Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 1326
    • 1327
    • 22 / 1327
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    26522
    156778
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      krusenstern last edited by

      Ο χρήστης tazio έγραψε:

      ΡΕ!

      Είμαστε σε επικίνδυνη ηλικία ρε!!!

      Τι κουκλάρες είναι αυτές!!!

      Ήθελα να ήξερα ποιος τον έμαθε να ανεβάζει φωτογραφίες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pad last edited by

        Ωραίες φωτογραφίες Ανδρέα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Αλλαξα λάστιχα στην 130, έβγαλα τα run-flat και έβαλα κανονικά
          Το αυτοκίνητο είχε GoodYear NCT5 EMT 205/45/18 86Y εμπρός - και 225/40/18 88Υ πίσω
          Εβαλα Pirelli PZero Rosso 225/40/18 92Y εμπρός-πίσω

          Πρώτες εντυπώσεις:
          Μειωμένος θόρυβος κύλισης (λογικό μιας και είχαν φαγωθεί αρκετά)
          Καλύτερη άνεση (μεγάλη διαφορά !)
          Φυσικά καλύτερη πρόσφυση και φρενάρισμα από τα παλιά ειδικά με τα φαρδύτερα μπροστινά.
          Αυτό που φοβόμουνα ευτυχώς δεν επαληθεύτηκε, δηλ. να χάσει την πολύ καλή αίσθηση στο τιμόνι που προσφέρουν τα σκληρά πλαινά των run-flat. Φαίνεται ότι η μεγαλύτερη πίεση μπροστά και το μεγαλύτερο πλάτος δεν άλλαξαν την αίσθηση του τιμονιού. Η πίεση τώρα είναι 2.5 bar εμπρός-πίσω (από 2.2 - 2.5) μιας και τα 40άρια χρειάζονται μεγαλύτερη πίεση.
          Διαφορά έχει και το στήσιμο του αυτοκινήτου με τα φαρδύτερα μπροστινά λάστιχα. Εγινε πιο ουδέτερο και η υποστροφή έχει σχεδόν μηδενιστεί ... έγινε πιο tail happy

          Φωτό από τα φαγωμένα λάστιχα (

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pik last edited by

            και τι συμβαινει με την εγγυηση Βασιλη?και εγω σκεφτομαι να βγαλω τα Ραν Φλατ και να βαλω Παιλοτ Σπορτ κανονικα αλλα μου ειπαν οτι η εγγυηση παει...
            μιλαω για Ε90 320ι...εχει 225/45/17 Ποτενζα RE050

            τωρα εχεις κιτ επισκευης?

            χτυπανε στους κατσικοδρομους τα ατιμα τα Ραν Φλατ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Δεν επηρεάζεται η εγγύηση, τουλάχιστον έτσι μου είπαν στον Κουλούρη.

              Κιτ επισκευής ....ContiComfortKit της Continental έχει σχεδόν το 1/3 της τιμής του αντίστοιχου Kit της BMW.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tsilis last edited by

                Χτύπησες απροσδόκητα!

                Καλόστριφτα....και με το καλό και το τελευταίο στάδιο από Ολλανδία μεριά!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tiger last edited by

                  Η εγγύηση φυσικα και δεν επηρεάζεται,μην σας λενε αηδιες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                    Αλλαξα λάστιχα στην 130, έβγαλα τα run-flat και έβαλα κανονικά
                    Το αυτοκίνητο είχε GoodYear NCT5 EMT 205/45/18 86Y εμπρός - και 225/40/18 88Υ πίσω
                    Εβαλα Pirelli PZero Rosso 225/40/18 92Y εμπρός-πίσω

                    Μεγειά οι Πιρελλάρες Βασίλη, μέρα με τη νύχτα σε σχέση με τα κωλο-ρανφλάτ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-lappas last edited by

                      Γιατί ρε παιδιά; Δεν έχουν καλή απόδοση τα runflat;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                        Γιατί ρε παιδιά; Δεν έχουν καλή απόδοση τα runflat;

                        Θα κατέβαινες το βουνό με δεμένο ένα snowboard σε κάθε πόδι αντί για τα ωραία σου πέδιλα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-lappas last edited by

                          Με τούμπες!

                          Μην μιλάτε για βουνά, πέδιλα και άλλα τέτοια φέτος. Πληγώνομαι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            mdenax last edited by

                            Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                            Δεν επηρεάζεται η εγγύηση, τουλάχιστον έτσι μου είπαν στον Κουλούρη.

                            Κιτ επισκευής ....ContiComfortKit της Continental έχει σχεδόν το 1/3 της τιμής του αντίστοιχου Kit της BMW.

                            Απο που το πήρες?ψάχνω να το βρώ κι εγώ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos last edited by

                              Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                              Αλλαξα λάστιχα στην 130, έβγαλα τα run-flat και έβαλα κανονικά
                              Το αυτοκίνητο είχε GoodYear NCT5 EMT 205/45/18 86Y εμπρός - και 225/40/18 88Υ πίσω
                              Εβαλα Pirelli PZero Rosso 225/40/18 92Y εμπρός-πίσω

                              Πρώτες εντυπώσεις:
                              Μειωμένος θόρυβος κύλισης (λογικό μιας και είχαν φαγωθεί αρκετά)
                              Καλύτερη άνεση (μεγάλη διαφορά !)
                              Φυσικά καλύτερη πρόσφυση και φρενάρισμα από τα παλιά ειδικά με τα φαρδύτερα μπροστινά.
                              Αυτό που φοβόμουνα ευτυχώς δεν επαληθεύτηκε, δηλ. να χάσει την πολύ καλή αίσθηση στο τιμόνι που προσφέρουν τα σκληρά πλαινά των run-flat. Φαίνεται ότι η μεγαλύτερη πίεση μπροστά και το μεγαλύτερο πλάτος δεν άλλαξαν την αίσθηση του τιμονιού. Η πίεση τώρα είναι 2.5 bar εμπρός-πίσω (από 2.2 - 2.5) μιας και τα 40άρια χρειάζονται μεγαλύτερη πίεση.
                              Διαφορά έχει και το στήσιμο του αυτοκινήτου με τα φαρδύτερα μπροστινά λάστιχα. Εγινε πιο ουδέτερο και η υποστροφή έχει σχεδόν μηδενιστεί ... έγινε πιο tail happy

                              Φωτό από τα φαγωμένα λάστιχα (

                              Φίλε Βασίλη καλημέρα. Ελπίζω να σκέφτηκες καλά την επιλογή αυτή γιατί υπάρχουν 2 πραγματάκια τα οποία δε γνωρίζω αν υπολόγισες...και αν τα υπολόγισες να ξέρεις τι μπορεί να συμβεί στο μέλλον.

                              Θα ξεκινήσω από το λιγότερο βασικό...αν πάθεις λάστιχο? Τι κάνεις? Δεν έχεις ρεζέρβα! Τι θα συμβεί έτσι και πάθεις λάστιχο?

                              Το δεύτερο και ποιο σημαντικό είναι ότι σύμφωνα με μία έρευνα του περιοδικού AutoExpress στην Αγγλία βρήκε ότι αν βάζεις σε αυτοκίνητο με run-flat...κανονικά ελαστικά έχει ΠΟΛΥ χειρότερες (και επικίνδυνα χειρότερες) επιδόσεις στο φρενάρισμα σε στεγνό και βρεγμένο. Σε γενικές γραμμές...αυξήθηκε το φρενάρισμα κατα 3 μετρα!

                              Ορίστε και το σχετικό άρθρο...

                              http://www.autoexpress.co.uk/products/p ... _test.html

                              Και το σχετικό ποστ σε forum...

                              http://www.babybmw.net/forum/viewtopic.php?t=5092

                              Ελπίζω εσύ να μην έχεις κανένα πρόβλημα!

