια πισινή. Αν έχει εμπόδιο μέσα στη στροφή το αυτοκίνητο με τη βοήθεια του ABS σταματάει μια χαρά. Μη τη μηχανή φρένο στη στροφή = lowside.
-
dog80
πιστεύεις ότι αν η Veyron (ή οτιδήποτε άλλο έχει πινακίδες) καθήσει δίπλα δίπλα με μια Busa πχ τουρμπάτη και νιτράτη (υπάρχουν κι από δαύτες) θα είχε ελπίδα;
Άσε δλδ που μια βόλτα μονάχα με το συγκεκριμένο αμάξι κοστίζει σχεδόν όσο η αγορά μιας supersport...
οοοοοοοοοφ τόπικ
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Εκεί που χάνουν τα μηχανάκια είναι η τελική ταχύτητα. Μέχρι τα 240-250 σκοτώνουν αλλά μετά ανεβάζουν δύσκολα χιλιόμετρα και τερματίζουν κάπου λίγο πρίν τα 300. Αντίθετα υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που μπορούν να φατάσουν και να ξεπεράσουν τα 300.Υπάρχει βέβαια και το κλασσικό βίντεο με τη Hayabusa που τερματίζει το κοντέρ στα 350 χλμ/ώρα και το στροφόμετρο συνεχίζει να ανεβαίνει αν θυμάμαι καλά από τις 10000 στροφές/λεπτό στις 11200 στροφές/λεπτό. Αν κάνει κανείς τις πράξεις θα δει ότι αντιστοιχεί σε 392χλμ/ώρα
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Εκεί που χάνουν τα μηχανάκια είναι η τελική ταχύτητα. Μέχρι τα 240-250 σκοτώνουν αλλά μετά ανεβάζουν δύσκολα χιλιόμετρα και τερματίζουν κάπου λίγο πρίν τα 300. Αντίθετα υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που μπορούν να φατάσουν και να ξεπεράσουν τα 300.
Υπάρχει βέβαια και το κλασσικό βίντεο με τη Hayabusa που τερματίζει το κοντέρ στα 350 χλμ/ώρα και το στροφόμετρο συνεχίζει να ανεβαίνει αν θυμάμαι καλά από τις 10000 στροφές/λεπτό στις 11200 στροφές/λεπτό. Αν κάνει κανείς τις πράξεις θα δει ότι αντιστοιχεί σε 392χλμ/ώρα
Άραγε μια Hayabusa θα μπορούσε να στρίψει όπως ένα EVO?
-
To BIKE του προηγούμενου μήνα είχε ένα άρθρο, Yamaha R6 και Lotus Elise στην πίστα της Lotus στο Norfolk.
H R6 ήταν λίγο πιο γρήγορη (1:38' αντί για 1:40')
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
To BIKE του προηγούμενου μήνα είχε ένα άρθρο, Yamaha R6 και Lotus Elise στην πίστα της Lotus στο Norfolk.H R6 ήταν λίγο πιο γρήγορη (1:38' αντί για 1:40')
Είχε ταχύτητες μέσα στις στροφές το άρθρο?
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Εκεί που χάνουν τα μηχανάκια είναι η τελική ταχύτητα. Μέχρι τα 240-250 σκοτώνουν αλλά μετά ανεβάζουν δύσκολα χιλιόμετρα και τερματίζουν κάπου λίγο πρίν τα 300. Αντίθετα υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που μπορούν να φατάσουν και να ξεπεράσουν τα 300.
Υπάρχει βέβαια και το κλασσικό βίντεο με τη Hayabusa που τερματίζει το κοντέρ στα 350 χλμ/ώρα και το στροφόμετρο συνεχίζει να ανεβαίνει αν θυμάμαι καλά από τις 10000 στροφές/λεπτό στις 11200 στροφές/λεπτό. Αν κάνει κανείς τις πράξεις θα δει ότι αντιστοιχεί σε 392χλμ/ώρα
Kι αν άφηνες την Bεϋρόν να την 'πειράξει' ο Πετράν θα σου έλεγα εγώ μετά που θα έμενε ακόμα και το πιο hard core 'busa...
Tο θέμα δεν είναι αν υπάρχει stock ή 'φτιαγμένη' μηχανή να περάσει την Mπουγκάτι (τα πάντα γίνονται σ'αυτή τη ζώη...) αλλά το πώς αυτός ο διαβολο-σκαραβαίος επιτάχυνε στο βίντεο...
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
To BIKE του προηγούμενου μήνα είχε ένα άρθρο, Yamaha R6 και Lotus Elise στην πίστα της Lotus στο Norfolk.
H R6 ήταν λίγο πιο γρήγορη (1:38' αντί για 1:40')
Είχε ταχύτητες μέσα στις στροφές το άρθρο?
Είχε ένα μικρό ενδεικτικό διάγραμμα, στην πράξη η μοτοσυκλέτα επιτάχυνε καλύτερα αλλά αναγκαζόταν να φρενάρει πολύ νωρίτερα πρίν από τις στροφές. Η ελάχιστη ταχύτητα σε πολύ κλειστή στροφή ήταν ίδια για elise-r6
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
To BIKE του προηγούμενου μήνα είχε ένα άρθρο, Yamaha R6 και Lotus Elise στην πίστα της Lotus στο Norfolk.
H R6 ήταν λίγο πιο γρήγορη (1:38' αντί για 1:40')
Είχε ταχύτητες μέσα στις στροφές το άρθρο?
Είχε ένα μικρό ενδεικτικό διάγραμμα, στην πράξη η μοτοσυκλέτα επιτάχυνε καλύτερα αλλά αναγκαζόταν να φρενάρει πολύ νωρίτερα πρίν από τις στροφές. Η ελάχιστη ταχύτητα σε πολύ κλειστή στροφή ήταν ίδια για elise-r6
Είναι εύκολο να σκανάρεις το διάγραμμα?
-
Δε θα είχε μπλοκέ και γι' αυτό θα έχασε μάλλον
( )
[ ]
{ }
-
-
Όπως βλέπετε στην έξοδο της στροφής αναφέρει πως το traction control έμπαινε σε λειτουργία, οπότε προφανώς με ένα τόρσεν η elise θα ήταν πιο γρήγορη. Δεν νομίζω να κάλυπτε την διαφορά πάντως. Τώρα αν κάποιοι έχουν ανάγει την ξεροκεφαλιά σε δόγμα...
ΥΓ. Οδηγός της elise ήταν δοκιμαστής της Lotus.
BUGATTI VEYRON 16.4: ''Θαύμα'' ή....ματαιοδοξία του κ. Πίχ ;