Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πανω στην τρελα μου πανω στην αλητεια μου..(ΜΙΝΙ COOPER S)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Πανω στην τρελα μου πανω στην αλητεια μου..(ΜΙΝΙ COOPER S)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 6 / 11
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    218
    940
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tm last edited by

      Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

      Γιατί;;; Δεν είναι πισωκίνητο;;; Δεν είναι δυνατό;;;
      Ακόμα υπάρχει και το MX-5....

      ε, καλα..
      το τωρινο ειναι για να σε πιανουν τα κλαματα...
      (και δεν το λεω με την καλη εννοια...)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        windsurfer last edited by

        Ο χρήστης v@silis έγραψε:

        οπότε αν συγκρατήσαι και δεν πηγαίνεις turbισμένος θα μπορείς να μειώσεις αρκετα την κατανάλωση.

        Που είναι το αστείο;

        εδώ

        Ok σε ευχαριστώ Βασίλη που το μόνο που βρήκες να σχολιάσεις από το ποστ μου είναι το ορθογραφικό μου λάθος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          v-silis last edited by

          ρε φίλε προς θεού

          αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι είναι αδύνατον να πάρεις S και να προσπαθείς να μην το τουρμπίσεις για να κάνεις οικονομία!!!

          καμιά διάθεση για προσβολή

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            michael-amott last edited by

            Ο χρήστης v@silis έγραψε:

            αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι είναι αδύνατον να πάρεις S και να προσπαθείς να μην το τουρμπίσεις για να κάνεις οικονομία!!!

            Σε περιπτωσεις που δεν χρειαζεται...δεν υπαρχει λογος να πηγαινεις τερμα γκαζι...μια στρωτη και ξετουρμπιστη οδηγηση μπορει να καταληξει σε πολυ μικρες τιμες καταναλωσης!

            Και όποτε ειναι...του δινεις και καταλαβαινει!

            Δεν νομιζω πως ειναι αδυνατον λοιπον...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              offset last edited by

              Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
              Ποιο είναι αυτό?

              Μόνο μην μου πεις για RX-8

              Δε θα σου πώ μόνο,θα το γράψω κιόλας!

              RX 8

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                caryothraystis last edited by

                @popol@ros

                ωραίο review

                Έχεις κι άλλα τέτοια;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  michael-amott last edited by

                  Ο χρήστης offset έγραψε:

                  Ποιο είναι αυτό?

                  Μόνο μην μου πεις για RX-8

                  Δε θα σου πώ μόνο,θα το γράψω κιόλας!

                  RX 8

                  Ροπη?
                  Βενζινη?
                  Λαδια?

                  Μη συγκρινουμε τον κινητηρα του RX8 με τον turbo του mini...καμια σχεση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    offset last edited by

                    Υγρά φρένων?
                    Πυροσβεστήρας?
                    Ιμάντες?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      psychokiller last edited by

                      το mini cooper S , έχει ένα άλλο σημαντικό στοιχείο , την μεγάλη τιμή μεταπώλησης του.

                      Αν δείτε τις αγγελίες μτχ. ένα cooperS του 2004 το βρίσκεις γύρω στα 24000

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        [quote='psychoKiller']το mini cooper S , έχει ένα άλλο σημαντικό στοιχείο , την μεγάλη τιμή μεταπώλησης του.

                        Αν δείτε τις αγγελίες μτχ. ένα cooperS του 2004 το βρίσκεις γύρω στα 24000

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          ratanplan last edited by

                          Ο χρήστης offset έγραψε:
                          Θα συμφωνήσω αρχικά μαζί σου,αν και όπως έγραφε το περιοδικό έβο σε ενα συγκριτικό κολτ και φιέστα ' ο Λευτεράκης μετά το 106 ήλπιζε το επόμενο του αυτοκίνητο θα ήταν κάτι δυνατό και πισωκίνητο,όμως η ζωή δε τα φέρνει πάντα όπως ονειρευόμαστε'

                          Παντως στα 26-27 υπάρχει και ενα δυνατό πισωκίνητο...Και ας το σνομπάρουνε πολλοί.

                          Δλδ θεωρείς το RX8 δυνατό? Ειδικά το μικρό κιόλας......

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pai-mei last edited by

                            Koίτα Στέλιο, το μικρό έχει κι αυτό το 1+ κιλό ροπής παραπάνω στις χαμηλές, οπότε σε αυτό το φάσμα πάει καλύτερα από το μεγάλο, το οποίο χαμηλά είναι τραγικά αδύναμο...

                            Γενικώς, και τα δύο σίγουρα δεν είναι αργά, αλλά αυτό το έλλειμα ροπής χαμηλά σημαίνει ότι πρέπει να του ρίχνεις πολύ ξύλο (βλ. 8άρες και 9άρες και γρήγορες αλλαγές), για να μην υποστείς καμιά οδυνηρή ήττα από κανα μικρό και φιλήσυχο gti...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              ratanplan last edited by

                              Άγγελε το έχει (το μικρό) ένας φίλος το αμάξι είναι αλλού, και πολύ διασκεδαστικό αλλά δυνατό δεν είναι, έχω πατήσει αρκετές φορές με τέτοια και με τα 231 και ξεκολάνε τα μεγάλα μετά τα 140...στα μικρά δε μόλις βάλουν 4ρτη είνα ισα να πατήσανε φρένο! Φυσικά δεν παίρνεις τέτοιο αμάξι για κόντρες αλλά όπως και να το κάνεις δυνατό δεν είναι! Σβέλτο θα το χαρακτήριζα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tm last edited by

                                [quote='elteo'][quote='psychoKiller']το mini cooper S , έχει ένα άλλο σημαντικό στοιχείο , την μεγάλη τιμή μεταπώλησης του.