                              Nikos @ YouTube

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tiger last edited by

                                3 μέτρα ειναι η διαφορα απο απλό ατυχημα εως φόνο

                                Κι εγω σκεφτομουνα να αλλαξω γρηγορα τα runflat οταν ερθει με το καλο η bmw

                                Οταν λεμε +3 μετρα,υπο ποιες συνθηκες (ταχυτητα,οδοστρωμα) ;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos last edited by

                                  Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                                  3 μέτρα ειναι η διαφορα απο απλό ατυχημα εως φόνο

                                  Κι εγω σκεφτομουνα να αλλαξω γρηγορα τα runflat οταν ερθει με το καλο η bmw

                                  Οταν λεμε +3 μετρα,υπο ποιες συνθηκες (ταχυτητα,οδοστρωμα) ;

                                  Βρεγμένο και στεγνό. Δες το αρθρο που παρέθεσα παραπάνω...

                                  Δείτε και αυτό...

                                  http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... _test.html

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Έτσι όπως το είδα το άρθρο αυτό συγκρίνει run flat λάστιχα μεταξύ τους και όχι με άλλα οπότε δεν είναι σχετικό. Πρέπει όμως να αποτελεί τμήμα άλλου άρθρου όπου δοκίμαζαν και συμβατικά ελαστικά αλλά αυτά που λέτε ότι είπαν δεν τα λέει το συγκεκριμένο άρθρο όπως το είδα εγώ σήμερα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos last edited by

                                      Kοιτάχτε αυτό καλύτερα!

                                      Είναι στα Σουιδικά...αλλά κοιτάχτε τους πίνακες στη 2η σελίδα...έχει σύγκριση RFT vs κανονικά...

                                      http://www.automotorsport.se/biltester/ ... 061704.pdf

                                      Nikos @ YouTube

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        aristotelis last edited by

                                        Απο την συγκριση και παλι εγω βλεπω μονον το bridgestone flat να νικα στον στεγνο γυρο. Σε ολες τις αλλες δοκιμες τα νορμαλ ελαστικα νικανε εναντιων των flat... ειδικα στο βρεγμενο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos last edited by

                                          Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
                                          Απο την συγκριση και παλι εγω βλεπω μονον το bridgestone flat να νικα στον στεγνο γυρο. Σε ολες τις αλλες δοκιμες τα νορμαλ ελαστικα νικανε εναντιων των flat... ειδικα στο βρεγμενο.

                                          Από το φόρουμ για το σχετικό pdf.

                                          'The Swedish AutoMotor&Sport magazine (related to the German ditto) published a general comparison test between RFT and normal tires.

                                          The bottom line is that you should think about what you get for what you pay in terms of money and lack of performance. (Unless you need your tires to withstand gunfire, of course. Then you go for RFT.)

                                          Braking distance on wet surface were increased by 4 meters for both Michelin and Bridgestone. Handling on wet surface are worse with RFT, especially considering that RFT's are hard to control on the edge of the grip. The RFT's were labeled seriously dangerous unless you car is equipped with a modern ESP system.

                                          An advantage with RFTs is that the stiff structure contribute to a better steering response in high speeds, on the other hand this attribute also means a stiffer ride. '

                                          To σημαντικό είναι ότι χάνεις αρκετά στο φρενάρισμα στο στεγνό.

                                          Συνοπτικα...

                                          Σε γύρο πίστας...
                                          Καλύτερα τα απλά ελαστικα

                                          Σε βρεγμμένο γύρο πίστας...
                                          Καλύτερα τα Run Flat

                                          Σε φρενάρισμα στο στεγνό
                                          Καλύτερα τα Run Flat

                                          Σε φρενάρισμα στο βρεγμμένο...
                                          Καλύτερα τα απλά

                                          Nikos @ YouTube

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:

                                            Αλλαξα λάστιχα στην 130, έβγαλα τα run-flat και έβαλα κανονικά
                                            Το αυτοκίνητο είχε GoodYear NCT5 EMT 205/45/18 86Y εμπρός - και 225/40/18 88Υ πίσω
                                            Εβαλα Pirelli PZero Rosso 225/40/18 92Y εμπρός-πίσω

                                            Πρώτες εντυπώσεις:
                                            Μειωμένος θόρυβος κύλισης (λογικό μιας και είχαν φαγωθεί αρκετά)
                                            Καλύτερη άνεση (μεγάλη διαφορά !)
                                            Φυσικά καλύτερη πρόσφυση και φρενάρισμα από τα παλιά ειδικά με τα φαρδύτερα μπροστινά.
                                            Αυτό που φοβόμουνα ευτυχώς δεν επαληθεύτηκε, δηλ. να χάσει την πολύ καλή αίσθηση στο τιμόνι που προσφέρουν τα σκληρά πλαινά των run-flat. Φαίνεται ότι η μεγαλύτερη πίεση μπροστά και το μεγαλύτερο πλάτος δεν άλλαξαν την αίσθηση του τιμονιού. Η πίεση τώρα είναι 2.5 bar εμπρός-πίσω (από 2.2 - 2.5) μιας και τα 40άρια χρειάζονται μεγαλύτερη πίεση.
                                            Διαφορά έχει και το στήσιμο του αυτοκινήτου με τα φαρδύτερα μπροστινά λάστιχα. Εγινε πιο ουδέτερο και η υποστροφή έχει σχεδόν μηδενιστεί ... έγινε πιο tail happy

                                            Φωτό από τα φαγωμένα λάστιχα (>

                                            Φίλε Βασίλη καλημέρα. Ελπίζω να σκέφτηκες καλά την επιλογή αυτή γιατί υπάρχουν 2 πραγματάκια τα οποία δε γνωρίζω αν υπολόγισες...και αν τα υπολόγισες να ξέρεις τι μπορεί να συμβεί στο μέλλον.

                                            Θα ξεκινήσω από το λιγότερο βασικό...αν πάθεις λάστιχο? Τι κάνεις? Δεν έχεις ρεζέρβα! Τι θα συμβεί έτσι και πάθεις λάστιχο?

                                            Το δεύτερο και ποιο σημαντικό είναι ότι σύμφωνα με μία έρευνα του περιοδικού AutoExpress στην Αγγλία βρήκε ότι αν βάζεις σε αυτοκίνητο με run-flat...κανονικά ελαστικά έχει ΠΟΛΥ χειρότερες (και επικίνδυνα χειρότερες) επιδόσεις στο φρενάρισμα σε στεγνό και βρεγμένο. Σε γενικές γραμμές...αυξήθηκε το φρενάρισμα κατα 3 μετρα!

                                            Ορίστε και το σχετικό άρθρο...

                                            http://www.autoexpress.co.uk/products/p ... _test.html

                                            Και το σχετικό ποστ σε forum...

                                            http://www.babybmw.net/forum/viewtopic.php?t=5092

                                            Ελπίζω εσύ να μην έχεις κανένα πρόβλημα!

                                            Πρόβλημα δεν πρόκειται να έχω ...
                                            Το συγκεκριμένο άρθρο έχει βάση κυρίως για αλλάγή των 16' ελαστικών με άλλα παρόμοια κατηγορίας. Η διαφορά πάντως σε φρενάρισμα και σε σλάλομ είναι λογική και πάντα μέσα στα όρια των διαφορών που μπορεί να έχουν διάφορες μάρκες ελαστικών. Μάλιστα κατηγορήθηκε για κατευθυνόμενο γιατί ποτέ δεν παρέθεσε στοιχεία ....
                                            Σε λάστιχα 'επιδόσεων' όμως, πχ. 225/40/18, αλλάζει το πράγμα ... εδώ η γόμα παίζει τον πρωταρχικό ρόλο μιας και ο σκελετός είναι ήδη αρκετά ενισχυμένος. Επίσης αν πρόσεξες μια από τις διαφορές είναι η αλλαγή του δείκτη βάρους (από 86 - 88 σε 92) που αυτό από μόνο του δείχνει την πιο στιβαρή κατασκευή του ελαστικού.
                                            Τώρα που αρχίζουν και βγάζουν λάστιχα επιδόσεων και σε runflat (πχ. Μichelin PS2) μπορούν να συγκριθούν και οι επιδόσεις τους.

                                            Η λύση του BMW Mobility Kit ή του αντίστοιχου της Continenetal (που χρησιμοποιείται στις Μ αλλά και σχεδόν σε όλες τις Μerc και Porsche) είναι μιά χαρά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 1326
                                            • 1327
                                            • 22 / 1327
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr