Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απόσυρση 2011/2012/2013/2014/2015. 801
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απόσυρση 2011/2012/2013/2014/2015. 801
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 40
    • 41
    • 1 / 41
    Περί αυτοκίνησης
    23
    806
    2993
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stanfromgreece last edited by A d P

      Καλησπέρα φίλοι μου!
      Πριν από λίγο πέτυχα στο Mega στο δελτίο ειδήσεων ένα ρεπορτάζ που έλεγε για μείωση στα τέλη ταξινόμησης των αυτοκινήτων,σαν μέτρο για την τόνωση της αγοράς. Δυστυχώς πέτυχα το ρεπορτάζ στο τέλος του και έτσι δεν έμαθα λεπτομέρειες... Ξέρει κανείς τίποτα παραπάνω; Θα ισχύσει άμεσα; Θα επιρρεάσει εμάς που έχουμε παραγγείλει αυτοκίνητο και το περιμένουμε μέσα στο επόμενο δίμηνο; Για τί μειώσεις τιμών περίπου μιλάμε;Στην παραγγελία του αυτοκινήτου μου, έχει γραφτεί 'τιμή ανοιχτή έως τον εκτελωνισμό'...ο πωλητής μου είχε πεί πως οποιαδήποτε μείωση στα τέλη κυκλοφορίας ή στο ΦΠΑ θα σήμαινε και μείωση στην τιμή του αυτοκινήτου...
      Όποιος άκουσε και ξέρει κάτι παραπάνω ας μας πεί κάτι!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        antiriad last edited by

        Shmera dianbasa to exhs.

        Auto pou mou xynise sto mati htan h paragrafos pou elege oti ta telh kykloforias ua auxanontai me thn palaiothta tou aytokinhtou.

        Dhladh me liga logia:

        ta dika mas dika tous kai ta dika tous dika tous

        Gia 'fthno' aytokinhto...milhse kaneis? Ama o Ellhnas eixe thn dinatothta na parei kainourgio aytokinhto ka8e 5-6 xronia..kalos. Alla oxi kai na mas peixoun sta antikinhtra. Auto den 8a einai antisyntagmatiko?

        Dhladh oi mh exontes kai mh katexontes plhronoun thn nyfh telika.

        • NAI Sth aposyrsh ton egkateleimenvn
        • NAI sthn sosth synthrhsh stis antikes
        • NAI sto sosto elenxo kausaerion
        • OXI sta antikinhtra gia ta palia

        ....Ellas ellhnvn...tromokraton

        ==============================================
        Πάνω από 500.000 σαραβαλάκια, που σήμερα έχουν «ηλικία» άνω των 30 χρόνων, θεωρούνται «σκουπίδια» με ημερομηνία λήξης και υπολογίζεται ότι θα έχουν αποσυρθεί έως το 2007 από την κυκλοφορία ή τη μόνιμη εγκατάλειψή τους σε δρόμους και κοινόχρηστους χώρους.

        Η Βάσω Παπανδρέου υπέγραψε χθες το σχέδιο προεδρικού διατάγματος με το οποίο ουσιαστικά θεσμοθετείται η οικολογική ανακύκλωση των αυτοκινήτων στη χώρα μας, όπως επιτάσσει η κοινοτική οδηγία 271, καθώς και ο νόμος 2939/2001. Ο τελευταίος προέβλεπε έναρξη των μέτρων από τις 7 Φεβρουαρίου 2003. Το σχέδιο, που διαβιβάστηκε στους συναρμόδιους υπουργούς, παρακάμπτει την ημερομηνία και αναμένεται να τεθεί σε ισχύ μέσα στο καλοκαίρι, συγκεκριμένα από την 1η Ιουλίου.

        Τα αυτοκίνητα που εγκαταλείπονται για περισσότερο από 30 μέρες θα μαζεύονται, ενώ η κατάθεση των πινακίδων θα γίνεται μόνο αν συνοδεύεται από ένταξη σε σύστημα ανακύκλωσης
        Μεταξύ άλλων θεσπίζεται ότι δεν θα μπορεί να καταθέσει κάποιος ιδιοκτήτης αυτοκινήτου πινακίδες κυκλοφορίας στην εφορία, αν δεν έχει ενταχθεί σε σύστημα ανακύκλωσης και δεν διαθέτει το σχετικό πιστοποιητικό. Σήμερα υπολογίζεται ότι κάθε χρόνο αποσύρονται λόγω «γήρατος» 30-40 χιλιάδες αυτοκίνητα, που αναμένεται να υπερδιπλασιαστούν με τα νέα μέτρα.

        Για τα σαραβαλάκια που έχουν ήδη αποσυρθεί από την κυκλοφορία προβλέπεται συγκέντρωσή τους από τις υπηρεσίες του δήμου. Χαρακτηρίζεται εγκαταλελειμμένο ένα όχημα που έχει εγκαταλειφθεί σε δρόμο για περισσότερες από 30 ημέρες, που έχει αφεθεί σε λιμενικούς κοινόχρηστους ή μη χώρους για πάνω από 90 ημέρες, που έχει σταθμεύσει σε ιδιωτικούς χώρους χωρίς την άδεια του ιδιοκτήτη και, τέλος, εφόσον δημιουργεί κινδύνους για το περιβάλλον, την υγεία και την ασφάλεια των κατοίκων. Στα εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα που θα εντοπίζονται από τις υπηρεσίες των δήμων θα επικολλάται ειδικό αυτοκόλλητο και μετά από 45 ημέρες, αν δεν έχει εμφανιστεί ο ιδιοκτήτης τους, το αυτοκίνητο θα θεωρείται «σκουπίδι» και θα ακολουθεί η διαδικασία της απόσυρσης.

        Στο σχέδιο ορίζεται, αλλά δεν καθορίζεται το όριο ζωής των αυτοκινήτων, αφού η σχετική συζήτηση δεν έχει κλείσει στην Ευρωπαϊκή Ενωση. Αναφέρονται μόνον ποσοστά υποχρεωτικής ανακύκλωσης για οχήματα που έχουν τεθεί στην κυκλοφορία από 1η Ιανουαρίου 1980. Η συμφωνία σε επίπεδο Ε.Ε. αναμένεται να επιτευχθεί μέσα στην επόμενη τετραετία. Ως αντιστάθμισμα προβλέπεται να ισχύσουν άμεσα δύο ρυθμίσεις:

        *** Αλλαγή του ύψους των τελών κυκλοφορίας, που θα αυξάνονται ανάλογα με το χρόνο κυκλοφορίας, ενώ σήμερα ισχύει το αντίθετο.

        • Εντατικοποίηση των ελέγχων καυσαερίων και των τεχνικών ελέγχων, σε συνδυασμό με υψηλά πρόστιμα σε όσους υπερβαίνουν τα όρια.**

        Οι νέες ρυθμίσεις αφορούν κυρίως τους εισαγωγείς αυτοκινήτων, οι οποίοι αναμένεται να προχωρήσουν άμεσα σε σύσταση εταιρείας για την ανακύκλωση των παλιών αυτοκινήτων. Σε αντίθετη περίπτωση, θα τιμωρούνται με πρόστιμα. Ζωηρό ενδιαφέρον έχουν εκδηλώσει επιχειρηματίες, καθώς και ο ΟΔΔΥ, ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει συγκεντρώσει πάνω από 10.000 σαραβαλάκια. Η υποχρέωση ξεκινά από την 1η Ιανουαρίου 2006, οπότε η απόσυρση θα πρέπει να καλύπτει το 85% των αυτοκινήτων που θα έχουν φθάσει το όριο ηλικίας, το οποίο όμως δεν έχει καθοριστεί. Μέχρι την ίδια ημερομηνία θα πρέπει επίσης να γίνεται και η απόσυρση του 70% των υλικών, που αποτελεί και το κίνητρο για τις εταιρείες ανακύκλωσης. Το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ υποχρεώνεται να υποβάλει έκθεση στην Κομισιόν τον Απρίλιο του 2004.

        Μπαταρίες και ορυκτέλαια

        • Η υπουργός ΠΕΧΩΔΕ υπέγραψε χθες άλλα δύο σχέδια διαταγμάτων που αφορούν την ανακύκλωση μπαταριών και ορυκτελαίων. Ακόμη και τα σούπερ μάρκετ θα μπορούν να συγκεντρώνουν τις παλιές μπαταρίες, που από το καλοκαίρι δεν θα μπορούμε να πετάμε μαζί με τα υπόλοιπα απορρίμματα, αλλά σε ειδικούς κάδους με ανάλογη σήμανση.

        Στο στόχαστρο του υπουργείου είναι τα χρησιμοποιημένα ορυκτέλαια, τα οποία σήμερα αποτελούν πεδίο δράσης λαθρεμπορίου, σύμφωνα με το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ. Ενα μικρό μέρος επαναχρησιμοποιείται, ενώ το μεγαλύτερο μέρος χρησιμοποιείται ως θερμαντική ύλη ή μέσο νόθευσης καυσίμων. Με την προώθηση του σχετικού διατάγματος αναμένεται να μπει στο αρχείο η προσφυγή που έχει υποβληθεί στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο σε βάρος της χώρας μας.

        ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 21/02/2003

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexastrag last edited by

          ηδη αναπτυσσεται το θεμα αυτο στο τοπικ για τα παλια αυτοκινητα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            georgetabs last edited by

            Αυτό με τις μπαταρίες είναι εξαιρετικά σωστό και έπρεπε να γίνει. Όμως θα μου εξηγήσει κανείς πως ο λαός που βαριέται να πάει μέχρι τον κάδο και εκσφενδονίζει τα σκουπίδια από τα παράθυρα και αδειάζει σκουπίδια και μπάζα στις πλαγιές θα πειστεί να βάλει τις μπαταρίες του τηλεκοντρόλ σε άλλο κάδο; Σίγουρα κάποιοι θα το κάνουν. Προσωπικά τις άδειες μπαταρίες τις πήγαινα στο Γερμανο αν ήταν επαναφορτιζόμενες, και ανακυκλώνω όσα υλικά γίνεται στους ειδικούς κάδους. Αλλά πόσοι το κάνουν; Και πόσες περιοχές δίνουν την υποδομή για να το κάνεις;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              geopili last edited by

              Οι όροι, οι παγίδες και τα προβλήματα που μπορεί να παρουσιατσούν στην απόσυρση των αυτοκινήτων. Διαβάστε:

              http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=3075

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                ouzo-power last edited by

                8a to diabaso argotera to bradaki. Alla pote ginete? Exo ena palio Audi 80 tou 1984 pou einai ksegrameno. Ante re paidia na to sproksoume na paroume kanena CTR.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • W
                  wantone last edited by

                  κάπου μου βρίσκεται μια Πρίσμα του 86. λέτε να πιάσει τόπο;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • W
                    wantone last edited by

                    μάλλον αυτό το θρέντ πρέπει να μεταφερθεί στα φίδια (διάβασα το κείμενο στο λινκ)...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      gvala last edited by

                      Μάλλον κάποιοι μπερδευτήκατε από τον τίτλο του Thread. Η είδηση δεν αφορά απόσυρση παλιών αυτοκινήτων με κίνητρα οικονομικά ή ανταλλαγή, αλλά την ανακύκλωση αυτοκινήτων που αποσύρονται από την κυκλοφορία σύμφωνα με τις επιταγές της Κοινότητας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        geopili last edited by

                        Η απόσυρση των αυτοκινήτων ως περιλαμβάνει ως έννοια το οικονομικό κίνητρο. Όταν αποσύρομαι, δεν σημαίνει ότι παίρνω και χρήματα. Αποσύρω=βγάζω από την ενεργό λειτουργία. Άλλο τι έχουμε συνηθίσει λόγω του μέτρου που είχε θεσπιστεί παλαιότερα και άλλο ποια είναι η κυριολεκτική έννοια της λέξης. Αυτά μόνο και μόνο για να αιτιολογήσω τον τίτλο του θέματος προς άρσης της όποιας πιθανότητας παρεξήγησης. Τώρα αναφορικά με την ουσία έχω διαβάσει πολλά άρθρα για το θέμα αυτό σε διάφορα Μέσα Ενημέρωσης. Είναι ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει από το κράτος ή τον φορέα που θα αναλάβει το έργο, οικονομικό κίνητρο και αυτό λέει και μέσα. Αυτά προς το παρόν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          Ερώτηση: Αν εγώ έχω βρει ένα όμορφο κλασικό αυτοκίνητο και θέλω να το φέρω για να το χρησιμοποιώ σχεδόν κάθε μέρα (και όχι με τους ΗΛΙΘΙΟΥΣ όρους της ΦΙΛΠΑ - Άκου τρεις φορές το μήνα και μόνο για εκδηλώσεις και συντήρηση να κινείται! Ξενέρωτοι!), θα μπορώ ή όχι;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • G
                            geopili last edited by

                            Τα Οχήματα Τέλους Ζωής (ΟΤΖ) δεν έχουν όριο ηλικίας. Αυτό το έχω διαβάσει ξεκάθαρα σε διαφορετικά Μέσα (εφημερίδα και Internet). Άρα, το πρόβλημα δεν είναι προφανώς η ηλικία του Αυτοκινήτου, αλλά οι εκπομπές ρύπων. Μάλλον στην συμβατότητα του κινητήρα με τις οδηγίες της Ευρωπαϊκές Ένωσης (Euro III, IV, V κλπ) θα έχεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • S
                              skullone last edited by

                              Για τους ρύπους, μάλλον θα βολευτούν τα πράγματα με κάποιο τρόπο που θα συμβαδίζει με την ηλικία του οχήματος. Στην Αγγλία το έχουν ήδη κανονίσει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • R
                                rgbeft last edited by

                                Αντε καιρος ηταν να απαγορεψουνε να κυκλοφορει ο καθενας το ΣΑΡΑΒΑΛΟ του και να πιανει και με 2-3 σαραβαλα (αφου δεν πουλαει το παλιο οταν αγοραζει καινουργιο κατανταει ο καθε ενας να εχει και 2 σαραβαλα) θεσεις παρκινγκ... ΜΑΣΤΙΓΑ εχει καταντησει πια αυτο το πραμα... κρατανε 2 αμαξια μονο και μονο επειδη δεν μπορουνε να τα πουλησουν... και τα κινουνε 20 χιλιομετρα το χρόνο... εχω το παλιο λεει για να κοθβαλαω πορτοκάλια. αστο τοτε στο σαλόνι σου η στο εξοχικο σου. τι μας πιανεις θεσεις???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • G
                                  g60 last edited by

                                  αστο τοτε στο σαλόνι σου η στο εξοχικο σου. τι μας πιανεις θεσεις???

                                  [list:3ti1vhry]Δεν εχω δυο αυτοκινητα, αλλα οι 'θεσεις' δεν ειναι ιδιοκτησια κανενος [/list:u:3ti1vhry][list:3ti1vhry]Εκτος κι αν εσυ την αγορασες απ τον Δημο [/list:u:3ti1vhry]

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • R
                                    rgbeft last edited by

                                    το Θεμα δεν ειναι αν μου ανηκει η Θεση η οχι... το Θεμα ειναι αν ειμαι γαιδούρι η οχι... γιατι κατα την αποψη μου ειναι ΠΑΝΜΕΓΙΣΤΗ γαιδουρια να βλεπεις οτι ο κοσμος ψάχνει να παρκαρει μιση και μια ωρα και εσυ να πιανεις 1 θεση με ενα αμαξι το οποιο δεν κινεις ΠΟΤΕ αλλα το κρατας για να υπαρχει... Αν ο αλλος εχει 2 (ενα μονο ενα ζυγο και τα κινει και τα 2 ΟΚ) η μερικοι εχουν 4 !! ενα ο καθενας στην οικογενεια... αλλα τα χρησιμοποιουν... δεν τα εχουν ακινητα παρκαρισμενα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • G
                                      g60 last edited by

                                      το Θεμα δεν ειναι αν μου ανηκει η Θεση η οχι... το Θεμα ειναι αν ειμαι γαιδούρι η οχι... γιατι κατα την αποψη μου ειναι ΠΑΝΜΕΓΙΣΤΗ γαιδουρια να βλεπεις οτι ο κοσμος ψάχνει να παρκαρει μιση και μια ωρα και εσυ να πιανεις 1 θεση με ενα αμαξι το οποιο δεν κινεις ΠΟΤΕ αλλα το κρατας για να υπαρχει... Αν ο αλλος εχει 2 (ενα μονο ενα ζυγο και τα κινει και τα 2 ΟΚ) η μερικοι εχουν 4 !! ενα ο καθενας στην οικογενεια... αλλα τα χρησιμοποιουν... δεν τα εχουν ακινητα παρκαρισμενα...

                                      [list:1w7qphmz]Mη ξεχνας ομως οτι ως περηφανος λαος της μοστρας, παιρνουμε το αυτοκινητο για ψυλου πηδημα.Αν ειναι δυνατον να το βαλουμε και διπλα στο τραπεζι της καφετεριας που καθομαστε.Σιγα μη περπατησουμε και χασουμε κανα κιλο!![/list:u:1w7qphmz][list:1w7qphmz]Τωρα απ τη στιγμη που ο ανθρωπος εχει ενα παλιο αυτοκινητο και το εχει αριστα συντηρημενο(ειναι υποχρωμενος για λογους ασφαλειας)πληρωνει τελη, ασφαλεια και εφορια ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΙ ΟΥΤΕ Ο ΘΕΟΣ .Το αν ορισμενα χρεπια ειναι για το χυτηριο και πολλα απ αυτα μαλιστα με τη σφραγιδα του ΚΤΕΟ ας αναλογιστει το ιδιο το κρατος τις ευθυνες του, και τον τροπο με τον οποιο θα διενεργουνται οι ελεγχοι[/list:u:1w7qphmz][list:1w7qphmz]Και μιας και το θεμα ειναι περι μελλοντικης αποσυσρης, δυο κουβεντες εχω να πω[/list:u:1w7qphmz][list:1w7qphmz]Το 2006 περιπου σταματανε τα κοινοτικα κονδυλια(πολυ γουσταρω γιατι μερικοι ασχεοι πλουτισαν).Τυατοχρονα περιπου σταματανε και τα μεγαλα εργα τα οποια ειναι υποδομης και οχι αναπτυξης.Υπολογιστε ενα σεβαστο ποσοστο απολυμενων υπαλληλων καθως και παθητικων εταιριων που ζουν απο πριμοδοτησεις [/list:u:1w7qphmz][list:1w7qphmz]Και ελατε μετα να μου πειτε εμενα τι αυτοκινητο καινουριο, μαγκια και μοστρα ονειρευεται ο ελληνας.Αλλο τι φενομασται επιγραματικα στους τιτλους και αλλη η πραγματικοτητα.Χαρηκαμε ως λαος μια 10ετια με μια εικωνικα καλη οικονομια και βιοτικο επιπεδο το οποιο ομως βασιστηκε σε σαθρο εδαφος και δανεικο χρημα[/list:u:1w7qphmz][list:1w7qphmz]Ετοιμαστειτε για ιοκονομικο κραχ...............εφτασε Κι αφηστε τις πολυτελειες και το 'δε μας κανει αγαπη μου το 3ετιας, να παρουμε καινουριο) [/list:u:1w7qphmz]

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • R
                                        rgbeft last edited by

                                        Στα του περι οικονομικου Κραχ θα συμφωνησω (Εν μερη βεβαιως...)
                                        τωρα ετσι για να μην νομιζετε τιποτα περιεργο εχουμε 3 αμαξια(κινουνται ολα και αρκετα!! το ενα ειναι σε parking) το ενα 12 το αλλο 8 το αλλο 11 ετων... ε και ψιλοθελουν αλλαγμα τα 2 παλιοτερα... τωρα για το ποσα αμαξια πανω των 12-15 ετων ειναι ΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΑ (ασε το αψογα προς το παρων...) επετρεψε μου να εχω αμφιβολιες... και το φορουμ δεν ειναι αντικειμενικο δειγμα ανθρωπων... το ΑΜΙ του Sigrus πχ μπορει να ειναι ΤΕΛΕΙΟ αλλα αυτο δεν συμβαινει με τους πιο πολλους...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • G
                                          g60 last edited by

                                          [list:3ihegl0n]Και γιατι δηλ τα αυτοκινητα σας ψιλοθελουν αλλαγη?[/list:u:3ihegl0n][list:3ihegl0n]Αν το ενα πχ ειναι 10ετιας και θελει 200 η 300 η ακομα και 500χιλιαρικα για να γινει οπως πρεπει ειναι προτιμοτερο να σταξεις 5 χαρτια? [/list:u:3ihegl0n][list:3ihegl0n]Τωρα αν μου πεις οτι ειναι χρεπια, εεεε με συγχωρεις πολυ αλλα οπως εσυ θελεις το φαγητο σου ετσι κι αυτα θελουν το προκαθορισμενο service.Τωρα εαν τα αφησες και ειπες δε βαριεσε και εφτασαν σε ελεεινο επιπεδο, δε φτενε τα αμαξια.[/list:u:3ihegl0n][list:3ihegl0n]Για τα χρεπια το τονιζω και παλι ειναι υπυθυνο το κρατος και μονο που δεν κανουν ουσιαστικους ελεγχους.Παρε παραδειγμα το ΚΤΕΟ.[/list:u:3ihegl0n]

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • R
                                            rgbeft last edited by

                                            ψιλοθελουν γιατι ειναι 10ετιας... αρα ουτε ΑΒΣ ουτε υδραυλικο καν το ενα... και ενταξει καλυτερα HUYDAI accent καινουργιο παρα αλφα 33 ... οχι οτι εχει τιποτα... απλα εχει καποια λιγοτερη ασφαλεια...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 1 / 41
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr