Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla (4d) & Auris (5d) 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla (4d) & Auris (5d) 2007
    • 1
    • 2
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 59
    • 60
    • 27 / 60
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    147
    1189
    2399
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      To sedan για εμένα είναι πολύ πιο ωραίο από το 5πορτο, το οποίο είναι πολύ άσχημο ρε γμτ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cctop last edited by

        Παιδιά μια ερώτηση. Τι βενζίνη καίει? Δηλαδή πόσων οκτανίων? Και ρωτώ και για τους δυο κινητηρες. Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          v-silis last edited by

          Ο χρήστης cctop έγραψε:
          Παιδιά μια ερώτηση. Τι βενζίνη καίει? Δηλαδή πόσων οκτανίων? Και ρωτώ και για τους δυο κινητηρες. Ευχαριστώ

          για τον 1,4 τα γνωστά (απλή δηλαδή)
          για τον 1,6 δεν ξέρουμε αλλά λογικά δεν θα έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            charmak66 last edited by

            Ο χρήστης drdino έγραψε:
            To sedan για εμένα είναι πολύ πιο ωραίο από το 5πορτο, το οποίο είναι πολύ άσχημο ρε γμτ.

            Αηδία και τα 2, μέσα-έξω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              v-silis last edited by

              Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

              To sedan για εμένα είναι πολύ πιο ωραίο από το 5πορτο, το οποίο είναι πολύ άσχημο ρε γμτ.

              Αηδία και τα 2, μέσα-έξω.

              μέσα γιατι ρε συ;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                popol-ros last edited by

                Ο χρήστης GrMikeD έγραψε:
                Θα έχει ESP έστω σαν extra;

                τι να το κάνει μωρέ το κωλάμαξο??? τι φοβάσαι;; μην φύγει από το δρόμο;; αυτό και να το σπρώξεις , δεν βγαίνει....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  v-silis last edited by

                  Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                  Θα έχει ESP έστω σαν extra;

                  τι να το κάνει μωρέ το κωλάμαξο??? τι φοβάσαι;; μην φύγει από το δρόμο;; αυτό και να το σπρώξεις , δεν βγαίνει....

                  το λεγόμενο 'τρένο στις στροφες'

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    popol-ros last edited by

                    Ο χρήστης v@silis έγραψε:

                    Θα έχει ESP έστω σαν extra;

                    τι να το κάνει μωρέ το κωλάμαξο??? τι φοβάσαι;; μην φύγει από το δρόμο;; αυτό και να το σπρώξεις , δεν βγαίνει....

                    το λεγόμενο 'τρένο στις στροφες'

                    σιγά να μην κλάσει από το ζόρι....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Ωχ ωχ....

                      τι έγινε, τέλειωσε η ρώσικη;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aserf last edited by

                        Ο χρήστης v@silis έγραψε:

                        Θα έχει ESP έστω σαν extra;

                        τι να το κάνει μωρέ το κωλάμαξο??? τι φοβάσαι;; μην φύγει από το δρόμο;; αυτό και να το σπρώξεις , δεν βγαίνει....

                        το λεγόμενο 'τρένο στις στροφες'

                        Πάντως αναβαθμίστηκε και αυτό σε 205/55-16...
                        Όπως έχω αναφέρει και λίγο καιρό πριν η Toyota παρουσιάζει ιδιαίτερα αυξητική τάση στην επιλογή ελαστικών και μάλιστα με τον ίδιο κινητήρα των 97 ίππων. Στις 3 τελευταίες γενιές έχουν υπάρξει 1400άρια Corolla με 165/70-14, 175/65-14, 185/60-14, 195/60-15 και πλέον οδηγηθήκαμε στο 205/55-16.
                        Φαίνεται πως η Toyota σε συνδυασμό με τις αναμενόμενες αλλαγές σε ανάρτηση, κτλ θέλει να δώσει ένα καλύτερο πάτημα στο αυτοκίνητο. Το αν θα το πετύχει είναι άλλο ζήτημα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          grmiked last edited by

                          Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                          Θα έχει ESP έστω σαν extra;

                          τι να το κάνει μωρέ το κωλάμαξο??? τι φοβάσαι;; μην φύγει από το δρόμο;; αυτό και να το σπρώξεις , δεν βγαίνει....

                          http://www.euroncap.com/content/safety_ ... dation.php

                          ( Euro NCAP strongly recommends that consumers buy cars fitted with Stability Control.)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            everville last edited by

                            Η Toyota απλά ακολουθεί σημεία και τάσεις των καιρών.

                            Δηλαδή μεγαλύτερα ελαστικά, 9(!) αερόσακους (δεν συμφέρει τελικά να τρακάρεις, θα πρέπει να πληρώνεις και τα μαξιλάρια μετά!) και ένα σωρό άλλες άχρηστες βλακείες μόνο και μόνο για να είναι politically correct και να προσπαθεί να αποκτήσει τα περιβόητα 5 αστέρια σε crash tests (σαν τα βραβεία oscar έχουν γίνει και αυτά) ή να διεκδικήσει 'βραβεία' του στυλ car of the year κ.λπ. κ.λπ.

                            Φυσικά θα τα καταφέρει, απλά γιατί ξέρει να αγωνίζεται.

                            Όπως όλα τα περισσότερα νέα μοντέλα σε αυτήν την κατηγορία being boring...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Άχρηστα τα ESP και αερόσακοι? Είμαστε σοβαροί?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Ο χρήστης Everville έγραψε:
                                Η Toyota απλά ακολουθεί σημεία και τάσεις των καιρών.

                                Δηλαδή μεγαλύτερα ελαστικά, 9(!) αερόσακους (δεν συμφέρει τελικά να τρακάρεις, θα πρέπει να πληρώνεις και τα μαξιλάρια μετά!) και ένα σωρό άλλες άχρηστες βλακείες μόνο και μόνο για να είναι politically correct και να προσπαθεί να αποκτήσει τα περιβόητα 5 αστέρια σε crash tests (σαν τα βραβεία oscar έχουν γίνει και αυτά) ή να διεκδικήσει 'βραβεία' του στυλ car of the year κ.λπ. κ.λπ.

                                Φυσικά θα τα καταφέρει, απλά γιατί ξέρει να αγωνίζεται.

                                Όπως όλα τα περισσότερα νέα μοντέλα σε αυτήν την κατηγορία being boring...

                                για αυτό τους βάζει τους αερόσακους; για τα 'όσκαρ'...;
                                όχι για την ασφάλειά τους; ή σκέφτεσαι περισσότερο το κόστος αποκατάστασής τους από την ζωή την δικιά σου και της οικογενείας σου;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cctop last edited by

                                  Μια και ο λόγος για το ESP καλύτερα να μην έχει καθόλου παρά να έχει και να μη μπορείς να το απενεργοποιήσεις η να ενεργοποιείται μόνο του μετά από τα 50-60 χιλιόμετρα. Προσωπικά δεν έχω εμπιστοσύνη σε τέτοιου είδους συστήματα. Μια δυσλειτουργία του συστήματος πάνω σε ενα προσπέρασμα και στα θυμαράκια... Και δεν είναι και τόσο σπάνιο να συμβέί κάτι τέτοιο. Ουκ ολίγα προβλήματα εχουν παρουσιαστεί σε αυτοκίνητα με ESP ανεξαρτήτως κατασκευαστή...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    travelman last edited by

                                    Ώπα cctop μας έβαλες φωτιά στα μπατζάκια!!!! που εμφανίστηκε βλάβη σε ESP και με ποιά μορφή? Θέλουμε αποδείξεις και ονόματα!!!

                                    Πάντως ακόμα και έτσι, στατιστικά πιστεύω τα ατυχήματα που θα έχουν αποτραπεί εξαιτίας του θα είναι περισσότερα από αυτά που προκλήθηκαν εξαιτίας τυχόν δυσλειτουργίας του...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      charmak66 last edited by

                                      Ο χρήστης v@silis έγραψε:

                                      To sedan για εμένα είναι πολύ πιο ωραίο από το 5πορτο, το οποίο είναι πολύ άσχημο ρε γμτ.

                                      Αηδία και τα 2, μέσα-έξω.

                                      μέσα γιατι ρε συ;;

                                      Τιμόνι από χιουντάι και το παρακάναν με το ασημί πλαστικό. Γενικά πολύ ανέμπνευστο και νερόβραστο.

                                      Η τελευταία κορόλλα που μου άρεσε ήταν η στρογγυλοφάναρη, οπότε η άποψη μου δεν έχει και πολύ βάρος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cctop last edited by

                                        Γνωρίζω προσωπικά αγαπητέ 3 περιπτώσεις με ελλάτωμα στο ESP. Μια σε C4 coupe VTS1.6, μια se Laguna 20t και μια σε ΒΜW 520 το τελευταιο. Στην πρωτη περίπτωση το αμάξι φρέναρε μόνο του ελαφρώς και χωρίς λόγω σε αριστερες στροφες μόνο και με λίγα χιλιόμετρα΄(!!!!!!) στη δευτερη περίπτωση το σύστημα όταν έμπαινε σε λειτουργία έσβηνε τον κινητήρα ανεξαρτητως στροφών κινητήρα μάλιστα από την υπερσυμίεση τινάχτικε στον αέρα η πολλαπλή. Στην τελευταία περίπτωση δε λειτουργούσε το σύστημα και άναβε η προειδοποίση. Σε αλλεπάλληλες επιδιορθώσεις το πρόβλημα επαναλλαμβανόταν.... Οι περιπτώσεις αυτές σε συγγενείς και φίλους μου μόνο. Φαντάζομαι τι άλλο θα συμβαίνει γενικώς... Εξαλλου δεν μπορεί να μην έχεις διαβάσει και δει στην τω και όχι μόνο περιπτώσεις ατυχημάτων εξαιτίας δυσλειτουργίας του esp.....

                                        Τελος να πω οτι το esp είναι ίσως χρήσιμο μόνο σε αυτούς που δεν ξέρουν να οδηγούν. Ετσι απλά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          charmak66 last edited by

                                          Ο χρήστης cctop έγραψε:

                                          Τελος να πω οτι το esp είναι ίσως χρήσιμο μόνο σε αυτούς που δεν ξέρουν να οδηγούν. Ετσι απλά.

                                          Oooook!

                                          Πισωκινητο με πολλά άλογα σε ελληνική άσφαλτο πχ. Θέλει πολύ για να το χάσεις;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            travelman last edited by

                                            γμτ ένα κύκλωμα σχεδόν ίδιο με του ABS, τόσο δύσκολο είναι να το εξελίξουν να μη χαλάει???????

                                            Πάντως σε περίπτωση αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου θα το επέλεγα. Όταν πρωτοείχα πάρει το δίπλωμα είχα φάει πολλές σβούρες εξαιτίας της ελλειψής του, ευτυχώς ανώδυνες για το αμαξάκι μου. Αλλά άκόμα και για έμπειρους οδηγούς πιστεύω πως είναι απαραίτητο, δεν είναι τυχαίο ότι στα τέστ αλλαγής λωρίδας καλύτερες τιμές επιτυγχάνονται με το ESP ενεργοποιημένο. Χώρια που όταν θα σου χρειαστεί, ίσως να μην προλάβεις να αντιδράσεις ψύχραιμα και να το κάνεις το μαγικό...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 27 / 60
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr