-
@οnyx!
Bρε εσυ καλα τα λες
Τα ζητουμενο ομως των 250 περιπου σελιδων ειναι αλλα:
1ον (και βασικωτερον): Οι ΤSI πρεπει να βγουν παση θυσια αχρηστοι
2ον:Να κανουν καποιοι το κομματι τους οτι ειναι οδηγοι που ξερουν απο ζμπορ οδηγηση.
3ον:Να πουλησουν γνωσεις και να επιβαλλουν τη γνωμη τους για κατι που (ως συνηθως) εχουν πληρη μεσανυχτα....
-
εχμ...
μια διορθωση..
δεν ΠΡΕΠΕΙ να βγουν αχρηστοι...
ΕΙΝΑΙ αχρηστοι! -
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
@οnyx!Bρε εσυ καλα τα λες
Τα ζητουμενο ομως των 250 περιπου σελιδων ειναι αλλα:
1ον (και βασικωτερον): Οι ΤSI πρεπει να βγουν παση θυσια αχρηστοι
2ον:Να κανουν καποιοι το κομματι τους οτι ειναι οδηγοι που ξερουν απο ζμπορ οδηγηση.
3ον:Να πουλησουν γνωσεις και να επιβαλλουν τη γνωμη τους για κατι που (ως συνηθως) εχουν πληρη μεσανυχτα....
ρε γμτ,,,...... με κατάλαβε
-
Απο σημερα, ειμαι κι εγω ενας πανευτυχης κατοχος ενος μαυρου Golf TSI - Sportline Εντυπωσεις πολυ καλες μεχρι στιγμης!
-
@ Giwrgos7
Καλοτάξιδο!!!!
Ασφαλή και γεμάτα ικανοποίηση και οδηγική ηδονή χιλιόμετρα σου εύχομαι!
-
Ο χρήστης karabouzouklis έγραψε:
Για όποιον, νομίζω powergs, καταδικάζει όποιον πάει με 70 να του υπενθυμίσω ότι για να πας πάνω από 70 πρέπει να πας έστω για λίγο και με 70.... δυστυχώς αγαπητέ μου είναι αναπόφευκτο! ...καθώς και ότι υπάρχουν και φορές που ακόμα και τα 70 είναι υπερβολική ταχύτητα....
Το θέμα της κατανάλωσης το έχουμε παρατραβήξει. Άσχετα από την μη αντικειμενικότητα των αναφορών (δεν θα έλεγα μετρήσεων) κατανάλωσης είναι φανερό ότι ο κινητήρας καίει λίγο σχετικά με τις μέγιστες δυνατότητές του. Αυτό ισχύει είτε πας ήσυχα είτε πας άγρια.
Επίσης με την ευκαιρία καταδικάζω όσους θεωρούν ότι επειδή κάποιος παίρνει ακριβό ή ακριβότερο ή ακριβότατο αυτοκίνητο αδιαφορεί για την κατανάλωση. Και η κατανάλωση είναι ένα χαρακτηρτιστικό που μετράει λιγότερο ή περισσότερο στις επιλογές του καθενός. Άλλος δίνει μεγαλύτερη σημασία στην εμφάνιση άλλος στις ευκολίες, άλλος στην πολυτέλεια, άλλος στην οδική συμπεριφορά, τις επιδόσεις, την αξιοπιστία, τα έξοδα συντήρησης, τους χώρους κλπ κλπ. Με τον ίδιο τρόπο λοιπόν που κάποιος καταδικάζει την ενασχόληση του άλλου με την κατανάλωση αφού πήρε αυτοκίνητο 'γλήγορο' μπορώ κι εγώ να λέω ότι όποιος παίρνει Porsche δεν θα έπρεπε να ενδιαφέρεται για επιδόσεις γιατί την πήρε για μούρη... Αυτό είναι το ίδιο αυθαίρετο μονόπλευρο, άδικο και κάπως ηλίθιο.... κανένας δεν έχει λεφτά για πέταμα και κανένας δεν αγοράζει ένα αυτοκίνητο μόνο επειδή είναι γρήγορο (ή όμορφο, ή μουράτο, ή με χώρους κλπ) αλλά επειδή μπορεί να συνδυάσει τις περισσότερες ή όλες τις αρετές του με τις σωστές για αυτόν αναλογίες!++
_
Όταν φίλε μου στα τόσα posts διαβάζω αντί για τις επιδόσεις και τα κρατήματα του αυτοκινήτου πολλοί να αναφέρονται στην κατανάλωση, ε τότε υποθέτω ότι οι επιδόσεις έρχονται σε 2η μοίρα. Όταν είχα το GTI II το μόνο που δε συζητούσα ήταν πόσο καίει. Ξέρεις γιατί; Γιατί το αμάξι το πήρα για να χαρώ τις ρεπρίζ του, τα κρατήματά του και την σπορ οδήγηση που με έδινε (και άλλο αυτό που γράφω και άλλο το ακραίο που λένε κάποιοι ξεζούμισμα. Δεν είναι ανάγκη να πηγαίνεις μόνο με 70 ή με 170. Υπάρχουν και ενδιάμεσες ταχύτητες). Πριν το αγοράσω το αμάξι το γνώριζα πολύ καλά τι θα πληρώσω και μετά την αγορά του. Γνώριζα ότι τα γούστα πληρώνονται. Δεν τα αγόρασα πρώτα, για να το διαπιστώσω και να το μηρυκάζω μετά την αγορά ότι καίει ή δεν καίει. Το πήρα γιατί ήταν για σπορ οδήγηση. Δεν ήταν για να κοιτώ τον υπολογιστή ταξιδιού. Αυτόν τον είχα για να υπάρχει απλώς. Τώρα εντάξει επειδή ο tsi είναι οικονομικός για τα άλογά του γίνεται κουβέντα για την κατανάλωση. Εμένα όμως σε ένα αμάξι με σπορ χαρακτήρα δεν κολλάω στις καταναλώσεις. Κάνω τα γούστα μου γνωρίζονταν ότι θα τα πληρώσω. Έτσι το βλέπω προσωπικά. Ο καθένας εξάλλου τη γνώμη του λέει.
-
Δεν ξέρω πόσο καίει αυτό που πήρες έτσι όπως το οδηγάς αλλά λες ότι δεν σε νοιάζει. Βέβαια μετά λες ότι τα υπολόγισες οπότε κάπου σε ψιλοένοιαζε. Υποθέτω ότι σου καίει 11-14 λ/100χλμ. Για σκέψου όμως αν έκαιγε 20 αντί για 12 τότε πάλι δεν θα σε ένοιαζε?? Ή κάποιος που παίρνει ένα Land Cruiser που καίει εύκολα 16+ λίτρα αν έκαιγε 25 πάλι δεν θα τον ένοιαζε? κοκ...
Υποθέτω λοιπόν ότι αν όχι πρώτο, αν όχι δεύτερο, αν όχι τρίτο αλλά κάπου στην μακριά σειρά των προτεραιοτήτων σου υπάρχει και η κατανάλωση. Απλά τη θεώρησες αποδεκτή (αφού λες ότι υπολόγισες τα έξοδα) και όχι σαν παράγοντα που αποκλείει το αυτοκίνητο. Αν όμως έκαιγε 20 λίτρα τότε τι νομίζεις, θα το έπαιρνες με την ίδια ευκολία το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (με τις συγκεκριμένες επιδόσεις κλπ) ή μήπως θα το σκεφτόσουνα λιγάκι....?? Μήπως τότε, παρόλο που συνεχίζεις να το θες το αυτοκίνητο για τους ίδιους λόγους, θα έπαιζε και η κατανάλωση ένα σημαντικό ρόλο.... Νομίζω πως ναι και αυτό θα αποδείκνυε ότι ακόμα κι εσύ έλαβες υπόψη σου την κατανάλωση και απλά επειδή ήταν εντός αποδεκτών ορίων απλά την δέχτηκες κι έπαψες να πολυασχολείσαι και όχι ότι δεν σε ένοιαζε όπως αφήνεις να εννοηθεί. Και αυτό δεν είναι καθόλου το ίδιο πράμα... -
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Όταν φίλε μου στα τόσα posts διαβάζω αντί για τις επιδόσεις και τα κρατήματα του αυτοκινήτου πολλοί να αναφέρονται στην κατανάλωση, ε τότε υποθέτω ότι οι επιδόσεις έρχονται σε 2η μοίρα. Όταν είχα το GTI II το μόνο που δε συζητούσα ήταν πόσο καίει. Ξέρεις γιατί; Γιατί το αμάξι το πήρα για να χαρώ τις ρεπρίζ του, τα κρατήματά του και την σπορ οδήγηση που με έδινε (και άλλο αυτό που γράφω και άλλο το ακραίο που λένε κάποιοι ξεζούμισμα. Δεν είναι ανάγκη να πηγαίνεις μόνο με 70 ή με 170. Υπάρχουν και ενδιάμεσες ταχύτητες). Πριν το αγοράσω το αμάξι το γνώριζα πολύ καλά τι θα πληρώσω και μετά την αγορά του. Γνώριζα ότι τα γούστα πληρώνονται. Δεν τα αγόρασα πρώτα, για να το διαπιστώσω και να το μηρυκάζω μετά την αγορά ότι καίει ή δεν καίει. Το πήρα γιατί ήταν για σπορ οδήγηση. Δεν ήταν για να κοιτώ τον υπολογιστή ταξιδιού. Αυτόν τον είχα για να υπάρχει απλώς. Τώρα εντάξει επειδή ο tsi είναι οικονομικός για τα άλογά του γίνεται κουβέντα για την κατανάλωση. Εμένα όμως σε ένα αμάξι με σπορ χαρακτήρα δεν κολλάω στις καταναλώσεις. Κάνω τα γούστα μου γνωρίζονταν ότι θα τα πληρώσω. Έτσι το βλέπω προσωπικά. Ο καθένας εξάλλου τη γνώμη του λέει.
ξερεις, δεν ειναι αναγκη να ισχυει αυτο
-
-
λες αυτο να εννοουν οτι 'σπανε' ?
-
-
ε, οχι και μονος του ρε φιλε!
ολοκληρος μαντροτοιχος! -
ελπίζω ο παραπάνω φίλος να έχει μεικτή ασφάλεια γιατί αλλίως κλαύτα!!!!
-
Ο χρήστης koumi έγραψε:
ελπίζω ο παραπάνω φίλος να έχει μεικτή ασφάλεια γιατί αλλίως κλαύτα!!!!Και αυτό που λες φίλε μου αλλά πρώτα από όλα να είναι καλά στην υγεία του.
-
Ο χρήστης koumi έγραψε:
ελπίζω ο παραπάνω φίλος να έχει μεικτή ασφάλεια γιατί αλλίως κλαύτα!!!!Τι δηλαδη??Θα ερθει να μας ζητησει δανεικα??
Η μηπως μπορεσες απο μια (οχι και τοσο λεπτομερη φωτογραφια) να εκτιμησεις το μεγεθος της ζημιας??
-
Μύγα έχεις; Τι σε πείραξε με αυτό πού είπε;
Και ναι, από την φωτό τλχ, φαίνεται αρκετή η ζημιά.
-
να εύχεστε απλά να φορούσε ζώνη και να μην χτύπησε...όλα τα άλλα γίνονται γρήγορα ή αργά...
-
Κρίμα, μακάρι το παλικάρι να μην έπαθε τπτ γιατί απο ζημιά.....θέλει καπό σίγουρα αριστερο φτερό μπορεί και δεξί, μετόπη, ψυγείο.....και 99% θα έχουν σπάσει και οι βάσεις απο τα φανάρια αν όχι τα φανάρια κανονικά, απο εκεί και μετά ότι άλλο του βγει! κάτω απο 2χιλιαρο δλδ δεν πέφτει!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Oλοκαίνουργιο TSi μέτρησε την εφαπτομένη της γωνίας στην παρακάτω διαστάυρωση πρωι-πρωί. Είναι πολλά τα γκάζια φαίνεται.....Εμένα μου φαίνεται πιο πολύ ότι το έριξε εκεί για να αποφύγει κάποια σύγκρουση (ή λόγω σύγκρουσης) με άλλο όχημα λόγω της διασταύρωσης.
Αν του είχε φύγει επειδή πήγαινε να χωθεί δεξιά στο στενό με αρκετά χλμ, ή αντίστοιχα αριστερά στο κεντρικό δρόμο, θα είχε χτυπήσει στο πλάι του μαντρότοιχου και όχι στη γωνία.
Για να κεντράρει εκεί, κρίνοντας από το πλάτος του δρόμου, πιθανότατα έκανε τιμονιά επειδή του πετάχτηκε κάποιο άλλο όχημα (?) στη διασταύρωση και το έριξε εκεί.
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
ελπίζω ο παραπάνω φίλος να έχει μεικτή ασφάλεια γιατί αλλίως κλαύτα!!!!
Τι δηλαδη??Θα ερθει να μας ζητησει δανεικα??
Η μηπως μπορεσες απο μια (οχι και τοσο λεπτομερη φωτογραφια) να εκτιμησεις το μεγεθος της ζημιας??
Είναι και αυτό μια άποψη
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)