-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Να δω μετά ποιος θα αγοράσει το μεγάλο RX8..μην σου πω ΜΧ-5
Υ.Γ: ετοιμάσου για καφέ
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Να δω μετά ποιος θα αγοράσει το μεγάλο RX8..
μην σου πω ΜΧ-5
Υ.Γ: ετοιμάσου για καφέ
Έσω έτοιμος αν και έχω να πλύνω κάτι πιάτα..
-
Ρε λέτε το επόμενο αυτοκίνητό μας να είναι Opel;
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Η εκδίκηση του Msamaro ! -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ένα μειονέκτημα έχει... είναι OPELΣοβαρά τώρα, αν τα SPECS αποδειχθούν εξίσου εντυπωσιακά και στο δρόμο, με αυτή την εκτιμώμενη τιμή θα κλείσουν πολλά σπίτια
Αν τώρα μείνουν ορισμένοι στο ότι είναι OPEL...
....και πού θα βρούμε τρύπα να κλειστούμε μετά!
Σοβαρά τώρα, αν βγάλει ΤΟΣΟ καλό αυτοκίνητο σε ΤΟΣΟ καλή τιμή, εύγε στην Όπελ
-
Ο χρήστης Πιστέψτε το, ο Krusenstern έγραψε:
Σοβαρά τώρα, αν βγάλει ΤΟΣΟ καλό αυτοκίνητο σε ΤΟΣΟ καλή τιμή, εύγε στην ΌπελΑπλώς το κρατάω σε quote σε περίπτωση που το μετανιώσει και κάνει edit
Γιατί, το δικό σου δεν μπορώ να το κάνω edit??? [Krus]
Edit: Δε θα χτυπούσες κάποιον με γυαλιά ποτέ, ε; Ε; Εε;
Με γυαλιά, ΠΟΤΕ! Με μπουνιές και με κλωτσιές, ίσως! [Krus]
Edit 2: Σταμάτα να μου μαμάς το post
AΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΤΑΣΗ των διαχειριστών του φορουμ --> click me! [Κrus]
Edit 3: Τα βλέπετε κύριοι τα χάλια τους...τα βλέπετε!! Μπαίνουν στα post μας και κάνουν τα καπρίτσια τους!!
AΠΟΨΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ του 4Τforum --> click me! [Krus] -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ρε λέτε το επόμενο αυτοκίνητό μας να είναι Opel;
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Η εκδίκηση του Msamaro !Ετοιμάζεται η αντεπίθεση της Opel!!
-
Μη φας, έχουμε γλάρο !
Θέμη, απλώς κορυφαία η δημοσίευσή σου. Καιρό είχες να επισκεφτείς τα funniest . -
Μακαρι να ερθει σε λογικη τιμη και τοτε ειναι σιγουρο αυτο που λετε ..οτι θα κλεισουν πολλα σπιτια...!
Προσωπικα δεν θα με χαλασει το ονομα opel...!
torque wise θα 'σκοτωνει' αρκετα αλλα με παραπανω λεφτα! -
απο σήμερα είναι στο γερμανικό site της Opel με αρχική τιμή 29.900
-
Άμα φτάσουμε να βλέπουμε και Opel στα όνειρά μας...Χάλασε ο κόσμος!
Πάντως επειδή ο κινητήρας είναι δίλιτρος, δεν θα πρέπει να να απέχει πολύ η τιμή της ελληνικής έκδοσης. Τουλάχιστον όχι λόγω φορολογίας...
-
Το GT ήταν στην έκθεση και ήταν ομολογουμένος άκρως εντυπωσιακό μέσα έξω. Η παραγωγή αρχίζει τον 2/2007 με όλα τα χαρακτηριστικά ποθ έχουν αναφερθεί, 260 άλογα μπλοκέ και άλλα. Θα βγεί με σκληρή οροφή και η τιμή του περίπου 32-33000 το ανώτερο. Δεν έχω δεί το ττ cabrio αλλά αυτή την στιγμή νομίζω ότι είναι άμεσα συγκρίσιμο και σε άισθηση με slc. Καμία σχέση με miata το οποίο δείχνει σαν φτωχός συγγενής μπροστά του. Μπορεί να υπάρξει και μια έκδοση με λιγότερα απο 260 άλογα και με τιμή ακόμα χαμηλότερη οπότε και θα γίνει πραγματική ουρά στα ταμεία, μετά απο το corsa το οποίο έχει τις περισσότερες παραγγελίες σε μοντελο οπελ που έχει δεχτει ποτε η εταιρία. Για να δούμε λοιπόν...
-
-
We like the Saturn Sky on account of its son-of-Corvette styling, similarly slick interior and smooth moves on twisty roads. However, even from the get-go, we had significant misgivings about other aspects of this fetching roadster, and its sister, the curvalicious Pontiac Solstice.
With the new Saturn Sky Red Line, which we just sampled on a recent drive through Santa Barbara’s lovely wine country, Saturn has rectified at least one of our biggest complaints about the standard Sky: lack of power. Indeed, the new 2.0-liter four-cylinder engine, endowed as it is with a monstrous turbocharger, has 83 more horsepower and 94 lb-ft more torque than the 2.4-liter four-banger in the standard Sky, which does remarkable things for its character: not only is this car a dancer in the turns, but it’s a sprinter in the straights. Saturn claims a 0-60 time of 5.5 seconds with a 13.9-second quarter mile at 100 mph. Believable? Sure. Fun? Oh yeah.
Other modifications include a slightly stiffer suspension, a unique front fascia with a different foglight/grille treatment, as well as blackened headlamp surrounds and a rear bumper that has two fat rectangular exhaust tips, a single reverse lamp and a cute little “turbo” badge on its cheek. Inside, the Red Line gets leather wrapping for that still-too-big steering wheel, unique embroidery, metallic sill plates, stainless steel pedal covers and unique gauges with a digital boost gauge in the Driver Information Center.
Complaints include the bucket seats that have as much lumbar support as a salad spoon, as well as the pittance of storage either inside the cabin or inside the clamshell trunk. We hate that there’s no way to flick and toss the top into the trunk as you can with the Mazda MX-5, as the top-stowing process of a long-multi-step manual affair. Oh well, you can’t have everything.
But, as the new Red Line shows us, you sure can have fun with what you've got.
-
και εμενα μου φαινεται απιθανο να εχει 32-33 χιλιαρικα ελλαδα, μαλλον για 43-45 περιμενω. Σκεφτειτε οτι η σλκ στα 1800 εχει 47χιλιαρικα, η ζ4 στα 2λιτρα 39 (με λιγα ομως αλογα) και το ττ αν ισχυει οτι θα μεινει στις παλιες τιμες (του 2λτ ομως καθοτι δεν θα βγει προς το παρον εκδοση 1. θα εχει 42-44. Και η σ2000 στα 50 που απο κυβικα και αλογα πλησιαζει πολυ το οπελ.
Αχ που ειναι εκεινο το θρυλικο τογιοτα που αν και μεσα στην πλαστικουρα και σχεδιασμο πορσε σου εδινε τα παντα με 30χιλιαρικα..... -
40 έχει το βασικό ΤΤ.
Αν βγει πάνω από 35Κ δεν νομίζω να πουλήσει..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
40 έχει το βασικό ΤΤ.Αν βγει πάνω από 35Κ δεν νομίζω να πουλήσει..
Συμφωνω!!!
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
40 έχει το βασικό ΤΤ.Αν βγει πάνω από 35Κ δεν νομίζω να πουλήσει..
Ακόμα κι αν είναι καλύτερο από το ΤΤ από άποψη στησίματος?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
40 έχει το βασικό ΤΤ.
Αν βγει πάνω από 35Κ δεν νομίζω να πουλήσει..
Ακόμα κι αν είναι καλύτερο από το ΤΤ από άποψη στησίματος?
Ναι. Πόσοι αγοράζουν ΤΤ για το στήσιμο?
-
οντως αλλα δειτε το εξης. Το ττ το καινουργιο εχει 40 χιλιαρικα το 2λιτρο. Η εκδοση καμπριο αναγκαστικα θα εχει κατι παραπανω εκτος αν ριξουν την τιμη του κουπε. Επειδη δεν εχουν σκοπο να βαλουν 1.8 κινητηρα αναγκαστικά και λογικά το νεο ττ καμπριο θα εχει 41-42 χιλιαρικα στην καλυτερη περιπτωση (ποσο τωρα θα πουληθει συγκριτικα με την ζ4 ειναι αλλο θεμα).Η μπεμπα επισης εχει 40 χιλιαρικα και το σ2000 που πλησιαζει παρα πολυ σε αλογα και κυβισμο το οπελ εχει 50!Με ευρος 10 χιλιαρικα μεταξυ αυτων των σουπερκαμπριο καπου εχει να χωθει και το οπελ. Στην γερμανια εχει τελικη τιμη 31000 η απλη εκδοση αν και δεν καταλαβα αν προκειται για τιμη με 16 ή το 19% που θα επιβληθει απο το 2007.Αν θελησει η οπελ ελλας να σπασει λιγο την αγορα και να κανει μπαμ το πολυ πολυ να ακολουθησει την στρατηγικη της μπεμπας που μολις βγηκε η 2λτ εκδοση εκανε εκπτωση 2000 ευρω για τις παραγγελιες του πρωτου 2μηνου οποτε και ειχε 37500 (οποιος προλαβε δηλαδη ).Το speedster αν και 2.2 ποσο ειχε στην ελλαδα οταν εβγαινε ακομα?
-
Ο χρήστης pern έγραψε:
οντως αλλα δειτε το εξης. Το ττ το καινουργιο εχει 40 χιλιαρικα το 2λιτρο. Η εκδοση καμπριο αναγκαστικα θα εχει κατι παραπανω εκτος αν ριξουν την τιμη του κουπε. Επειδη δεν εχουν σκοπο να βαλουν 1.8 κινητηρα αναγκαστικά και λογικά το νεο ττ καμπριο θα εχει 41-42 χιλιαρικα στην καλυτερη περιπτωση (ποσο τωρα θα πουληθει συγκριτικα με την ζ4 ειναι αλλο θεμα).Η μπεμπα επισης εχει 40 χιλιαρικα και το σ2000 που πλησιαζει παρα πολυ σε αλογα και κυβισμο το οπελ εχει 50!Με ευρος 10 χιλιαρικα μεταξυ αυτων των σουπερκαμπριο καπου εχει να χωθει και το οπελ. Στην γερμανια εχει τελικη τιμη 31000 η απλη εκδοση αν και δεν καταλαβα αν προκειται για τιμη με 16 ή το 19% που θα επιβληθει απο το 2007.Αν θελησει η οπελ ελλας να σπασει λιγο την αγορα και να κανει μπαμ το πολυ πολυ να ακολουθησει την στρατηγικη της μπεμπας που μολις βγηκε η 2λτ εκδοση εκανε εκπτωση 2000 ευρω για τις παραγγελιες του πρωτου 2μηνου οποτε και ειχε 37500 (οποιος προλαβε δηλαδη ).Το speedster αν και 2.2 ποσο ειχε στην ελλαδα οταν εβγαινε ακομα?Αλλο αυτοκίνητο το speedster και άλλο το gt. Το ένα είναι 2 θεσιο κάρτ με πινακίδες στην κυριολεξία και το άλλο ένα πολύ καλό κάμπριο 2-θέσιο.Σχετικά με τις τιμές μην ρίχνετε τα χαρτιά. Η τιμή θα είναι το ανώτερο 32-33000 όπως ανάφερα και όχι απο προσωπική εκτίμηση. Δεν πάει να χτυπήσει το ΤΤ πάντως ανεξάρτητα ποια θα είναι η θέση του απέναντι του.
Opel / Vauxhall GT