Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eδώ το καλό λεξικό :)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Eδώ το καλό λεξικό :)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    29
    59
    768
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bts last edited by

      Επίσης το αυτοκίνητο είναι και μουσείο φυσικής ιστορίας, αφού έχει πεταλούδα (τέσσερις καμιά φορά -τετραπετάλουδο!), έχει κοκοράκια, έχει χταπόδι, έχει γρύλλο, και στην εργαλειοθήκη στο πορτ μπαγκάζ συνήθως βρίσκεις 'κάβουρα' ή 'σκύλα'.

      Ακόμη είναι και τουαλέτα, αφού έχει καζανάκι και καπάκι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        gatony last edited by

        Ο χρήστης kyan έγραψε:
        Επίσης πάει σινεμά και κρατάει και σημειώσεις αφού έχει ...σινεμπλόκ!

        Καλά τι έγραψες......άδικο έχει ο Πρόεδρος που σε θεωρεί βασιλιά της ατάκας?

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • E
          emmanoyhl last edited by

          Επίσης είναι:
          Μοδίστρα, καθώς έχει ψαλίδια , βελόνες και είναι καρούλι (χαρακτηρισμός).
          Θρησκόληπτο καθώς έχει σταυρούς και παπάδες.
          Του αρέσει η μουσική καθώς έχει κιθάρες και δίσκους.
          Δεν του ξεφεύγει τίποτα. Το ομολογεί μόνο του, τα πιαν-όλα.
          Και το κυριότερο δεν ξεχνά συχνά την καταγωγή του αφού έχει κάρο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dap last edited by

            As simpliroso se ola ta proigoumena oti to aftokinito ine hafies afou tou forame koukoula.
            Einai mousikos afou exi tympana.
            Telos kaname to thema tis 'SALOME' theatro mias kai to aftokinhto ehi sires kathismaton.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              citastak last edited by

              επίσης ειναι υδρόβιο εφόσον εχει χταπόδι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dap last edited by

                SALOMEeeeeeeeee SALOMEeeeeeeeeeeeeeeee
                Δεν θα βαλεις αλλη ερωτηση ?Στην πρωτη σου πηρες γυρω στις δεκαπεντε απαντησεις.Πρεπει να καταλαβες τωρα πια τι ειναι........
                Αληθεια τι ρωτησες ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  artech last edited by

                  Τώρα που βρήκαμε τα λεξικά, μήπως υπάρχει και καμιά σελιδούλα με φωτογραφίες κινητήρων, αναρτήσεων κλπ, που να λέει την ονομασία για κάθε εξάρτημα, για μας τους άσχετους;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • N
                    nickred last edited by

                    ψαχνωντας απο ψαχνωντας απο εκει εβρεθει κ αυτο:
                    http://www.learn2drive.gr/euvretirio.htm

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dartman1980 last edited by

                      Θα μπορουσε καποιος
                      να εξηγησει τι ειναι
                      το ηλεκτρονικο γκαζι?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης dartman1980 έγραψε:
                        Θα μπορουσε καποιος να εξηγησει τι ειναι το ηλεκτρονικο γκαζι?

                        Δεν είμαι και πολύ σχετικός αλλά θα σου πω τι έχω καταλάβει εγώ από διάφορα άρθρα και από την κατοχή αυτοκινήτου με ηλεκτρονικό γκάζι:

                        Στα αυτοκίνητα με 'ηλεκτρονικό γκάζι' το πεντάλ του γκαζιού δεν είναι άμεσα συνδεδεμένο με την πεταλούδα με ντίζα. Αντ'αυτής υπάρχει μια διάταξη 'ποτενσιόμετρου' στο πεντάλ η οποία μετατρέπει την θέση/κίνησή του σε ηλεκτρικό σήμα και το στέλνει σε ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου (υποθέτω κάποιο υποσύστημα του 'εγκέφαλου'). Αυτό αναλαμβάνει να 'φιλτράρει' την εντολή του οδηγού πριν τη στείλει στο σέρβο (υποθέτω πάλι) που κινεί την πεταλούδα, ομαλοποιώντας κυρίως κάποιες βίαιες εντολές, όπως απότομο σανίδωμα του γκαζιού με τον κινητήρα να δουλεύει σε χαμηλές στροφές, που δεν θα είχαν καλή επίδραση στη μακριβιότητα του κινητήρα και της μετάδοσης. Κλασσική 'ένδειξη' της ύπαρξης ηλεκτρονικού γκαζιού είναι η καθυστερημένη απόκριση του κινητήρα όταν μαρσάρεις από το ρελαντί, ενώ αποκρίνεται πιο άμεσα όταν έχει ήδη κάποιες στροφές.

                        Σε κάποια αυτοκίνητα όπως η BMW Z4 η λειτουργία του μπορεί να αλλάξει από τον οδηγό με την επιλογή ενός 'σπορ' προγράμματος ελέγχου το οποίο κάνει πιο άμεση (και ίσως λιγότερο 'γραμμική') την απόκριση της πεταλούδας στο πάτημα του πεντάλ. Φυσικά αυτό έχει περισσότερο 'ψυχολογικά' παρά πρακτικά αποτελέσματα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dartman1980 last edited by

                          Ο χρήστης kyan έγραψε:

                          Θα μπορουσε καποιος να εξηγησει τι ειναι το ηλεκτρονικο γκαζι?

                          Δεν είμαι και πολύ σχετικός αλλά θα σου πω τι έχω καταλάβει εγώ από διάφορα άρθρα και από την κατοχή αυτοκινήτου με ηλεκτρονικό γκάζι:

                          Στα αυτοκίνητα με 'ηλεκτρονικό γκάζι' το πεντάλ του γκαζιού δεν είναι άμεσα συνδεδεμένο με την πεταλούδα με ντίζα. Αντ'αυτής υπάρχει μια διάταξη 'ποτενσιόμετρου' στο πεντάλ η οποία μετατρέπει την θέση/κίνησή του σε ηλεκτρικό σήμα και το στέλνει σε ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου (υποθέτω κάποιο υποσύστημα του 'εγκέφαλου'). Αυτό αναλαμβάνει να 'φιλτράρει' την εντολή του οδηγού πριν τη στείλει στο σέρβο (υποθέτω πάλι) που κινεί την πεταλούδα, ομαλοποιώντας κυρίως κάποιες βίαιες εντολές, όπως απότομο σανίδωμα του γκαζιού με τον κινητήρα να δουλεύει σε χαμηλές στροφές, που δεν θα είχαν καλή επίδραση στη μακριβιότητα του κινητήρα και της μετάδοσης. Κλασσική 'ένδειξη' της ύπαρξης ηλεκτρονικού γκαζιού είναι η καθυστερημένη απόκριση του κινητήρα όταν μαρσάρεις από το ρελαντί, ενώ αποκρίνεται πιο άμεσα όταν έχει ήδη κάποιες στροφές.

                          Σε κάποια αυτοκίνητα όπως η BMW Z4 η λειτουργία του μπορεί να αλλάξει από τον οδηγό με την επιλογή ενός 'σπορ' προγράμματος ελέγχου το οποίο κάνει πιο άμεση (και ίσως λιγότερο 'γραμμική') την απόκριση της πεταλούδας στο πάτημα του πεντάλ. Φυσικά αυτό έχει περισσότερο 'ψυχολογικά' παρά πρακτικά αποτελέσματα.

                          Μαλιστα!!!
                          ΔΕ καταλαβα και πολλα
                          παντως ευχαριστω πολυ για την απαντηση!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ο χρήστης dartman1980 έγραψε:

                            Μαλιστα!!!
                            ΔΕ καταλαβα και πολλα

                            Η κεντρική ιδέα είναι ότι η κίνηση του ποδιού σου στο γκάζι φτάνει 'λογοκριμένη' στον κινητήρα (σημεία των καιρών ). Η 'λογοκρισία' γίνεται από (τι άλλο; ) ένα ηλεκτρονικό σύστημα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dartman1980 last edited by

                              Ο χρήστης kyan έγραψε:

                              Μαλιστα!!!
                              ΔΕ καταλαβα και πολλα

                              Η κεντρική ιδέα είναι ότι η κίνηση του ποδιού σου στο γκάζι φτάνει 'λογοκριμένη' στον κινητήρα (σημεία των καιρών ). Η 'λογοκρισία' γίνεται από (τι άλλο; ) ένα ηλεκτρονικό σύστημα.

                              Ωραια το ασχημο που ειναι?
                              Βλεπεις διαφορα στην οδηγηση?
                              Επειδη εγω ειμαι της παλιας σχολης [και οπως ειπα σε αλλο θεμα το χειροτερο πραγμα για μενα ειναι το υδραυλικο τιμονι] υπαρχει καποιο ξενερωμα με το ηλεκτρονικο γκαζι ή ο οδηγος δε καταλαβαινει τιποτα?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ο χρήστης dartman1980 έγραψε:
                                Ωραια το ασχημο που ειναι?
                                Βλεπεις διαφορα στην οδηγηση?

                                Μπα, η μόνη σημαντική διαφορά είναι στο ξεκίνημα σε ανηφόρα. Πρέπει να θυμάσαι να δίνεις στροφές πριν αφήσεις το συμπλέκτη γιατί αργούν να ανέβουν από το ρελαντί και μπορεί να σβήσει ο κινητήρας και να γίνεις ρόμπα. Το συνηθίζεις εύκολα πάντως.

                                υπαρχει καποιο ξενερωμα με το ηλεκτρονικο γκαζι ή ο οδηγος δε καταλαβαινει τιποτα?

                                Άποψή μου: Όχι. Το ξενέρωμα οφείλεται μάλλον σε 'ψυχολογικούς' και 'σκληροπηρυνικούς' λόγους. Κάποιος δηλαδή που έχει συνηθίσει να αγγίζει το γκάζι και να τινάζεται μπροστά το αυτοκίνητο (καταπονώντας και τη μετάδοση ) θα γκρινιάξει αλλά δεν θα έχει δίκιο. Σε πραγματικά γρήγορη οδήγηση δεν υπάρχει καμμία αισθητή διαφορά. Από την άλλη ελαχιστοποιεί τις 'ατσαλοσύνες' σε χαλαρή οδήγηση. Οπότε εγώ τουλάχιστον είμαι υπέρ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  salome last edited by

                                  Ανακάλυψα το θεματάκι μου και ρίχνω την τρομερή ερώτηση:

                                  Η μπαταρία παίζει ρόλο στην απόδωση του αυτοκινήτου?

                                  Ναι, ξέρω οτι όταν πεθαίνει η μπαταρία το αμάξι δεν παίρνει μπροστά, δεν είμαι τόσο άσχετη, αλλά..

                                  Μερικές μέρες πριν έρθει η ώρα της μπαταρίας (και όχι εαν ξεχάσουμε φώτα ανοιχτά π.χ.) θα δούμε καποια αλλαγή στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου? Και επίσης, αφού αλλάξουμε, ύπάρχει περίπτωση η μπαταρία να μην έχει τόση ισχύ ώστε να μας 'κόβει' από τον κινητήρα?

                                  Και ρωτάει διότι: Μία εβδομάδα πριν πεθάνει η μπαταρία μου, έβλεπα καποια σημάδια στο αμάξι του στυλ 'δεν έπαιρνε με την πρώτη μπροστά' 'δεν είχε αρκετή δύναμη όταν ανέβαινε την ανηφόρα του γκαραζ'

                                  και αφού άλλαξα, μου έβαλαν μία παρόμοια μεν σε διαστάσεις αλλά μικρότερη από 46 σε 44, με περισσότερη όμως ισχύ και μου είπαν οτι 'κάνει την ίδια δουλειά'. Εχω την αίσθηση όμως ότι το αμάξι έχει λιγότερη δύναμη.

                                  Δεν ξέρω εαν το καταλάβατε αλλά είμαι άσχετη από μπαταρίες Για δώστε μου τα φώτα σας!!!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Οταν ο κινητήρας περιστρέφεται και λειτουργεί η γεννήτρια, η μπαταρία δεν παίζει ρόλο στην απόδοση του αυτοκινήτου, απλά φορτίζεται από τη γεννήτρια.

                                    Η ισχύς της μπαταρίας εκφράζεται σε Ah (αμπερώρια) που είναι ουσιαστικά για πόσες ώρες μπορεί να δώσει ρεύμα τόσων αμπερ. Οπότε αν σου έβαλαν από 46 Ah 44 Αh τότε σου έβαλαν μικρότερη μπαταρία...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • G
                                      gvala last edited by

                                      Ποια είναι η γνώμη σας για το βιβλίο του pilot Καββαθά 'Οδηγώντας', σαν μια πρώτη, συμπυκνωμένη προσέγγιση στην μηχανολογία του αυτοκινήτου; Το έχει διαβάσει κανείς; Το κρίνει ικανοποιητικό; Επαρκές, τόσο ώστε διαβάζοντάς το προσεκτικά να μπορεί να παρακολουθήσει (έστω, να πιάσει το νόημα) μιας τεχνικής συζήτησης;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        takinen last edited by

                                        Ο χρήστης gvala έγραψε:
                                        Ποια είναι η γνώμη σας για το βιβλίο του pilot Καββαθά 'Οδηγώντας', σαν μια πρώτη, συμπυκνωμένη προσέγγιση στην μηχανολογία του αυτοκινήτου; Το έχει διαβάσει κανείς; Το κρίνει ικανοποιητικό; Επαρκές, τόσο ώστε διαβάζοντάς το προσεκτικά να μπορεί να παρακολουθήσει (έστω, να πιάσει το νόημα) μιας τεχνικής συζήτησης;

                                        Ναι είναι καλό. Δεν έχει τίποτα τρελές επιστημονικές αναλύσεις και μπορεί ο καθένας να το διαβάσει. Είναι χωρισμένο σε ενότητες, ξεκινάει από βασικές αρχές της φυσικής και μετά πιάνει ένα ένα , σύστημα διεύθυνσης κινητήρες, τούρμπο, ψύξη, λάστιχα, φρένα, διαφορικα κλπ. Έχει αρκετά σχήματα και με λίγα λόγια σε βάζει καλά μέσα στο παιχνίδι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          artech last edited by

                                          Ο χρήστης gvala έγραψε:
                                          Ποια είναι η γνώμη σας για το βιβλίο του pilot Καββαθά 'Οδηγώντας', σαν μια πρώτη, συμπυκνωμένη προσέγγιση στην μηχανολογία του αυτοκινήτου; Το έχει διαβάσει κανείς; Το κρίνει ικανοποιητικό; Επαρκές, τόσο ώστε διαβάζοντάς το προσεκτικά να μπορεί να παρακολουθήσει (έστω, να πιάσει το νόημα) μιας τεχνικής συζήτησης;

                                          Είναι απλώς μοναδικό στο είδος του. Μακάρι να υπήρχαν κι άλλα. Εξηγεί με φοβερό τρόπο τα πάντα γύρω από το αυτοκίνητο, εκτός φυσικά από τις νέες τεχνολογίες και το ξέσπασμα των ηλεκτρονικών βοηθημάτων που έχει συντελεστεί. Εγώ έχω την πρώωωωωωτη πρώτη έκδοση από τον πατέρα μου και το διάβασα πέρσι το καλοκαίρι. Είναι κορυφαίο στο είδος του. Στο συστήνω ανεπιφύλακτα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            g60 last edited by

                                            [list:370k49te]Το μοτερ μας[/list:u:370k49te][list:370k49te]Αντλια λαδιου=καρδια[/list:u:370k49te][list:370k49te]Καρμυρατερ η συστημα αναφλεξης=ο εγκεφαλος[/list:u:370k49te][list:370k49te]παπας=τα.......μαλλια [/list:u:370k49te][list:370k49te]λιπαντικο=αιμα[/list:u:370k49te][list:370k49te]αντυψικτικο=η Ηβη μας [/list:u:370k49te][list:370k49te]Εξαγωγη=η αποληξη της.........φασολαδας [/list:u:370k49te][list:370k49te]Εισαγωγη,βαλβιδες, κυλινδρος=στομα,λαρυγκας, στομαχι[/list:u:370k49te][list:370k49te]στροφαλος=παναει η μεση μου!!![/list:u:370k49te][list:370k49te]μπιελες=παμε........μεσα εξω [/list:u:370k49te][list:370k49te]μπλοκ=οπως λεμε, 'εισαι γερο κοκαλο δηλ σκελετος[/list:u:370k49te][list:370k49te]αντλια βενζινης=αρπαζω τα φαγητο(κουταλοπηρουνο)[/list:u:370k49te][list:370k49te]φιλτρο λαδιου=νεφρα[/list:u:370k49te][list:370k49te]φιλτρο αερος=η τριχα στη μυτη σου ρεε [/list:u:370k49te][list:370k49te]αισθητηρες=το ματι της.....γαριδας [/list:u:370k49te][list:370k49te]εκεντροφορος=η μασελα μας [/list:u:370k49te][list:370k49te]αντλια νερου=η ντουζιερα [/list:u:370k49te][list:370k49te]ιμαντες γενικως=νευρικο συστημα[/list:u:370k49te]

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr