Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 187
    • 188
    • 189
    • 190
    • 191
    • 315
    • 316
    • 189 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49051
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mjacob last edited by

      Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

      Τι διαμετρο εχουν οι δισκοι του GT?

      312 μπροστα και 286 χλστ. πισω.

      ρε παιδιά έχει τόσο καλά φρένα το gt; Εκπλήσσομαι θετικά... Ενδεικτικά του civic είναι 282 μπροστά και 260 πίσω. Πως όμως δικαιολογείται το καλύτερο φρενάρισμα του σιβικ(Σύμφωνα με 4τ);
      Πέρα από το βάρος ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το θέμα φρένα (φυσικά και την ποιότητα των ελαστικών αφού η διαστάσεις είναι ίδιες;)
      (Προσέξτε ενημέρωση θέλω και όχι αντιπαράθεση των 2 μοντέλων)

      Δεν υπάρχει κι η περίπτωση, από ενός σημείου και μετά η μεγαλύτερη διάμετρος να μην προσφέρει μικρότερη απόσταση σε ένα 100-0, αλλά μεγαλύτερη διάρκεια κλπ;

      Επίσης μπορεί οι διαφορές να φαίνονται και σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 100χ.α.ω....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Ο χρήστης coyote έγραψε:

        Σίγουρα, αλλά τα ελαστικά αλλάζουν πολύ πιο εύκολα από τα φρένα

        με 700 ευρώ η τετράδα θα με ...σει η γυναίκα μου. Μια χαρά είναι της μαμάς του

        δεν χαίρεσαι; και νέα λάστιχα και σκ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tm last edited by

          Ο χρήστης coyote έγραψε:

          Σίγουρα, αλλά τα ελαστικά αλλάζουν πολύ πιο εύκολα από τα φρένα

          με 700 ευρώ η τετράδα θα με ...σει η γυναίκα μου. Μια χαρά είναι της μαμάς του

          καλη τιμη...
          εχω ακουσει κατι τιμες... μα ΚΑΤΙ ΤΙΜΕΣ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης mjacob έγραψε:

            Δεν υπάρχει κι η περίπτωση, από ενός σημείου και μετά η μεγαλύτερη διάμετρος να μην προσφέρει μικρότερη απόσταση σε ένα 100-0, αλλά μεγαλύτερη διάρκεια κλπ;

            Επίσης μπορεί οι διαφορές να φαίνονται και σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 100χ.α.ω....

            και αυτά μέσα στο πρόγραμμα είναι, γι' αυτό συζητάμε για ενδεικτικές μετρήσεις

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              highfidelity last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:

              Δεν υπάρχει κι η περίπτωση, από ενός σημείου και μετά η μεγαλύτερη διάμετρος να μην προσφέρει μικρότερη απόσταση σε ένα 100-0, αλλά μεγαλύτερη διάρκεια κλπ;

              Επίσης μπορεί οι διαφορές να φαίνονται και σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 100χ.α.ω....

              και αυτά μέσα στο πρόγραμμα είναι, γι' αυτό συζητάμε για ενδεικτικές μετρήσεις

              Στο δικό μας GT πάντως είχε τα Turanza. Φαντάζομαι με πιο μαλακό ελαστικό θα είχε καλύτερο φρένο... Ισως εκεί να οφείλεται η όποια διαφορά με το Civic. Όπως και να χει, ανεξάρτητα από το αν φρενάρει καλύτερα το Civic , το GT έχει μια χαρά φρένα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                solaris2k6 last edited by

                Πιστευω πως έχει να κάνει και με τα 25kg ροπή που έχει να σταματίσει το GOLF

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Ο χρήστης solaris2k6 έγραψε:
                  Πιστευω πως έχει να κάνει και με τα 25kg ροπή που έχει να σταματίσει το GOLF

                  Η ροπή επηρρεάζει το φρενάρισμα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyote last edited by

                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                    Σίγουρα, αλλά τα ελαστικά αλλάζουν πολύ πιο εύκολα από τα φρένα

                    με 700 ευρώ η τετράδα θα με ...σει η γυναίκα μου. Μια χαρά είναι της μαμάς του

                    δεν χαίρεσαι; και νέα λάστιχα και σκ...

                    από πίσω?????

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spyros-s last edited by

                      ρε σεις θα απαντήσει κανείς στο ερώτημα μου; Μην φαγώνεστε για το καλύτερο χειρότερο...Επαναλαμβάνω την ερώτηση...γιατί ένα αυτοκίνητο με καλύτερες περγαμηνές στον τομέα των φρένων φρενάρει χειρότερα από κάποιο άλλο με ανάλογες διαστάσεις μεν αλλά χειρότερα χαρακτηριστικά πέδησης δε; Στα περιοδικά μιλούν για 5 μέτρα; Φτάνουν τα διαφορετικά λάστιχα στις ίδιες διαστάσεις να δικαιολογήσουν την διαφορά; Εξηγήστε όποιος ξέρει...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        ναι, τα λαστιχα μπορουν να κανουν τετοια διαφορα (απο τα 120χαω)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                          γιατί ένα αυτοκίνητο με καλύτερες περγαμηνές στον τομέα των φρένων φρενάρει χειρότερα από κάποιο άλλο με ανάλογες διαστάσεις μεν αλλά χειρότερα χαρακτηριστικά πέδησης δε;

                          Μήπως επειδή έχουν διαφορετικές δαγκάνες;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            solaris2k6 last edited by

                            Ο χρήστης IKE έγραψε:

                            Πιστευω πως έχει να κάνει και με τα 25kg ροπή που έχει να σταματίσει το GOLF

                            Η ροπή επηρρεάζει το φρενάρισμα?

                            Ναι όντως... το σκέφτηκα πολύ ηλίθια...

                            Έκατσα και έβαλα κάτω τον τύπο και είδα ότι είπα μπαρούφα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spyros-s last edited by

                              Ο χρήστης leonp έγραψε:

                              γιατί ένα αυτοκίνητο με καλύτερες περγαμηνές στον τομέα των φρένων φρενάρει χειρότερα από κάποιο άλλο με ανάλογες διαστάσεις μεν αλλά χειρότερα χαρακτηριστικά πέδησης δε;

                              Μήπως επειδή έχουν διαφορετικές δαγκάνες;

                              δεν ξέρω κατά πόσο είναι αστείο αυτό αλλά έχει μια λογική βάση. Δυσκολεύομαι να πιστέψω όμως ότι οι δαγκάνες είναι καλύτερες στο σιβικ. (άσχετα αν μου αρέσει η ιδέα )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aneuthinos last edited by

                                Εμενα μου ερχονται στο μυαλο...
                                -οι δαγκανες

                                -το ποσο παρεμβατικο ειναι το ABS στην συγκεκριμενη δοκιμασια (δεν ξερω αν λειτουργουν σε ολα τα αμαξια το ιδιο)

                                -τα τακακια (ισως το υλικο εχει αλλη χιλιομετρικη αντοχη κ αλλα χαρακτηριστικα στα 2 αυτοκινητα, ισως και οχι)

                                -το βαρος που καλουνται να σταματησουν (δεν ξερω τις διαφορες τους σε κιλα)

                                -ο αεροδυναμικος τους συντελεστης (λογικα αυτο με τον χειροτερο συντελεστη θα ευνοειται κατα το φρεναρισμα απο τις μεγαλυτερες 'τριβες' με τον αερα, λεμε τωρα...)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mjacob last edited by

                                  Ο χρήστης aneuthinos έγραψε:
                                  Εμενα μου ερχονται στο μυαλο...

                                  -το βαρος που καλουνται να σταματησουν (δεν ξερω τις διαφορες τους σε κιλα)

                                  Το Civic είναι 90-100 κιλά ελαφρύτερο κατά τους κατασκευαστές

                                  -ο αεροδυναμικος τους συντελεστης (λογικα αυτο με τον χειροτερο συντελεστη θα ευνοειται απο τις μεγαλυτερες 'τριβες' με τον αερα, λεμε τωρα...)

                                  Το Civic φαίνεται να έχει καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή (που περισσότερο δείχνει την 'αντίσταση' που προκαλει ο αέρας), αλλά ίσως αυτό που παίζει μεγαλύτερο ρόλο είναι η κάθετη δύναμη που προκαλεί η αεροδυναμική τους. Γι' αυτό φυσικά δεν έχω ιδέα τι παίζει με τα δύο αυτοκίνητα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    ratanplan last edited by

                                    Το τεστ στα 2 αμάξια έγινε στ οίδιο μέρος την ίδια μέρα απο αμερόληπτο δοκιμαστή?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spyros-s last edited by

                                      Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                                      Το τεστ στα 2 αμάξια έγινε στ οίδιο μέρος την ίδια μέρα απο αμερόληπτο δοκιμαστή?

                                      Αυτό θα ξεκινήσει πόλεμο που δεν ήταν ο σκοπός της ερώτησης. Δεχόμαστε επομένως εκ προοιμίου την αντικειμενικότητα και την αμεροληψία των δοκιμαστών. Το βάρος αποτελεί λογικά έναν σημαντικό παράγοντα καθώς επίσης και το θέμα της αεροδυναμικής και της κάθετης δύναμης που αυτή προκαλεί...Αυτό με το βαθμό παρεμβατικότητας του abs με παραξενεύει...δηλαδή υπάρχουν καλύτερα και χειρότερα abs; Δεν είναι όλα πλέον ίδιας γενιάς;Γιατί κάποιο να μην παρεμβαίνει σωστά; Μήπως είναι θέμα να μην διαταραχθεί ο τομέας της οδηγικής ευχαρίστησης και θυσιάζεται συνειδητά; Επίσης ενδιαφέρουσα ήταν η παρατήρηση για τα τακάκια...αποτελεσματικότητα εναντίον διάρκειας στο χρόνο...αποδεκτή απάντηση επίσης. Δώστε και άλλα στοιχεία όσοι γνωρίζετε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Επίσης ρόλο θα παίξει και η κατανομή βάρους καθώς και τα χαρακτηριστικά της αρνάρτησης καθώς και η κατάσταση αυτής (ελατήρια και αμορτισέρ).
                                        Το μέγεθος των δίσκων δεν είναι μία μόνο διάσταση, υπάρχει και το πάχος.
                                        Ακόμα και με ίδιο πάχος υπάρχει η επιφάνεια και ο συντελεστής τριβής που παρουσιάζει με το συγκεκριμένο τακάκι (ακόμα κι αν είναι ίδια τα τακάκια μπορεί να διαφέρει η τριβή με το διαφορετικό υλικό του δίσκου). Υπάρχουν δίσκοι κεραμικοί, δίσκοι με χαρακιές και δίσκοι με τρύπες...
                                        Το μέγεθος και ο τρόπος εφαρμογής της πίεσης από το σέρβο, τα σωληνάκια (μήκος ελαστικού και πόσο λασχτιχάρουν), το ABS όπως αναφέρθηκε, τα λάστιχα που δεν αρκεί να είναι ίδιο μοντέλο και διαστάσεις αλλά να έχει και ίδιο βάρος και προδιαγραφές θερμοκρασίας και traction. Οι δαγκάνες όπως αναφέρθηκαν για τις οποίες επίσης υπάρχουν αριθμοί πιστονιών αλλά και ποιότητες, υλικά, βάρος...
                                        Το βάρος της ζάντας και γενικά το μη αναρτώμενο βάρος.
                                        Θερμοκρασία δίσκου, τακακίων, υγρών... Ποιότητα και παλαιότητα υγρών.
                                        Και φυσικά η άσφαλτος και ο οδηγός...
                                        Και τώρα προσπαθήστε να βγάλετε εύκολο συμπέρασμα....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • kubiak
                                          kubiak last edited by

                                          Ενδιαφέρον θα ήταν να δούμε τα αποτελέσματα και σε διαδοχικές επιβραδύνσεις (κατα πόσο δλδ διατηρούν την αποτελεσματικότητα τα φρένα)...

                                          _

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cuore-sportivo-19 last edited by

                                            Καλησπέρα! Γνωρίζει κάποιος τι αντιστρεπτικές φοράει το tsi και τι το gti; Ευχαριστώ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 187
                                            • 188
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 189 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr