-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Ημιάκαμπτο δν έχει;
Αν εχει γιατι δεν αναφερεται καθε λιγο στα μειον οπως σε κατι γιαπωνεζικα;;;
Ο ημιάκαμπτος είναι αρνητικό όταν έχει 'κιτρινιάρικη' προέλευση. Όταν έχει γαλλική ή ιταλική αυτομάτως αποκτά φινέτσα, ψυχή, ιδανικό συνδυασμό άνεσης-οδικής συμπεριφοράς
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Tα σχόλια του ΣΧ (που είναι από τους ελάχιστους που οδήγησε και το 1.4 150hp) είναι πολύ ενθαρυντικά. ....
Off the record έχει πει για τον 1.4 με τα 150hp ότι θα αφήσει εποχή.
για ποιο λογο ειπε?
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ημιάκαμπτο δν έχει;
Αν εχει γιατι δεν αναφερεται καθε λιγο στα μειον οπως σε κατι γιαπωνεζικα;;;
Ο ημιάκαμπτος είναι αρνητικό όταν έχει 'κιτρινιάρικη' προέλευση. Όταν έχει γαλλική ή ιταλική αυτομάτως αποκτά φινέτσα, ψυχή, ιδανικό συνδυασμό άνεσης-οδικής συμπεριφοράς
-
-
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Tα σχόλια του ΣΧ (που είναι από τους ελάχιστους που οδήγησε και το 1.4 150hp) είναι πολύ ενθαρυντικά. ....
Off the record έχει πει για τον 1.4 με τα 150hp ότι θα αφήσει εποχή.
Ενδιαφέρον οτι στο G.Punto Abarth (Σεπτέμβριος) θα έχει και overboost με παραπάνω από 150ΗP....
-
grande punto abarth νομιζω με 1.8Τ
-
Σεπτέμβριο με 1.4ΤJ150+
-
-
CORSAIR says (1:47 πμ):
ZOA ITALOI
CORSAIR says (1:48 πμ):
17ares 225/45 stin EMOTION.... ELEOSΑληθινός διάλογος προ ολίγων λεπτών στο msn
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
CORSAIR says (1:47 πμ):
ZOA ITALOI
CORSAIR says (1:48 πμ):
17ares 225/45 stin EMOTION.... ELEOSΑληθινός διάλογος προ ολίγων λεπτών στο msn
ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ....
ΖΗΤΩ Η ΙΤΑΛΙΑ, ΖΗΤΩ ΤΑ BARILLA...
εεε ζωα ειναι... το μαμησανε το θεμα με τις ζαντες ποια Μαμω τις μοδες τους.... να δουμε ποτε θα περασει...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
CORSAIR says (1:47 πμ):
ZOA ITALOI
CORSAIR says (1:48 πμ):
17ares 225/45 stin EMOTION.... ELEOSΑληθινός διάλογος προ ολίγων λεπτών στο msn
ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ....
ΖΗΤΩ Η ΙΤΑΛΙΑ, ΖΗΤΩ ΤΑ BARILLA...
εεε ζωα ειναι... το μαμησανε το θεμα με τις ζαντες ποια Μαμω τις μοδες τους.... να δουμε ποτε θα περασει...
-
Τιμές του Bravo στην Ιταλία (πηγή quattroruote)
1.4 16V 90 CV (CO2: 158 g/km) - 14.900 euro
1.4 16V 90 CV Active (CO2: 158 g/km) - 15.900 euro
1.4 16V 90 CV Dynamic (CO2: 158 g/km) - 17.400 euro1.9 Multijet 120 CV Active (CO2: 139 g/km) - 19.000 euro
1.9 Multijet 120 CV Dynamic (CO2: 139 g/km) - 20.500 euro
1.9 Multijet 120 CV Emotion (CO2: 139 g/km) - 21.400 euro1.9 Multijet 16V 150 CV Dynamic (CO2: 149 g/km) - 21.900 euro
1.9 Multijet 16V 150 CV Emotion (CO2: 149 g/km) - 22.800 euro
1.9 Multijet 16V 150 CV Sport (CO2: 149 g/km) - 22.800 euro
Μάλλον για κάτω από τα 14,000 € στην Ελλάδα. Πάντως βλέπω για Ιταλία μεριά το 120HP στα ~17500 € και το 150ΗΡ στα ~19000€. Αφαιρέστε λοιπόν περίπου στο 1000 με 1500 € για να δείτε τις τιμές.....
Αίντε να δούμε τι θα κάνουν εδώ στην Ελλάδα.... οι μακαρονάδες...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Τιμές του Bravo στην Ιταλία (πηγή quattroruote)1.4 16V 90 CV (CO2: 158 g/km) - 14.900 euro
1.4 16V 90 CV Active (CO2: 158 g/km) - 15.900 euro
1.4 16V 90 CV Dynamic (CO2: 158 g/km) - 17.400 euro1.9 Multijet 120 CV Active (CO2: 139 g/km) - 19.000 euro
1.9 Multijet 120 CV Dynamic (CO2: 139 g/km) - 20.500 euro
1.9 Multijet 120 CV Emotion (CO2: 139 g/km) - 21.400 euro1.9 Multijet 16V 150 CV Dynamic (CO2: 149 g/km) - 21.900 euro
1.9 Multijet 16V 150 CV Emotion (CO2: 149 g/km) - 22.800 euro
1.9 Multijet 16V 150 CV Sport (CO2: 149 g/km) - 22.800 euro
Μάλλον για κάτω από τα 14,000 € στην Ελλάδα. Πάντως βλέπω για Ιταλία μεριά το 120HP στα ~17500 € και το 150ΗΡ στα ~19000€. Αφαιρέστε λοιπόν περίπου στο 1000 με 1500 € για να δείτε τις τιμές.....
Αίντε να δούμε τι θα κάνουν εδώ στην Ελλάδα.... οι μακαρονάδες...
Για μετά απο κανένα χρόνο που θα έχει και 60 άτοκες δόσεις θα είναι δελεαστική πρόταση μέχρι να ανανεωθεί ο ανταγωνισμός focus-astra-golf
-
Στην Ελλάδα τα 1.4 θα ειναι λίγο πιο φτηνά και τα 1.9 λιγο πιο ακριβά.
60 Ατοκες δεν υπήρχαν πότε... η FIAT δεν συνιθίζει να 'ξεπουλάει'
Το πιθάνοτερο χρηματοδοτικό ειναι 30% προκαταβολή 36 άτοκες και
αυτό μάλλον δεν θα διαθέσιμο από την αρχή.Πέρα από την μοντέρνα σχεδίαση, την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα ειναι οι 1.4TJET κινητήρες αλλά και ο πολύ
μεγάλος χώρος αποσκευών 400λτ. -
Κατά τα γνωστά
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
ο πολύ μεγάλος χώρος αποσκευών 400λτ.Ο ΜΟ της κατηγορίας πόσος είναι περίπου?
-
To civic έχει 480 πάντως
-
O mesos oros exei peripou 380... me mia proxeiri ektimisi!
Pantws kai apo konta einai omorfo to Bravo!
sorry gia greenglish!!! -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
60 Ατοκες δεν υπήρχαν πότε... η FIAT δεν συνιθίζει να 'ξεπουλάει'
Το πιθάνοτερο χρηματοδοτικό ειναι 30% προκαταβολή 36 άτοκες και
αυτό μάλλον δεν θα διαθέσιμο από την αρχή.αυτό δεν είναι ξεπούλημα δηλ;
Fiat Bravο 2007