hello!
αποφασισα να αγορασω ενα ανοικτο αμαξακι μετα απο τρελη εμπειρια σε σλκ. Φοβερη αισθηση. Ψαχνοντας και με βαση τα διαθεσιμα μοντελα κατεληξα στα εξης
1)mini one pepper 1.6
2)mazda mx5 1.8 mid
3)opel astra CC 1.6 cosmo
Το πρωτο ειναι γυρω στα 24.000 με επιπλεον καλυτερες ζαντες και καμια 500 για ξενον.Τα αλλα δυο μοντελα ειναι γυρω στα 25000 (κατι παραπανω)
Κατ'αρχας δεν με ενδιαφερει ενα γρηγορο καμπριο για αυτο και δεν κοιταξα ειτε για cooper cabrio (120hp) είτε για 2λιτρα στα αλλα μοντελα. Αν κρινω απο την σλκ που με οροφη κατω ηταν αδυνατον να πας πανω απο 80 χλμ θελω κατι χαλαρο αλλα με ενδιαφερει να εχει μεγαλη ασφαλεια.
Οι ενστασεις μου ειναι οι εξης
1)μινι ειναι πολυ νεανικο και γουσταρω, του βαζεις τρελα μπιχλιμπιδια αλλα δεν εχω δοκιμασει χωρις ανεμοθραυστη τι γινεται και επισης δεν βρισκω χρωμα ισως το μαυρο αλλα δεν με τρελαινει ιδιαιτερα
2)το mazda δεν εχει καθολου χωρους και αφου οτι παρω θα ειναι βασικο μου αυτοκινητο αν θελω να μεταφερω πραγματα με το μχ5 ειναι αδυνατον. Επισης δεν με τρελαινει η πισωκινηση (δεν εχω εμπειρια) και οτι ειναι τοσο πολυ χαμηλο. Στα ατου οτι ειναι πιο σπορ, εχει ανεμοθραυστη και πολλα μπιχλιμπιδια να του βαλεις
3)το αστρα ειναι σκυλι σαν αυτοκινητο το εχω δοκιμασει (σε κλειστη εκδοση) αλλα δεν εχω δει το ανοικτο, ουτε καλα καλα να κυκλοφορει στην αθηνα, φαινεται να εχει πουλησει ελαχιστα (καποιος λογος θα υπαρχει) και φανταζομαι χωρις ανεμοθραυστη θα εχει πιο πολλους στροβιλισμους απο το μινι. Στα ατου οτι εχει μεταλλικη οροφη και μεγαλους χωρους.
Απο σερβις δεν ξερω αλλα νομιζω οτι η μαζντα ειναι η πιο ακριβη.
Απο δοσεις αυτη την στιγμη συμφερει παλι η μαζντα με επιτοκιο 4.9 ετησιο και το μινι που εχει χρηματοδοτηση τυπου βολβο.
Pls help!thx
(ενα opel gt θελω!!!!!!αλλα σαν δευτερο και αν εχει καποιος 34χιλιαρικα να μου δωσει )
Latest posts made by pern
-
Βοηθεια για επιλογη καμπριο
-
RE: MR2 ΜΚ2 700 ευρώ
φιλε μου εφοσον ειναι του 94 δεν πληρει τις προδιαγραφες της ΕΕ για τα καυσιμα και θα σου ερθει ο κουκος αηδονι να το εκτελωνισεις!!!πλεον συμφερει να εκτελωνισεις μονο αυτοκινητα μετα το 2002 και ισως και καποια του 2001 που μπηκαν στην καινουργια κατηγορια...φιλος στην ιταλια πουλαγε την 348tb 30χιλιαρικα αλλα ηταν μοντελο 94 αν θυμαμαι καλα και με τον εκτελωνισμο θα με γδυνανε!!!!
-
RE: Audi TT Roadster
πανεμορφο και φανταζομαι πανακριβο. Γιατι να μην πρωτοκυκλοφορησουν την εκδοση 1.8/150 να παρουμε ενα
-
RE: Opel / Vauxhall GT
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Η ΒΜW έχει και το όνομα που ανεβάζει την τιμή στην Ελλάδα.
Το όπελ τι έχει;;;πλακα πλακα ημουν μοναχο πριν κανα μηνα και ειδα ελαχιστα οπελ, ακομα πιο ελαχιστα φορντ και σχετικά λιγα vw. Παντου γεματο μπεμπες, μινι, μερσεντες και πορσε. Βεβαια ειναι πλουσια πολη αλλα καθολου φορντ
-
RE: Opel / Vauxhall GT
δεν το λεω για αυτο. Το λεω για τον φιλο πανω που αναφερει ενδεικτικη τιμη ελλαδας 32-33 για το οπελ οταν γερμανια εχει 31χιλιαρικα ενω η μπεμπα εχει 29 (και ελλαδα 39).Φυσιολογικα τιμη κατω απο 39 θα ειναι απο θαυμα εως λαθος!
-
RE: Opel / Vauxhall GT
να παρατηρησω κατι?η μπεμπα η ζ4 η 2λτ 29.000 δεν εχει στην γερμανια και 39 εδω?
-
RE: Audi A4 (Β8) 2008
καλημερα σχετικα παντως με το αμαξι αλλαξαν και πινελιες, πχ η μασκα μεχρι την τελικη εκδση περασε αλλη μια πινελια και στην εκδοση σενταν.Επισης αν συγκρινεις δυο μοντελα το πρωτο και το δευτερο μεχρι 2005 θα δεις οτι αν και φαινονται ιδια το δευτερο φαινεται πολυ πιο καινουργιο απο τις μικροπινελιες. Δυστυχως αυτο που βλεπω ειναι ενα μοντελο να ακολουθει τροπο σκεψης του γκολφ. Φυσικα και ειναι αμαξαρες και τα δυο απλα προσωπικά θεωρώ οτι ειναι υπερβολη το 2005 ή 6 δεν θυμαμαι να βγηκε το τρεχων μοντελο (εκτεταμενο λιφτινγκ ιδιατερα στις μασκες) και να λενε οτι μεχρι το 2008 θα βγει παλι νεο μοντελο. Ποσα χρονια βλεπουμε ιδιες τις μπεμπες ή τις μερσεντες.....
-
RE: Audi A4 (Β8) 2008
το τιμονι πχ δεν εχει αλλαξει 2 φορες απο το 2000?η γριλια μπροστα δεν αλλαξε?στο λεω γιατι εχει ο αδερφος μου και πηρε το μοντελο λιγο πριν βγει το τρεχων
-
RE: Opel / Vauxhall GT
οντως αλλα δειτε το εξης. Το ττ το καινουργιο εχει 40 χιλιαρικα το 2λιτρο. Η εκδοση καμπριο αναγκαστικα θα εχει κατι παραπανω εκτος αν ριξουν την τιμη του κουπε. Επειδη δεν εχουν σκοπο να βαλουν 1.8 κινητηρα αναγκαστικά και λογικά το νεο ττ καμπριο θα εχει 41-42 χιλιαρικα στην καλυτερη περιπτωση (ποσο τωρα θα πουληθει συγκριτικα με την ζ4 ειναι αλλο θεμα).Η μπεμπα επισης εχει 40 χιλιαρικα και το σ2000 που πλησιαζει παρα πολυ σε αλογα και κυβισμο το οπελ εχει 50!Με ευρος 10 χιλιαρικα μεταξυ αυτων των σουπερκαμπριο καπου εχει να χωθει και το οπελ. Στην γερμανια εχει τελικη τιμη 31000 η απλη εκδοση αν και δεν καταλαβα αν προκειται για τιμη με 16 ή το 19% που θα επιβληθει απο το 2007.Αν θελησει η οπελ ελλας να σπασει λιγο την αγορα και να κανει μπαμ το πολυ πολυ να ακολουθησει την στρατηγικη της μπεμπας που μολις βγηκε η 2λτ εκδοση εκανε εκπτωση 2000 ευρω για τις παραγγελιες του πρωτου 2μηνου οποτε και ειχε 37500 (οποιος προλαβε δηλαδη ).Το speedster αν και 2.2 ποσο ειχε στην ελλαδα οταν εβγαινε ακομα?
-
RE: Audi A4 (Β8) 2008
Ο χρήστης technik έγραψε:
παιδια ελεος με το α4. Θεωρω τελειως αισχος καθε 2-3 χρονια να βγαινει καινουργιο μοντελο!Περισυ βγηκε ολοκαινουργιο (οχι λιφτ) και σε 2 χρονια παλι ολοκαινουργιο. Οσο καλη τιμη μεταπωλησης και να εχουν ειναι χωρις νοημα η λογικη καθε 2 χρονια αλλαζω φατσα. Δεν ειδα να το κανουν οι αλλες γερμανικες εταιρειες περα απο ψιλα λιφτ.Εδω η καγιεν ποσο καιρο κρατησε και κραταει...
το Α4 του 1/05 ήταν facelift εκτεταμένο και όχι νέο μοντέλο
από το 2000 είναι στην αγορά, κι απ' ότι φαίνεται θα μείνει μέχρι το 2007.
μία αλλαγή ενδιάμεσα είναι υπερβολή?
δεν ειναι αυγο, το κανε η κοτα δηλαδη αν αλλαξουμε μπρος, πισω, μερικως εσωτερικό και κρατησουμε τις πορτες δεν ειναι αλλαγη ειναι εκτεταμενο λιφτινγκ
τοτε ρωτω, γιατι εχουμε συνεχως εκτεταμενα λιφτινκ στο συγκεκριμενο αυτοκινητο (οπως και α3) και οχι σε τοσες αλλες μεγαλες μαρκες?απο το 2000 εχει ξαναυποστει λιφτινγκ τοσο σε μασκα οσο και σε λεπτομερειες. Ποσο στοιχημα βαζουμε οτι αν βγει το 2007 το 2009 θα εχουμε εκτεταμενο λιφτινγκ?