                                Αν δείτε τις αγγελίες μτχ. ένα cooperS του 2004 το βρίσκεις γύρω στα 24000

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mjacob last edited by

                                  Ο χρήστης psychoKiller έγραψε:

                                  Ας πάμε και στα τεχνικά , σε πόσα αυτοκίνητα των

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    windsurfer last edited by

                                    Ο χρήστης v@silis έγραψε:
                                    ρε φίλε προς θεού

                                    αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι είναι αδύνατον να πάρεις S και να προσπαθείς να μην το τουρμπίσεις για να κάνεις οικονομία!!!

                                    καμιά διάθεση για προσβολή

                                    Ok Βασίλη sorry αν ήμουν λίγο απότομος.
                                    Όσο αναφορά το τούρμπισμα έχεις δίκιο είναι πειρασμός...Άσε που από ότι διάβασα στο ποστ του του Popolarou το τούρμπο ανοίγει πριν από τις 2000 στροφές οπότε κ να ήθελες να πας ξετούρπιστος είναι λίγο δύσκολο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nidosan last edited by

                                      Για να πιάνει μέγιστη ροπή κάτω από τις 2000 (ή 1400-1500 στην έκδοση χωρίς intercooler κλπ, που φοράει και το 207GT) πάει να πει ότι 'τουρμπίζει' με το καλημέρα. Αν το πατάς. Αν οδηγείς υπερ-χαλαρά δεν υπάρχει λόγος να το κάνει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        offset last edited by

                                        Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                                        Άγγελε το έχει (το μικρό) ένας φίλος το αμάξι είναι αλλού, και πολύ διασκεδαστικό αλλά δυνατό δεν είναι, έχω πατήσει αρκετές φορές με τέτοια και με τα 231 και ξεκολάνε τα μεγάλα μετά τα 140...στα μικρά δε μόλις βάλουν 4ρτη είνα ισα να πατήσανε φρένο! Φυσικά δεν παίρνεις τέτοιο αμάξι για κόντρες αλλά όπως και να το κάνεις δυνατό δεν είναι! Σβέλτο θα το χαρακτήριζα

                                        Εγω για μεταχειρισμένο κόσμο μιλώ,αλλά ακόμα και εαν συζητήσουμε για το τσαλεντζ ,έχει αρκετή δύναμη ώστε να χαρακτηρίζεται δυνατό.

                                        Οχι δυνατό με κριτήριο ενα βε8 5λιτρο,αλλα δυνατό με κριτήριο τις μικρομεσαίες μπουρδες που οδηγεί κατα 97% ο Ελληνας.

                                        Εκτος εαν δυνατο εννοείς μόνο ενα μοτερ που ξυπνάει στις 1800 με 20+ κιλα ροπης.Με την ίδια λογική και το ταπερ η πόσο μάλλον μια τσελικα είναι 'σβέλτα'.

                                        Και τέλος πάντων αυτά περι 'οδυνηρής ήττας' μου φαίνονται επιεικώς αστεία οταν έχεις ενα εκπληκτικό ζύγισμα,δυνατά φρένα ,μπλοκέ διαφορικο και απο 200 άλογα τουλάχιστον να απολαύσεις οδήγηση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pai-mei last edited by

                                          Ο χρήστης offset έγραψε:

                                          Και τέλος πάντων αυτά περι 'οδυνηρής ήττας' μου φαίνονται επιεικώς αστεία οταν έχεις ενα εκπληκτικό ζύγισμα,δυνατά φρένα ,μπλοκέ διαφορικο και απο 200 άλογα τουλάχιστον να απολαύσεις οδήγηση.

                                          Αναρωτιέμαι μερικές φορές πόσο μη αναγώγιμη πρέπει να κάνεις μία πρότασή σου, προκειμένου να γίνει αντιληπτή...

                                          Το ότι μπορεί να αποδειχτεί αργότερο από άλλα αυτοκίνητα μικρότερης ιπποδύναμης δεν αναιρεί ότι είναι απολαυστικό στην οδήγηση. Τι ικανότητες απαιτούνται προκείμενου να το κατανοήσει κανείς αυτό;

                                          Η 'οδυνηρή ήττα' για να μεταφράσω περαιτέρω, σημαίνει, σε απλούστερα ελληνικά τροποποιημένα έτσι ώστε να γίνουν αντιληπτά από τον οποιοδήποτε, ότι, παρά την μέγιστη ονομαστική τους ιπποδύναμη τα δύο RX-8 απαιτούν γρήγορες αλλαγές ακριβείας, και αξιοποίηση όλου του φάσματος των στροφών, ώστε να μην αποδειχτούν πιο αργά από ότι θα περίμενε κανείς, βάσει και των επιδόσεων που ανακοινώνονται.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pskarm last edited by

                                            Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                                            Για να πιάνει μέγιστη ροπή κάτω από τις 2000 (ή 1400-1500 στην έκδοση χωρίς intercooler κλπ, που φοράει και το 207GT) πάει να πει ότι 'τουρμπίζει' με το καλημέρα. Αν το πατάς. Αν οδηγείς υπερ-χαλαρά δεν υπάρχει λόγος να το κάνει.

                                            το 207gt εχει ιντερκουλερ και ειναι ιδιο οπτικα με το μοτερ του κουπερ s...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 6 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr