-
Καλησπέρα φίλοι μου!
Πριν από λίγο πέτυχα στο Mega στο δελτίο ειδήσεων ένα ρεπορτάζ που έλεγε για μείωση στα τέλη ταξινόμησης των αυτοκινήτων,σαν μέτρο για την τόνωση της αγοράς. Δυστυχώς πέτυχα το ρεπορτάζ στο τέλος του και έτσι δεν έμαθα λεπτομέρειες... Ξέρει κανείς τίποτα παραπάνω; Θα ισχύσει άμεσα; Θα επιρρεάσει εμάς που έχουμε παραγγείλει αυτοκίνητο και το περιμένουμε μέσα στο επόμενο δίμηνο; Για τί μειώσεις τιμών περίπου μιλάμε;Στην παραγγελία του αυτοκινήτου μου, έχει γραφτεί 'τιμή ανοιχτή έως τον εκτελωνισμό'...ο πωλητής μου είχε πεί πως οποιαδήποτε μείωση στα τέλη κυκλοφορίας ή στο ΦΠΑ θα σήμαινε και μείωση στην τιμή του αυτοκινήτου...
Όποιος άκουσε και ξέρει κάτι παραπάνω ας μας πεί κάτι! -
Shmera dianbasa to exhs.
Auto pou mou xynise sto mati htan h paragrafos pou elege oti ta telh kykloforias ua auxanontai me thn palaiothta tou aytokinhtou.
Dhladh me liga logia:
ta dika mas dika tous kai ta dika tous dika tous
Gia 'fthno' aytokinhto...milhse kaneis? Ama o Ellhnas eixe thn dinatothta na parei kainourgio aytokinhto ka8e 5-6 xronia..kalos. Alla oxi kai na mas peixoun sta antikinhtra. Auto den 8a einai antisyntagmatiko?
Dhladh oi mh exontes kai mh katexontes plhronoun thn nyfh telika.
- NAI Sth aposyrsh ton egkateleimenvn
- NAI sthn sosth synthrhsh stis antikes
- NAI sto sosto elenxo kausaerion
- OXI sta antikinhtra gia ta palia
....Ellas ellhnvn...tromokraton
==============================================
Πάνω από 500.000 σαραβαλάκια, που σήμερα έχουν «ηλικία» άνω των 30 χρόνων, θεωρούνται «σκουπίδια» με ημερομηνία λήξης και υπολογίζεται ότι θα έχουν αποσυρθεί έως το 2007 από την κυκλοφορία ή τη μόνιμη εγκατάλειψή τους σε δρόμους και κοινόχρηστους χώρους.Η Βάσω Παπανδρέου υπέγραψε χθες το σχέδιο προεδρικού διατάγματος με το οποίο ουσιαστικά θεσμοθετείται η οικολογική ανακύκλωση των αυτοκινήτων στη χώρα μας, όπως επιτάσσει η κοινοτική οδηγία 271, καθώς και ο νόμος 2939/2001. Ο τελευταίος προέβλεπε έναρξη των μέτρων από τις 7 Φεβρουαρίου 2003. Το σχέδιο, που διαβιβάστηκε στους συναρμόδιους υπουργούς, παρακάμπτει την ημερομηνία και αναμένεται να τεθεί σε ισχύ μέσα στο καλοκαίρι, συγκεκριμένα από την 1η Ιουλίου.
Τα αυτοκίνητα που εγκαταλείπονται για περισσότερο από 30 μέρες θα μαζεύονται, ενώ η κατάθεση των πινακίδων θα γίνεται μόνο αν συνοδεύεται από ένταξη σε σύστημα ανακύκλωσης
Μεταξύ άλλων θεσπίζεται ότι δεν θα μπορεί να καταθέσει κάποιος ιδιοκτήτης αυτοκινήτου πινακίδες κυκλοφορίας στην εφορία, αν δεν έχει ενταχθεί σε σύστημα ανακύκλωσης και δεν διαθέτει το σχετικό πιστοποιητικό. Σήμερα υπολογίζεται ότι κάθε χρόνο αποσύρονται λόγω «γήρατος» 30-40 χιλιάδες αυτοκίνητα, που αναμένεται να υπερδιπλασιαστούν με τα νέα μέτρα.Για τα σαραβαλάκια που έχουν ήδη αποσυρθεί από την κυκλοφορία προβλέπεται συγκέντρωσή τους από τις υπηρεσίες του δήμου. Χαρακτηρίζεται εγκαταλελειμμένο ένα όχημα που έχει εγκαταλειφθεί σε δρόμο για περισσότερες από 30 ημέρες, που έχει αφεθεί σε λιμενικούς κοινόχρηστους ή μη χώρους για πάνω από 90 ημέρες, που έχει σταθμεύσει σε ιδιωτικούς χώρους χωρίς την άδεια του ιδιοκτήτη και, τέλος, εφόσον δημιουργεί κινδύνους για το περιβάλλον, την υγεία και την ασφάλεια των κατοίκων. Στα εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα που θα εντοπίζονται από τις υπηρεσίες των δήμων θα επικολλάται ειδικό αυτοκόλλητο και μετά από 45 ημέρες, αν δεν έχει εμφανιστεί ο ιδιοκτήτης τους, το αυτοκίνητο θα θεωρείται «σκουπίδι» και θα ακολουθεί η διαδικασία της απόσυρσης.
Στο σχέδιο ορίζεται, αλλά δεν καθορίζεται το όριο ζωής των αυτοκινήτων, αφού η σχετική συζήτηση δεν έχει κλείσει στην Ευρωπαϊκή Ενωση. Αναφέρονται μόνον ποσοστά υποχρεωτικής ανακύκλωσης για οχήματα που έχουν τεθεί στην κυκλοφορία από 1η Ιανουαρίου 1980. Η συμφωνία σε επίπεδο Ε.Ε. αναμένεται να επιτευχθεί μέσα στην επόμενη τετραετία. Ως αντιστάθμισμα προβλέπεται να ισχύσουν άμεσα δύο ρυθμίσεις:
*** Αλλαγή του ύψους των τελών κυκλοφορίας, που θα αυξάνονται ανάλογα με το χρόνο κυκλοφορίας, ενώ σήμερα ισχύει το αντίθετο.
- Εντατικοποίηση των ελέγχων καυσαερίων και των τεχνικών ελέγχων, σε συνδυασμό με υψηλά πρόστιμα σε όσους υπερβαίνουν τα όρια.**
Οι νέες ρυθμίσεις αφορούν κυρίως τους εισαγωγείς αυτοκινήτων, οι οποίοι αναμένεται να προχωρήσουν άμεσα σε σύσταση εταιρείας για την ανακύκλωση των παλιών αυτοκινήτων. Σε αντίθετη περίπτωση, θα τιμωρούνται με πρόστιμα. Ζωηρό ενδιαφέρον έχουν εκδηλώσει επιχειρηματίες, καθώς και ο ΟΔΔΥ, ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει συγκεντρώσει πάνω από 10.000 σαραβαλάκια. Η υποχρέωση ξεκινά από την 1η Ιανουαρίου 2006, οπότε η απόσυρση θα πρέπει να καλύπτει το 85% των αυτοκινήτων που θα έχουν φθάσει το όριο ηλικίας, το οποίο όμως δεν έχει καθοριστεί. Μέχρι την ίδια ημερομηνία θα πρέπει επίσης να γίνεται και η απόσυρση του 70% των υλικών, που αποτελεί και το κίνητρο για τις εταιρείες ανακύκλωσης. Το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ υποχρεώνεται να υποβάλει έκθεση στην Κομισιόν τον Απρίλιο του 2004.
Μπαταρίες και ορυκτέλαια
- Η υπουργός ΠΕΧΩΔΕ υπέγραψε χθες άλλα δύο σχέδια διαταγμάτων που αφορούν την ανακύκλωση μπαταριών και ορυκτελαίων. Ακόμη και τα σούπερ μάρκετ θα μπορούν να συγκεντρώνουν τις παλιές μπαταρίες, που από το καλοκαίρι δεν θα μπορούμε να πετάμε μαζί με τα υπόλοιπα απορρίμματα, αλλά σε ειδικούς κάδους με ανάλογη σήμανση.
Στο στόχαστρο του υπουργείου είναι τα χρησιμοποιημένα ορυκτέλαια, τα οποία σήμερα αποτελούν πεδίο δράσης λαθρεμπορίου, σύμφωνα με το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ. Ενα μικρό μέρος επαναχρησιμοποιείται, ενώ το μεγαλύτερο μέρος χρησιμοποιείται ως θερμαντική ύλη ή μέσο νόθευσης καυσίμων. Με την προώθηση του σχετικού διατάγματος αναμένεται να μπει στο αρχείο η προσφυγή που έχει υποβληθεί στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο σε βάρος της χώρας μας.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 21/02/2003
-
ηδη αναπτυσσεται το θεμα αυτο στο τοπικ για τα παλια αυτοκινητα.
-
Αυτό με τις μπαταρίες είναι εξαιρετικά σωστό και έπρεπε να γίνει. Όμως θα μου εξηγήσει κανείς πως ο λαός που βαριέται να πάει μέχρι τον κάδο και εκσφενδονίζει τα σκουπίδια από τα παράθυρα και αδειάζει σκουπίδια και μπάζα στις πλαγιές θα πειστεί να βάλει τις μπαταρίες του τηλεκοντρόλ σε άλλο κάδο; Σίγουρα κάποιοι θα το κάνουν. Προσωπικά τις άδειες μπαταρίες τις πήγαινα στο Γερμανο αν ήταν επαναφορτιζόμενες, και ανακυκλώνω όσα υλικά γίνεται στους ειδικούς κάδους. Αλλά πόσοι το κάνουν; Και πόσες περιοχές δίνουν την υποδομή για να το κάνεις;
-
Οι όροι, οι παγίδες και τα προβλήματα που μπορεί να παρουσιατσούν στην απόσυρση των αυτοκινήτων. Διαβάστε:
-
8a to diabaso argotera to bradaki. Alla pote ginete? Exo ena palio Audi 80 tou 1984 pou einai ksegrameno. Ante re paidia na to sproksoume na paroume kanena CTR.
-
κάπου μου βρίσκεται μια Πρίσμα του 86. λέτε να πιάσει τόπο;
-
μάλλον αυτό το θρέντ πρέπει να μεταφερθεί στα φίδια (διάβασα το κείμενο στο λινκ)...
-
Μάλλον κάποιοι μπερδευτήκατε από τον τίτλο του Thread. Η είδηση δεν αφορά απόσυρση παλιών αυτοκινήτων με κίνητρα οικονομικά ή ανταλλαγή, αλλά την ανακύκλωση αυτοκινήτων που αποσύρονται από την κυκλοφορία σύμφωνα με τις επιταγές της Κοινότητας.
-
Η απόσυρση των αυτοκινήτων ως περιλαμβάνει ως έννοια το οικονομικό κίνητρο. Όταν αποσύρομαι, δεν σημαίνει ότι παίρνω και χρήματα. Αποσύρω=βγάζω από την ενεργό λειτουργία. Άλλο τι έχουμε συνηθίσει λόγω του μέτρου που είχε θεσπιστεί παλαιότερα και άλλο ποια είναι η κυριολεκτική έννοια της λέξης. Αυτά μόνο και μόνο για να αιτιολογήσω τον τίτλο του θέματος προς άρσης της όποιας πιθανότητας παρεξήγησης. Τώρα αναφορικά με την ουσία έχω διαβάσει πολλά άρθρα για το θέμα αυτό σε διάφορα Μέσα Ενημέρωσης. Είναι ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει από το κράτος ή τον φορέα που θα αναλάβει το έργο, οικονομικό κίνητρο και αυτό λέει και μέσα. Αυτά προς το παρόν.
-
Ερώτηση: Αν εγώ έχω βρει ένα όμορφο κλασικό αυτοκίνητο και θέλω να το φέρω για να το χρησιμοποιώ σχεδόν κάθε μέρα (και όχι με τους ΗΛΙΘΙΟΥΣ όρους της ΦΙΛΠΑ - Άκου τρεις φορές το μήνα και μόνο για εκδηλώσεις και συντήρηση να κινείται! Ξενέρωτοι!), θα μπορώ ή όχι;
-
Τα Οχήματα Τέλους Ζωής (ΟΤΖ) δεν έχουν όριο ηλικίας. Αυτό το έχω διαβάσει ξεκάθαρα σε διαφορετικά Μέσα (εφημερίδα και Internet). Άρα, το πρόβλημα δεν είναι προφανώς η ηλικία του Αυτοκινήτου, αλλά οι εκπομπές ρύπων. Μάλλον στην συμβατότητα του κινητήρα με τις οδηγίες της Ευρωπαϊκές Ένωσης (Euro III, IV, V κλπ) θα έχεις.
-
Για τους ρύπους, μάλλον θα βολευτούν τα πράγματα με κάποιο τρόπο που θα συμβαδίζει με την ηλικία του οχήματος. Στην Αγγλία το έχουν ήδη κανονίσει.
-
Αντε καιρος ηταν να απαγορεψουνε να κυκλοφορει ο καθενας το ΣΑΡΑΒΑΛΟ του και να πιανει και με 2-3 σαραβαλα (αφου δεν πουλαει το παλιο οταν αγοραζει καινουργιο κατανταει ο καθε ενας να εχει και 2 σαραβαλα) θεσεις παρκινγκ... ΜΑΣΤΙΓΑ εχει καταντησει πια αυτο το πραμα... κρατανε 2 αμαξια μονο και μονο επειδη δεν μπορουνε να τα πουλησουν... και τα κινουνε 20 χιλιομετρα το χρόνο... εχω το παλιο λεει για να κοθβαλαω πορτοκάλια. αστο τοτε στο σαλόνι σου η στο εξοχικο σου. τι μας πιανεις θεσεις???
-
αστο τοτε στο σαλόνι σου η στο εξοχικο σου. τι μας πιανεις θεσεις???
[list:3ti1vhry]Δεν εχω δυο αυτοκινητα, αλλα οι 'θεσεις' δεν ειναι ιδιοκτησια κανενος [/list:u:3ti1vhry][list:3ti1vhry]Εκτος κι αν εσυ την αγορασες απ τον Δημο [/list:u:3ti1vhry]
-
το Θεμα δεν ειναι αν μου ανηκει η Θεση η οχι... το Θεμα ειναι αν ειμαι γαιδούρι η οχι... γιατι κατα την αποψη μου ειναι ΠΑΝΜΕΓΙΣΤΗ γαιδουρια να βλεπεις οτι ο κοσμος ψάχνει να παρκαρει μιση και μια ωρα και εσυ να πιανεις 1 θεση με ενα αμαξι το οποιο δεν κινεις ΠΟΤΕ αλλα το κρατας για να υπαρχει... Αν ο αλλος εχει 2 (ενα μονο ενα ζυγο και τα κινει και τα 2 ΟΚ) η μερικοι εχουν 4 !! ενα ο καθενας στην οικογενεια... αλλα τα χρησιμοποιουν... δεν τα εχουν ακινητα παρκαρισμενα...
-
το Θεμα δεν ειναι αν μου ανηκει η Θεση η οχι... το Θεμα ειναι αν ειμαι γαιδούρι η οχι... γιατι κατα την αποψη μου ειναι ΠΑΝΜΕΓΙΣΤΗ γαιδουρια να βλεπεις οτι ο κοσμος ψάχνει να παρκαρει μιση και μια ωρα και εσυ να πιανεις 1 θεση με ενα αμαξι το οποιο δεν κινεις ΠΟΤΕ αλλα το κρατας για να υπαρχει... Αν ο αλλος εχει 2 (ενα μονο ενα ζυγο και τα κινει και τα 2 ΟΚ) η μερικοι εχουν 4 !! ενα ο καθενας στην οικογενεια... αλλα τα χρησιμοποιουν... δεν τα εχουν ακινητα παρκαρισμενα...
[list:1w7qphmz]Mη ξεχνας ομως οτι ως περηφανος λαος της μοστρας, παιρνουμε το αυτοκινητο για ψυλου πηδημα.Αν ειναι δυνατον να το βαλουμε και διπλα στο τραπεζι της καφετεριας που καθομαστε.Σιγα μη περπατησουμε και χασουμε κανα κιλο!![/list:u:1w7qphmz][list:1w7qphmz]Τωρα απ τη στιγμη που ο ανθρωπος εχει ενα παλιο αυτοκινητο και το εχει αριστα συντηρημενο(ειναι υποχρωμενος για λογους ασφαλειας)πληρωνει τελη, ασφαλεια και εφορια ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΙ ΟΥΤΕ Ο ΘΕΟΣ .Το αν ορισμενα χρεπια ειναι για το χυτηριο και πολλα απ αυτα μαλιστα με τη σφραγιδα του ΚΤΕΟ ας αναλογιστει το ιδιο το κρατος τις ευθυνες του, και τον τροπο με τον οποιο θα διενεργουνται οι ελεγχοι[/list:u:1w7qphmz][list:1w7qphmz]Και μιας και το θεμα ειναι περι μελλοντικης αποσυσρης, δυο κουβεντες εχω να πω[/list:u:1w7qphmz][list:1w7qphmz]Το 2006 περιπου σταματανε τα κοινοτικα κονδυλια(πολυ γουσταρω γιατι μερικοι ασχεοι πλουτισαν).Τυατοχρονα περιπου σταματανε και τα μεγαλα εργα τα οποια ειναι υποδομης και οχι αναπτυξης.Υπολογιστε ενα σεβαστο ποσοστο απολυμενων υπαλληλων καθως και παθητικων εταιριων που ζουν απο πριμοδοτησεις [/list:u:1w7qphmz][list:1w7qphmz]Και ελατε μετα να μου πειτε εμενα τι αυτοκινητο καινουριο, μαγκια και μοστρα ονειρευεται ο ελληνας.Αλλο τι φενομασται επιγραματικα στους τιτλους και αλλη η πραγματικοτητα.Χαρηκαμε ως λαος μια 10ετια με μια εικωνικα καλη οικονομια και βιοτικο επιπεδο το οποιο ομως βασιστηκε σε σαθρο εδαφος και δανεικο χρημα[/list:u:1w7qphmz][list:1w7qphmz]Ετοιμαστειτε για ιοκονομικο κραχ...............εφτασε Κι αφηστε τις πολυτελειες και το 'δε μας κανει αγαπη μου το 3ετιας, να παρουμε καινουριο) [/list:u:1w7qphmz]
-
Στα του περι οικονομικου Κραχ θα συμφωνησω (Εν μερη βεβαιως...)
τωρα ετσι για να μην νομιζετε τιποτα περιεργο εχουμε 3 αμαξια(κινουνται ολα και αρκετα!! το ενα ειναι σε parking) το ενα 12 το αλλο 8 το αλλο 11 ετων... ε και ψιλοθελουν αλλαγμα τα 2 παλιοτερα... τωρα για το ποσα αμαξια πανω των 12-15 ετων ειναι ΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΑ (ασε το αψογα προς το παρων...) επετρεψε μου να εχω αμφιβολιες... και το φορουμ δεν ειναι αντικειμενικο δειγμα ανθρωπων... το ΑΜΙ του Sigrus πχ μπορει να ειναι ΤΕΛΕΙΟ αλλα αυτο δεν συμβαινει με τους πιο πολλους... -
[list:3ihegl0n]Και γιατι δηλ τα αυτοκινητα σας ψιλοθελουν αλλαγη?[/list:u:3ihegl0n][list:3ihegl0n]Αν το ενα πχ ειναι 10ετιας και θελει 200 η 300 η ακομα και 500χιλιαρικα για να γινει οπως πρεπει ειναι προτιμοτερο να σταξεις 5 χαρτια? [/list:u:3ihegl0n][list:3ihegl0n]Τωρα αν μου πεις οτι ειναι χρεπια, εεεε με συγχωρεις πολυ αλλα οπως εσυ θελεις το φαγητο σου ετσι κι αυτα θελουν το προκαθορισμενο service.Τωρα εαν τα αφησες και ειπες δε βαριεσε και εφτασαν σε ελεεινο επιπεδο, δε φτενε τα αμαξια.[/list:u:3ihegl0n][list:3ihegl0n]Για τα χρεπια το τονιζω και παλι ειναι υπυθυνο το κρατος και μονο που δεν κανουν ουσιαστικους ελεγχους.Παρε παραδειγμα το ΚΤΕΟ.[/list:u:3ihegl0n]
-
ψιλοθελουν γιατι ειναι 10ετιας... αρα ουτε ΑΒΣ ουτε υδραυλικο καν το ενα... και ενταξει καλυτερα HUYDAI accent καινουργιο παρα αλφα 33 ... οχι οτι εχει τιποτα... απλα εχει καποια λιγοτερη ασφαλεια...
Απόσυρση 2011/2012/2013/2014/2015. 801