Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 640
    • 641
    • 34 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    126450
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      montecarlo last edited by

      Από τον Μαρκιόνε, Μοντετζέμολο και Luca de Meo και μετά η εταιρεία έχει αλλάξει εντελώς.

      Φέτος γύρισε στην κερδοφορία, τα νέα μοντέλα πάνε καλά και γενικά το γκρούπο που το είχαν ξεγραμμένο ως η επόμενη Rover σήμερα έχει από τις μεγαλύτερες κερδοφορίες και άνοδο πωλήσεων στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

      Η δε μετοχή από τα $6 έχει φτάσει τα $21 και ανεβαίνει

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Αληθεια τι αναρτηση εχει πισω....;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Ημιάκαμπτο δν έχει;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης drdino έγραψε:
            Ημιάκαμπτο δν έχει;

            Αν εχει γιατι δεν αναφερεται καθε λιγο στα μειον οπως σε κατι γιαπωνεζικα;;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Γιατί και το stilο ημιάκαμπτο είχε.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikox last edited by

                Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

                Ημιάκαμπτο δν έχει;

                Αν εχει γιατι δεν αναφερεται καθε λιγο στα μειον οπως σε κατι γιαπωνεζικα;;;

                Γιατί ο ημιάκαμπτος στα ευρωπαϊκά προσφέρει άνεση, ενώ στα γιαπωνέζικα δεν...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  corsair last edited by

                  Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

                  Ημιάκαμπτο δν έχει;

                  Αν εχει γιατι δεν αναφερεται καθε λιγο στα μειον οπως σε κατι γιαπωνεζικα;;;

                  Οντως... δεν ειχε πολλαπλων για να κανει 'πισωγυρισμα'. Αλλα απο εκει και περα αν και ημιακαμπτος εχουν εφαρμοσει κατι ενδιαφεροντα πραγματακια.

                  • Rear suspension with interconnected semi-independent wheels and a torsion axle created with a new stiffer anti-roll bar to increase structural rigidity and to maintain good suspension flexibility under load, thanks to a reinforced hydraulic bushing to connect the rear axle to the bodyshell. The suspension design also resulted in new springs, dampers and buffers, in order to adapt to the bodyshell and to improve the dynamic response on corners.
                  • Particular attention went into the design of the components that could affect comfort in the car, adopting solutions typical of higher segment cars, such as a 'dual-path' strut mount at the front and a vertical shock absorber at the rear. These measures made it possible to limit the effect of the vibration generated by the road surface, without altering the structural rigidity or detracting from steering precision.

                  The Fiat Bravo fits an optimised semi-independent system with interconnected wheels and a torsion axle. The new hollow anti-roll bar has been made 40% stiffer in order to achieve a 40% anti-roll stabilising effect, improving steering precision and roadholding. The soundproofing of the vertical dampers, which are attached to the bodyshell in the wheelarches, has been improved, to filter road roughness better, enhancing acoustic comfort in the passenger compartment.

                  And finally, the structure of the rear axle comprises lateral arms pressed in two semi-shells, which are welded to a lateral torsion profile, and the new anti-roll bar that passes inside the crossbeam and is welded to the struts. The rear axle attachment bushings are hydraulic to guarantee better longitudinal absorption and comfort than the rubber-metal type, with improved shoulders and reinforcement.

                  Απο αυτο που καταλαβαινω ειναι πως εχουν βαλει dampers για να απορροφουν τις ανωμαλιες και το vibration ενω παραλληλα να μπορουν να διατηρηρουν ενα σφιχτο setup. Εκ πρωτης αποψης ακουγεται καλο γιατι μπορει να συνδυασει μια σχετικη ανεση χωρις να θυσιασει απο το στησιμο και συναμα κερδιζοντας σε χωρο αποσκευων λογω της λυσης του ημιακαμπτου.

                  Αλλα αυτο εκ πρωτης αποψης... στην πραξη θα φανουν ολα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Tα σχόλια του ΣΧ (που είναι από τους ελάχιστους που οδήγησε και το 1.4 150hp) είναι πολύ ενθαρυντικά. Πολύ καλό και ομοιογενές σε όλα τα επίπεδα, αίσθηση-ποιότητα-κράτημα-άνεση-κινητήρας. Αντίθετα τη βασική έκδοση 1.4 90hp την απόκλεισε ....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      montecarlo last edited by

                      H Βασική έκδοση ειναι .... η βασική έκδοση

                      όλοι οι κατασκευαστές έχουν και απλή έκδοση στα 1.4 που προόρίζεται κυριώς για εταιρικές πωλήσεις και για ανθρώπους που θέλουν απλά ένα μεταφορικό μέσο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mirage last edited by

                        Ο χρήστης corsair έγραψε:

                        Ημιάκαμπτο δν έχει;

                        Αν εχει γιατι δεν αναφερεται καθε λιγο στα μειον οπως σε κατι γιαπωνεζικα;;;

                        Οντως.. μπλα μπλά μπλά μπλα
                        Αλλα αυτο εκ πρωτης αποψης... στην πραξη θα φανουν ολα.

                        Θα ξαναχτυπήσει το γνωστό 'πωπόμετρο του Corsair'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Ωχ, τρέμε κόσμε!!!

                          Όντως, ο κορσαιρ είναι μανούλα σε θέματα άνεσης ανάρτησης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mirage last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                            Ωχ, τρέμε κόσμε!!!

                            Όντως, ο κορσαιρ είναι μανούλα σε θέματα άνεσης ανάρτησης.

                            Ξέρει από άνεση.... άλλωστε το Punto ΜkΙ είναι πασίγνωστο για την ανεση του

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              corsair last edited by

                              Εκτιμηση σε θεωρητικο επιπεδο εκανα.
                              Αν εσεις ξερετε καλυτερα, και απο οτι αντιλαμβανομαι το εχετε οδηγησει κιολας για να μιλατε με τοση σιγουρια,... θα ειχε ενδιαφερον να μας δινατε τις εντυπωσεις σας για να κανουμε την κουβεντα ποιο παραγωγικη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                Ο χρήστης corsair έγραψε:
                                Εκτιμηση σε θεωρητικο επιπεδο εκανα.
                                Αν εσεις ξερετε καλυτερα, και απο οτι αντιλαμβανομαι το εχετε οδηγησει κιολας για να μιλατε με τοση σιγουρια,... θα ειχε ενδιαφερον να μας δινατε τις εντυπωσεις σας για να κανουμε την κουβεντα ποιο παραγωγικη.

                                Κοίτα να δείς που παρεξηγήθηκε κι όλας

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Ρε Γιάννη πλάκα κάνουμε, έλεος.

                                  Θέλεις να το σβήσω το ποστ μου;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    corsair last edited by

                                    εδω τα καλα τα ψαριαααααααααα... ελα παρε παρε....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sakiss last edited by

                                        Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                        Tα σχόλια του ΣΧ (που είναι από τους ελάχιστους που οδήγησε και το 1.4 150hp) είναι πολύ ενθαρυντικά. ....

                                        Off the record έχει πει για τον 1.4 με τα 150hp ότι θα αφήσει εποχή.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sakiss last edited by

                                          Performance:5/5
                                          Engine & Transmission:5/5
                                          Tactility:4/5
                                          Appearance:5/5
                                          Interior:4/5
                                          Safety:5/5

                                          New Fiat Bravo has huge potential
                                          http://www.carenthusiast.com/roadtests. ... d=1725&p=0

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            http://www.carmagazine.co.uk/first_driv ... 435&page=1

                                            πρώτη γνωριμία και από το CAR, καλό μεν, τίποτα το ιδιαίτερο δε. Αναφέρουν πως πολλά θα εξαρτηθούν από την τιμή του μιας και δεν υπερτερεί κάπου του ανταγωνισμού.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 34 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr