Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT Seicento και EuroNCAP crash test
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. FIAT Seicento και EuroNCAP crash test
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 9 / 10
    Περί αυτοκίνησης
    45
    184
    348
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      corsair last edited by

      Αμα θελει καποιος να τα βλεπει τα πραγματα μονοπλευρα παντα ετσι θα τα βλεπει.... αγνοωντας αλλους τοσους ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ανθρωπους που εχουν σωθει εως σημερα χαρης στην προηγμενη ασφαλεια που προσφερουν τα συγχρονα αμαξια. Γιατι περαν των πληρως κατεστραμμενων αμαξιων, παντε σε μια μαντρα της Express service και δειτε αλλα τοσα συγχρονα αμαξια διελλυμενα μεν, με αθικτη την καμπινα των επιβατων δε...
      Αμα ηταν αμαξια προηγουμενων δεκαετιων χωρις προδιαγραφες.... το αποτελεσματα απο ανατροπες, απο πλαγιες και οπισθιες συγκρουσεις, απο μετωπικες... δεν θα ηταν καθολου μα καθολου τα ιδια.

      Ακομα και απο νταλικα να την φας, και παλι αυξανονται σαφως περισσοτερο οι στατιστικες σου να την γλυτωσεις σε σχεση με ενα 2αστερο η 3αστερο... facts are facts.

      Παντως μερικες αποψεις που εκφραζονται απο τους Jedi, μου κανουν ποιο πολυ στα γνωστα Famous Last Words....

      May the Force be with you...

      @ ZARDOZ.... λες λογω παπαριων να του δωσανε Χ του AVEO?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        silencer51 last edited by

        @Zardoz:

        Θεική η ανάλυση του αποτέλεσματος του Aveo...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skye last edited by

          ρε συ ζαρντοζ μονο το δεξι παπαρι θα καταστραφει, τουλαχιστον θα σου μεινει ενα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Το μισό αστέρι φταίει. Αν ήταν ολόκληρο, θα χαμε 2 παπάρια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spartan last edited by

              Ο χρήστης gTsiros έγραψε:

              Η τύχη οποιουδήποτε επιβάτη σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο, όταν γίνει η στούκα είναι πάνω-κάτω η ίδια.

              Διαβάζω απ' την αρχή αυτά που λες και ως ενα βαθμό, σε κάποια συγκεκριμμένα πράγματα συμφωνώ μαζί σου, αλλα διαβάζοντας τέτοιες τοποθετήσεις, i rest my case, π' λεν' κι στου χουριόμ'......!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                phaethon last edited by

                Ναι βρε συμφορουμίτες, δε νομίζω ότι κανείς αμφιβάλλει για το τελεσίδικο και το μοιραίο μιας μεγάλης στούκας... Αλλά η συντριπτική πλειοψηφία των ατυχημάτων γίνεται σε συνθήκες πόλης, δηλαδή με ταχύτητες 30-70 km/h. Σε αυτές τις περιπτώσεις το 'πάνω-κάτω' παίζει ανάμεσα στο 'χτυπάει μοιραία το κεφάλι και ο πνεύμονας' ή όχι. Κι αυτό είναι πολύ σημαντική διαφορά!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mousatos last edited by

                  gTsiros, ζώνη φοράς;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    montecarlo last edited by

                    Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                    gTsiros, ζώνη φοράς;

                    Αφού η ζώνη περιορίζει την ενεργητική ασφάλεια

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      asteris last edited by

                      Μάλιστα. Επειδή κυκλοφορούνε εκ κατασκευής απαράδεκτα οδηγικά αμάξια που μπορεί να σε βάλουνε σημάδι άν βρεθείς στο διάβα τους στην πορεία προς την μπαριέρα, πρέπει να κάνουμε τάνκς το Seicento ή να ζητήσουμε να αποσυρθούν όλα, γιατί έχουν 1.5 αστέρι στο crash test.

