Φίλε Απόλλων , εγω σαν ΠΡΩΗΝ πλέον κάτοχος θα σου έλεγα ότι αφου οδήγησες έστω για 660χλμ το forester ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ.
ΓΙα να εξηγούμε , είχα το intense+ δλδ το 7-θέσιο full extra . με χειροκίνητο κιβώτιο
1.Συμπλέκτης ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ - κουράζει και κουράζετε ευκολά όταν θέλει ζόρι
2.Ελειψη 5ης ταχύτητας σε ταξίδι με συνέπεια θόρυβο απο κινητήρα
3.NAVI μόνο για αθήνα
4.Δερμάτινο σαλόνι με κακής ποιότητας δέρμα ,που έκανε σκασίματα
5.Συναρμολόγηση πλαστικών ταμπλώ με ξεφτίσματα και πολύ τρίξιμο
6.'Κόλλησε' ο σκληρός 1-2 φορές
Βέβαια έχει και αρκετά καλά
1.Πολλοί χώροι
2.Πάρα πολλοί χώροι
3.Ηχοσύστημα
4.Ακόμα περισσότεροι χώροι
5.Εντυπωσιακό
6.Ομορφο
Τώρα απο οδική συμπεριφορά δεν είναι άσχημο, άλλωστε κανένα αυτοκίνητο δεν είναι άσχημο οδηγικά σήμερα (όλα χάλια είναι )
Απο επιδόσεις δεν είναι αυτο που λέμε ότι βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά δεν είναι και κάτι εξαιρετικό απο πλευράς επιδόσεων
Απο κατανάλωση με μπροστινή κίνηση μπορεί στο ταξίδι να πέσει κάτω απο 10lt/100χλμ
Στην Αθήνα , όπου ζώ, με μπροστινή κίνηση έχει ΑΝΕΤΑ τα 13-14lt/100χλμ
Βέβαια υπολόγισε ότι κυκλοφορούν πολλά πλέον.
Επίσης υπολόγισε ότι άλλο επίπεδο κατασκευής έχει το εργοστάσιο στο Βέλγιο ή την Ολλανδία και άλλη ποιότητα έχει το εργοστάσιο της Ιαπωνίας.
Αλλωστε όταν παίρνεις ένα γιαπωνέζικο αυτοκίνητο παίρνεις κάποιο που να συναρμολογείτε και στην Ιαπωνία.
Οχι με κάποιο που υποβαθμίζει την ποιότητά του για να πουλήσει η Peugeot και η Citroen τα αντίστοιχα ίδια δικά τους.
Σημείωσε ότι είχα γιαπωνέζικο μοντέλο απο τον Δεκ. του 2007 . . . . . . . . .
Επιπλέον αν το πάρεις και θές έχω ένα σετ με μπάρες οροφής ΜΟΝΤ BLANC αλουμινίου καθώς και ένα ζευγάρι αλυσίδες για την ΟΕΜ διάσταση ελαστικών . . .. . . .
αν θέλει και κάποιος άλλος μπάρες ας μου στείλει ένα πμ