-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Για τα πλαστικά μην ανησυχείτε! Ο Technik θα μπεί σε μια νέα Corolla και θα κάνει τον ποιοτικό του έλεγχο, αμερόληπτα.
Αμερόληπτα; Αφου εισαι γνωστός εγκάθετος...
όχι, το καλό να λέγεται...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ακόμα προσπαθώ να γαργαληθώ για να γελάσω με τη μ@λ@κία που έγραψες...
Τίποτα ακόμα...
Επειδή ακόμα μια φορά το θέμα κατέληξε πάλι σε κοινωνικό ρατσισμό κατά των TAXI δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω.
Ελπίζω να μην έχεις την ψευδαίσθηση ότι μια Mercedes ΤΑΧΙ είναι ένα και το αυτό με μια Corona ΤΑΧΙ. Μην μπερδεύουμε τις Λούτσες με τις Βούρτσες. Όταν είπα ΤΑΞΙΛΑ εννοούσα αυτή τη χαρακτηριστική μυρωδιά πλαστικού που πετυχαίνουμε σε Τoyota, Nissan κλπ
Αμα εσύ το γουστάρεις το τογιοτάκι αγόρι μου τράβα πάρτο και προσοχή... ΜΗΝ ΧΤΥΠΑΣ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ.OK ευχαριστώ για την συμβουλή και εγώ να σε συμβουλέψω με τη σειρά μου όταν μπαίνεις μέσα σε καινούργια αυτοκίνητα να μη κλάνεις....
Επειδή βλέπω τη συνεχίζεις τη μαλακία δεν ασχολούμαι άλλο μαζί σου. Μάθε να διαβάζεις ελληνικά για να καταλαβαίνεις τι λέει ο άλλος. Όταν είπα βρωμάει εννοούσα ότι μυρίζει έντονα. Δεν είπα ότι βρωμάει βοθρίλα. Φίλε μου με μέτρο γιατί τυφλώνει...
Τι να μάθω να διαβάζω ρε φίλε που έχεις και το θράσος να μου λες οτι συνεχίζω και την μαλακία? Οταν μας γράφεις για 'ταξίλες' και 'προσοχή στην πόρτα' και 'καλό δρόμο' και 'μυρωδιές' τι νομίζεις οτι κάνεις? Σιγά μην κάθομαι να ανέχομαι την ηλιθιότητα και το 'πνεύμα' του καθενός που πουλάει εξυπνάδα και να την αφήνω και ασχολίαστη... Και όχι ρε φίλε δεν είμαι Corollakias ουτε είμαι από αυτούς που τους αρέσει η ποδοσφαιροποίηση των πάντων. ¨οταν λοιπόν πετάς ηλιθιότητες και πνευμα να αποδέχεσαι και την απάντηση λοιπόν. Αρκετά με τους κομπλεξάρες εδώ μέσα...
Πάμε τώρα στο θέμα
Σήμερα όπως είχα πει έκανα test το GOLF TSI. Δυστυχώς δεν βρέθηκα σε ανοικτό δρόμο για να διαπιστώσω την δυναμη του κινητήρα αλλά από τα λίγα που αποκόμισα έμεινα πολύ ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο σε όλους τους τομείς ειδικά από την αμεσότητα και το τράβηγμα του κινητήρα ο οποίος μοιάζει σαν δυνατός 2λιτρος όντως. Μόνο τις ταχύτητες βρήκα κάπως 'σκληρές' και με μια σχετική ασάφεια και επίσης το ταμπλό δεν είναι είναι οτι καλύτερο σχεδιαστικά. Εντύπωση πάντως μου έκαναν κάποιοι μικροτριγμοί που ακούγονταν μάλλον από την πέμπτη πόρτα. Σε σχέση με το COROLLA που είχα απλώς δει από κοντά χθές αλλά ακόμα δεν το έκανα τεστ, η COROLLA έχει πολύ καλύτερη αισθηση και κούμπωμα στο σασμαν και φυσικά δε συγκρίνεται και στο ταμπλώ που είναι πολύ πιο όμορφο και μοντέρνο. Δεν είμαι απολυτα σίγουρος αλλά και στην ποιότητα των υλικών μου φάνηκε ανώτερη η COROLLA. Επίσης το περιβάλλον στην COROLLA ειναι πιο ευχάριστο σε αντίθεση με το GOLF που μου φάνηκε πολύ μουντό.
Περισσότερα οταν κάνω τεστ την COROLLA.
Και κάτι για την βενζίνη στον ΤSI. Εμένα μου είπαν οτι χρειάζεται σουπερ για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο όπως χαρακτηριστικά τόνισαν. Κάτι θα ξέρουν... -
Ο χρήστης oceanborn έγραψε:
Και κάτι για την βενζίνη στον ΤSI. Εμένα μου είπαν οτι χρειάζεται σουπερ για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο όπως χαρακτηριστικά τόνισαν. Κάτι θα ξέρουν...Αν στο πε πωλητής, @@ ξέρει
-
400 πόστ σε μία εβδομάδα, γιά δίλλημα μετάξύ κορόλα και τζέττα TSi??
Κάποιες λέξεις όπως TSi και κορόλα έλκουν τους φορουμίστες στα πληκτρολόγια όπως όπως στο μέλι τις μέλισσες
ας το μεγαλώσω και εγώ, (δεν έχω διαβάσει τα προηγούμενα πόστ!!)προσθέτοντας ότι με αντικειμενικα κριτήρια το τζέττα είναι καλύτερο σχεδόν σε όλους τομείς (μόνο που λογικά θα καίει πιο πολύ) αλλά η τογιότα έχει πολύ καλύτερη φήμη όσον αφορά την αξιοπιστία και αυτό το πιστεύω και εγώ...
Προσωπικά, μεταξύ των δύο, θα επέλεγα με τα 10 χέρια ...μάζντα 3!!! (θα έλεγα και φόκους που είναι μάλλον καλύτερο αλλά το 3 σεντάν είναι κουκλί )
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Και κάτι για την βενζίνη στον ΤSI. Εμένα μου είπαν οτι χρειάζεται σουπερ για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο όπως χαρακτηριστικά τόνισαν. Κάτι θα ξέρουν...
Άλλοι ξέρουν, άλλοι 'δηλώνουν' άγνοια
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Αλήθεια τι διαστάσεις ελαστικών έχει η νέα κορόλα (υποθέτω καμία σχέση με τα 225/45/17 του σιβικ;).Η έκδοση 1.4 terra που είχα δει στην αντιπροσωπεία φορούσε 205/55-16. Λογικά τόσο η 1.4, όσο και η 1.6 θα φοράνε την ίδια διάσταση, όπως συνηθίζει η Toyota.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Αλήθεια τι διαστάσεις ελαστικών έχει η νέα κορόλα (υποθέτω καμία σχέση με τα 225/45/17 του σιβικ;).
Η έκδοση 1.4 terra που είχα δει στην αντιπροσωπεία φορούσε 205/55-16. Λογικά τόσο η 1.4, όσο και η 1.6 θα φοράνε την ίδια διάσταση, όπως συνηθίζει η Toyota.
Μα τι έχουν πάθει ρε γμτ;;;; Αλλά και πάλι καλά από την άλλη.
-
Ok, μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο κάποιος θα ζητήσει την (ενίοτε επισταμένη) γνώμη κάποιων άλλων ανθρώπων μέσα σε ένα σοβαρό φόρουμ. Το ίδιο άλλωστε κάνω κι εγώ.
Από κει και πέρα όμως, άπαξ και συγκεντρωθεί η απαραίτητη ποσότητα πληροφορίας, ή αλλιώς επέλθει πληροφοριακός κορεσμός (=επανάληψη), τότε μάλλον δε μένει να ειπωθεί τίποτα άλλο.
Εννοώ πως αν π.χ. σου αρέσει το Jetta TSI, το θεωρώ αδιανόητο να διαβάσεις σε ένα φόρουμ πως η Corolla έχει καλύτερη φήμη ως προς την αξιοπιστία, άρα θα καταλήξεις να πάρεις κάτι που σου αρέσει λιγότερο, από φόβο μπας και σου χαλάσει το άλλο (lol!).
Αντίστοιχα, αν το μοτέρ δεν σου λέει κάτι, τότε θα πάρεις την Corolla- γιατί να πάρεις ένα Jetta που σου αρέσει λιγότερο επειδή τραβάει καλύτερα;
Και να πει κανείς πως μέσα από την παρατεταμένη συζήτηση ενισχύεται το ορθολογικό της όποιας προσέγγισης, πάει κι έρχεται! Αλλά συμβαίνει το αντίθετο- την πρωτοκαθεδρία παίρνει η φαντασία του καθενός!
Ελπίζω να μη δημιουργηθεί η εντύπωση πως θεωρώ όσα ειπώθηκαν περιττά ή λανθασμένα, απλά πιστεύω πως άπαξ και παρασχεθεί ο πρώτος (ικανοποιητικός) όγκος πληροφορίας, τα υπόλοιπα απλά οδηγούν σε αχρείαστες αντιπαραθέσεις.
Τέλος πάντων, ας κάνω μια πρόβλεψη που ίσως φανεί ενοχλητική σε κάποιους, αλλά την διακινδυνεύω! Είμαι σίγουρος πως στα πρώτα τεστ της Corolla θα αρχίσουν να γράφονται ύμνοι για την θεαματική βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς, την αυξημένη αμεσότητα και τόσα άλλα... και ξαφνικά θα ξεθυμάνουν οι εντυπώσεις, και θα αρχίσουν να γράφονται τα κλασικά περί άνεσης και ασφαλούς προσανατολισμού- περίπου όπως έγινε με το Golf και αρκετά άλλα μικρομεσαία.
Όλα είναι τόοοοσο βελτιωμένα στην αρχή, και τελικά the more things change, the more they stay the same (ε, συγγνώμη, αλλά η αμερικάνικη παροιμία ταιριάζει τέλεια!).
Ε, μην πέσετε να με φάτε! Μια πρόβλεψη είναι βάσει της νοοτροπίας που διέπει τον αυτοκινητιστικό τύπο! Δεν λέω κάτι κακό, απλά υποθέτω πως και αυτή η Corolla θα είναι πιο άνετη και προσανατολισμένη προς τον οικογενειάρχη. Υποθέτω και μόνο...
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
...και ξαφνικά θα ξεθυμάνουν οι εντυπώσεις, και θα αρχίσουν να γράφονται τα κλασικά περί άνεσης και ασφαλούς προσανατολισμού- περίπου όπως έγινε με το Golf και αρκετά άλλα μικρομεσαία.Στο τέλος όλοι αυτό δε ζητάνε?
Όταν πια δεν βράζει το αίμα σου (ή τέλοσπάντων τις μέρες που δεν βράζει το αίμα σου) ψάχνεις την αμεσότητα?Το κράτημα?Μάλλον άνεση.Βέβαια όλα αυτά πλέον είναι θέμα και γούστου και ο έχων τα γένια έχει και τα χτένια.Δεν δικαιολογώ κανέναν.Απλά μετά από μερικά χρόνια, βλέπω τον πατέρα μου (αγγίζει τα 50 πλέον) και δεν ψάχνει το σουπερ-ντουπερ αμάξι που θα κάνει τα πάντα θεϊκά στο δρόμο (στρίβει,επιταχύνει κτλ) και θα είναι φονέας γιγάντων.Ψάχνει κάτι που να είναι κυρίως άνετο-ασφαλές και να κάνει και καλό ταξίδι, μιας και πλέον δεν κουβαλάει μόνο τον εαυτό του μέσα στο αμάξι.Το ίδιο και η μάνα μου.Δεν ψάχνουν κάτι τέτοιο.
Γιατί όμως να αρχίσουν να αλλάζουν οι 'απόψεις' των αρθρογράφων?Γιατί απλά για το 90% των αγοραστών, το αμάξι τους είναι απλά ένα μέσο μεταφοράς.Ας μην κρίνουμε εξ ιδιών τα αλλώτρια.Επίσης όταν περάσει αυτή η περίφημη περίοδος που το αμάξι είναι στην αιχμή της τεχνολογίας για την κατηγορία του, τι μένει?
Το πόσο άνετα μπορεί να κάνει τη δουλειά σου...να σε μεταφέρει.
Δεν δικαιολογώ βέβαια αυτές τις απότομες αλλαγές απόψεων και από εκεί που το ένα αμάξι είναι έτη φωτός μπροστά σε σχέση με τα άλλα (της κατηγορίας του) ξαφνικά ίσα που καταφέρνει να σταθεί 2ο.Όμως τις καταλαβαίνω, γιατί όσο και να αγαπάμε ένα αμάξι, αυτό που είναι και ο λόγος που φτιάχτηκε είναι για να μας μεταφέρει.ΥΓ:Ξέρω, έγινα πολύ κυνικός όμως χρειάζεται που και που...
ΥΓ2:μάλλον είμαι offtopic βέβαια... -
Συγκριτικό test μεταξύ Corolla 1.6 -Jetta TSI- Megane sedan 1.6-Focus sedan 1.6
τελικό 'νικητή' βγάζει το Jetta TSI, αλλά έχω τις εξής παρατηρήσεις:
-αναφέρει ότι το Jetta είναι ακριβό, όταν είναι το μόνο που έχει στον βασικό εξοπλισμό ASR, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω & καθρέφτες, διζωνικό κλιματισμό και ζάντες αλουμινίου...
επίσης είναι το μοναδικό, μαζι με το Megane που έχουν αερόσακους κεφαλής.-επίσης για το Jetta αναφέρει:
(-) Κατανάλωση, τιμή η οποία δικαιολογείται μεν, αλλά είναι πολύ υψηλήαυτή είναι 'πολύ υψηλή' κατανάλωση (7,1), όταν 2 από τα 3 αυτοκίνητα είναι στο
6,8 με 6,9 και οι διαφορές στις ρεπρίζ αγγίζουν ακόμα και τα 7+ δεύτερα? -
Νομίζω ότι είναι ξεχωριστοί κινητήρες
Του Jetta είναι διπλό τούρμπο και του Corolla ατμοσφαιρικός. -
Τιμές οχημάτων
Corolla 1.6 4d Sol 20,520 Ευρώ (Luna 19,290 Ευρώ)
Jetta 1.4 TSI Highline 20,280 Ευρώ
Οι τιμές είναι συγκρίσιμες μεταξύ τους. Ο Εξοπλισμός πλούσιος και στα 2 με το Corolla να υπερέχει ελαφρά στον εξοπλισμό ασφάλειας.
Με 124 ατμοσφαιρικά ο ένας και 140 τουρμπίσια ο άλλος δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα. Το κάθε αμάξι θα έχει το κοινό του.
-
Ο χρήστης toyotaman έγραψε:
Νομίζω ότι είναι ξεχωριστοί κινητήρες
Του Jetta είναι διπλό τούρμπο και του Corolla ατμοσφαιρικός.κλασικά, δεν συγκρίνουμε ατμοσφαιρικούς με τούρμπο
Ας έχουν παραπλήσιες τιμές
-
Ρε συ Ικαρ, δεν έχεις καταλάβει ακόμα τι κόσμος αγοράζει Toyota και τζάμπα χαλιέσαι. Για τους περισσότερους το turbo είναι πιθανοί μπελάδες, πόσο μάλλον το δικό σας που έχει και δύο.
Να σε στείλω τον πατέρα μου που έχει Toyota, να κάνετε κουβέντα. Δυό μέρες να μιλάτε, όχι με turboκομπρέσσορες, αλλά και 4 turbo και 300 άλογα να είχε το Jetta, δεν το έπαιρνε χίλια χρόνια. Οι ζάντες αλουμινίου στραβώνουν, τα 140 άλογα είναι πάρα πολλά γιατί δεν τρέχει και πάει με 80, ηλεκτρικές ανέσεις δεν του χρειάζονται πολύ-πολύ γιατί χέρια έχει, άσε, πιό πιθανό είναι να σε κάνει να πας να πάρεις κάνα Terra 1.4...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
-επίσης για το Jetta αναφέρει:
(-) Κατανάλωση, τιμή η οποία δικαιολογείται μεν, αλλά είναι πολύ υψηλήαυτή είναι 'πολύ υψηλή' κατανάλωση (7,1), όταν 2 από τα 3 αυτοκίνητα είναι στο
6,8 με 6,9 και οι διαφορές στις ρεπρίζ αγγίζουν ακόμα και τα 7+ δεύτερα?Σχετικά με την κατανάλωση, εχθές πήγα με γεμάτο τεπόζιτο ΚΟΡ-Αμπελόκηποι-ΚΟΡ, όχι από την ΑΟΔΟ, με 3 άτομα, και 120-140 στο δρόμο, σήμερα έκανα πάλι με 3 άτομα ΚΟΡ-ΠΑΙΑΝΙΑ-ΚΟΡ, από ΑΟΔΟ με 100-120 σε όλο το δρόμο.
Ήταν βέβαια αυτοκινητόδρομος και Αττική οδός, ωστόσο, έκαψε συνολικά 28 ευρώ 100 οκτ, με κόστος 1,094 το λίτρο.
Αν τα βάλουμε κάτω είναι 6,92 λτ/100χλμ... (Golf GT και όχι TSi). Στο σημερινό πήγαινε/έλα η μέση κατανάλωση ήταν 6λτ/100 χλμ.
Δεν υποστηρίζω ούτε το ένα ούτε το άλλο, είναι θέμα προσωπικό, η κατανάλωση του TSi όμως είναι πάρα πολύ καλή αν το αυτοκίνητο οδηγείται οικονομικά (έστω και αν μιλάμε για το GT)...
Πάντως είναι ενδιαφέρον να δει κάποιος στο συγκριτικό του autotriti που αποδίδεται η ιπποδύναμη και η ροπή:
Ford Focus 1,6: 119/6.000 -- 153/4.730
Renault Megane 1,6: 118/5.970 -- 159/4.270
Toyota Corolla 1,6: 124/6.000 -- 157/5.200
VW Jetta 1,4 TSI: 140/5.600 -- 220/1.500-4.000Όπως και να το δει κανείς στα ατμοσφαιρικά αποδίδεται πάρα πολύ ψηλά η μέγιστη ροπή...
_
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Τιμές οχημάτωνCorolla 1.6 4d Sol 20,520 Ευρώ (Luna 19,290 Ευρώ)
Jetta 1.4 TSI Highline 20,280 Ευρώ
Οι τιμές είναι συγκρίσιμες μεταξύ τους. Ο Εξοπλισμός πλούσιος και στα 2 με το Corolla να υπερέχει ελαφρά στον εξοπλισμό ασφάλειας.
Με 124 ατμοσφαιρικά ο ένας και 140 τουρμπίσια ο άλλος δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα. Το κάθε αμάξι θα έχει το κοινό του.
Έτσι ακριβώς.
Σχετικά με τον εξοπλισμό ασφαλείας, τα Auris και Corolla είναι από τα λίγα μικρομεσαία που έχουν 9 (!) αερόσακους στον εξοπλισμό τους σε όλες τις εκδόσεις πλην της βασικής: 2 μετωπικούς, 2 πλευρικούς, 4 ξεχωριστούς τύπου κουρτίνας σε όλες τις κολώνες και 1 γονάτου του οδηγού. Εξτρά δίνουν γονάτου και για τον συνοδηγό.
Το Jetta πάντως, μάλλον θα πουλήσει λιγότερο, αν και είναι ΠΟΛΥ καλή η τιμή του για όσα προσφέρει. Ο συντηρητικός οικογενειάρχης - υποψήφιος αγοραστής της κατηγορίας, καλώς ή κακώς ακόμη βλέπει την υπερτροφοδότηση με το ίδιο μάτι που βλέπει ο διάολος το λιβάνι και επίσης το όνομα Jetta σε πολλούς φέρνει αλλεργία. Προσωπικά, εκτιμώντας αφάνταστα τα πλεονεκτήματα του TSi, πάλι θα δυσκολευόμουν να διαλέξω ανάμεσα σε Jetta TSi και Corolla Sol. Είναι εντυπωσιακά αναβαθμισμένο το Τογιότα. Αλλιώς, δεν θα υπήρχε θέμα.
Κατά τα άλλα Technik, συνέχισε να διαβάζεις ότο-τρίτι
-
Δεν διαβάζει...
Το αρχείο τευχών του site ξεπατίκωσε... όπως κάνουμε όλοι μας.Τζάμπα είναι...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Κατά τα άλλα Technik, συνέχισε να διαβάζεις ότο-τρίτι
δε διαβάζω/αγοράζω autotriti,
απλά με μια ματιά είδα -ξανά- τις ασυναρτησίες που γράφει
-
Καλά, για την Kosmocar το Jetta tsi δεν υπάρχει;
http://www.vw.gr/site/jetta/top.html -
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Ρε συ Ικαρ, δεν έχεις καταλάβει ακόμα τι κόσμος αγοράζει Toyota και τζάμπα χαλιέσαι. Για τους περισσότερους το turbo είναι πιθανοί μπελάδες, πόσο μάλλον το δικό σας που έχει και δύο.Να σε στείλω τον πατέρα μου που έχει Toyota, να κάνετε κουβέντα. Δυό μέρες να μιλάτε, όχι με turboκομπρέσσορες, αλλά και 4 turbo και 300 άλογα να είχε το Jetta, δεν το έπαιρνε χίλια χρόνια. Οι ζάντες αλουμινίου στραβώνουν, τα 140 άλογα είναι πάρα πολλά γιατί δεν τρέχει και πάει με 80, ηλεκτρικές ανέσεις δεν του χρειάζονται πολύ-πολύ γιατί χέρια έχει, άσε, πιό πιθανό είναι να σε κάνει να πας να πάρεις κάνα Terra 1.4...
Το δικό μας, ναι εγώ και κάποιοι άλλοι το φτιάξαμε
Μάλλον δεν έχεις καταλάβει για τι συζητάμε εδώ
Από μύθους και στερεότυπα έχουμε χορτάσει, αλλά καλά κρατούν
Αφού 'άλλος κόσμος' αγοράζει Toyota κι άλλος VW -με δύο σπασμένα τούρμπο που καίνε και χαλάνε- γιατί τα συγκρίνουν τότε;
Τα συγκριτικά τελικά πρέπει ν' απαγορευτούν διά νόμου. Βέβαια κάποιοι άχρηστοι Άγγλοι τολμούν και συγκρίνουν ατμοσφαρικά με τούρμπο
JETTA TSI - COROLLA