                      Καλή η παθητική ασφάλεια και όπου υπάρχει καλοδεχούμενη, αλλά ακόμη καλύτερα θα ήταν να υποχρεώνουν τους κατασκευαστές να προσέχουν περισσότερο την ενεργητική ασφάλεια των μοντέλων τους, διότι το προλαμβάνειν είναι πάντα καλύτερο από το θεραπεύειν...

                      Την 316 που έχει επίσης 1.5 αστέρι και μόλις την πιέσεις λίγο, θα πάει πολύ πιό εύκολα στην μπαριέρα ή στον απέναντι οδηγό, γιατί να μην αποσύρουμε πρώτη? Το Aveo 2006 γιατί να μην πάμε στις αντιπροσωπείες να το κάψουμε όπως είναι και να σταυρώσουμε και τους πωλητές που τα πουλάνε?

                      Άντε γιατί θα σηκώσω κάνενα θέμα 'ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!, σβουρίζουν οι 316 μόλις πατήσουν ροχάλα σε στροφή...' και μετά θα είναι κακοί γάλλοι και ιταλοί που θα σούρνουν τα εξ'αμάξης στα τούβλα της δεκαετίας του 90...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gtsiros last edited by

                        Ο χρήστης asteris έγραψε:
                        Άντε γιατί θα σηκώσω κάνενα θέμα 'ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!, σβουρίζουν οι 316 μόλις πατήσουν ροχάλα σε στροφή...'

                        έτσι, έτσι, οι κουλοί εκεί που τους αξίζει, στο χωράφι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Παρέα με τις οδηγάρες που έρχονται από απέναντι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mirage last edited by

                            Βασικά τα περι απόρσυσης και λοιπά που γράφτηκαν σε αυτό το topic είναι ΜΠΟΥΡΔΕΣ. Οι έρευνες γίνονται και δημοσιοποιούνται γι αυτό τον λόγο για να έχει ο καταναλωτής το δικαίωμα στην επιλογή και για να πιέζονται οι εταιρείες στην βελτίωση των προϊόντων τους ώστε αυτά να πληρούν τα κριτήρια επιλογής των αγοραστώνβέβαια και οι καταναλωτές με την σειρά του πρέπει να ξέρουν να τις διαβάζουν. Τα αστέρια από μόνα τους δεν μου λένε τίποτα...Π.χ το Roomster πήρε 5. Ε και? Για μένα δεν μετράνε από την στιγμή που το ηλεκτρικό κύκλωμα κατέρευσε μετά την πρόσκρουση παρά τις αλλαγές της Skoda ( που δεν θα περάσουν στα μοντέλα που παρήχθησαν πριν το test ) πράγμα που σημαίνει οτι σε περίπτωση μια πρόσκρουσης δεν μπορείς ούτε τα alarm να ανάψεις ρισκάροντας έτσι ακόμα κι αν έχεις βγεί αγρατζούνιστος, ένα καινούργιο ατύχημα.
                            Οπαδισμοί σε τυποποιημένες διαδικασίες δεν χωράνε πολύ απλά γιατί είναι εκτός λογικής.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              montecarlo last edited by

                              Εφόσον έχει βγεί εγκριση τότε το όχημα δεν αποσύρετε υποχρεωτικά.

                              Στην Αγγλία μάλιστα αυτοκίνητα του 50/60 που εβγαιναν σε εκδόσεις χωρίς ζώνες ασφαλείες, οι οδηγοι τους σήμερα δεν είναι υποχρεωμένοι να φοράνε αφού δεν υπήρχαν στην αρχικές προδιαγραφές

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                patro last edited by

                                Ο χρήστης asteris έγραψε:
                                Μάλιστα. Επειδή κυκλοφορούνε εκ κατασκευής απαράδεκτα οδηγικά αμάξια που μπορεί να σε βάλουνε σημάδι άν βρεθείς στο διάβα τους στην πορεία προς την μπαριέρα, πρέπει να κάνουμε τάνκς το Seicento ή να ζητήσουμε να αποσυρθούν όλα, γιατί έχουν 1.5 αστέρι στο crash test.

                                Καλή η παθητική ασφάλεια και όπου υπάρχει καλοδεχούμενη, αλλά ακόμη καλύτερα θα ήταν να υποχρεώνουν τους κατασκευαστές να προσέχουν περισσότερο την ενεργητική ασφάλεια των μοντέλων τους, διότι το προλαμβάνειν είναι πάντα καλύτερο από το θεραπεύειν...

                                Την 316 που έχει επίσης 1.5 αστέρι και μόλις την πιέσεις λίγο, θα πάει πολύ πιό εύκολα στην μπαριέρα ή στον απέναντι οδηγό, γιατί να μην αποσύρουμε πρώτη? Το Aveo 2006 γιατί να μην πάμε στις αντιπροσωπείες να το κάψουμε όπως είναι και να σταυρώσουμε και τους πωλητές που τα πουλάνε?

                                Άντε γιατί θα σηκώσω κάνενα θέμα 'ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!, σβουρίζουν οι 316 μόλις πατήσουν ροχάλα σε στροφή...' και μετά θα είναι κακοί γάλλοι και ιταλοί που θα σούρνουν τα εξ'αμάξης στα τούβλα της δεκαετίας του 90...

                                δεν κυκλοφορουν απαραδεκτα οδηγικα αμαξια. κυκλοφορουν απαραδεκτοι οδηγοι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gtsiros last edited by

                                  έχω αντιρρήσεις για αυτό που είπε ο patro, αλλά τέλος πάντων...

                                  (εκεί που το πάω είναι πως με τα ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΤΙΜΟΝΙΑ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ. το logitech τιμόνι που έχω για το pc καλύτερο feedback μου δίνει!!! )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    babisp last edited by

                                    Δηλαδή οι αυτοκινητοβιομηχανίες που επενδύουν μεγάλα ποσά για να φτιάξουν την παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου είναι βλάκες?

                                    Ας αγοράζουμε αυτοκίητα με μηδέν παθητική ασφάλεια ας έχουν όμως ένα κλίκ καλύτερο κράτημα. Έλα μωρε τώρα δεν μας πειράζει και δεν τρέχει τίποτα.

                                    Αλήθεια γιατί τα wrc που προφανώς έχουν πολύ καλύτερα κράτημα από τα δικά μας αυτοκήντα έχουν κλωβούς ασφαλείας? Αφού έχουν κρατήματα δεν τους χρειάζονται.

                                    Γιατί στην F1 κάνουν τόσο κόπο για την ασφάλεια των οδηγών. Μήπως είναι βλάκες και όλοι οι άλλοι είμαστε οι έξυπνοι?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Φίλε μου είναι απλό έχουν μέσα προστασίας γιατί δεν ανήκουν σε αυτό το 1% των εκλεκτών Jediοδηγών. Tόσο απλό

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        asteris last edited by

                                        Όχι, αλλά δεν μπορείς να κράζεις το seicento που θα γίνει πίτα, γιατί έχει 1.5 αστέρι στο crash-test και να μην λες τίποτα για το γίδι με την 316 που έφυγε από τον δρόμο του και έπεσε επάνω του...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; Θέλουμε ή δεν θέλουμε αμάξια με καλή παθητική ασφάλεια;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            asteris last edited by

                                            Θέλουμε, να μην φτάσουμε όμως και να γίνουν όλα τα αμάξια Hammer για να νιώθουμε ασφαλείς από τους γύρω μας.

                                            Είναι σαν να λέμε, ότι επειδή υπάρχουν κλέφτες, να μην βάλουμε καλύτερη αστυνόμευση, ας κάνουμε τα σπίτια μας φρούρια με κάγκελα συναγερμούς και ντόπερμαν...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 9 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr