-
Kι όμως είναι! Εμένα μ' αρέσει!
Με τέτοιες τιμές, βέβαια, ούτε έξω απ' την αντιπροσωπεία δεν θα περνούσα, αλλά εμφανισιακά μ' αρέσει! Ειδικά από μέσα!
-
Εμένα μου αρέσει!
Μην κατακρίνετε τον 100ρι κινητήρα....αυτοί δώσανε τον 2,5λιτρο στην Ford....έ κάτι έπρεπε να πάρουν.....τους απάντησε και η Ford θα πάρετε τα @@ μας.....ε και κυριολεκτούσανε!
-
και μενα μου αρεσει εμφανισιακα, ειναι μια διαφορετικη προταση και προτιμω αυτο σε εμφανιση παρα τα περισσοτερα 'νεα' της κατηγοριας.
πιστευω οτι βασικος ανταγωνιστης του στα 1.6 -1.8 ειναι το opel astra gtc.
για τον ελλην, η μπεμπα ειναι μπεμπα και το αουντι αουντι... -
θα μπορούσαν να το διαφοροποιήσουν λιγάκι μπροστά ώστε να μην μοιάζει με κομμένο S40...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
θα μπορούσαν να το διαφοροποιήσουν λιγάκι μπροστά ώστε να μην μοιάζει με κομμένο S40...αυτο ειναι αληθεια, αλλα συνηθιζεται τα αυτοκινητα να μοιραζονται ιδια μερη..
εμενα θα με χαλασει αν το δω απο κοντα και ειναι 'ψηλο' (καθενας με τον πονο του...) -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
θα μπορούσαν να το διαφοροποιήσουν λιγάκι μπροστά ώστε να μην μοιάζει με κομμένο S40...ακριβώς, δε λέω, εταιρική ταυτότητα,
αλλά το αυτοκίνητο μοιάζει να αποτελείται από 2 κομμάτια,
με το μπροστά να μοιάζει χοντροκομμένο σε σχέση με το πίσω...
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
θα μπορούσαν να το διαφοροποιήσουν λιγάκι μπροστά ώστε να μην μοιάζει με κομμένο S40...
αυτο ειναι αληθεια, αλλα συνηθιζεται τα αυτοκινητα να μοιραζονται ιδια μερη..
εμενα θα με χαλασει αν το δω απο κοντα και ειναι 'ψηλο' (καθενας με τον πονο του...)Δεν είναι ψηλό.
-
Μια χαρά είναι...
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Μια χαρά είναι...+1 και σχεδιαστικά και σε τιμή .
-
Υπάρχει στις εκθέσεις ή ακόμα;
Ο 115 δε θα μπει; -
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=55669
σοβαρό ντέρμπι με A3 1.6 8V
-
Ας είχε και 90 άλογα, ποιό το πρόβλημα δηλαδή?
Με τη λογική αυτή όλα τα αυτοκίνητα ειναι ----> σε σχέση με ένα μηχανάκι
-
Αν δεν υπάρχει πρόβλημα να εκθειάζουμε τα 1.4/75 σε 1.200/1.300 κιλά ΟΛΩΝ των εταιρειών
τέτοιες εκδόσεις και σε τέτοια τιμή είναι απαράδεκτες απ' όπου κι αν προέρχονται.
Εκτός αν πάμε σε θέματα εμφάνισης, ποιότητας, ακαμψίας, ονόματος, κληρονομιάς οπότε αρκούν οι φωτογραφίες
-
Δεν χρειάζεται να τα εκθειάζουμε αλλά δε χρειάζεται και να τα κράζουμε. Γιατί δηλαδή είναι απαράδεκτες τέτοιες εκδόσεις?
Αν είναι λόγω επιδόσεων τότε θα έπρεπε να κράζονται όλα τα αυτοκίνητα με ανάλογες επιδόσεις.
Ακόμα και τα 75 άλογα με 1200 κιλά μπορεί να είναι αξιοπρεπέστατα σε επιδόσεις, δεν έχουν όλοι τις ίδιες προτεραιότητες και με τίποτα δεν είναι επικύνδηνα τα αυτοκίνητα αυτά (αλλιώς είναι επικύνδηνο το 50% των αυτοκινήτων).
-
Απαράδεκτες γιατί κοστίζουν πολύ και δεν κινούνται αξιοπρεπώς στο δρόμο. Ορισμένες δε είναι ΚΑΙ επικίνδυνες. Εκτός κι αν αποφασίσεις να περιμένεις πίσω από νταλίκα -και δεν είναι επικίνδυνο αυτό- Έχουν συζητηθεί κατά κόρον βέβαια στα τεχνικά αυτά.
Το εκνευριστικό είναι ότι ανάλογα με την μάρκα/χώρα που συμπαθεί/αντιπαθεί ο καθένας ορισμένες βασικές εκδόσεις είναι φοβερές, εκπληκτικές κι αξίζουν κάθε ευρώ, ενώ άλλων μαρκών θυμούνται ξαφνικά ότι σέρνονται, είναι απαράδεκτες, δεν έχουν ιστορία -με την ίδια αναλογία κιλών/ίππο.
Στο συγκεκριμένο, για ποιο σοβαρό/προφανή λόγο να προτιμήσω το C30 1.6/100 από το αδελφό Focus 1.6/115 που κοστίζει και κάτι χιλιάδες ευρώ λιγότερα -αν θέλω αποκλειστικά να μείνω στον όμιλο. Εκτός κι αν η 'ιπτάμενη' κονσόλα κοστίζει 3.000 ευρώ
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Στο συγκεκριμένο, για ποιο σοβαρό/προφανή λόγο να προτιμήσω το C30 1.6/100 από το αδελφό Focus 1.6/115 που κοστίζει και κάτι χιλιάδες ευρώ λιγότερα -αν θέλω αποκλειστικά να μείνω στον όμιλο. Εκτός κι αν η 'ιπτάμενη' κονσόλα κοστίζει 3.000 ευρώ
Εγω θα προτιμούσα με κλειστά μάτα το C30, προτιμώ να έχω ένα αυτοκίνητο που να μου αρέσει παρά ένα που θα το βρίζω απο μέσα μου (ή και απο έξω μου) και θα παθαίνω κατάθλιψη όταν το βλέπω.
Εχει 15 άλογα λιγότερα, ε και?
Ας πάρουμε όλοι μτχ punto GT με 3000 τότε, οτιδήποτε ακριβότερο και αργότερο είναι μ@λακία?
Παράδειγμα νο2098308
Η Χ3 2.0 κράχτηκε σαν απαράδεκτη ενώ έχει 0-100 κάτω απο 13, είναι δηλαδή απαράδεκτα αργή και επικύνδηνη? Αν ναί τότε απαράδεκτα αργά και επικύνδηνα είναι το Yaris, το Grande Punto και πολλά άλλα.
-
Κατ' αρχήν συζητάμε για καινούρια αυτοκίνητα οπότε τα περί Punto GT, μτχ Μ3 με 300.000 χλμ, από αγνώστου προέλευσης μάντρα/τροπέτο άκυρα.
Εξίσου απαράδεκτα με την Χ3 2.0 είναι και τ'άλλα, με τη διαφορά ότι δεν κοστίζουν 40+, είναι αυτοκίνητα πόλης και σίγουρα δεν έχουν 'τίτλους' απόλυτου μηχανήματος οδήγησης και SUV κύρους
Όταν πλασάρεις τέτοια εικόνα, να τη δικαιολογείς στο δρόμο κι όχι μόνο στις φωτογραφίες. Φαντάσου να φορτώσεις την Χ3 2.0
Οι λόγοι που αναφέρεις, σεβαστοί μεν, υποκειμενικοί και ψυχολογικοί δε, χωρίς να αναφέρουμε το επιπλέον κόστος που είναι αντικειμενικό.
Εσύ μπορεί να βρίζεις όταν το βλέπεις, άλλος μπορεί να βρίζει πίσω από νταλίκα που δεν μπορεί να προσπεράσει.
Αν το C30 υπερέχει στην εμφάνιση και μόνο, λήγει εδώ το θέμα. Δεν παύει να είναι ένα ακόμα wannabe premium
-
Τελικά πρέπει -κάποια στιγμή- να δεχθείς ότι υπάρχουν άνθρωποι που αγοράζουν κάτι με βάση τα προσωπικά τους υποκειμενικά κριτήρια!
Εσυ μπορεί να αγοράζεις με βάση μόνο την τιμή και τον αριθμό των service.
Άλλος μπορεί να δώσει 3000
-
Το C30 αν έχει εφάμιλο εσωτερικό των S40 τότε υπερέχει σαφέστατα σε ποιότητα και φινίρισμα απο focus. Σε τί είναι καλύτερο το φόκους εκτός του ότι είναι φθηνότερο? Στο οτι αγοράζεις περισσότερα άλογα ? (δηλαδή πάλι στο ότι είναι φθηνότερο ανάγεται το προτέρημα).
Και δεν νομίζω να μη μπορεί να προσπεράσει, με Yaris 1.0 προσπερνάς μια χαρά, ζορίζεσαι μεν αλλά με τίποτα δεν λες πως είναι επικύνδηνο.
Οπότε το 'απαράδεκτη Χ3' ειναι αστείο, ακόμα και φορτρωμένη. Το grande Punto είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ? Είναι ΒΛΑΚΕΣ όσοι το αγοράζουν? (ομοίως τα 70% των αυτοκινήτων, τουλάχιστον απο 20.000 και κάτω).
edit.Και ακόμα και αν είναι το αργότερο αυτοκίνητο των 40.000 ευρώ δεν παύει να *μην *είναι απαράδεκτο, το κόστος του είναι αλλού. Για τα μεταχειρισμένα γιατί να κάνουμε εξαίρεση? Αν τελικά το μόνο κρητίριο είναι οι επιδόσεις δεν είναι υποκρισία?
-
Για όποιον δεν του αρέσει το 1,6 και το θεωρεί απαράδεκτο...... 'τεσπα' ........ υπάρχει και το 1,8 το 2,0 και το 2,5
αν δεν κάνω λάθος με τιμές σαφώς ανταγωνιστικότερες του ανταγωνισμού
Volvo C30