Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Volvo C30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Volvo C30
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 15
    • 16
    • 7 / 16
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    68
    314
    701
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      charmak66 last edited by

      Kι όμως είναι! Εμένα μ' αρέσει!

      Με τέτοιες τιμές, βέβαια, ούτε έξω απ' την αντιπροσωπεία δεν θα περνούσα, αλλά εμφανισιακά μ' αρέσει! Ειδικά από μέσα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        ratanplan last edited by

        Εμένα μου αρέσει!

        Μην κατακρίνετε τον 100ρι κινητήρα....αυτοί δώσανε τον 2,5λιτρο στην Ford....έ κάτι έπρεπε να πάρουν.....τους απάντησε και η Ford θα πάρετε τα @@ μας.....ε και κυριολεκτούσανε!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skye last edited by

          και μενα μου αρεσει εμφανισιακα, ειναι μια διαφορετικη προταση και προτιμω αυτο σε εμφανιση παρα τα περισσοτερα 'νεα' της κατηγοριας.
          πιστευω οτι βασικος ανταγωνιστης του στα 1.6 -1.8 ειναι το opel astra gtc.
          για τον ελλην, η μπεμπα ειναι μπεμπα και το αουντι αουντι...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            θα μπορούσαν να το διαφοροποιήσουν λιγάκι μπροστά ώστε να μην μοιάζει με κομμένο S40...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skye last edited by

              Ο χρήστης elteo έγραψε:
              θα μπορούσαν να το διαφοροποιήσουν λιγάκι μπροστά ώστε να μην μοιάζει με κομμένο S40...

              αυτο ειναι αληθεια, αλλα συνηθιζεται τα αυτοκινητα να μοιραζονται ιδια μερη..
              εμενα θα με χαλασει αν το δω απο κοντα και ειναι 'ψηλο' (καθενας με τον πονο του...)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                technik last edited by

                Ο χρήστης elteo έγραψε:
                θα μπορούσαν να το διαφοροποιήσουν λιγάκι μπροστά ώστε να μην μοιάζει με κομμένο S40...

                ακριβώς, δε λέω, εταιρική ταυτότητα,

                αλλά το αυτοκίνητο μοιάζει να αποτελείται από 2 κομμάτια,

                με το μπροστά να μοιάζει χοντροκομμένο σε σχέση με το πίσω...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ο χρήστης skye έγραψε:

                  θα μπορούσαν να το διαφοροποιήσουν λιγάκι μπροστά ώστε να μην μοιάζει με κομμένο S40...

                  αυτο ειναι αληθεια, αλλα συνηθιζεται τα αυτοκινητα να μοιραζονται ιδια μερη..
                  εμενα θα με χαλασει αν το δω απο κοντα και ειναι 'ψηλο' (καθενας με τον πονο του...)

                  Δεν είναι ψηλό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tsilis last edited by

                    Μια χαρά είναι...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • sprsk
                      sprsk last edited by

                      Ο χρήστης tsilis έγραψε:
                      Μια χαρά είναι...

                      +1 και σχεδιαστικά και σε τιμή .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Υπάρχει στις εκθέσεις ή ακόμα;
                        Ο 115 δε θα μπει;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=55669

                          σοβαρό ντέρμπι με A3 1.6 8V

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ας είχε και 90 άλογα, ποιό το πρόβλημα δηλαδή?

                            Με τη λογική αυτή όλα τα αυτοκίνητα ειναι ----> σε σχέση με ένα μηχανάκι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              Αν δεν υπάρχει πρόβλημα να εκθειάζουμε τα 1.4/75 σε 1.200/1.300 κιλά ΟΛΩΝ των εταιρειών

                              τέτοιες εκδόσεις και σε τέτοια τιμή είναι απαράδεκτες απ' όπου κι αν προέρχονται.

                              Εκτός αν πάμε σε θέματα εμφάνισης, ποιότητας, ακαμψίας, ονόματος, κληρονομιάς οπότε αρκούν οι φωτογραφίες

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Δεν χρειάζεται να τα εκθειάζουμε αλλά δε χρειάζεται και να τα κράζουμε. Γιατί δηλαδή είναι απαράδεκτες τέτοιες εκδόσεις?

                                Αν είναι λόγω επιδόσεων τότε θα έπρεπε να κράζονται όλα τα αυτοκίνητα με ανάλογες επιδόσεις.

                                Ακόμα και τα 75 άλογα με 1200 κιλά μπορεί να είναι αξιοπρεπέστατα σε επιδόσεις, δεν έχουν όλοι τις ίδιες προτεραιότητες και με τίποτα δεν είναι επικύνδηνα τα αυτοκίνητα αυτά (αλλιώς είναι επικύνδηνο το 50% των αυτοκινήτων).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Απαράδεκτες γιατί κοστίζουν πολύ και δεν κινούνται αξιοπρεπώς στο δρόμο. Ορισμένες δε είναι ΚΑΙ επικίνδυνες. Εκτός κι αν αποφασίσεις να περιμένεις πίσω από νταλίκα -και δεν είναι επικίνδυνο αυτό- Έχουν συζητηθεί κατά κόρον βέβαια στα τεχνικά αυτά.

                                  Το εκνευριστικό είναι ότι ανάλογα με την μάρκα/χώρα που συμπαθεί/αντιπαθεί ο καθένας ορισμένες βασικές εκδόσεις είναι φοβερές, εκπληκτικές κι αξίζουν κάθε ευρώ, ενώ άλλων μαρκών θυμούνται ξαφνικά ότι σέρνονται, είναι απαράδεκτες, δεν έχουν ιστορία -με την ίδια αναλογία κιλών/ίππο.

                                  Στο συγκεκριμένο, για ποιο σοβαρό/προφανή λόγο να προτιμήσω το C30 1.6/100 από το αδελφό Focus 1.6/115 που κοστίζει και κάτι χιλιάδες ευρώ λιγότερα -αν θέλω αποκλειστικά να μείνω στον όμιλο. Εκτός κι αν η 'ιπτάμενη' κονσόλα κοστίζει 3.000 ευρώ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                    Στο συγκεκριμένο, για ποιο σοβαρό/προφανή λόγο να προτιμήσω το C30 1.6/100 από το αδελφό Focus 1.6/115 που κοστίζει και κάτι χιλιάδες ευρώ λιγότερα -αν θέλω αποκλειστικά να μείνω στον όμιλο. Εκτός κι αν η 'ιπτάμενη' κονσόλα κοστίζει 3.000 ευρώ

                                    Εγω θα προτιμούσα με κλειστά μάτα το C30, προτιμώ να έχω ένα αυτοκίνητο που να μου αρέσει παρά ένα που θα το βρίζω απο μέσα μου (ή και απο έξω μου) και θα παθαίνω κατάθλιψη όταν το βλέπω.

                                    Εχει 15 άλογα λιγότερα, ε και?

                                    Ας πάρουμε όλοι μτχ punto GT με 3000 τότε, οτιδήποτε ακριβότερο και αργότερο είναι μ@λακία?

                                    Παράδειγμα νο2098308

                                    Η Χ3 2.0 κράχτηκε σαν απαράδεκτη ενώ έχει 0-100 κάτω απο 13, είναι δηλαδή απαράδεκτα αργή και επικύνδηνη? Αν ναί τότε απαράδεκτα αργά και επικύνδηνα είναι το Yaris, το Grande Punto και πολλά άλλα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Κατ' αρχήν συζητάμε για καινούρια αυτοκίνητα οπότε τα περί Punto GT, μτχ Μ3 με 300.000 χλμ, από αγνώστου προέλευσης μάντρα/τροπέτο άκυρα.

                                      Εξίσου απαράδεκτα με την Χ3 2.0 είναι και τ'άλλα, με τη διαφορά ότι δεν κοστίζουν 40+, είναι αυτοκίνητα πόλης και σίγουρα δεν έχουν 'τίτλους' απόλυτου μηχανήματος οδήγησης και SUV κύρους

                                      Όταν πλασάρεις τέτοια εικόνα, να τη δικαιολογείς στο δρόμο κι όχι μόνο στις φωτογραφίες. Φαντάσου να φορτώσεις την Χ3 2.0

                                      Οι λόγοι που αναφέρεις, σεβαστοί μεν, υποκειμενικοί και ψυχολογικοί δε, χωρίς να αναφέρουμε το επιπλέον κόστος που είναι αντικειμενικό.

                                      Εσύ μπορεί να βρίζεις όταν το βλέπεις, άλλος μπορεί να βρίζει πίσω από νταλίκα που δεν μπορεί να προσπεράσει.

                                      Αν το C30 υπερέχει στην εμφάνιση και μόνο, λήγει εδώ το θέμα. Δεν παύει να είναι ένα ακόμα wannabe premium

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kouk last edited by

                                        Τελικά πρέπει -κάποια στιγμή- να δεχθείς ότι υπάρχουν άνθρωποι που αγοράζουν κάτι με βάση τα προσωπικά τους υποκειμενικά κριτήρια!

                                        Εσυ μπορεί να αγοράζεις με βάση μόνο την τιμή και τον αριθμό των service.

                                        Άλλος μπορεί να δώσει 3000

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Το C30 αν έχει εφάμιλο εσωτερικό των S40 τότε υπερέχει σαφέστατα σε ποιότητα και φινίρισμα απο focus. Σε τί είναι καλύτερο το φόκους εκτός του ότι είναι φθηνότερο? Στο οτι αγοράζεις περισσότερα άλογα ? (δηλαδή πάλι στο ότι είναι φθηνότερο ανάγεται το προτέρημα).

                                          Και δεν νομίζω να μη μπορεί να προσπεράσει, με Yaris 1.0 προσπερνάς μια χαρά, ζορίζεσαι μεν αλλά με τίποτα δεν λες πως είναι επικύνδηνο.

                                          Οπότε το 'απαράδεκτη Χ3' ειναι αστείο, ακόμα και φορτρωμένη. Το grande Punto είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ? Είναι ΒΛΑΚΕΣ όσοι το αγοράζουν? (ομοίως τα 70% των αυτοκινήτων, τουλάχιστον απο 20.000 και κάτω).

                                          edit.Και ακόμα και αν είναι το αργότερο αυτοκίνητο των 40.000 ευρώ δεν παύει να *μην *είναι απαράδεκτο, το κόστος του είναι αλλού. Για τα μεταχειρισμένα γιατί να κάνουμε εξαίρεση? Αν τελικά το μόνο κρητίριο είναι οι επιδόσεις δεν είναι υποκρισία?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • sprsk
                                            sprsk last edited by

                                            Για όποιον δεν του αρέσει το 1,6 και το θεωρεί απαράδεκτο...... 'τεσπα' ........ υπάρχει και το 1,8 το 2,0 και το 2,5
                                            αν δεν κάνω λάθος με τιμές σαφώς ανταγωνιστικότερες του ανταγωνισμού

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 7 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr