Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 182
    • 183
    • 184
    • 185
    • 186
    • 315
    • 316
    • 184 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49004
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Ο χρήστης tm έγραψε:

      Πριν το αγοράσω το αμάξι το γνώριζα πολύ καλά τι θα πληρώσω και μετά την αγορά του. Γνώριζα ότι τα γούστα πληρώνονται.

      ξερεις, δεν ειναι αναγκη να ισχυει αυτο

      Δεν θα συμφωνήσω με τη λογική ότι όσοι αγοράζουν μετρητοίς και όχι με δόσεις το αμάξι δεν ενδιαφέρονται για τη κατανάλωση. Βέβαια υπάρχουν αυτοί που ΘΕΛΟΥΝ μεγάλη κατανάλωση και είναι οι ίδιοι που ΧΑΛΑΝΕ (στη κυριολεξία) τα χρήματά τους ανοίγοντας μια κάσα σαμπάνιες στο μπουζουξίδικο - αυτοί όμως δεν τρέχουν στο δρόμο, μόνο βενζίνες ξοδεύουν.

      Συμφωνώ με τα γούστα πληρώνονται. Δε μπορεί να βάλεις το αμάξι σε ορεινή διαδρομή με στροφές και να το πηγαίνεις στο όριο αν δεν είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις βενζίνες, φρένα, λάστιχα, φθορές. Αλλά στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής που έχει κίνηση και αναγκαστικά κινούμαι αργά, η χαμηλή κατανάλωση είναι πολύ σημαντική.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tm last edited by

        ε, καλα εχουμε ξεφυγει λιγο..
        ποση ειναι η μεγαλυτερη ορεινη διαδρομη που μπορεις να κανεις και για ποση ωρα θα οδηγεις στο 'οριο' για να 'καψεις' ποια ΤΟΣΗ πολυ βενζινη που να εχει ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ επιπτωση στην τσεπη σου ωστε να σε νοιαξει και στην τελική ότι ανέβεις, θα το κατέβεις
        δε νομιζω να ειναι αυτο το θεμα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          interland-gr last edited by

          Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
          Κρίμα, μακάρι το παλικάρι να μην έπαθε τπτ γιατί απο ζημιά.....θέλει καπό σίγουρα αριστερο φτερό μπορεί και δεξί, μετόπη, ψυγείο.....και 99% θα έχουν σπάσει και οι βάσεις απο τα φανάρια αν όχι τα φανάρια κανονικά, απο εκεί και μετά ότι άλλο του βγει! κάτω απο 2χιλιαρο δλδ δεν πέφτει!

          2χιλιαρο!!! Δεν έχετε πάει σε συνεργείο μου φαίνετε με νέο αυτοκίνητο με τέτοια ζημιά.

          Καπό
          προφυλακτήρας
          Βασεις
          φαναρια
          προβαλείς ομίχλης
          τραβέρσα
          ψυγείο
          κλιματισμός
          ψυγείο κλιματισμού
          Και σίγουρα βάσεις σασί που δένει και η τραβέρσα μπροστά οπότε χρειάζετε και καλίμπρα.

          Το κόστος χωρίς να έχουν ανοίξει οι αερόσακοι είναι με εργατικά και βαψίματα τουλάχιστον 4000. Περαστικά του τύπου που ήθελε 140 άλογα και καβαλάει πεζοδρόμια ανεξαρτήτου αιτίας. Εκεί θα μπορούσε να ήταν μια στάση και να καθαρίσει αρκετούς.
          Zastava στον κύριο παρακαλώ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krieza last edited by

            Ειναι δηλαδη 1000% διαπιστωμενο (απο τη φωτογραφια παντα) εκτος απο το ακριβες μεγεθος της ζημιας, και τα προς αντικατασταση ανταλλακτικα οτι ο οδηγος ευθυνεται σιγουρα ετσι??

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              winmik last edited by

              Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
              Ειναι δηλαδη 1000% διαπιστωμενο (απο τη φωτογραφια παντα) εκτος απο το ακριβες μεγεθος της ζημιας, και τα προς αντικατασταση ανταλλακτικα οτι ο οδηγος ευθυνεται σιγουρα ετσι??

