-
Αυτό πού μέ ενοχλεί στό αυτοκίνητό μου,είναι τό ότι είναι παλιό,δηλαδή η ημερολογιακή του ηλικία(1985)!!!Δέν θά έλεγα όχι,νά ξαναέπερνα τό ίδιο αλλά νά ήταν ας πούμε τού 2000.
-
Το κυριότερο για εμένα είναι η έλλειψη A/C !!!!
Δεν αντέχεται πλέον το καλοκαίρι στην Ελλάδα...με 2ο πουκάμισο για αλλαγή!Τι άλλο δεν μου αρέσει?
-Ο εκνευριστικός θόρυβος !
-Το ανεπαρκές καλοριφέρ κάτω από 10 C
-Ότι πρέπει να περιμένω 10 λεπτά να ζεσταθεί το χειμώναΑυτά είναι τα βασικά!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Αυτό πού μέ ενοχλεί στό αυτοκίνητό μου,είναι τό ότι είναι παλιό,δηλαδή η ημερολογιακή του ηλικία(1985)!!!Δέν θά έλεγα όχι,νά ξαναέπερνα τό ίδιο αλλά νά ήταν ας πούμε τού 2000.Aρκετοι το εχουν πει και εγω μαζι... Για παραδειγμα θα προτιμουσα ενα 205 gti καινουριο απο ενα rallye... ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΙ ΖΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΣΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ!
-
Στο δικό μου δε μου αρεσει που έχει έναν καραγκιόζη για οδηγό, κατά τα άλλα μια χαρά αμαξάκι είναι.
-
Ο χρήστης kapsopod έγραψε:
που όμως δεν λέει να πάω να βάλω σωληνάκια αεροπορικού τύπου. θα γελάει ο κόσμος και εγώ μαζί.Γιατί, ποιος θα τα δει;
ΚΑι το ότι δεν του έχω βάλει ακόμα δεύτερο WEBBER.
Και ακόμα κάθεσαι;!
Αλήθεια, υπάρχουν στη Ελλάδα οίκοι που τους πας ένα mirafiori του 80, και στο κάνουν καινούριο;
Έχει σκουριές; Υπάρχουν 'μαγαζιά' που ειδικεύονται σε αναπαλαιώσεις. Ξέρω π.χ. έναν τύπο που του πας μια σάπια Βελότσε και στην κάνει 'του κουτιού' (δεν θυμάμαι όνομα αλλά μάλλον μπορώ να σε πάω, κάπου στη Φραντζή είναι). Το πόσο πληρώνεις βέβαια είναι άλλο... εξαρτάται και από την κατάσταση του αυτοκινήτου. Και μιλάμε πάντα για το αμάξωμα, τα μηχανικά μέρη είναι άλλο πράγμα...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Μάζεψε σε όρθια θέση το υποβραχιόνιο (μου'θελες και υποβραχιόνιο...) και μάθε να κάνεις χειρόφρενα!Μα, αγαπητέ μου με χειρόφρενο κάνω αναστροφές! Όταν βέβαια το οδόστρωμα δεν είναι πολύ καινούργιο, μη φάμε και τα Νέρο!
Α, και το υποβραχιόνιο δεν ενοχλεί καθόλου, ούτε και στο χειρόφρενο. Είπε κανείς τίποτα για την εργονομία των ιταλικών;
-
με ενοχλει οτι εχει ασθματικο μοτερ (1600) , το οτι ειναι ασπρο και με κοιταν στα φαναρια νομιζοντας οτι ειμαι ασφαλιτης με συμβατικο, το οτι δεν εχει cd , το οτι το χειροφρενο πιανει στους μπροστινους τροχους...
οπως καταλαβατε (!) μιλαω για το xantia του πατερα μου!!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
που όμως δεν λέει να πάω να βάλω σωληνάκια αεροπορικού τύπου. θα γελάει ο κόσμος και εγώ μαζί.
Γιατί, ποιος θα τα δει;
ΚΑι το ότι δεν του έχω βάλει ακόμα δεύτερο WEBBER.
Και ακόμα κάθεσαι;!
Αλήθεια, υπάρχουν στη Ελλάδα οίκοι που τους πας ένα mirafiori του 80, και στο κάνουν καινούριο;
Έχει σκουριές; Υπάρχουν 'μαγαζιά' που ειδικεύονται σε αναπαλαιώσεις. Ξέρω π.χ. έναν τύπο που του πας μια σάπια Βελότσε και στην κάνει 'του κουτιού' (δεν θυμάμαι όνομα αλλά μάλλον μπορώ να σε πάω, κάπου στη Φραντζή είναι). Το πόσο πληρώνεις βέβαια είναι άλλο... εξαρτάται και από την κατάσταση του αυτοκινήτου. Και μιλάμε πάντα για το αμάξωμα, τα μηχανικά μέρη είναι άλλο πράγμα...
Μα δεν είναι δυνατόν με καινούρια τακάκια και δισκόπλακες και να κουράζονται τα φρένα μετά από 2 'καλά' φρεναρίσματα. Μάλλον τα σωληνάκια φταίνε.
Σκουριές δεν έχει. Ελάχιστες στο πάτωμα, αμελητέες. Οι 2 μπροστινές πόρτες θέλουν πέταμα και να μπουν καινούριες μεταχειρισμένες.
Άρα από ότι κατάλαβα δεν υπάρχει κανένας που να αναλαμβάνει εξ'ολοκλήρου την αναγέννηση παλαιών αυτοκινήτων.
Πάντως μηχανικά έχει φτιαγμένη 1.6 πάνω η οποία έβγαζε γύρω στα 110 άλογα. Απλά έχει πέσει λίγο. -
Ο χρήστης kapsopod έγραψε:
Αλήθεια, υπάρχουν στη Ελλάδα οίκοι που τους πας ένα mirafiori του 80, και στο κάνουν καινούριο;
Δεν ξέρω κάτι τέτοιο, πάντως εγώ θα εμπιστευόμουνα το δικό μου που κάνει ανακατασκευές σε Citroen
Έχει σκουριές; Υπάρχουν 'μαγαζιά' που ειδικεύονται σε αναπαλαιώσεις. Ξέρω π.χ. έναν τύπο που του πας μια σάπια Βελότσε και στην κάνει 'του κουτιού' (δεν θυμάμαι όνομα αλλά μάλλον μπορώ να σε πάω, κάπου στη Φραντζή είναι). Το πόσο πληρώνεις βέβαια είναι άλλο... εξαρτάται και από την κατάσταση του αυτοκινήτου. Και μιλάμε πάντα για το αμάξωμα, τα μηχανικά μέρη είναι άλλο πράγμα...
Αυτό με ενδιαφέρει!! Μπορείς να μάθεις στοιχεία?
-
Punto speaking:
Δεν μου αρεσει:
-
η σφιχτη αναρτηση που θα μπορουσε ανετα να ειναι και μαλακοτερη και η αποροφηση των σαμαρακιων...
-
ο θορυβος κυλησης
-
το οτι δεν μπορουσα να παρω το 1.8 λογω τεκμηριων
-
-
Καλησπερα σε ολους.
Ας προσθεσω και εγω τα παραπονα μου.(pounto hgt)- που δεν εχει το μοτερ του προηγουμενου μοντελου
2)τα πενταλ ειναι πολυ κοντα το ενα στο αλλο και φοραω 45 νουμερο.
- που δεν εχει το μοτερ του προηγουμενου μοντελου
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Έχει σκουριές; Υπάρχουν 'μαγαζιά' που ειδικεύονται σε αναπαλαιώσεις. Ξέρω π.χ. έναν τύπο που του πας μια σάπια Βελότσε και στην κάνει 'του κουτιού' (δεν θυμάμαι όνομα αλλά μάλλον μπορώ να σε πάω, κάπου στη Φραντζή είναι). Το πόσο πληρώνεις βέβαια είναι άλλο... εξαρτάται και από την κατάσταση του αυτοκινήτου. Και μιλάμε πάντα για το αμάξωμα, τα μηχανικά μέρη είναι άλλο πράγμα...
Αυτό με ενδιαφέρει!! Μπορείς να μάθεις στοιχεία?
Γιατί, έχεις δει καμμιά παρατημένη Βελότσε και σκέφτεσαι να τη βουτήξεις;
Θα περάσω κάποια στιγμή από εκεί και θα δω το όνομα του τύπου και ίσως και κανα τηλέφωνο.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Έχει σκουριές; Υπάρχουν 'μαγαζιά' που ειδικεύονται σε αναπαλαιώσεις. Ξέρω π.χ. έναν τύπο που του πας μια σάπια Βελότσε και στην κάνει 'του κουτιού' (δεν θυμάμαι όνομα αλλά μάλλον μπορώ να σε πάω, κάπου στη Φραντζή είναι). Το πόσο πληρώνεις βέβαια είναι άλλο... εξαρτάται και από την κατάσταση του αυτοκινήτου. Και μιλάμε πάντα για το αμάξωμα, τα μηχανικά μέρη είναι άλλο πράγμα...
Αυτό με ενδιαφέρει!! Μπορείς να μάθεις στοιχεία?
Γιατί, έχεις δει καμμιά παρατημένη Βελότσε και σκέφτεσαι να τη βουτήξεις;
Θα περάσω κάποια στιγμή από εκεί και θα δω το όνομα του τύπου και ίσως και κανα τηλέφωνο.
2ο παλιό αυτοκίνητο??
Αποκλείεται!!! -
Sto Jetta den mou aresei:
anartisi poly malaki, pisw a3onas. mprostokinisi, 8a protimousa 4motion estw me haldex syn tin pisw ane3artiti anartisi kai 17ares zantes me sport ry8misi apo TT ka8ws kai ta frena tou TT.
den mou aresoun ta mikra pisw diskofrena.
den mou aresei to tablo xwris to dot display tou trip computer.
kata ta alla mou aresei poly
-
Εμένα μου τη σπάει που δεν κάνει 1'14' στις Σέρρες!
-
Δεν μου αρέσει που είναι το 1.6 με 90κατι άλογα και μακρύ κιβώτιο ταχυτήτων ( αρε πατέρα και σου λέγα να πάρουμε την δίλιτρη )δεν μου αρέσει που γέρνει λίγο παραπάνω στις στροφές σε σημείο να τρομάζει τους συνεπιβάτες μου ( ειδικά οταν έχω άδειο δρόμο στον Χορτιάτη ) αλλά αυτό θα διορθωθεί με την τοποθέτηση της ανάρτησης της VTS μαζί με τα φρένα της γιατί δεν μου αρέσει που δεν έχει δισκόφρενα πίσω. Επίσης δεν μου αρέσει η γρατζουνιά που έχει στην πίσω δεξιά πόρτα και στο φτερό. Κάποιος θέλησε να μου αφήσει αυτόγραφο στο πάρκινγκ του Carrefour. Και τέλος δεν μου αρέσει που αγόρασα κρουασαν αντί για αυτοκίνητο. Πώς την πάτησα έτσι ρε παιδιά
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
με ενοχλει οτι εχει ασθματικο μοτερ (1600) , το οτι ειναι ασπρο και με κοιταν στα φαναρια νομιζοντας οτι ειμαι ασφαλιτης με συμβατικο, το οτι δεν εχει cd , το οτι το χειροφρενο πιανει στους μπροστινους τροχους...οπως καταλαβατε (!) μιλαω για το xantia του πατερα μου!!
Το μοτερ οντως επρεπε να εχει και αλλα αλογα. Το δικο μου ειναι μπλε αλλα και παλι σε προσεχουνε. Καμια φορα ομως εχει και πλακα. π.χ ειμαι με τρεις φιλους σε ενα επαρχιακο δρομο και παω οσο λεει το οριο. Απο πισω εχω μαζεψει ουρα απο αυτοκινητα αλλα κανεις δεν παραπονιεται και δεν προσπερναει ενω εχει τη δυνατοτητα να το κανει.(γιατι αραγε;)
CD δεν εχει αλλα εχω βαλει Μini Disk και το συνδεω με το κασετοφωνο Οσο για το χειροφρενο αστο... -
Καλα ρε ειναι τοσο χαλια η ΞΑΡΑ η κανεις πλακα με το τελευταιο???
-
Εννοείται οτι κάνω πλάκα. Πιστεύω οτι κάποιοι το έχουν ήδη καταλάβει. Άλλωστε ακόμη και με 90 κατι άλογα μπορώ να κινούμαι άνετα και γρήγορα εκμεταλευόμενος κεκτημένες ταχύτητες. Άλλωστε όσα αναφέρω δεν είναι και τόσο δραματικά απλά άμα είσαι και λίγο κολλημένος με τα αμάξια πάντα θές το κάτι παραπάνω σου
-
ειπα και εγω γιατι μου αρεσε η ξαρα... και λεω τοσο καραγκιοζης ειμαι τελικα?? αυτη με τα 110 μου καλοπεφτε...
Τι δεν μας αρεσει στο αυτοκινητο μας