-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Έξτρα το στροφόμετρο??? Για ποια χρόνια μιλάς?
Η Merc του Krusenstern στη βασική της τουλάχιστον έκδοση δεν είχε στροφόμετρο. Αν δεν κάνω λάθος μέχρι να βγει η E-Class του 95(?) οι 190Ε δεν είχαν όλες στροφόμετρο. Στη θέση του στροφόμετρου μάλιστα είχαν ένα τεράστιο ρολόι... για να βλέπεις τι ώρα πρέπει να αλλάξεις ταχύτητα
Ορθόν
Τώρα ψάχνω να το βάλω το στροφομετράκι, που πάντως έχει αναλογικό ρολόι στο εσωτερικό του. Δεν είναι μόνο ότι θέλω στροφόμετρο, είναι ότι το ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρολόι με αγχώνειΚαλό θα ήταν να βάλεις το καντράν της 2.3-2.5 16v...
-
Τι να το κάνω το στροφόμετρο που φτάνει 8k, με το δικό μου που μετά βίας περνάει τις 5000
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Τι να το κάνω το στροφόμετρο που φτάνει 8k, με το δικό μου που μετά βίας περνάει τις 5000Ειναι το πρωτο βημα για μια καλη μετατροπη....
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Τι να το κάνω το στροφόμετρο που φτάνει 8k, με το δικό μου που μετά βίας περνάει τις 5000Που ξέρεις, μπορεί να ζηλέψει το μοτέρ, να κακιώσει, και να τις φτάσει τις 8000 (και μετά να σπάσει, αλλά άλλο αυτό).
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Τι να το κάνω το στροφόμετρο που φτάνει 8k, με το δικό μου που μετά βίας περνάει τις 5000Βάλτο από τώρα για να μην αλλάζεις 2 φορές.
-
-
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Mercedes G Class FaceliftΠλήρης μεταμόρφωση! Αγνώριστο το έκαναν!
Δεν πειράζει, ούτως ή άλλως, Καναδέζα, WE LOVE YOU!
+1000 για το καλύτερο εκτός δρόμου! Γιατί jeep είσαι ή δεν είσαι (και δόξα τω Θεώ αυτό δεν είναι! )! -
Ακουστε τιμες για 4 μπεκ w201 190 E BOSCH. 41 ΕΥΡΩ το καθενα μου εκαναν και εκπτωση επιπλεον
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
ΚαναδέζαΑν και άλλη ήταν η Καναδέζα, συμφωνώ στα υπόλοιπα.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Καναδέζα
Αν και άλλη ήταν η Καναδέζα, συμφωνώ στα υπόλοιπα.
Νέοι
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Καναδέζα
Αν και άλλη ήταν η Καναδέζα, συμφωνώ στα υπόλοιπα.
Νέοι
Ε, όχι και νέοι με 79ΚΣ!
W463 2.9TD (ή 461 οι πρώτες) μακριές είναι και οι Καναδεζούλες αλλά τα αμαξώματά τους τα φτιάχνουμε εδώ...Οι καινούργιες οι αυτόματες είναι τρέλλα! Σε βλέπει ο τύπος με το LC το γαϊδούρι και σκιάζεται αφού του ρίχνεις μισό μέτρο!
Τα τζιπάκια είναι τα περισσότερα W460 παλιότερα μοντέλα... -
Στα χρόνια μου Αλέξανδρε η καναδέζα ήταν αυτό:
http://m37.crwdesigns.com/front.jpg -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Στα χρόνια μου Αλέξανδρε η καναδέζα ήταν αυτό:
http://m37.crwdesigns.com/front.jpgΜπέλες και ατέλειωτα παντιλίκια!!!
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Στα χρόνια μου Αλέξανδρε η καναδέζα ήταν αυτό:
http://m37.crwdesigns.com/front.jpgΑκριβώς, από τότε έχει μείνει ο χαρακτηρισμός 'Καναδέζα'. Το ότι έμεινε να το λέμε και για το G δεν έχει σχέση.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Στα χρόνια μου Αλέξανδρε η καναδέζα ήταν αυτό:
http://m37.crwdesigns.com/front.jpgΑκριβώς, από τότε έχει μείνει ο χαρακτηρισμός 'Καναδέζα'. Το ότι έμεινε να το λέμε και για το G δεν έχει σχέση.
Respect... μεγάααααλο πράγμα!
καλά, εσείς πότε πήγατε φαντάροι ρε παιδιά...;(ΧΑ! Αυτο-καρφωθήκατε; ) τα G που είχαμε στην παραμεθώριο ήταν τουλάχιστον 10ετίας και ίσως και 15ετίας...
Απο εμπειρία, το 290, ειδικά κάτι κοντά μετατροπή για στρατηγούς-ταξίαρχους κλπ κλπ, γυρνάνε ωραιότατα, τα 240 ούτε με σφαίρες!!Για να ζηλέψετε, λοιπόν, παμπαλαίουρες και μη, τα καινούργια καναδεζάκια έχουν υδραυλικά τιμόνια και είναι αυτόματα!!
Έχει πλάκα γιατί έχουν πολλά κοινά ανταλλακτικά και ψιλολοϊδια ίδια με τα καθετόνια! Π.χ. Κλειδαριές μίζας και τα κλειδιά τους! -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
ΧΑ! Αυτο-καρφωθήκατε;Αυτό περιμέναμε?
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
ΧΑ! Αυτο-καρφωθήκατε;
Αυτό περιμέναμε?
Σιγά μωρέ τα γεροντάκια! Πάντως, ορε παιδιά και εγώ είμαι στα πρώτα -άντα παρά και δεν κάνω έτσι... ίσα ίσα η καλύτερη ηλικία λέμε!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Στα χρόνια μου Αλέξανδρε η καναδέζα ήταν αυτό:
http://m37.crwdesigns.com/front.jpgΜπέλες και ατέλειωτα παντιλίκια!!!
Εκεί υπηρέτησες στον Ελληνοϊταλικό;
Το Οχυρό ΙΣΤΙΜΠΕΗ στο ανατολικό Μπέλες, αμύνεται σθεναρά.
-
Ειδική έκδοση SLK «Edition» 10
Tα 10 χρόνια παραγωγής κλείνει φέτος η SLK και η Mercedes το γιορτάζει με μία ειδική έκδοση του δημοφιλούς μοντέλου. Η «Edition 10» φέρει αρκετές πινελιές τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό της που ενισχύουν ακόμη περισσότερο το δυναμικό και συνάμα σπορτίφ χαρακτήρα της.
Η εξωτερική εμφάνιση του γερμανικού roadster διανθίζεται από χαρακτηριστικά όπως χρωμιωμένες ζάντες αλουμινίου 10 ακτινών και 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 225/45 R 17 εμπρός και 245/40 R 17 πίσω, το λογότυπο «EDITION 10» στα εμπρόσθια φτερά και τα πίσω φωτιστικά σώματα σε σκουρόχρωμη απόχρωση.
To εσωτερικό της SLK έχει δεχτεί, επίσης, ανάλογες περιποιήσεις. Ο φωτισμός των με τις σπορ λεπτομέρειες είναι πλέον κόκκινος, ο επιλογέας ταχυτήτων είναι δερμάτινός, το υποβραχιόνιο έχει «ντυθεί» με δέρμα nappa, ενώ τα δερμάτινα καθίσματα με το λογότυπο της ειδικής έκδοσης φέρουν ασημί ραφές.
Η «EDITION 10» διατίθεται στάνταρτ σε μαύρο μη μεταλλικό χρώμα, ενώ υπάρχει και η προαιρετική επιλογή τριών εναλλακτικών χρωμάτων: Obsidian μαύρο μεταλλικό, Iridium ασημί μεταλλικό και Allanite γκρι Magno (για περιορισμένο αριθμό 350 οχημάτων παγκοσμίως).
Η τιμή της SLK 200 KOMRESSOR 'EDITION 10' διαμορφώνεται στα 49.400
MERCEDES-BENZ FORUM