-
Από τον Μαρκιόνε, Μοντετζέμολο και Luca de Meo και μετά η εταιρεία έχει αλλάξει εντελώς.
Φέτος γύρισε στην κερδοφορία, τα νέα μοντέλα πάνε καλά και γενικά το γκρούπο που το είχαν ξεγραμμένο ως η επόμενη Rover σήμερα έχει από τις μεγαλύτερες κερδοφορίες και άνοδο πωλήσεων στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η δε μετοχή από τα $6 έχει φτάσει τα $21 και ανεβαίνει
-
Αληθεια τι αναρτηση εχει πισω....;;;
-
Ημιάκαμπτο δν έχει;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ημιάκαμπτο δν έχει;Αν εχει γιατι δεν αναφερεται καθε λιγο στα μειον οπως σε κατι γιαπωνεζικα;;;
-
Γιατί και το stilο ημιάκαμπτο είχε.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Ημιάκαμπτο δν έχει;
Αν εχει γιατι δεν αναφερεται καθε λιγο στα μειον οπως σε κατι γιαπωνεζικα;;;
Γιατί ο ημιάκαμπτος στα ευρωπαϊκά προσφέρει άνεση, ενώ στα γιαπωνέζικα δεν...
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Ημιάκαμπτο δν έχει;
Αν εχει γιατι δεν αναφερεται καθε λιγο στα μειον οπως σε κατι γιαπωνεζικα;;;
Οντως... δεν ειχε πολλαπλων για να κανει 'πισωγυρισμα'. Αλλα απο εκει και περα αν και ημιακαμπτος εχουν εφαρμοσει κατι ενδιαφεροντα πραγματακια.
- Rear suspension with interconnected semi-independent wheels and a torsion axle created with a new stiffer anti-roll bar to increase structural rigidity and to maintain good suspension flexibility under load, thanks to a reinforced hydraulic bushing to connect the rear axle to the bodyshell. The suspension design also resulted in new springs, dampers and buffers, in order to adapt to the bodyshell and to improve the dynamic response on corners.
- Particular attention went into the design of the components that could affect comfort in the car, adopting solutions typical of higher segment cars, such as a 'dual-path' strut mount at the front and a vertical shock absorber at the rear. These measures made it possible to limit the effect of the vibration generated by the road surface, without altering the structural rigidity or detracting from steering precision.
The Fiat Bravo fits an optimised semi-independent system with interconnected wheels and a torsion axle. The new hollow anti-roll bar has been made 40% stiffer in order to achieve a 40% anti-roll stabilising effect, improving steering precision and roadholding. The soundproofing of the vertical dampers, which are attached to the bodyshell in the wheelarches, has been improved, to filter road roughness better, enhancing acoustic comfort in the passenger compartment.
And finally, the structure of the rear axle comprises lateral arms pressed in two semi-shells, which are welded to a lateral torsion profile, and the new anti-roll bar that passes inside the crossbeam and is welded to the struts. The rear axle attachment bushings are hydraulic to guarantee better longitudinal absorption and comfort than the rubber-metal type, with improved shoulders and reinforcement.
Απο αυτο που καταλαβαινω ειναι πως εχουν βαλει dampers για να απορροφουν τις ανωμαλιες και το vibration ενω παραλληλα να μπορουν να διατηρηρουν ενα σφιχτο setup. Εκ πρωτης αποψης ακουγεται καλο γιατι μπορει να συνδυασει μια σχετικη ανεση χωρις να θυσιασει απο το στησιμο και συναμα κερδιζοντας σε χωρο αποσκευων λογω της λυσης του ημιακαμπτου.
Αλλα αυτο εκ πρωτης αποψης... στην πραξη θα φανουν ολα.
-
Tα σχόλια του ΣΧ (που είναι από τους ελάχιστους που οδήγησε και το 1.4 150hp) είναι πολύ ενθαρυντικά. Πολύ καλό και ομοιογενές σε όλα τα επίπεδα, αίσθηση-ποιότητα-κράτημα-άνεση-κινητήρας. Αντίθετα τη βασική έκδοση 1.4 90hp την απόκλεισε ....
-
H Βασική έκδοση ειναι .... η βασική έκδοση
όλοι οι κατασκευαστές έχουν και απλή έκδοση στα 1.4 που προόρίζεται κυριώς για εταιρικές πωλήσεις και για ανθρώπους που θέλουν απλά ένα μεταφορικό μέσο.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ημιάκαμπτο δν έχει;
Αν εχει γιατι δεν αναφερεται καθε λιγο στα μειον οπως σε κατι γιαπωνεζικα;;;
Οντως.. μπλα μπλά μπλά μπλα
Αλλα αυτο εκ πρωτης αποψης... στην πραξη θα φανουν ολα.Θα ξαναχτυπήσει το γνωστό 'πωπόμετρο του Corsair'
-
Ωχ, τρέμε κόσμε!!!
Όντως, ο κορσαιρ είναι μανούλα σε θέματα άνεσης ανάρτησης.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ωχ, τρέμε κόσμε!!!Όντως, ο κορσαιρ είναι μανούλα σε θέματα άνεσης ανάρτησης.
Ξέρει από άνεση.... άλλωστε το Punto ΜkΙ είναι πασίγνωστο για την ανεση του
-
Εκτιμηση σε θεωρητικο επιπεδο εκανα.
Αν εσεις ξερετε καλυτερα, και απο οτι αντιλαμβανομαι το εχετε οδηγησει κιολας για να μιλατε με τοση σιγουρια,... θα ειχε ενδιαφερον να μας δινατε τις εντυπωσεις σας για να κανουμε την κουβεντα ποιο παραγωγικη. -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Εκτιμηση σε θεωρητικο επιπεδο εκανα.
Αν εσεις ξερετε καλυτερα, και απο οτι αντιλαμβανομαι το εχετε οδηγησει κιολας για να μιλατε με τοση σιγουρια,... θα ειχε ενδιαφερον να μας δινατε τις εντυπωσεις σας για να κανουμε την κουβεντα ποιο παραγωγικη.Κοίτα να δείς που παρεξηγήθηκε κι όλας
-
Ρε Γιάννη πλάκα κάνουμε, έλεος.
Θέλεις να το σβήσω το ποστ μου;
-
εδω τα καλα τα ψαριαααααααααα... ελα παρε παρε....
-
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Tα σχόλια του ΣΧ (που είναι από τους ελάχιστους που οδήγησε και το 1.4 150hp) είναι πολύ ενθαρυντικά. ....Off the record έχει πει για τον 1.4 με τα 150hp ότι θα αφήσει εποχή.
-
Performance:5/5
Engine & Transmission:5/5
Tactility:4/5
Appearance:5/5
Interior:4/5
Safety:5/5New Fiat Bravo has huge potential
http://www.carenthusiast.com/roadtests. ... d=1725&p=0 -
http://www.carmagazine.co.uk/first_driv ... 435&page=1
πρώτη γνωριμία και από το CAR, καλό μεν, τίποτα το ιδιαίτερο δε. Αναφέρουν πως πολλά θα εξαρτηθούν από την τιμή του μιας και δεν υπερτερεί κάπου του ανταγωνισμού.
Fiat Bravο 2007