              Το ότι έφταιγε ο οδηγός φυσικά όχι. Οτιδήποτε μπορεί να έγινε, πχ να του πετάχτηκε ένας πεζώος και να τον απέφυγε, τελικά όχι όμως αναίμακτα.

              Όσο για το μέγεθος της ζημιάς, συμφωνώ και εγώ ότι 2.000eu είναι υπεραισιόδοξη εκτίμηση...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nicknt last edited by

                Για αρχή, συμφωνώ με τον Krieza στα περί της πραγματοσύνης για το ατύχημα.

                Από 'κει και πέρα, με συγχωρείτε, αλλά βρήκαμε ένα τρακαρισμένο TSI και αρχίσαμε να σχολιάζουμε, λέγοντας ότι ο οδηγός είναι ανίκανος, το αυτοκίνητο είναι πολύ δυνατό για τους ανίκανους που πάνε και το παίρνουνε, πως αν δεν έχει μικτή τότε την πάτησε χοντρά κτλ;!;

                Ε δε μπορώ παρά να εκφράσω αποδοκιμασία για αυτήν την προσέγγιση! Εδώ ο άνθρωπος τράκαρε, χρειάζεται κι εμάς από πάνω να βλέπουμε στο διαδίκτυο το περιστατικό και να λέμε ό,τι μας κατέβει στο μυαλό, προσβάλλοντας τον κι από πάνω;!;

                Δηλαδή αν βγει και πει πως τράκαρε για να μη χτυπήσει ένα παιδάκι που πέρασε το δρόμο, πως το TSI το έχει για την πόλη ενώ κατά βάση ανεβοκατεβαίνει στα βουνά με το EVO Extreme, και πως τα 3Κ για τη ζημιά τα βγάζει σε 1 βδομάδα, τότε θα του δώσουμε συγχαρητήρια; Τι μας νοιάζει τι κάνει και ποιος είναι, καθώς και γιατί τράκαρε;

                Τόσο πια μας χαλάει που η VW έβγαλε μια καλή πρόταση, και ψάχνουμε απελπισμένα να σχολιάσουμε τα πάντα; Να αρχίζω να ανεβάζω τότε φώτο από τρακαρισμένα Audi, συνοδευόμενες από τίτλους του τύπου 'Torsen: η μεγάλη απάτη'.

                Επί της ουσίας: Φίλος το παρέλαβε προχθές. Μου λέει πολύ καλό, αλλά ένα μικρό lag το νιώθω! Σαφώς πιο ροπάτο από το προηγούμενο του 1.6, απλά στις αλλαγές είχε συνηθίσει να ρίχνει πολύ τις στροφές, και τώρα νιώθει ένα μικρό κλικ στην απόκριση!

                Φυσικά, δεν παίζει κανέναν απολύτως ρόλο, είναι θέμα μιας ημέρας το να το συνηθίσει κανείς, απλά ήθελα να ρωτήσω εάν το έχει διαπιστώσει και κάποιος άλλος αυτό, προερχόμενος από ατμόσφαιρα, ή απλά ο φίλος μου ρίχνει υπερβολικά πολύ τις στροφές...!

                Κουβέντα να γίνεται πάντα ε!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krieza last edited by

                  Ο χρήστης NickNT έγραψε:

                  Τόσο πια μας χαλάει που η Χ εταιρεια έβγαλε μια καλή πρόταση, και ψάχνουμε απελπισμένα να σχολιάσουμε τα πάντα; Να αρχίζω να ανεβάζω τότε φώτο από τρακαρισμένα Audi, συνοδευόμενες από τίτλους του τύπου 'Torsen: η μεγάλη απάτη'....

                  Υπομονη φιλε μου, υπομονη....
                  Αλλες 55 σελιδουλες μεινανε μεχρι τις τριακοσιες (300).
                  Ε του πουστη!!!
                  Δε θα το εχουμε βγαλει αχρηστο??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyote last edited by

                    Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:

                    Τόσο πια μας χαλάει που η Χ εταιρεια έβγαλε μια καλή πρόταση, και ψάχνουμε απελπισμένα να σχολιάσουμε τα πάντα; Να αρχίζω να ανεβάζω τότε φώτο από τρακαρισμένα Audi, συνοδευόμενες από τίτλους του τύπου 'Torsen: η μεγάλη απάτη'....

                    Υπομονη φιλε μου, υπομονη....
                    Αλλες 55 σελιδουλες μεινανε μεχρι τις τριακοσιες (300).
                    Ε του πουστη!!!
                    Δε θα το εχουμε βγαλει αχρηστο??

                    Κοίτα να δεις.... σε όλα τα μεγάλα γεγονότα που θυμάμαι εγώ η μία εταιρία έθαβε την άλλη

                    1. Vtec, κανένας δε το ήθελε
                    2. 16 βαλβίδες σε οικιακά αμάξια.... όχι 8 V και 60 άλογα
                    3. Τουρμπο..... (θα το πάρεις στα χέρια)
                    4. Διπλά τούρμπο (περίμενες κάτι καλύτερο....)
                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spyros-s last edited by

                      επειδή εμείς οι φίλοι της χόντα αγαπάμε τον πλησίον μας
                      σας παραθέτω αντίστοιχη φώτο για να συνεχίσετε τον καταστροφικό λόγο σας...
                      Βρήκαμε επιτέλους τον τρόπο να κάνουμε τα χόντα λιγότερο αξιόπιστα...με τον τρόπο αυτό μάλιστα τα αυτοκίνητα της ιαπωνικής φίρμας αδυνατούν να ξεκινήσουν....
                      Βουαλά....

                      Υ.Γ. Είμαι σίγουρος ότι φταίει ο ημιάκαμπτος...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spyros-s last edited by

                        όσο λοιπόν φταίει στην περίπτωση αυτή ο ημιάκαμπτος του σιβικ άλλο τόσο φταίνε και τα γκάζια και τα κρατήματα του γκολφ στην προηγούμενη περίπτωση...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Για τα 2 S3 που διαλύθηκαν ποιο το πόρισμα; ο Haldex;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • xenos
                            xenos last edited by

                            Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

                            Βρήκαμε επιτέλους τον τρόπο να κάνουμε τα χόντα λιγότερο αξιόπιστα...με τον τρόπο αυτό μάλιστα τα αυτοκίνητα της ιαπωνικής φίρμας αδυνατούν να ξεκινήσουν....
                            Βουαλά....

                            Παει, χαλασαν και τα χοντα!

                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              ratanplan last edited by

                              Ρε παιδιά τι λέμε τώρα, φταίνε τα 140 άλογα ή ο οδηγός ή ότι άλλο? Ο Vasgti καλά είπε, είνα ιπερίργο το χτύπημα για να έγινε επειδεί του έφυγε στο άσχετο!

                              Η τιμή που λέω φυσικά ΔΕΝ ειναι για καινούργια ανταλλακτικά ΟΥΤΕ για επισκευή σε αντιπρ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                technik last edited by

                                ...ποιός ο λόγος σχολιασμού ενός τρακαρισμένου TSI ;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spyros-s last edited by

                                  Ο χρήστης technik έγραψε:
                                  ...ποιός ο λόγος σχολιασμού ενός τρακαρισμένου TSI ;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    krieza last edited by

                                    Ο χρήστης technik έγραψε:
                                    ...ποιός ο λόγος σχολιασμού ενός τρακαρισμένου TSI ;;

                                    Ο λογος ειναι προφανης εδω και 245 σελιδες....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      manosk last edited by

                                      Αν ήταν εκείνο το καλό με τα 75 άλογα, ούτε καν στο πεζοδρόμιο δεν θα είχε (καταφέρει να) ανέβει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        technik last edited by

                                        Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                        Αν ήταν εκείνο το καλό με τα 75 άλογα, ούτε καν στο πεζοδρόμιο δεν θα είχε (καταφέρει να) ανέβει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nickval last edited by

                                          Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                          Αν ήταν εκείνο το καλό με τα 75 άλογα, ούτε καν στο πεζοδρόμιο δεν θα είχε (καταφέρει να) ανέβει.

                                          Άσχετοι, αυτό λέγεται ενεργητική ασφάλεια! Πρόληψη συγκρούσεων...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                            Αν ήταν εκείνο το καλό με τα 75 άλογα, ούτε καν στο πεζοδρόμιο δεν θα είχε (καταφέρει να) ανέβει.

                                            βελτιώνεσαι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 182
                                            • 183
                                            • 184
                                            • 185
                                            • 186
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 184 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr