-
Έχετε εσωτερικό ταριφοκαθρέφτη? Ξέρετε τι λέω, αυτόν που είναι αρκετά κυρτός (ή κοίλος, πάντα τα μπέρδευα!) με αποτέλεσμα να έχεις μεγαλύτερο οπτικό πεδίο προς τα πίσω. Εγώ τον χρησιμοποιώ, αν και μη ταρίφας, και τον έχω βρει αρκετά χρήσιμο. Πολλές φορές δεν χρειάζεται καν να χρησιμοποιήσεις τους πλαϊνούς. Μόνο πρόβλημα είναι ότι τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν πίσω προσκέφαλα και τρίτο φως στοπ και μειώνουν την ορατότητα προς τα πίσω. Δοκιμάστε τον πάντως και μετά δεν θα τον αποχωρίζεστε!!!!
-
Έχετε εσωτερικό ταριφοκαθρέφτη? Ξέρετε τι λέω, αυτόν που είναι αρκετά κυρτός (ή κοίλος, πάντα τα μπέρδευα!) με αποτέλεσμα να έχεις μεγαλύτερο οπτικό πεδίο προς τα πίσω. Εγώ τον χρησιμοποιώ, αν και μη ταρίφας, και τον έχω βρει αρκετά χρήσιμο. Πολλές φορές δεν χρειάζεται καν να χρησιμοποιήσεις τους πλαϊνούς. Μόνο πρόβλημα είναι ότι τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν πίσω προσκέφαλα και τρίτο φως στοπ και μειώνουν την ορατότητα προς τα πίσω. Δοκιμάστε τον πάντως και μετά δεν θα τον αποχωρίζεστε!!!!
-
Έχετε εσωτερικό ταριφοκαθρέφτη? Ξέρετε τι λέω, αυτόν που είναι αρκετά κυρτός (ή κοίλος, πάντα τα μπέρδευα!) με αποτέλεσμα να έχεις μεγαλύτερο οπτικό πεδίο προς τα πίσω. Εγώ τον χρησιμοποιώ, αν και μη ταρίφας, και τον έχω βρει αρκετά χρήσιμο. Πολλές φορές δεν χρειάζεται καν να χρησιμοποιήσεις τους πλαϊνούς. Μόνο πρόβλημα είναι ότι τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν πίσω προσκέφαλα και τρίτο φως στοπ και μειώνουν την ορατότητα προς τα πίσω. Δοκιμάστε τον πάντως και μετά δεν θα τον αποχωρίζεστε!!!!
-
Α, αγαπητοί mod, μην μου το στείλετε στις βελτιώσεις
-
Eγω εχω ολοκληρο ταριφοαυτοκινητο ταριφοκαθρεφτη δε θα ειχα??
Αλλα οχι για το λογο που τον εχεις εσυ.Εμενα μου ειναι απαραιτητος γιατι οι πισω επιβατες εναι πολυυυυ μακρυα και δεν τους βλεπω ολους -
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Πολλές φορές δεν χρειάζεται καν να χρησιμοποιήσεις τους πλαϊνούς.Είναι λίγο επικίνδυνο αυτό
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πολλές φορές δεν χρειάζεται καν να χρησιμοποιήσεις τους πλαϊνούς.
Είναι λίγο επικίνδυνο αυτό
Εξαρταται το αυτοκινητο.Στα μικρα παντως δεν ειναι καθολου.
-
Μόνο στα cabrio ίσως να μην είναι επικίνδυνο.
-
Οχι και πάλι όχι. Τον έχει φίλος στο αμάξι του και όσες φορές το οδηγώ μου έρχεται να τον ξηλώσω δεν με βολεύει καθόλου. Ακόμα χειρότερα αν είναι βράδυ διότι δεν σκοτεινιάζει και τα πίσω φώτα μου σπάνε τα νεύρα.
-
Ο κατασκευαστης του αμαξιου μου εξοπλισε το αμαξι με καθρεφτη... οτιδηποτε παραπανω ειναι OVERKILL
-
Σκέφτομαι σοβαρά να βάλω έναν, τον μικρότερο που θα βρω για να μην είναι και σαν οθόνη σινεμά. Δυστυχώς, εν έτει 1983 που σχεδιάστηκε το αυτοκίνητό μου, η μελέτη στον δεξή καθρέφτη δεν έγινε όσο σχολαστικά θα έπρεπε και έχει πολλά νεκρά σημεία η ορατοτητά μου προς τα πίσω
-
Αν θυμάμαι καλά είχε τέτοιο ταριφοκαθρέφτη το Fiat Tipo στο οποίο έκανα μαθήματα οδήγησης.
Μου είχε φανεί υπερβολή και έτσι κι αλλιώς στο Megane που οδηγώ, λόγω σχεδιασμού, οπτικό πεδίο πίσω ειναι έτσι κι αλλιώς περιορισμένο.
Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση στο Megane ειναι οτι δεν υπάρχουν νεκρές γωνίες στους καθρέφτες...
-
Σε όλα τα αμάξια υπάρχουν νεκρές γωνίες που δημιουργούνται απο τις πίσω κολώνες.
-
Σίγουρα, ίσως το έθεσα λάθος - στους 2 εξωτερικούς καθρέφτες, δεν υπάρχουν νεκρές γωνίες που να σε υποχρεώσουν να γυρίσεις το κεφάλι σου πάνω απ τον όμο σου για να τσεκάρεις π.χ. αριστερά η δεξιά (αλλα εγώ λόγο συνήθειας συνεχίζω να το κάνω)...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Σε όλα τα αμάξια υπάρχουν νεκρές γωνίες που δημιουργούνται απο τις πίσω κολώνες.Στα σύγχρονα πέφτει πολλή μελέτη για να ελαχιστοποιούνται όμως, εν αντιθέσει με παλαιότερα
Όπως και για άλλα χαρακτηριστικά που δεν φαίνονται ή που δεν υπολογίζουμε πολύ, όπως πχ. το θόρυβο που κάνει ο αέρας αν έχουμε ΛΙΓΟ ανοιχτό το παράθυρο, τη μυρωδιά ενος καινούριου κλιματιστικού κλπ.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σε όλα τα αμάξια υπάρχουν νεκρές γωνίες που δημιουργούνται απο τις πίσω κολώνες.
Στα σύγχρονα πέφτει πολλή μελέτη για να ελαχιστοποιούνται όμως, εν αντιθέσει με παλαιότερα
Όπως και για άλλα χαρακτηριστικά που δεν φαίνονται ή που δεν υπολογίζουμε πολύ, όπως πχ. το θόρυβο που κάνει ο αέρας αν έχουμε ΛΙΓΟ ανοιχτό το παράθυρο, τη μυρωδιά ενος καινούριου κλιματιστικού κλπ.
Ξέρω οτι ειναι οφτόπικ, αλλα θέλω να σας ρωτήσω.
Σε όλα τα αμάξια της οικογένειας, οταν τα πίσω παράθυρα ειναι ανοιχτά, πάνω απο 80-100χλμ/ώρα, δημιουργείται ενας τρομακτικός αεροδυναμικός θόρυβος - σαν να έχεις το αυτί σου δίπλα στα rotor blades ενός ελικοπτέρου (ενα 'βουπ-βουπ-βουπ' πάρα πολύ έντονο και ενοχλητικό).
Που ευθύνεται ο θόρυβος αυτός;
-
Συντονισμός. Συμβαίνει σε πολλά αυτοκίνητα που ξέρω. Σε Multipla, με 140 χαω και το ΕΝΑ πίσω παράθυρο ανοιχτό, μπορούσες να ΔΕΙΣ από μέσα τον ουρανό του αυτοκινήτου να ανεβοκατεβαίνει
-
Ειναι το ίδιο πράγμα με το να γυρίσεις ανάποδα ένα ανοιχτό μπουκάλι γεμάτο νερό, κάνει γκλουπ γκλούπ επειδή δημιουργείται μέσα υποπίεση και όταν περάσει ένα όριο ο αέρας γυρνάει πίσω.
-
Έχω ταριφοκαθρέφτη αναγκαστικά στο Toledo. Αναγκαστικά γιατί ο κανονικός έχει ραγίσει και πλέον το αμάξι είναι τόσο ρημάδι που δέν δίνω δεκάρα για να το συμμαζέψω.
Στην αρχή δέν μου άρεσε γιατί ναί μεν σου δίνει μεγαλύτερο οπτικό πεδίο αλλά απο την άλλη δείχνει τα πάντα μικρότερα. Τώρα τον έχω συνηθίσει, ούτε κρύο ούτε ζέστη.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Σε όλα τα αμάξια υπάρχουν νεκρές γωνίες που δημιουργούνται απο τις πίσω κολώνες.Δείτε μια ενδιαφέρουσα έρευνα σχετικά με την ορατότητα.
http://www.whatcar.co.uk/news-special-r ... EL=2577499
Έχετε εσωτερικό ταριφοκαθρέφτη στο αμάξι σας?