-
το καλό που δείχνει ο TSI είναι ότι έχει
υψηλό συντελεστή απόδοσης απο ίδιους
ισχύος βενζινοκινητήρες.... όποτε και ίδια
ή καλύτερη κατανάλωση με ένα πχ ελαφρύτερο
όχημα με συμβατικό μοτέρ και ίδια αναλογία kg/hp .....
Για να δούμε !!!! -
μάλλον έχει και μποϊλέρ !!!
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
260σελ για τον θερμοσιφωνα..Μπήκα χτες το βράδυ σε ένα τέτοιο 'θερμοσίφωνα' (GT) και με γύρισε αρκετά γρήγορα από Γλυφάδα-Νέα Σμύρνη υπό σχετική κίνηση και έχω να πω ότι ως επιβάτης τη δύναμή του την ένοιωσα στο ακέραιο.
Εντύπωση μου έκανε ότι παρότι απ' έξω ο κομπρέσσορας ακούγεται σχεδόν από το ρελαντί από μέσα δεν άκουγα ούτε τον κομπρέσσορα, ούτε το τούρμπο, ακόμα και σε στροφές που προσέγγιζαν το κόκκινο
Η μόνη παρατήρηση που έχω να κάνω είναι ότι ήταν εμφανές ότι έχει ρυθμίσεις ανάρτησης προορισμένες κυρίως προς την άνεση, μιας και στις απότομες εναλλαγές πορείας έπαιρνε σχετικά μεγάλες κλίσεις, χωρίς βέβαια να σε ανησυχεί. Το αυτοκίνητο δηλαδή πάταγε πολύ καλά στο δρόμο και φρέναρε και αντίστοιχα καλά, τουλάχιστον στο βαθμό που το έζησα, μιας και ποτέ δεν πρέπει να πάτησε το πεντάλ του φρένου τέρμα. -
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
260σελ για τον θερμοσιφωνα..φαντάσου να 'χε και ψυχή
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Το γεγονός ότι δεν 'φαίνονται' τα άλογα των περισσότερων σύγχρονων αυτοκινήτων οφείλεται σε ένα μεγάλο ποσοστό στο γεγονός ότι η ισχύς και η ροπή αποδίδεται πολύ γραμμικά.
Ειδικά στα παλιότερα τούρμπο, με μεγάλο lag, ξαφνικά ένιωθες το 'μπαμ' από την είσοδο της τουρμπίνας. Σήμερα ούτε καταλβαίνεις που μπήκε, πως κλπ.
αυτό μπορώ να σας το εγγυηθώ για το lag των παλαιότερων τούρμπο(εκεί στο πρώτο μισό των 90'ς). Συμφωνώ για την γραμμικότητα των σύγχρονων αυτοκινήτων
H φιλοσοφία στα σύγχρονα turbo είναι: χαμηλής πίεσης υπερτροφοδότηση, με 'ιδανικές' γιά το μέγεθος του κινητήρα τουρμπίνες (όχι γομάρια γιά αποφυγή lag) ... Και οι πρωτοι διδάξαντες ήταν το VAG ...!!!
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
260σελ για τον θερμοσιφωνα..κι άλλες τόσες για το...εντερπράιζ
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
καλυτερα που δεν εχει γιατι ηδη στο χρηματιστηριο με το βγηκε ο καυστηρας οι μετοχες της ελπα-ιντεραμερικαν εκαναν λιμιτ απ.
Η ΕΛΠΑ δεν είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο!
Μή παραπλανείς το κόσμο... -
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
H φιλοσοφία στα σύγχρονα turbo είναι: χαμηλής πίεσης υπερτροφοδότηση, με 'ιδανικές' γιά το μέγεθος του κινητήρα τουρμπίνες (όχι γομάρια γιά αποφυγή lag) ... Και οι πρωτοι διδάξαντες ήταν το VAG ...!!!Είδες χαμηλή πίεση στο GT? (παρά την υψηλή συμπίεση).
-
ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΤΟ 307 XS 1.6 110 ΑΛΟΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ VW ΤΣΙ 140 ΑΛΟΓΑ.ΣΠΟΡΤ ΛΙΝΕ.ΠΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΦΙΛΟΙ.ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΓΡΗΓΟΡΟ...ΠΟΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΖΟ..
-
Διαφωνώ, επειδή το TSi το έχει ένας φίλος μου και έχω μπει αρκετές φορές. Εκτός του ότι είναι πιο γρήγορο από 1.6 με 110, δεν έχει καμιά απολύτως σχέση στο πως φεύγει το αμάξι από τις χαμηλές στροφές. Επειδή πήγαμε βόλτα μαζί με ένα MG ZR 160 ενός φίλου, μπορώ να σας πω πως το Rover αν και ελαφρύτερο, μόνο σε επιτάχυνση από στάση περνούσε λίγο μπροστά σε κάθε αλλαγή ταχύτητας όταν είχε φτάσει αυτός στις 7+ χιλιάδες στροφές (Μέχρι τις 5,5-6χιλιάδες πήγαιναν μαζί). Αν όμως πηγαίνανε και τα 2 με 70-80 και με 3η και γκάζωνε το Golf τον άφηνε όχι απλά πίσω, αλλά δεν είχε και καμια πιθανότητα να ακολουθήσει!
-
Καλησπέρα σε όλους.
Έχω κλείσει από τέλος Σεπτέμβρη το civic 5d 1800, η αναμονή όμως έχει αρχίσει και με λυγίζει :rol. Σαν δεύτερη επιλογή είχα και έχω (λίγο ακόμα να αργήσει και πάω για το 1400 tsi) το golf. Πολύς λόγος έχει γίνει και έχω διαβάσει σχεδόν όλες τις σελίδες του θέματος , αλλά ένα πράγμα δεν έχει ξεκαθαριστεί, και είναι και αυτό που με 'φρενάρει'-προβληματίζει με το golf. Πρώτα απ' όλα έχει ειπωθεί ουκ ολίγες φορές ότι τα σέρβις της vw είναι φαρμακείο. Αλήθεια ή ψέματα; Και το σημαντικότερο, ένα αυτοκίνητο με τούρμπο και κομπρέσορα έχει μεγαλύτερες ανάγκες σε συντήρηση σε βάθος χρόνου; Σε καμιά περίπτωση δεν ρωτάω αν θα σπάσει, που δεν το πιστεύω με όσα έχω διαβάσει. Ρωτάω όμως αν μετά από 4-5 χρόνια θα γίνει πονοκέφαλος η συντήρηση του τουρμποκομπρέσορα και θα βλαστημώ την ώρα και την στιγμή για την επιλογή μου.
Θα ήθελα οι απαντήσεις να είναι από όσους έχουν παλαιά πείρα στο θέμα τούρμπο και όχι από όσους για πρώτη φορά εμπιστεύτηκαν τούρμπο λύση. Και φυσικά χωρίς ειρωνείες του στυλ: 'Ε, βέβαια είναι πιεσμένο, άρα χαλάει σπάει κτλ'. Είναι ειλικρινείς απορίες και έχουν να κάνουν με το που θα εμπιστευτώ τα όμορφα και λαχταριστά 22Κ ευρώπουλά μου, και δυστυχώς δεν ανήκω στην κατηγορία: 'Δεν μου άρεσε, μου βρωμάει, μου ξινίζει, είναι μάπα το καρπούζι, το σκοτώνω παίρνω άλλο αύριο πρωί-πρωί'. Έχω σκοπό να συ ζήσω μ' αυτό πολλά χρόνια και δεν θέλω κάποια στιγμή να το κοιτώ και να διαολίζομαι.
Τα φώτα σας και τις πολύτιμες πληροφορίες σας παρακαλώ.
-
Ο χρήστης nikox έγραψε:
...αλλά ένα πράγμα δεν έχει ξεκαθαριστεί, και είναι και αυτό που με 'φρενάρει'-προβληματίζει με το golf. Πρώτα απ' όλα έχει ειπωθεί ουκ ολίγες φορές ότι τα σέρβις της vw είναι φαρμακείο. Αλήθεια ή ψέματα;Και των Honda τα σέρβις πάντως δεν είναι και ό,τι φθηνότερο
-
Ένα θέμα είναι το κόστος του σέρβις, αλλά πιο σημαντική είναι η συχνότητα
Το να δίνεις 300 ευρώ κάθε 2 χρόνια και φυσικά το ίδιο με το να δίνεις 75 ευρώ κάθε εξάμηνο. 'Ακούγεται' όμως βαρύ το 300άρι, ενώ τα 75άρια τα δίνεις πιο εύκολα -άσχετα αν τα δίνεις πιο συχνά. Σαν να κάνεις σέρβις με... δόσεις
Φυσικά υπάρχει κι η 'λογική' ότι γίνονται πιο αραιά τα σέρβις για να... χαλάσουν μελλοντικά τ' αυτοκίνητα και να πληρώσεις περισσότερα -για να μην ξαναπάρεις ποτέ αυτοκίνητο της μάρκας -
Τα σύγχρονα τούρμπο δεν έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις συντήρησης, ούτε προβλέπεται κάτι επιπλέον πέρα από τα καθιερωμένα σέρβις. Ειδικά ο TSI έχει ιμάντα, οπότε δεν υπάρχει το 600άρι στα 5 χρόνια
Υ.Γ: έρχεται η στιγμή που όλο το φόρουμ περιμένει, πλησιάζει σέρβις GTI
-
Παρε ο ιδιος ενα τηλ. και ρωτα στα επισημα συνεργεια ποσο πανε τα διαφορα σερβις.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Υ.Γ: έρχεται η στιγμή που όλο το φόρουμ περιμένει, πλησιάζει σέρβις GTI
Πόσα χλμ?
-
Ο χρήστης Lippi έγραψε:
Υ.Γ: έρχεται η στιγμή που όλο το φόρουμ περιμένει, πλησιάζει σέρβις GTI
Πόσα χλμ?
13.500/20 μήνες -είναι δεύτερο αυτοκίνητο το GTI -
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Υ.Γ: έρχεται η στιγμή που όλο το φόρουμ περιμένει, πλησιάζει σέρβις GTI
Πόσα χλμ?
13.500/20 μήνες -είναι δεύτερο αυτοκίνητο το GTI -
καλά κάνεις ....
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Υ.Γ: έρχεται η στιγμή που όλο το φόρουμ περιμένει, πλησιάζει σέρβις GTI
Πόσα χλμ?
13.500/20 μήνες -είναι δεύτερο αυτοκίνητο το GTI -
Καλύτερα μην το πεις γιατί ....
-
εδω δεν ειναι για το gt?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
εδω δεν ειναι για το gt?Λες να διαφέρει πολύ το σέρβις; ή τα χλμ/χρόνος;
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)