-
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Παιδιά καλημέρα. Θέλω να σας ρωτήσω κάτι σχετικά με το χρώμα. Έκανα την (βλακεία;) και πήρα την 147 σε χρώμα κόκκινο. Όπως ξέρετε αυτό το χρώμα δεν είναι μεταλλικό και όπως έχω ακούσει είναι αρκετά ευαίσθητο. Τώρα που έρχεται το καλοκαίρι σκέφτομαι να κάνω κάτι που παλιότερα κορόιδευα:να αγοράσω κουκούλα! Ποιά είναι η γνώμη σας;Είναι όντως πιο ευαίσθητο το χρώμα αυτό;Δικαιολογείται η απόφαση μου ή απλά είμαι 'σπαστικός';Εχω πολύ άσχημε εμπειρία απο κόκκινο χρώμα σε ZX ξέβαψε πολύ γρήγορα σε ροδακινί. Οφέιλω να πώ βέβαια ότι η τεχνολογία βαφήε έχει προοδεύυσει πολύ. Δεν ξέρω άν μετά απο κάποιο χρονικό διάστημα θα βαριέσαι το βάλε - βγάλε της κουκουλας.
Κωνσταντίνε αυτό που περνάτε εσείς με τις Αλφα εγώ το έχω πάθει με το φουσκωτά που έχω κατά καιρούς. Εκεί να δείς συντήρηση και άγχος. Αν μείνεις καραβοφάναρο δεν έχει ΕΛΠΑ και σε δείχνουν στις ειδήσεις (εκτός απο την τρομάρα που θα πάρεις)
-
Γιατι ρε kyan το ασημογαλαζιο δεν της παει παρα πολυ!!!
Καλη η κουκουλα ρε παιδια αλλα δεν βαριεστε το βαλε-βγαζε? Εγω εχω παει ηλιοπροστασια μονο για το μπροστινο τζαμι. Kyan που την (να προσεχθει το θυληκο γενος ) πας για κερωμα? Αν εισαι ικανοποιημενος δωσε συστασεις! -
Σε συνεχεια της προηγουμενης παρατηρησης περι θυληκου γενους. Εχετε παρατηρησει οτι ολα τα 'ονειρικα' αμαξια ειναι θυληκου γενους?
-
Ο χρήστης ekvus έγραψε:
Γιατι ρε kyan το ασημογαλαζιο δεν της παει παρα πολυ!!!Όλα τα χρώματα τη πάνε (εκτός από το άσπρο που την κάνει να μοιάζει με ασθενοφόρο ) αλλά για ιστορικούς λόγους εγώ προτιμώ το Άλφα Ρόσο.
Kyan που την (να προσεχθει το θυληκο γενος ) πας για κερωμα? Αν εισαι ικανοποιημενος δωσε συστασεις!
Στο συνεργείο που την συντηρώ, το κάνει ο βαφέας. Αν θέλεις να μάθεις ποιο είναι στείλε pm ή email, δεν το αναφέρω δημόσια για ευνόητους λόγους.
Σε συνεχεια της προηγουμενης παρατηρησης περι θυληκου γενους. Εχετε παρατηρησει οτι ολα τα 'ονειρικα' αμαξια ειναι θυληκου γενους?
Σύμφωνα με μια μελέτη που διάβασα παλιότερα οι άνθρωποι προσδίδουν θηλυκό γένος σε αντικείμενα που είναι απαιτητικά στο χειρισμό τους και μπορεί να γίνουν επικίνδυνα. Π.χ. πλοία, αεροπλάνα, αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες, όπλα, άρματα μάχης κτλ.
Follow-up στο 'Γυναίκες και Ακριβά Αυτοκίνητα'
-
Ερώτηση: Σε φίλο μου όταν πήρε ένα Stilo του είπαν από την αντιπροσωπεία, ότι κάθε φορά που εκκινεί τον κινητήρα δεν θα πρέπει να στρέφει εντελώς το κλειδί, αλλά πρέπει πρώτα να το στρέφει μέχρι τη μέση να ολοκληρώνεται η διαδικασία του check από τον υπολογιστή και ύστερα να βάζει τελειωτικά 'εμπρός'
-
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Ερώτηση: Σε φίλο μου όταν πήρε ένα Stilo του είπαν από την αντιπροσωπεία, ότι κάθε φορά που εκκινεί τον κινητήρα δεν θα πρέπει να στρέφει εντελώς το κλειδί, αλλά πρέπει πρώτα να το στρέφει μέχρι τη μέση να ολοκληρώνεται η διαδικασία του check από τον υπολογιστή και ύστερα να βάζει τελειωτικά 'εμπρός'Καλημερα σε ολους!! Και στην Alfa ετσι ειναι (και απ'οτι ξερω στα περισσοτερα καινουργια αυτοκινητα). Γυριζεις το κλειδι μεχρι την τελευταια θεση πριν το start,περιμενεις για 3-4 sec να κανει ο υπολογιστης το check και μετα το βαζεις μπρος. Αν δεν κανεις αυτην την διαδικασια παλι θα παρει εμπρος, αλλα καλο ειναι (οταν την πηρα μου ειπαν ετσι πρεπει να ειναι η σωστη εκκινηση) να αφηνεις τον Η/Υ να ελεγχει ολα τα συστηματα του αυτοκινητου πριν το ξεκινησεις. (κατι που βεβαια δεν κανει κανενας παρακαδορος ή κανενας απο αυτους που σου πλενουν το αμαξι)
-
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Ερώτηση: Σε φίλο μου όταν πήρε ένα Stilo του είπαν από την αντιπροσωπεία, ότι κάθε φορά που εκκινεί τον κινητήρα δεν θα πρέπει να στρέφει εντελώς το κλειδί, αλλά πρέπει πρώτα να το στρέφει μέχρι τη μέση να ολοκληρώνεται η διαδικασία του check από τον υπολογιστή και ύστερα να βάζει τελειωτικά 'εμπρός'Το έχω ακούσει και από φίλο μου με Χιουντάι Άξεντ. Δεν μου είπαν ποτέ κάτι τέτοιο για την 147, δεν το έχω κάνει ποτέ και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Πάντως θα ρωτήσω στο συνεργείο μου και θα σας πω.
-
Στο renault 19 που είχα, έπρεπε να φτάνει το κλειδί μέχρι το start, να περιμένω 10', να το ξανακλείνω τελείως, και μετά να βάζω μπρος. Όταν πήρα την Alfa δεν μου είπαν τίποτα, αλλά συνηθισμένος από το renaut κάνω το ίδιο...
-
Εμένα στην 147 μου το είπαν και το κάνω. βάζω μπρος μετά το check. Μου έχει τύχει 1 φορά να βάλω γρήγορα μπροστά και έμειναν όλα τα λαμπάκια ανοικτά (ABS,engine, airbag κλπ). Εσβησα και την επόμενη φορά ήταν μια χαρά.
-
Αν κανεις το ιδιο με το Renault τοτε δεν κανεις τιποτα! Η διαδικασια ειναι οπως την περιεγραψα. Πιστευω βεβαια τον Κωνσταντινο οταν λεει οτι δεν του εχει παρουσιαστει κανενα προβλημα, αλλα 'φυλαγε τα ρουχα σου ....'
-
Εγω υπαρχουν φορες που απτη βιασυνη ουτε την πορτα δεν προλαβαινω να κλεισω,αλλα οποτε μπορω περιμενω να σβησουν.τελικα σκεφτομαι να μην αλλαξω λαστιχα,προχτες εκανα αναποδο με την αλφαρα μου σε ιταλικη ασφαλτο μαλιστα,οποτε το καλοκαιρι στην καταπληκτικη(για παντιλικια)ελληνικη ασφαλτο θα ξεδωσω!!!
Καμμια πληροφορια για την ΤΙ εχουμε?εκτος απο καθισματα και ζαντες τι αλλο θα εχει?
Για το θυληκο γενος της αλφα παντως ισως οφειλεται στο οτι οι ιταλοι ολα τα αυτοκινητα τα εχουν στο θυληκο γενος, la macchina.λενε δηλαδη πχ η twingo(la twingo,la A3 κλπ) Αλλα στον υπολοιπο κοσμο το θυληκο προσδιδει χαρακτηρα.Ειινα πολυ γελοιο μαλιστα που οι διαφημιστικες εταιριες θελωντας να τονισουν τον χαρακτηρα μιας μαρκας της δινουν θυληκο γενος,οπως πχ ΄΄απιστευτη νεα σκοντα΄΄,δεν ειναι λιγο γελοιο? -
Γρήγορα στο περίπτερο για τους 4Τ Ιουνίου έχει τεστ :
AUDI A3 2.0 FSi - ALFA 147 2.0 T.S. - MERCEDES C200 SPORTSCOUPE KOMPRESSOR... -
Νικαμε? Νικαμε?
Αν και θα επρεπε να ειχαμε την JTS, αυτην θα ηταν δικαιη συγκριση -
Πήρα το περιοδικό, διάβασα το test, και ένα έχω να πω...
ΜΕΡΟΛΗΨΙΑ !!!!!!!
μου φάνηκε να λέει...
Χαρακτηριστικά μεταφέρω αυτούσια τα γραφώμενα στο περιοδικό... >
Τι θα πει, > ;;;;;; Αν μπορείς να αγνοήσεις αυτό, τότε ξεχνάς και το ότι τρίζει λίγο, δεν έχει τις επιδώσεις του Α3 από τα 120 στα 140 χλμ, στην ΕΥΘΕΙΑ...Δεν έχω να πω τίποτα άλλο...
ΜΕΡΟΛΗΨΙΑ
-
Δεν έχω διαβάσει το τεστ, αλλά νομίζω ότι είναι μάλλον άδικο να κατηγορηθούν οι 4τροχοί για μεροληψία υπέρ οποιουδήποτε αυτοκινήτου
-
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Δεν έχω διαβάσει το τεστ, αλλά νομίζω ότι είναι μάλλον άδικο να κατηγορηθούν οι 4τροχοί για μεροληψία υπέρ οποιουδήποτε αυτοκινήτουτο άλλο με τον Tοτό το ξέρεις; και δεν ισχύει μόνο για τους 4T αυτό
-
adim, είμαι της άποψης πως το λίγο τρίξιμο που ακούγεται από την 147 οφείλεται πρωτίστως στους δρόμους μας και λιγότερο στην μέτρια συναρμολόγηση των υλικών. Αν θες να μιλήσουμε περί 'Γερμανίας', τότε κάνε μια γύρα τα τεστ αξιοπιστίας στα οποία έχει υποβληθεί το αυτοκίνητο και έχει δώσει τα διαπιστευτήριά του. Πάλι εάν κάποιος από μας έχει κραυγαλέα προβλήματα [μάλλον απίθανο με όσους έχουμε τις νέας 'κοπής' 147], τότε θα το μάθεις σίγουρα από εδώ και τα ξαναλέμε....
επανέρχομαι μόλις πάρω [μάλλον απόψε] το τεύχος του μήνα.
-
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Δεν έχω διαβάσει το τεστ, αλλά νομίζω ότι είναι μάλλον άδικο να κατηγορηθούν οι 4τροχοί για μεροληψία υπέρ οποιουδήποτε αυτοκινήτουόλοι μεροληπτούν λιγότερο ή περισσότερο. Και οι 4Τ δεν είναι εξείρεση. Προσωπικά εμένα με απογοητεύουν οι απλουστευμένες κριτικές ή ο μη παραλληλισμός με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας που συναντάς ορισμένες φορές. Έχω διαβάσει τεύχη των 4Τ που δεν μου άρεσαν καθόλου οι δοκιμές... πολλοί οι διθύραμβοι. 'Γενική ευδαιμονία' που θα σχολίαζε ο Στάθης.
-
παιδια δεν εχω 147 αλλα πρεπει να παραδεχθουμε ολοι οτι η διλιτρη με αυτον τον κινητηρα δεν εξυπηρετει τιποτα...ειναι δυνατον να χανει απο το Α3??????η Αλφα?????
παρολο που ειναι σχετικα φθηνη... -
Καλημερα παιδια.
adis4gr αν εννοεις οτι η Alfa θα επρεπε ηδη να φοραει τον JTS τοτε συμφωνω απολυτως μαζι σου, αν συγκρινεις τους δυο κινητηρες μαλλον εισαι αδικος.
gmak θα συμφωνησω μαζι σου με την γενικη κριτικη για ορισμενα τεστ των 4Τροχων. Θα διαφωνησω οσον αφορα τους τριγμους. Τις καταπονησεις απο τους ελληνικους δρομους τις δεχονται ολα τα αμαξια, αλλα τριζουν και αλλα οχι, και εντελει αυτο κανει την διαφορα στην ποιοτητα κατασκευης. Την Alfα μου την αγαπαω αλλα εχω εκφρασει ηδη την αποψη μου για το τι θα επρεπε να προσφερει ενα αυτοκινητο 7+ εκ. σε αυτον τον τομεα.
Οσον αφορα το συγκεκριμενο τεστ, τελικα το διαβασα (οχι πολυ προσεκτικα και γι'αυτο επιφυλασσομαι για δευτερη τοποθετηση επι του ζητηματος). Αυτα που λεει ο συντακτης δεν νομιζω οτι δεν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα. Οι γερμανιδες ειναι πιο καλοφτιαγμενες και στα συγκεκριμενα κυβικα πιο γρηγορες απο την Ιταλιδα μας. Απλως οι 4Τροχοι μας ειχαν μαθει μεχρι τωρα μονο σε καλα λογια (υπερβολικα ορισμενες φορες) για την 147 και μας κακοφαινεται μια αλλη προσεγγιση. Βεβαια δεν τονιζει οσο θα επρεπε τα καλα στοιχεια της 147 (design, συστημα διευθυνσης, συμπεριφορα στις στροφες). Δεδομενου οτι δεν εχω οδηγησει κανενα απο αυτα τα αυτοκινητα δεν εχω ιδια αποψη. Προσωπικα περιμενω το συγκριτικο στα 1600 οπου θα εχω κατι να πω οσον αφορα τα συμπερασματα του συντακτη (και στο ενδιαμεσο θα εχω φροντισει ενα test drive με την Α3 )
Alfa 147 forum