Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μax στροφές κινητήρα αυτοκινήτου (χωρίς να σπάσει)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Μax στροφές κινητήρα αυτοκινήτου (χωρίς να σπάσει)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    36
    63
    684
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      highfidelity last edited by

      Lancia Y Elefantino Rosso.
      Κόφτης στις 7200 και κάτι ψηλά... Με 2α και 3η το έχω πάει αρκετές φορές χωρίς να διαμαρτύρεται...
      (μια φορά πήγα και την 5η εκεί κοντα... )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        michael-amott last edited by

        7200rpm περιπου με alfa 156 1.8 TS του πατερα μου!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hunter last edited by

          Ο χρήστης nass έγραψε:

          9+ με το type-R του Νασου.

          Θα σε στεναχωρήσω αλλά 'χάνει' λιγάκι το στροφόμετρο 8500 είναι o κόφτης. Ο Κ20Α δεν πάει 9000 χωρίς αλλαγές σε valvetrain

          Οπότε ήμουνα και λίγο παρακάτω,μιας και κόφτη δεν χτυπήσαμε.

          (μπραβο σου ρε )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            ouzo-power last edited by

            Normal 9000rpm. Kata la8os? Den exo kanh pote la8os sto Prelude kai den epidioko na kano la8os.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              saxon_747 last edited by

              Τα ιταλικα βλεπω θεριζουν...
              Μα καλα, δεν χαλανε?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pasxos last edited by

                Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
                Τα ιταλικα βλεπω θεριζουν...
                Μα καλα, δεν χαλανε?

                Με τιποτα λεμεεεεεεε.... 7.200 μεχρι τωρα με το bravo σε ανοιγμα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kavoyras last edited by

                  περίπου 6.400 σε Golf 1.4 lt μετά από πρόγραμμα αν και αποφεύγω να το πάω τόσο ψηλά. (το νορμάλ έχει 5.900-6.000 κόφτη).
                  Δεν θέλω να μάθω αν είναι ανθεκτικός ο κινητήρας...Προτιμώ να μείνω με την απορία...

                  Γενικά μπορεί μια μηχανή να πιάσει όσες στροφές 'γουστάρει' αρκεί να είναι σχεδιασμένη γι'αυτό και να μην γυρίζει άσκοπα, να κρεμάει δηλαδή.
                  (βλέπε R1,GSX-R κτλ-κτλ...)

                  ΥΓ:Αλήθεια,αυτές τις μηχανές διαμάντη από 'μηχανές' γιατί δεν τις βάζουν ποτέ και σε αμάξια?Ποτέ δεν το κατάλαβα...Το μόνο αρνητικό σημείο τους είναι η σχετικά χαμηλή ροπή σε σχέση ας πούμε με μια μηχανή αυτοκινήτου που στα 120 άλογα βγάζει περισσότερη ροπή (μιας και περισσότερα κυβικά).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    flowerpower last edited by

                    7.800 με τουρμπισμενο twingo 1.2 automatic

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kasel last edited by

                      Ο χρήστης FlowerPower έγραψε:
                      7.800 με τουρμπισμενο twingo 1.2 automatic

                      και δεν καταστραφηκε;;;;
                      off topic:savatage στη λιστα σου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        flowerpower last edited by

                        Ο χρήστης kasel έγραψε:

                        7.800 με τουρμπισμενο twingo 1.2 automatic

                        και δεν καταστραφηκε;;;;
                        off topic:savatage στη λιστα σου.

                        ο κατεστραμενος την καταστροφη δεν τη φοβαται

                        off topic : τωρα παιζω An Evening with John Petrucci and Jordan Rudess

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          asteris last edited by

                          7200 το Seicento τα χτυπάει χαλαρά. Γενικώς οι Fire με ζύγισμα πάνε άνετα και 8500...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης FlowerPower έγραψε:
                            7.800 με τουρμπισμενο twingo 1.2 automatic

                            στο δρακο-φιδο-θρεντ αυτά!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              asteris last edited by

                              Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
                              περίπου 6.400 σε Golf 1.4 lt μετά από πρόγραμμα αν και αποφεύγω να το πάω τόσο ψηλά. (το νορμάλ έχει 5.900-6.000 κόφτη).
                              Δεν θέλω να μάθω αν είναι ανθεκτικός ο κινητήρας...Προτιμώ να μείνω με την απορία...

                              Γενικά μπορεί μια μηχανή να πιάσει όσες στροφές 'γουστάρει' αρκεί να είναι σχεδιασμένη γι'αυτό και να μην γυρίζει άσκοπα, να κρεμάει δηλαδή.
                              (βλέπε R1,GSX-R κτλ-κτλ...)

                              ΥΓ:Αλήθεια,αυτές τις μηχανές διαμάντη από 'μηχανές' γιατί δεν τις βάζουν ποτέ και σε αμάξια?Ποτέ δεν το κατάλαβα...Το μόνο αρνητικό σημείο τους είναι η σχετικά χαμηλή ροπή σε σχέση ας πούμε με μια μηχανή αυτοκινήτου που στα 120 άλογα βγάζει περισσότερη ροπή (μιας και περισσότερα κυβικά).

                              Γιατί με 3 κιλά ροπή στις 2000 στροφές δεν ξεκινάνε 1200 κιλά. Εκτός άμα θες να πατινιάρεις στις 5000 στροφές σε κάθε φανάρι για να ξεκινήσεις. Και να πηγαίνεις με 7000 στροφές ταξίδι στα 120...

                              Το μυστικό είναι στην πολύ μικρή διαδρομή του πιστονιού, (πχ το 900άρι μου έχει 75x50), συμπίεση 12:1, εκκεντροφόρους μπαμπούλες και μικρές απώλειες στην μετάδοση. Τίποτα από αυτά δεν ταιριάζουν σε εμπορικά αυτοκίνητα καθημερινής χρήσης. Αν και τα R1, GSX-R, RR και Ninja, δεν είναι ακριβώς καθημερινές μηχανές, πύραυλοι είναι...

                              Υ.Γ. @ Κάβουρας: 6000 κόφτη ? Dieselοκάβουρα πρέπει να σε λένε... (χιούμορ, ε, μην αρχίσεις και γαυγίζεις...)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kavoyras last edited by

                                Ο χρήστης asteris έγραψε:
                                Γιατί με 3 κιλά ροπή στις 2000 στροφές δεν ξεκινάνε 1200 κιλά. Εκτός άμα θες να πατινιάρεις στις 5000 στροφές σε κάθε φανάρι για να ξεκινήσεις. Και να πηγαίνεις με 7000 στροφές ταξίδι στα 120...

                                Το μυστικό είναι στην πολύ μικρή διαδρομή του πιστονιού, (πχ το 900άρι μου έχει 75x50), συμπίεση 12:1, εκκεντροφόρους μπαμπούλες και μικρές απώλειες στην μετάδοση. Τίποτα από αυτά δεν ταιριάζουν σε εμπορικά αυτοκίνητα καθημερινής χρήσης. Αν και τα R1, GSX-R, RR και Ninja, δεν είναι ακριβώς καθημερινές μηχανές, πύραυλοι είναι...

                                Xm...να και κάτι που δεν είχα σκεφτεί...η πρακτικότητα...σε ξεκίνημα σε φανάρι θα είχε ένα μικρόοοο προβληματάκι...

                                Υ.Γ. @ Κάβουρας: 6000 κόφτη ? Dieselοκάβουρα πρέπει να σε λένε... (χιούμορ, ε, μην αρχίσεις και γαυγίζεις...)

                                Ε όχι και να γαυγίσω..
                                ήταν καλό πάντως.
                                Λες να κάνω αίτηση σε κανέναν admin να μου αλλάξει το όνομα?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  funkyreverend last edited by

                                  2 απανωτά (ναι, έκανα λάθος 2 φορές!!!) κατεβάσματα από 5η σε 2α στο Clio...Σε στροφές δεν ξέρω ακριβώς σε πόσες αντιστοιχούν...

                                  H ταχύτητα;

                                  ...120...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    charmak66 last edited by

                                    Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                    2 απανωτά (ναι, έκανα λάθος 2 φορές!!!) κατεβάσματα από 5η σε 2α στο Clio...Σε στροφές δεν ξέρω ακριβώς σε πόσες αντιστοιχούν...

                                    H ταχύτητα;

                                    ...120...

                                    Δολοφόνος!

                                    Το ρεκόρ μου είναι 7000+, όσο ήταν ο κόφτης του rover 416 (δεν θυμάμαι ακριβώς ). Θυμάμαι όμως ότι ένα απ' τα πράγματα που έκανα στην πρώτη μου βόλτα με το αυτοκίνητο ήταν να ψάξω αν και που μπαίνει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                      2 απανωτά (ναι, έκανα λάθος 2 φορές!!!) κατεβάσματα από 5η σε 2α στο Clio...Σε στροφές δεν ξέρω ακριβώς σε πόσες αντιστοιχούν...

                                      H ταχύτητα;

                                      ...120...

                                      Δολοφόνος!

                                      Πρέπει να είναι ο αρχηγός σ' αυτό το θέμα, το ξεπάτωσε το clio. Aν δεν γλίστρησαν τα λάστιχα ή ο συμπλέκτης πρέπει να πήγε λίγο πάνω από 9.000 σαλ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hunter last edited by

                                        Κάποτε μου είχε κολήσει το γκάζι στον 12άρη κινητηρα που είχα,όταν απο το διπλό μου βέμπερ έσπασε ενα μικρό λαμάκι και σφήνωσε σε σημείο που κρατησε την πεταλούσα εντελώς ανοιχτη.Οταν λοιπών εκανα την αλλαγη απο δευτερα σε τρίτη,ο κινητηρας στροφαρισε τρελά,το στροφόμετρο κόλησε στο τέρμα,φρεναρα,σταμάτησα,κατεβηκα,ξαναανέβηκα,(σε όλο αυτο το διαστημα ο κινητηρας ανεβαζει στροφες και κάνει ανατριχιαστικό ήχο-αλλαξε πέντεξι φορες τον ήχο του μάλιστα) μεχρι να με 'κόψει' να τον σβήσω
                                        Δεν έσπασε,αλλά όλες του οι βαλβίδες στραβωσαν.
                                        Δεν ξέρω και πού έφτασαν οι σ.α.λ. του.Στο συνεργειο πάντως πήγα οδηγώντας

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                          2 απανωτά (ναι, έκανα λάθος 2 φορές!!!) κατεβάσματα από 5η σε 2α στο Clio...Σε στροφές δεν ξέρω ακριβώς σε πόσες αντιστοιχούν...

                                          H ταχύτητα;

                                          ...120...

                                          Δολοφόνος!

                                          Πρέπει να είναι ο αρχηγός σ' αυτό το θέμα, το ξεπάτωσε το clio. Aν δεν γλίστρησαν τα λάστιχα ή ο συμπλέκτης πρέπει να πήγε λίγο πάνω από 9.000 σαλ.

                                          Γεωμετρικά μιλώντας, χωρίς ολίσθηση έφτασε θεωρητικά τις 9.100! 2 φορές σε απόσταση 2-3 δευτερολέπτων. Το αυτοκίνητο φυσικά χαίρει άκρας υγείας, δεν φτάνουν οι δολοφονικές μου ενέργειες! Άλλη φορά δεν έχω πιάσει κόφτη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                                            Το ρεκόρ μου είναι 7000+, όσο ήταν ο κόφτης του rover 416...:

                                            H κινητήρες της σειράς Κ της Rover είχαν σχετικά νεωτεριστικό τρόπο απορρόφησης των φορτίων και είχαν πολύ καλά ζυγισμένα κινούμενα μέρη με αποτέλεσμα να στροφάρουν πολύ ψηλά χωρίς προβλήματα (όσο ήταν απείραχτα). Τα πειραγμένα (είτε aftermarket είτε αυτά που έμπαιναν στις Elise) χαλάγανε το πολύ καλό ζύγισμα και σπάνια ήταν τόσο ανθεκτικά όσο τα μαμά σε στροφάρισμα.
                                            Γενικά το πόσο ψηλά μπορεί να φτάσει ένας κινητήρας εξαρτάται από την αντοχή των υλικών που χρησιμοποιεί, από το σχεδιασμό του (διαδρομή εμβόλου κλπ) και το σπουδαιότερα από το ζύγισμα πιστονιών, εμβόλων και στροφαλοφόρου. Ανάλογα με την ακρίβεια του ζυγίσματος επιτρέπεται να στροφάρει περισσότερο αφού αυτό δεν συνεπάγεται περισσότερα ζόρια στα μέταλλα. Το θέμα μάλιστα είναι υπολογίσιμο, δηλαδή ξέρουν οι ειδικοί ότι για τέτοιο υλικό κατασκευής αν θέλουμε να φτάνει σε τόσες στροφές πρέπει να το ζυγίσουμε με ακρίβεια τόσων γραμμαρίων....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr