Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa 147 forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa 147 forum
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 141
    • 142
    • 16 / 142
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    227
    2822
    19479
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone last edited by

      Sorry ennoousa thn ekdosi 105 ippwn. Alla kykloforoune polles Progression 120 sthn Ellada? SYny8ws einai distinctive. Kai fantastika oti kapoios 8a eperne Prog 105 gia logous kostous.

      Otan pernas tous 200 ippous anebazeis kai thn diametro twn frenwn panw apo 300mm. Mexri touw 180 ola ta autokinita einai mexri 280-290 panw katw.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasilios last edited by

        Σχετικά με τον 'καυγά' για τα φρένα θα ήθελα να πω ότι τα πάντα είναι θέμα σχέσης τιμής/απόδοσης.

        Η συνηθέστερη και φτηνότερη μετατροπή, τουλάχιστον για 156 είναι η τοποθέτηση των άκρων της 2.5V6 μαζί με τα φρένα και τις δαγκάνες. Αν χρησιμοποιηθούν δε δίσκοι καλής ποιότητας, τότε το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό.

        Ο Alfaowner είχε πριν λίγο καιρό τα Brembo σε προσφορά. Εγώ θα τα αγόραζα (με ένα κουπάκι για απενεργοποίηση του ABS όμως ). Τα 10 εκατοστά που θα κέρδιζα στο φρενάρισμα, και εγώ τα θεωρώ σημαντικά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aleng last edited by

          Μετά το κάθισμα του οδηγού που έτριζε και το συνεχιζόμενο θόρυβο από τον μπροστινό αεραγωγό, σειρά έχει τώρα η ζώνη ασφαλείας η οποία όποτε μαζεύει προς τα μέσα 'τσιρίζει' ενώ και το λάστιχο ανάμεσα στην πόρτα και το πίσω φτερό έχει φαγωθεί. Προχθές έκλεισε τους τέσσερις μήνες...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            ekvus last edited by

            Ο χρήστης aleng έγραψε:
            Μετά το κάθισμα του οδηγού που έτριζε και το συνεχιζόμενο θόρυβο από τον μπροστινό αεραγωγό, σειρά έχει τώρα η ζώνη ασφαλείας η οποία όποτε μαζεύει προς τα μέσα 'τσιρίζει' ενώ και το λάστιχο ανάμεσα στην πόρτα και το πίσω φτερό έχει φαγωθεί. Προχθές έκλεισε τους τέσσερις μήνες...

            Φιλε κουραγιο (κατα το 'Μανα κουραγιο') . Σιγα σιγα θα ακουσεις και αλλους περιεργους θορυβους. Στους 4 μηνες το καθισμα? Μου κανει λιγο εντυπωση αυτο, αν δεν ειμαι αδιακριτος ποσα κιλα εισαι? Τι εννοεις συνεχομενο θορυβο απο τον μπροστινο αεραγωγο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dartman1980 last edited by

              Καλα ντε μη βαρατεεεεεεεεε!
              Εγω παντως βρηκα και αλλες φωτο πιαστε τες!!!

              http://pluto.bulls-eye.org/147dude/uralfa2/147_025.jpg

              http://pluto.bulls-eye.org/147dude/uralfa3/147_042.jpg

              http://pluto.bulls-eye.org/147dude/uralfa3/147_047.jpg
              Pat's 147 Turbo, Autodeltas turbo system 225 bhp proven, one off 3 inch big bore exhaust pipework, all cats and silencers removed. Bailey piston dump valve 9 by 18 inch bmw cross alloys hubs re bored and repitched. Autodelta race dampers with novitec springs with one coil removed to give drop of 50mm. Mad lookin bodykit from cadamuro autotest black red leather interior dvd system and 400watt sub system in boot. This car is a one off and is featured in mags and on tv. Its the only turboed 147 in Ireland with BMW wheels remachined to fit (Dublin/Ireland)
              Ειναι τρελλοι αυτοι οι Ιρλανδοι!!

              http://pluto.bulls-eye.org/147dude/uralfa1/147_006.jpg

              http://pluto.bulls-eye.org/147dude/uralfa1/147_017.jpg

              http://www.italiaspeed.com/newmodels_147gta_50.jpg

              Για οποιον ξερει Γαλλικα!!
              http://www.lequotidienauto.com/mag/0304 ... efault.asp

              Αααααααυτα!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dartman1980 last edited by

                Το αμαξι ειναι το opel astra!!
                Bλεπω καλα ?
                Τα φωτα ειναι απο 156?

                Εεεε ναι ειναι τρελλοι οι Βρετανοι!!

                http://www.tuningworld.com/capdadge01/500/060.jpg

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aleng last edited by

                  Φιλε κουραγιο (κατα το 'Μανα κουραγιο') . Σιγα σιγα θα ακουσεις και αλλους περιεργους θορυβους. Στους 4 μηνες το καθισμα? Μου κανει λιγο εντυπωση αυτο, αν δεν ειμαι αδιακριτος ποσα κιλα εισαι? Τι εννοεις συνεχομενο θορυβο απο τον μπροστινο αεραγωγο?[/quote]

                  Φίλε ekvus είμαι γύρω στα 90 κιλά και ο θόρυβος από τον αεραγωγό δεν είναι συνεχιζόμενος. Είναι ο γνωστός θόρυβος που έχουν αναφέρει και άλλα παιδιά εδώ στο forum

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    ekvus last edited by

                    Ο χρήστης aleng έγραψε:

                    Φίλε ekvus είμαι γύρω στα 90 κιλά και ο θόρυβος από τον αεραγωγό δεν είναι συνεχιζόμενος. Είναι ο γνωστός θόρυβος που έχουν αναφέρει και άλλα παιδιά εδώ στο forum

                    Και εγω καπου εκει ειμαι, σε μενα το τριξιμο στο καθισμα το εβγαλε νομιζω στο 10μηνο. Μου ειπαν οτι επειδη ειναι μεσα στο καθισμα και πρεπει να παει στον ταπετσερη ας το αφησουμε για οταν επιδεινωθει. Το πιο κουφο που ακουσα ομως ηταν το εξης: οταν τους παραπονεθηκα για το γνωστο γραντζουνισμα της 3ης ακουσα την εξης θεϊκη απαντηση, η Fiat δεν δικαιολογει επισκευες στο κιβωτιο για προβληματα που εμφανιζονται σε 'μη φυσιολογικο τροπο' οδηγησης. Δηλαδη η αλλαγη ταχυτητας πανω απο 5000 στρ ειναι γι΄αυτους 'μη φυσιολογικος τροπος' οδηγησης. Θα πρεπει να περιμενουμε να βγαλει το προβλημα απο τις -1000 στροφες για να μπορουν να δικαιολογησουν την επισκευη

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aleng last edited by

                      Εμένα το κάθισμα μου το έφτιαξαν αμέσως. Τώρα για τα υπόλοιπα θα δούμε. Ο θόρυβος που κάνει η ζώνη πάντως μου έχει σπάσει τα νεύρα. Είναι κάτι που δεν είναι σημαντικό αλλά κάνει κακό στο νευρικό μου σύστημα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        adim last edited by

                        Το αμαξι ειναι το opel astra!!
                        Bλεπω καλα ?
                        Τα φωτα ειναι απο 156?

                        Εεεε ναι ειναι τρελλοι οι Βρετανοι!!

                        http://www.tuningworld.com/capdadge01/500/060.jpg

                        Ότι και να κάνουν ALFA δεν πρόκειται να γίνει...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          adim last edited by

                          Έχοντας διαβάσει τα test που έχουν κάνει κατά καιρούς τα διάφορα περιοδικά, σχετικά με την 147 μας , είδα κάπου ότι, το κοντέρ της λέει, περίπου 10 χ.λ.μ. δηλαδή, ενώ κινείσαι με 120 χλμ/ωρα αυτό να γράφει 130...
                          Το έχει ψάξει κανείς ??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            aleng last edited by

                            Είδα το καινούργιο Α3 στο δρόμο χθές. Αλήθεια αυτό το αυτοκίνητο φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί την 147 και να απευθυνθεί σ' ένα νεανικό κοινό;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Ο χρήστης aleng έγραψε:
                              να απευθυνθεί σ' ένα νεανικό κοινό;

                              Γερμανικής καταγωγής ή νοοτροπίας...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kosavr last edited by

                                οταν τους παραπονεθηκα για το γνωστο γραντζουνισμα της 3ης ακουσα την εξης θεϊκη απαντηση, η Fiat δεν δικαιολογει επισκευες στο κιβωτιο για προβληματα που εμφανιζονται σε 'μη φυσιολογικο τροπο' οδηγησης.

                                Μάλλον δεν θέλουν να σου διορθώσουν το πρόβλημα αμέσως. Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ. Την πρώτη φορά μου είπαν ότι δεν καταλαβαίνουν το πρόβλημα. Όταν τους εξήγησα αναλυτικά ότι το πρόβλημα εμφανίζεται στο ανέβασμα και κατέβασμα σε 3η από 4500 σαλ και πάνω τότε το επιβεβαίωσαν και σήμερα μου αλλάζουν συγχρονιζέ 3ης/4ης χωρίς δεύτερη σκέψη. Το ίδιο έκαναν και σε γνωστό μου με το ίδιο πρόβλημα. Η δικιά μου αντιπροσωπεία είναι η ΕΜΙΚΟ στη Θεσσαλονίκη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  adim last edited by

                                  Μάλλον δεν θέλουν να σου διορθώσουν το πρόβλημα αμέσως. Το ίδιο >πρόβλημα είχα και εγώ. Την πρώτη φορά μου είπαν ότι δεν >καταλαβαίνουν το πρόβλημα. Όταν τους εξήγησα αναλυτικά ότι το >πρόβλημα εμφανίζεται στο ανέβασμα και κατέβασμα σε 3η από 4500 σαλ >και πάνω τότε το επιβεβαίωσαν και σήμερα μου αλλάζουν συγχρονιζέ >3ης/4ης χωρίς δεύτερη σκέψη. Το ίδιο έκαναν και σε γνωστό μου με το >ίδιο πρόβλημα. Η δικιά μου αντιπροσωπεία είναι η ΕΜΙΚΟ στη >Θεσσαλονίκη.

                                  Και πόσο σε χρεώσανε... ;;;;;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    ekvus last edited by

                                    Ο χρήστης kosavr έγραψε:

                                    Μάλλον δεν θέλουν να σου διορθώσουν το πρόβλημα αμέσως. Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ. Την πρώτη φορά μου είπαν ότι δεν καταλαβαίνουν το πρόβλημα. Όταν τους εξήγησα αναλυτικά ότι το πρόβλημα εμφανίζεται στο ανέβασμα και κατέβασμα σε 3η από 4500 σαλ και πάνω τότε το επιβεβαίωσαν και σήμερα μου αλλάζουν συγχρονιζέ 3ης/4ης χωρίς δεύτερη σκέψη. Το ίδιο έκαναν και σε γνωστό μου με το ίδιο πρόβλημα. Η δικιά μου αντιπροσωπεία είναι η ΕΜΙΚΟ στη Θεσσαλονίκη.

                                    Ξερουν πολυ καλα ποιο ειναι το προβλημα, αλλα ειναι λιγο μ..... Η δικια μου ειναι η Spicar.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kosavr last edited by

                                      Και πόσο σε χρεώσανε... ;;;;;;

                                      Τίποτα, είναι εντός εγγύησης. Δεν νομίζω πάντως να αρνηθούν για πολύ να αντικαταστήσουν ένα εξάρτημα που γνωρίζουν ότι παρουσιάζει πρόβλημα, ιδιαίτερα αν τους αναφέρεις άλλες αντιπροσωπείες που το κάνουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 1
                                        147-gr last edited by

                                        καλησπερα παιδια,για την σπικαρ της αθηνας δεν εχω ακουσει τα καλυτερα.
                                        Εγω το οδηγησα το νεο Α3 το ντιζελ με τα 140 αλογα και τα 32κιλα ροπη.εξωτερικα δεν ειναι τπτ το ιδιαιτερο αλλα αουντι ειναι αυτη,τα νεα της μοντελα ειναι σαν φεις λιφτ των παλιων.γουστα ειναι αυτα βεβαια.αυτο που με εντυπωσιασε ηταν ο κινητηρας που πραγματικα σε κολλαγε στο καθισμα με 2-3η με το που εμπαινε η τουρμπινα,και τουλαχιστον απο μεσα δεν ακουγες τον χαρακτηριστικο ηχο των ντιζελ.Απο ποιοτητα κατασκευης φαινοταν κλασσικα πολυ δεμενο και συμπαγες,αλλα το καντραν πχ ηταν το ιδιο με το παλιο,το πλαστικο του ταμπλο μου φανηκε κατωτερο της αλφα,και ειδικα εκει που μας αντιγραφουν κοτσαρωντας 2στρογγυλους αεραγωγους απο το πουθενα σ'ενα αμαξι που το μονο στρογγυλο πανω του ειναι οι ροδες...οι οποιες ηταν 17αρες με το σπορ πακετο,κραταγε πολυ καλα,δεν κοπαναγε αλλα ταρακουνιωσουν πολυ και το τιμονι βεβαια εκτος τοπου και χρονου,αισθηση 0.ενα βαρυ σε αισθηση πραμα που εστριβε δεξια και αριστερα.ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΛΦΑ!!!
                                        Ερωτηση,οι 15αρες αλουμινιου που φοραμε τι πλατος εχουν???ειναι δηλ 6,5ντσες,7,τι?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          driftman last edited by

                                          kalispera re pedia diladi an exw tin eukeria na parw 147 na min tin parw?me tetoia pou diavasa exw tin entiposi anti gia kalo poiotika autokinito einai psilo xarvalo..ti na pw kai fantastite eimai fun tis alfa romeo giati etsi me tin 147?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasilios last edited by

                                            Ο χρήστης DriftMan έγραψε:
                                            kalispera re pedia diladi an exw tin eukeria na parw 147 na min tin parw?me tetoia pou diavasa exw tin entiposi anti gia kalo poiotika autokinito einai psilo xarvalo..ti na pw kai fantastite eimai fun tis alfa romeo giati etsi me tin 147?

                                            Ε όχι, μη το παίρνεις και κατάκαρδα

                                            Γεγονός είναι ότι, επειδή η 147 συγκρίνεται πλέον με αυτοκίνητα 'αποδεδειγμένα' καλής ποιότητας κατασκευής (π.χ. Audi) έχουν ανέβει οι απαιτήσεις. Κάποιος βέβαια πιο κυνικός από εμένα θα έλεγε ότι απλώς δεν μαθαίνουμε για τα προβλήματα που βγάζουν τα Audi...

                                            Σχετικά θέματα έχουν συζητηθεί επί μακρόν στον Alfaowner.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 16 / 142
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr