-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
ΜΧ-5 2.0 με νορμάλ ανάρτηση και λάστιχα, 1.14 στα Μέγαρα, 'ίσως και χαμηλότερα'...Απλώς δεν το πιστεύω.
1:14.2 με τα ταλαιπωρημένα Michelin της μάνας του. Αν δε θες να το πιστέψεις, εγώ δεν μπορώ να κάνω τίποτα γι' αυτό.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
ΜΧ-5 2.0 με νορμάλ ανάρτηση και λάστιχα, 1.14 στα Μέγαρα, 'ίσως και χαμηλότερα'...
Απλώς δεν το πιστεύω.
1:14.2 με τα ταλαιπωρημένα Michelin της μάνας του. Αν δε θες να το πιστέψεις, εγώ δεν μπορώ να κάνω τίποτα γι' αυτό.
Λυπάμαι, αλλά θα εξακολουθήσω να είμαι δύσπιστος, μέχρι να το δω ο ίδιος...
(Παρεπιμπτόντως, το MK 2,5 πόσο έχει φτάσει να γυρνάει Θέμη;)
Ακόμα και στην περίπτωση, που ισχύει όμως, οι εντυπώσεις που αποκόμισα από την συμπεριφορά του, δεν θα αλλάξουν.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Μιχάλη, είναι προσβλητικό για το Rallye να το συγκρίνεις με αυτή την αθλιότητα, που λέγεται ΜΧ-5 ΝC.
Εκτός αν μιλάμε για Rallye χωρίς αντιστρεπτικές και με ουζαρισμένα αμορτισέρ...Συμφωνώ με το Θέμη, ότι υπάρχει υποκειμενικότητα στο όλο θέμα, αλλά αναρωτιέμαι, τι το 'θετικό', τι το 'ωραίο' μπορεί να υπάρχει κατά την οδήγηση ενός αυτοκινήτου, του οποίου η ανάρτηση πασχίζει να διαχειριστεί τα -μόλις- 1000τόσα κιλά του, με υπερβολικά έντονες μεταφορές φορτίου που προκαλούν εξίσου έντονες μεταφορές βάρους, με διαρκείς αλλαγές κάθετης πίεσης από τροχό σε τροχό...
Πολύ μεγαλή επιτυχία να κάνεις ένα αυτοκίνητο των 1000κάτι κιλών να δείχνει μισό τόνο βαρύτερο...Λυπάμαι αλλά εγώ αυτή την αίσθηση έχω.
Όχι, έχω οδηγήσει μερικά από τα πιο καλοσυντηρημένα rallye που υπάρχουν. 1-2 από αυτά τα έχεις οδηγήσει και εσύ μάλλον...
Για τα άλλα που λες έχω να πω τα εξής:
Υπερβολικά έντονες μεταφορές φορτίου??? Έντονες μεταφορές βάρους? Διαφορετικό αυτοκίνητο οδηγήσαμε μάλλον Άγγελε. Εγώ δεν είδα τέτοια φαινόμενα. Το αυτοκίνητο έδειχνε και παραέδειχνε ελαφρύ, έκανε ότι του ζητούσα και η ανάρτηση ήταν αρκετά σκληρή χωρίς να κοπανάει.
Στην πίστα ok μπορεί να υστερεί σε σχέση με το παλιό, αλλά εγώ εκεί που το πήγα μου άρεσε αρκετά και σίγουρα πολύ καλύτερα από το παλιό.
Τέσπα δεν θα κάνω τον υπερασπιστή του ΜΚ3. Ας πούμε ότι εμένα μου άρεσε καλύτερα από το παλιό μέσα στην άγνοιά μου... -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Παρεπιμπτόντως, το MK 2,5 πόσο έχει φτάσει να γυρνάει Θέμη;1:13.6 εντελώς μαμά
Ουδέν νεότερον. Έχω μείνει σε εκείνο το 1:15.9 από πέρσυ το καλοκαίρι. Από τότε δεν έχω ξαναδοκιμάσει και δυστυχώς σε αυτό το νούμερο θα μείνουμε, παρόλο που είμαι σίγουρος ότι πλέον θα μπορούσα να κάνω μερικά δέκατα πιο κάτω.
-
Επίσης meco συμπλήρωσε πως το Mk2 (όχι 2.5) που είχες οδηγήσει ήταν μεταχειρησμένο και είχε οδηγηθεί απο δε ξέρω και εγώ πόσους (είχε ήδη φθαρμένο τιμόνι) ενώ το Mk3 ήταν καινούριο. Tι να λέμε τώρα;
Μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα έτσι; Τα πήγες στον ίδιο δρόμο να τα στρίψεις; Και εμένα θα μου άρεσε σε συνθήκες βόλτας ένα πιο καινούριο, με καλύτερη ποιότητα κύλισης,ηχομώνοση κ.λ.π. αυτοκίνητο απο ένα άλλο που είχε ταλαιπωρηθεί,ήταν πιο αδύναμο και ίσως έτριζε.Δε λέω πως τα δικά μου κριτήρια αποτελούν σωστότερο τεκμήριο αλλά το θέμα είναι να καταλάβεις πως και τα δικά σου απέχουν πολύ απο το να τα χρησιμοποιήσεις για επειχείρημα και βάση συγκρητικού.
Με τη τελευταία σου φράση βέβαια όλα τα παραπάνω θεώρησε τα περιττά.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Υπερβολικά έντονες μεταφορές φορτίου??? Έντονες μεταφορές βάρους?Υπερβολικά ναι, και έντονες, ναι!
Δεν ξέρω τι ΝC οδήγησες Μιχάλη, αλλά αυτό που οδήγησα ήταν απολύτως stock.
Να επαναλάβω το εξής, προς αποφυγή παρεξηγήσεων:
Το μόνο πρόβλημά του, κατά τα δικά μου κριτήρια, είναι η πολύ μαλακή ανάρτηση.
Αν αυτή η ανάρτηση αντικατασταθεί, (δεν ξέρω, ίσως έχει ήδη βγει κάποιο κιτ, ΤΕΙΝ ίσως;), το αμάξι θα έρθει στα γνωστά κορυφαία επίπεδα. -
Αυτά που γράφετε με προβληματίζουν αρκετά.
Δεν περιμένω την καταπληκτική λειτουργία της στοκ ανάρτησης του 106,όμως περιμένω κάτι ανάλογο σε τιμόνι και απόκριση.Περιμένω να δω εμφανεις ενδείξεις του 50-50. Ανάρτηση κατα πάσα πιθανότητα δεν θα άλλαζα σε κανένα αυτοκίνητο ξανά,εκτός εαν προοριζόταν για τρακ ντειζ.
Και άντε βρες τεστ ντραιβ στη Θεσ/νίκη.
Το θέμα ει σι δε με ενδιαφέρει καθόλου,το μπλοκέ δε με απασχολεί σαυτό το αυτοκίνητο,ούτως η άλλως είναι το εντρι λεβελ για τα ροουντστερ (απο καινούρια).Το μαθαίνεις και μετα ψωνίζεις ενα ες2κ να κάνεις τη δουλειά σου.
Η παίρνεις ενα ες2κ απο την αρχή βέβαια αν και πιστεύω οτι η δαπάνη για ένα καλό σεκοντ χεντ θα φτάνει τα 33+ οπότε σχεδόν 15κ πάνω. + το οτι με 19900 τιμή αρχική διατηρεί καλά την αξία του-αν εξαιρέσεις οτι θα στραβομουτσουνιάζουν μερικοι για την έλλειψη ει σι.
-
Δε λέγεται ΕΙ ΣΙ, αλλά NC... [EN ΣΙ]
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Δε λέγεται ΕΙ ΣΙ, αλλά NC... [EN ΣΙ]AC!
Στο ΑC αναφέρεται ο άνθρωπος!
-
Ναι ρε C !
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Να επαναλάβω το εξής, προς αποφυγή παρεξηγήσεων:
Το μόνο πρόβλημά του, κατά τα δικά μου κριτήρια, είναι η πολύ μαλακή ανάρτηση.
Αν αυτή η ανάρτηση αντικατασταθεί, (δεν ξέρω, ίσως έχει ήδη βγει κάποιο κιτ, ΤΕΙΝ ίσως;), το αμάξι θα έρθει στα γνωστά κορυφαία επίπεδα.Αν και δεν έχω οδηγήσει NC πιστεύω πως αυτό πρέπει να είναι η αιτία για όσα λέει ο Άγγελος. Ακόμα και ο keichi δεν ήταν κατηγορηματικός στο 'θάψιμο' που έκανε και είχε επιφυλάξεις.
Δεν βλέπω κάποιο άλλο λόγο ωστε να είναι χειρότερο ή 'χειρότερο' το NC απο τα προηγούμενα.
Επίσης μου φαίνεται πολύ λογικό αυτό που λέει ο opterios για την επιρροή απο την συγκεκριμένη εκπομπή του Best Motoring. Αν δεν υπήρχε αυτή η εκπομπή ίσως οι εντυπώσεις να ήταν διαφορετικές απο τον τύπο, ακόμα και με την πολύ μαλακή (όπως λέτε) ανάρτηση.
-
Πάντως οι 4Τροχοί καθόλου δεν επηρρεάστηκαν στην κρίση τους από το Best Motoring,και η εικόνα που δίνουν για το αυτοκίνητο αγγίζει το εξαιρετικό...
-
Ο χρήστης imaginos έγραψε:
Καλα οι μαλάκες γιατί δεν έχουν ενα τασάκι στο αμαξι? Δεν μπορουσαν να βρούν χωρο να το τοποθετίσουν η θέλουν να μας κόψουν το κάπνισμα? Αμα θέλω να το κόψω μασάω καμια Nicorette.... Τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά? Ειλικρινά οταν βλέπω αμαξι χωρίς τασακι-αναπτηρα ξενερώνω αφάνταστα...**-**1
-
Ερώτηση:
Σε μοντέλο τέλος 2002 έχει σπάσει ο καθρέπτης ΄΄το τζάμι΄΄ του οδηγού, μπορώ να αγοράσω μόνο ΄΄το τζάμι΄΄ ή θέλει και όλο το υπόλοιπο αλλαγή ? μηχανισμό κλπ ? -
θα ηθελα να ρωτησω κατι.
οδηγησα για λιγο το 1.8 nc τις προαλλες.
το αμαξι ηταν με τη σκληρη οροφη.
φοβερη ποιοτητα κατασκευης...δε περιμενω να ειναι τοσο καλυτερο απο το 2.5 που ειχα μπει...το τιμονι δε ξερω με αυτα που λετε αλλα δε τρελαθηκα. ηταν ακριβες και γρηγορο αλλα σαφεστατα ασαφες και οχι τοσο σπορτ.
και το λεει αυτο καποιος που οδηγει 206 φανταστειτε...θα ηθελα να ρωτησω ποσο χειροτερες επιδοσεις εχει το rc απο αυτο με τη πανινη οροφη. λενε οτι ειναι 37κιλα παραπανω.
εμενα παντως δε μου φανηκε και τοσο σβελτο παρολο που ανεβασε πολυ ωραια. και οταν ειδα οτι τα περιοδικα το δινουν 0-100 απο 8.5 ως 8.8 επαθα ενα ψηλοσοκ!!! ισχυει αυτο?
μηπως ειναι καθαρα και μονο λογω πισω κινησης και καλης προσφυσης στην εκκινηση? -
Ο χρήστης imaginos έγραψε:
Καλα οι μαλάκες γιατί δεν έχουν ενα τασάκι στο αμαξι? Δεν μπορουσαν να βρούν χωρο να το τοποθετίσουν η θέλουν να μας κόψουν το κάπνισμα? Αμα θέλω να το κόψω μασάω καμια Nicorette.... Τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά? Ειλικρινά οταν βλέπω αμαξι χωρίς τασακι-αναπτηρα ξενερώνω αφάνταστα...Σε φαντάζομαι να σου χαρίζουν ένα S2000 και να τρέχεις να το επιστρέψεις και να τους βρίζεις 'τι να τις κάνω τις 9000 στροφές και το 50-50 ζύγισμα;; Εγώ θέλω Τ-Α-Σ-Α-Κ-Ι !'
-
Ο χρήστης frixos έγραψε:
Ερώτηση:
Σε μοντέλο τέλος 2002 έχει σπάσει ο καθρέπτης ΄΄το τζάμι΄΄ του οδηγού, μπορώ να αγοράσω μόνο ΄΄το τζάμι΄΄ ή θέλει και όλο το υπόλοιπο αλλαγή ? μηχανισμό κλπ ?Κανονικά πάει όλος ο καθρέφτης αλλαγή εκτός κι αν βρεις άκρη με κάνα μαγαζί της Φραντζή και της ευρύτερης περιοχής που φτιάχνει παρμπριζ κλπ.
-
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
Ερώτηση:
Σε μοντέλο τέλος 2002 έχει σπάσει ο καθρέπτης ΄΄το τζάμι΄΄ του οδηγού, μπορώ να αγοράσω μόνο ΄΄το τζάμι΄΄ ή θέλει και όλο το υπόλοιπο αλλαγή ? μηχανισμό κλπ ?Κανονικά πάει όλος ο καθρέφτης αλλαγή εκτός κι αν βρεις άκρη με κάνα μαγαζί της Φραντζή και της ευρύτερης περιοχής που φτιάχνει παρμπριζ κλπ.
Mάλιστα....ευχαριστώ για την πληροφορία!
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
ΜΧ-5 2.0 με νορμάλ ανάρτηση και λάστιχα, 1.14 στα Μέγαρα, 'ίσως και χαμηλότερα'...
Απλώς δεν το πιστεύω.
1:14.2 με τα ταλαιπωρημένα Michelin της μάνας του. Αν δε θες να το πιστέψεις, εγώ δεν μπορώ να κάνω τίποτα γι' αυτό.
Λυπάμαι, αλλά θα εξακολουθήσω να είμαι δύσπιστος, μέχρι να το δω ο ίδιος...
Πριν λίγες ώρες, με ημισλίκς [και μόνο] το ίδιο αμάξι γύρισε 1:12.6 [και έκανε και άλλους 4 γύρους κάτω από 1:13].
Κοίτα να δεις η μαμά ανάρτηση...
Ξαναλέω, το αμάξι είναι εντελώς στοκ. Μόνη 'μετατροπή' τα Toyo R888 που φορούσε.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
ΜΧ-5 2.0 με νορμάλ ανάρτηση και λάστιχα, 1.14 στα Μέγαρα, 'ίσως και χαμηλότερα'...
Απλώς δεν το πιστεύω.
1:14.2 με τα ταλαιπωρημένα Michelin της μάνας του. Αν δε θες να το πιστέψεις, εγώ δεν μπορώ να κάνω τίποτα γι' αυτό.
Λυπάμαι, αλλά θα εξακολουθήσω να είμαι δύσπιστος, μέχρι να το δω ο ίδιος...
Πριν λίγες ώρες, με ημισλίκς [και μόνο] το ίδιο αμάξι γύρισε 1:12.6 [και έκανε και άλλους 4 γύρους κάτω από 1:13].
Κοίτα να δεις η μαμά ανάρτηση...
Ξαναλέω, το αμάξι είναι εντελώς στοκ. Μόνη 'μετατροπή' τα Toyo R888 που φορούσε.
Δηλαδή, Θέμη, το γεγονός ότι έγραψε (ας το δεχτώ χάριν της συζήτησης), 1:14.2 με 'ταλαιπωρημένα Michelιn', και 1:12.6 με ημισλίκ (αναρωτιέμαι ποιός ο λόγος που το αναφέρεις, λογικότατη δεν είναι η διαφορά του 1,5+sec μεταξύ λιωμένων λάστιχων δρόμου και ήμι;), αναιρεί το γεγονός ότι το αυτοκίνητο έχει πολύ μαλακό set-up και δεν την παλεύει με τη μεταφορά φορτίου; Θέλω να πιστεύω ότι δεν αφήνεις τον εαυτό σου να καταλήξει σε αποφάνσεις για τη δυναμική συμπεριφορά του όποιου αυτοκινήτου βασισμένος μόνο στο γυρολόγιο...
Προφανώς, αν η μετατόπιση φορτίου ελεγχόταν καλύτερα, και επιτυγχανόταν μεγαλύτερη ισοκατανομή βάρους μεταξύ των τροχών και μεγαλύτερο contact patch θα έκανε και σαφώς καλύτερο χρόνο, δεν βλέπω τίποτα το περίεργο σε αυτό...
Mazda MX-5