-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Τι διαμετρο εχουν οι δισκοι του GT?
312 μπροστα και 286 χλστ. πισω.
ρε παιδιά έχει τόσο καλά φρένα το gt; Εκπλήσσομαι θετικά... Ενδεικτικά του civic είναι 282 μπροστά και 260 πίσω. Πως όμως δικαιολογείται το καλύτερο φρενάρισμα του σιβικ(Σύμφωνα με 4τ);
Πέρα από το βάρος ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το θέμα φρένα (φυσικά και την ποιότητα των ελαστικών αφού η διαστάσεις είναι ίδιες;)
(Προσέξτε ενημέρωση θέλω και όχι αντιπαράθεση των 2 μοντέλων)Δεν υπάρχει κι η περίπτωση, από ενός σημείου και μετά η μεγαλύτερη διάμετρος να μην προσφέρει μικρότερη απόσταση σε ένα 100-0, αλλά μεγαλύτερη διάρκεια κλπ;
Επίσης μπορεί οι διαφορές να φαίνονται και σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 100χ.α.ω....
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Σίγουρα, αλλά τα ελαστικά αλλάζουν πολύ πιο εύκολα από τα φρένα
με 700 ευρώ η τετράδα θα με ...σει η γυναίκα μου. Μια χαρά είναι της μαμάς του
δεν χαίρεσαι; και νέα λάστιχα και σκ...
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Σίγουρα, αλλά τα ελαστικά αλλάζουν πολύ πιο εύκολα από τα φρένα
με 700 ευρώ η τετράδα θα με ...σει η γυναίκα μου. Μια χαρά είναι της μαμάς του
καλη τιμη...
εχω ακουσει κατι τιμες... μα ΚΑΤΙ ΤΙΜΕΣ... -
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Δεν υπάρχει κι η περίπτωση, από ενός σημείου και μετά η μεγαλύτερη διάμετρος να μην προσφέρει μικρότερη απόσταση σε ένα 100-0, αλλά μεγαλύτερη διάρκεια κλπ;
Επίσης μπορεί οι διαφορές να φαίνονται και σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 100χ.α.ω....
και αυτά μέσα στο πρόγραμμα είναι, γι' αυτό συζητάμε για ενδεικτικές μετρήσεις
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν υπάρχει κι η περίπτωση, από ενός σημείου και μετά η μεγαλύτερη διάμετρος να μην προσφέρει μικρότερη απόσταση σε ένα 100-0, αλλά μεγαλύτερη διάρκεια κλπ;
Επίσης μπορεί οι διαφορές να φαίνονται και σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 100χ.α.ω....
και αυτά μέσα στο πρόγραμμα είναι, γι' αυτό συζητάμε για ενδεικτικές μετρήσεις
Στο δικό μας GT πάντως είχε τα Turanza. Φαντάζομαι με πιο μαλακό ελαστικό θα είχε καλύτερο φρένο... Ισως εκεί να οφείλεται η όποια διαφορά με το Civic. Όπως και να χει, ανεξάρτητα από το αν φρενάρει καλύτερα το Civic , το GT έχει μια χαρά φρένα!
-
Πιστευω πως έχει να κάνει και με τα 25kg ροπή που έχει να σταματίσει το GOLF
-
Ο χρήστης solaris2k6 έγραψε:
Πιστευω πως έχει να κάνει και με τα 25kg ροπή που έχει να σταματίσει το GOLFΗ ροπή επηρρεάζει το φρενάρισμα?
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Σίγουρα, αλλά τα ελαστικά αλλάζουν πολύ πιο εύκολα από τα φρένα
με 700 ευρώ η τετράδα θα με ...σει η γυναίκα μου. Μια χαρά είναι της μαμάς του
δεν χαίρεσαι; και νέα λάστιχα και σκ...
από πίσω?????
-
ρε σεις θα απαντήσει κανείς στο ερώτημα μου; Μην φαγώνεστε για το καλύτερο χειρότερο...Επαναλαμβάνω την ερώτηση...γιατί ένα αυτοκίνητο με καλύτερες περγαμηνές στον τομέα των φρένων φρενάρει χειρότερα από κάποιο άλλο με ανάλογες διαστάσεις μεν αλλά χειρότερα χαρακτηριστικά πέδησης δε; Στα περιοδικά μιλούν για 5 μέτρα; Φτάνουν τα διαφορετικά λάστιχα στις ίδιες διαστάσεις να δικαιολογήσουν την διαφορά; Εξηγήστε όποιος ξέρει...
-
ναι, τα λαστιχα μπορουν να κανουν τετοια διαφορα (απο τα 120χαω)
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
γιατί ένα αυτοκίνητο με καλύτερες περγαμηνές στον τομέα των φρένων φρενάρει χειρότερα από κάποιο άλλο με ανάλογες διαστάσεις μεν αλλά χειρότερα χαρακτηριστικά πέδησης δε;Μήπως επειδή έχουν διαφορετικές δαγκάνες;
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πιστευω πως έχει να κάνει και με τα 25kg ροπή που έχει να σταματίσει το GOLF
Η ροπή επηρρεάζει το φρενάρισμα?
Ναι όντως... το σκέφτηκα πολύ ηλίθια...
Έκατσα και έβαλα κάτω τον τύπο και είδα ότι είπα μπαρούφα
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
γιατί ένα αυτοκίνητο με καλύτερες περγαμηνές στον τομέα των φρένων φρενάρει χειρότερα από κάποιο άλλο με ανάλογες διαστάσεις μεν αλλά χειρότερα χαρακτηριστικά πέδησης δε;
Μήπως επειδή έχουν διαφορετικές δαγκάνες;
δεν ξέρω κατά πόσο είναι αστείο αυτό αλλά έχει μια λογική βάση. Δυσκολεύομαι να πιστέψω όμως ότι οι δαγκάνες είναι καλύτερες στο σιβικ. (άσχετα αν μου αρέσει η ιδέα )
-
Εμενα μου ερχονται στο μυαλο...
-οι δαγκανες-το ποσο παρεμβατικο ειναι το ABS στην συγκεκριμενη δοκιμασια (δεν ξερω αν λειτουργουν σε ολα τα αμαξια το ιδιο)
-τα τακακια (ισως το υλικο εχει αλλη χιλιομετρικη αντοχη κ αλλα χαρακτηριστικα στα 2 αυτοκινητα, ισως και οχι)
-το βαρος που καλουνται να σταματησουν (δεν ξερω τις διαφορες τους σε κιλα)
-ο αεροδυναμικος τους συντελεστης (λογικα αυτο με τον χειροτερο συντελεστη θα ευνοειται κατα το φρεναρισμα απο τις μεγαλυτερες 'τριβες' με τον αερα, λεμε τωρα...)
-
Ο χρήστης aneuthinos έγραψε:
Εμενα μου ερχονται στο μυαλο...-το βαρος που καλουνται να σταματησουν (δεν ξερω τις διαφορες τους σε κιλα)
Το Civic είναι 90-100 κιλά ελαφρύτερο κατά τους κατασκευαστές
-ο αεροδυναμικος τους συντελεστης (λογικα αυτο με τον χειροτερο συντελεστη θα ευνοειται απο τις μεγαλυτερες 'τριβες' με τον αερα, λεμε τωρα...)
Το Civic φαίνεται να έχει καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή (που περισσότερο δείχνει την 'αντίσταση' που προκαλει ο αέρας), αλλά ίσως αυτό που παίζει μεγαλύτερο ρόλο είναι η κάθετη δύναμη που προκαλεί η αεροδυναμική τους. Γι' αυτό φυσικά δεν έχω ιδέα τι παίζει με τα δύο αυτοκίνητα.
-
Το τεστ στα 2 αμάξια έγινε στ οίδιο μέρος την ίδια μέρα απο αμερόληπτο δοκιμαστή?
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Το τεστ στα 2 αμάξια έγινε στ οίδιο μέρος την ίδια μέρα απο αμερόληπτο δοκιμαστή?Αυτό θα ξεκινήσει πόλεμο που δεν ήταν ο σκοπός της ερώτησης. Δεχόμαστε επομένως εκ προοιμίου την αντικειμενικότητα και την αμεροληψία των δοκιμαστών. Το βάρος αποτελεί λογικά έναν σημαντικό παράγοντα καθώς επίσης και το θέμα της αεροδυναμικής και της κάθετης δύναμης που αυτή προκαλεί...Αυτό με το βαθμό παρεμβατικότητας του abs με παραξενεύει...δηλαδή υπάρχουν καλύτερα και χειρότερα abs; Δεν είναι όλα πλέον ίδιας γενιάς;Γιατί κάποιο να μην παρεμβαίνει σωστά; Μήπως είναι θέμα να μην διαταραχθεί ο τομέας της οδηγικής ευχαρίστησης και θυσιάζεται συνειδητά; Επίσης ενδιαφέρουσα ήταν η παρατήρηση για τα τακάκια...αποτελεσματικότητα εναντίον διάρκειας στο χρόνο...αποδεκτή απάντηση επίσης. Δώστε και άλλα στοιχεία όσοι γνωρίζετε.
-
Επίσης ρόλο θα παίξει και η κατανομή βάρους καθώς και τα χαρακτηριστικά της αρνάρτησης καθώς και η κατάσταση αυτής (ελατήρια και αμορτισέρ).
Το μέγεθος των δίσκων δεν είναι μία μόνο διάσταση, υπάρχει και το πάχος.
Ακόμα και με ίδιο πάχος υπάρχει η επιφάνεια και ο συντελεστής τριβής που παρουσιάζει με το συγκεκριμένο τακάκι (ακόμα κι αν είναι ίδια τα τακάκια μπορεί να διαφέρει η τριβή με το διαφορετικό υλικό του δίσκου). Υπάρχουν δίσκοι κεραμικοί, δίσκοι με χαρακιές και δίσκοι με τρύπες...
Το μέγεθος και ο τρόπος εφαρμογής της πίεσης από το σέρβο, τα σωληνάκια (μήκος ελαστικού και πόσο λασχτιχάρουν), το ABS όπως αναφέρθηκε, τα λάστιχα που δεν αρκεί να είναι ίδιο μοντέλο και διαστάσεις αλλά να έχει και ίδιο βάρος και προδιαγραφές θερμοκρασίας και traction. Οι δαγκάνες όπως αναφέρθηκαν για τις οποίες επίσης υπάρχουν αριθμοί πιστονιών αλλά και ποιότητες, υλικά, βάρος...
Το βάρος της ζάντας και γενικά το μη αναρτώμενο βάρος.
Θερμοκρασία δίσκου, τακακίων, υγρών... Ποιότητα και παλαιότητα υγρών.
Και φυσικά η άσφαλτος και ο οδηγός...
Και τώρα προσπαθήστε να βγάλετε εύκολο συμπέρασμα.... -
Ενδιαφέρον θα ήταν να δούμε τα αποτελέσματα και σε διαδοχικές επιβραδύνσεις (κατα πόσο δλδ διατηρούν την αποτελεσματικότητα τα φρένα)...
_
-
Καλησπέρα! Γνωρίζει κάποιος τι αντιστρεπτικές φοράει το tsi και τι το gti; Ευχαριστώ.
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)