Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Με εγραψαν στον Αυτοκινητοδρομο με 121χλμ.!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Με εγραψαν στον Αυτοκινητοδρομο με 121χλμ.!
    • 1
    • 2
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 49
    • 50
    • 38 / 50
    Περί αυτοκίνησης
    134
    982
    2247
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wagner669 last edited by

      Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:

      ....να τελικιάζουν μικρά τερατάκια 300+ ίππων ....να γίνονται κόντρες με νιτρομπούκαλα στο full....σφήνες, αναστροφές,οπισθοπορίες ατόμων χαμένων στο διάστημα και όλα τα συναφή...

      Οι κόντρες πάντως γίνονται σε έναν παράδρομο στο ύψος του Γλαύκου. Όταν ακούς κόντρες και περιμετρική αυτό εννοούν ΣΥΝΗΘΩΣ.

      Στην περιμετρική μου έχει τύχει το εξής: Πήγαινα προς καλοκαιρινό χάραμα από την κατεύθυνση προς Πύργο. Έτρεχα αρκετά γιατί βιαζόμασταν και δε είχε καθόλου κίνηση, φανταστείτε ότι ήταν 1 το βράδυ. Ήταν ένα Οκταβια καγκουρεμένο στην δεξιά λωρίδα το οποίο και πέρασα. Για να μην τα πολυλογώ άρχισε να με προσπερνάει, να κόβει, να ξαναπηγαίνει δεξιά και μόλις ξαναπέρναγα ξανά το ίδιο (εγω τραβιόμουν δεξιά όταν τον πέρναγα έτσι και αλλιώς). Δεν κατάλαβα ποτέ τι ήθελε.

      @νδρέας

      Γιατι νομιζεις οτι καταλαβε αυτος τι ηθελε;;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nidosan last edited by

        Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:

        Αν δεν εχω κεφια.... Ε πολυ απλα.... Η Α.Ο. ειναι 68 *δευτερολεπτα απο κει και **απο 16 χρονων, εχω μαθει τον δρομο **τον εχω μαθει τοσο καλα που ....ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΕ ΠΙΑΣΕΤΕ!

        *1.500μ σε 68sec ειναι περιπου 80ΧΑΩ
        Αρα.... Ουτε γκαζι δεν θα πατησω.....

        Τώρα πόσων χρονών είσαι αν επιτρέπεται?

        26

        Thanks.
        Φακελώθηκες κι εσύ στο αρχείο της Υπηρεσίας!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lokatzis last edited by

          Βρέθηκε στη Δανία ο πιο ευχάριστος τρόπος προώθησης της εκστρατείας 'Μην τρέχεις στους δρόμους':

          http://www.zippyvideos.com/697509290631 ... edbandits/

          Υ.Γ.: Είμαι περίεργος αν είναι αληθινή η είδηση ή μπαρούφα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wagner669 last edited by

            Ο χρήστης nidosan έγραψε:

            Αν δεν εχω κεφια.... Ε πολυ απλα.... Η Α.Ο. ειναι 68 *δευτερολεπτα απο κει και **απο 16 χρονων, εχω μαθει τον δρομο **τον εχω μαθει τοσο καλα που ....ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΕ ΠΙΑΣΕΤΕ!

            *1.500μ σε 68sec ειναι περιπου 80ΧΑΩ
            Αρα.... Ουτε γκαζι δεν θα πατησω.....

            Τώρα πόσων χρονών είσαι αν επιτρέπεται?

            26

            Thanks.
            Φακελώθηκες κι εσύ στο αρχείο της Υπηρεσίας!

            ???????????????????????????????????

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              wagner669 last edited by

              Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
              Βρέθηκε στη Δανία ο πιο ευχάριστος τρόπος προώθησης της εκστρατείας 'Μην τρέχεις στους δρόμους':

              http://www.zippyvideos.com/697509290631 ... edbandits/

              Υ.Γ.: Είμαι περίεργος αν είναι αληθινή η είδηση ή μπαρούφα

              Δεν με νοιαζει.......
              ΦΕΥΓΩ ΑΥΡΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                christos-lappas last edited by

                Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:

                1 - Το σημειο ειναι ΠΟΛΥ επικινδυνο για πολους λογους.
                α - Ειναι λαθως η κλιση του οδοστρωματος
                β - Δεν υπαρχει ορατοτητα
                γ - Υπαρχουν ζωα που περνανε το φαναρι με κοκκινο

                Πολύ ωραία. Συμφωνούμε ότι το κομμάτι εκείνο είναι επικίνδυνο για διάφορους λόγους. Δεν συμφωνείς ότι ένας συνετός οδηγός (και μάλιστα ένας που ξέρει αυτόν τον δρόμο από 16 ετών) θα πρέπει να οδηγεί λαμβάνοντας υπόψιν όλους τους παράγοντες και όχι να θεωρεί ότι είναι λογικό να περνάει με πάρα πολλά από ένα επικίνδυνο σημείο ελπίζοντας ότι δεν θα του συμβεί κάτι;

                δ - Υπαρχουν ζωα που στηνονται με ρανταρ πισω απο στροφη....

                Ο.Κ., δεκτό. Αν δεν σου είναι δύσκολο, Αλέξανδρε, μήπως θα μπορούσες μα μας δώσεις την δική σου άποψη για το πως θα μπορέσουμε να μειώσουμε τα τροχαία στο συγκεκριμένο σημείο;

                Λιγο παραπανω να χεις στο κοντερ και να συμβει κατι που να σε
                αναγκασει να κανεις 'φρεναρισμα πανικου', χανεις τον ελεγχο
                του αυτοκινητου και πας για την νησιδα.
                Γι αυτους τους λογους το φαναρι και η μπαριερα δεν προλαβαινουν
                να πιασουν σκονη πριν πεσει καποιος πανω τους....

                Από την στιγμή που ο δρόμος είναι επικίνδυνος και οι πιθανότητες να συμβεί κάτι από αυτά που ανέφερες είναι μεγάλες, δεν συμφωνείς ότι ένας σωστός οδηγός θα πρέπει να κινείται με προσοχή και με τρόπο που θα του επιτρέψει να αντιδράσει αν συμβεί κάτι; Δεν μιλάμε για μια ατέλειωτη ευθεία στον αυτοκινητόδρομο, αλλά για μια αρκετά ύπουλη στροφή σε ημιαστικό δρόμο με αρκετή και πολλάκις απρόβλεπτη κίνηση. Το μπλόκο της αστυνομίας μπαίνει σπανιότατα εκεί, άρα δεν μπορούμε να το θεωρήσουμε παράγοντα στην πρόκληση ατυχημάτων. Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι αν έμπαινε συνέχεια (ή πολύ συχνά), θα είχαμε σημαντική μείωση των τροχαίων καθώς οι οδηγοί θα το μάθαιναν και θα έκοβαν.

                3 - Με ποια λογικη γινετε μπλοκο σε σημειο οπου η σωματικη
                μου ακαιρεοτιτα και η ακαιρεοτιτα των περιουσιακων μου στοιχειων
                βρησκοντε σε ΑΜΕΣΟ κινδυνο;;;
                Με ποια λογικη πρεπει να ανεβασω το αυτοκινητο μου πανω σε
                πεζοδρομιο (με οτι αυτο συνεπαγεται)για να με ελεγξουν;
                Με ποια λογικη καταλαμβανουν το πεζοδρομιο;;;;

                Αλέξανδρε, επαναλαμβάνω ότι τα αυτοκίνητα σταματούν εκεί με απόλυτη ασφάλεια. Το δεξί άκρο του δρόμου είναι περισσότερο υπερυψωμένο έρεισμα παρά πεζοδρόμιο και σίγουρα δεν πρόκειται να υπάρξει κανένας κίνδυνος και καμία ζημιά από κάποιον που αναγκάστηκε να σταματήσει εκεί. Αν τώρα κάποιος έρχεται με 160 σε ένα τέτοιο δρόμο (με όριο 80) και στην θέα του περιπολικού πανικόβλητος χάσει τον έλεγχο, τότε μάλλον δεν του φταίει η τροχαία.

                Προσωπικα, αν πετυχω μπλοκο σ εκεινο το σημειο, δεν σταματαω που να χουν και τον εισαγγελεα του Α.Παγου μαζι τους! Αν εχω
                κεφια, θα σταματησω 50 μετρα ποιο κατω, οπου θα φαινομαι με τα
                αλαρμ, δεν θα κινδυνευω και θα περιμενω να ρθουν να εισπραξουν
                τα μπινελικια τους!!!
                Αν δεν εχω κεφια.... Ε πολυ απλα.... Η Α.Ο. ειναι 68 *δευτερολεπτα
                απο κει και απο 16 χρονων, εχω μαθει τον δρομο τον εχω μαθει τοσο καλα
                που ....ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΕ ΠΙΑΣΕΤΕ!

                Αυτό είναι επιλογή σου, Αλέξανδρε. Την επόμενη φορά μάλιστα που θα προσπαθήσει να σε σταματήσει μπλόκο θα σου πρότεινα να μην σταματήσεις (αφού αρέσκεσαι στο σπορ) ώστε να μπορείς -με υπερηφάνια- να γράψεις την εμπειρία σου εδώ.

                BTW, αυτό το 'άντε να με πιάσετε' δεν το πολυκατάλαβα. Μήπως έχεις την ψευδαίσθηση ότι οι αστυνομικοί δεν μπορούν να σε πιάσουν αν πραγματικά αποφασίσουν να ασχοληθούν μαζί σου, ειδικά σε τέτοιο δρόμο; Κανένα αυτοκίνητο δεν είναι γρηγορότερο από τους ασύρματους της αστυνομίας και ένα σήμα με τα στοιχεία του αυτοκινήτου σου μπορεί να μεταδοθεί σε όλα τα περιπολικά της περιοχής σε μικρότερο χρόνο από όσο σου χρειάζεται για να κατεβάσεις δύο ταχύτητες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kacey last edited by

                  Χρήστος Λάππας

                  ξερεις ποσες φορες 'δεν μας εχουν πιασει'*? Μπορει να ειναι επειδη βαρεθηκαν να ασχοληθουν, μπορει ομως τελικα να μην ειναι και τοσο απλα τα πραγματα οπως τα λες. Δεν ξερω, αυτο που ξερω ειναι οτι σε μπλοκο σε λαθος ή πουστικο σημειο, ΔΕΝ σταματαω. Μεχρι τωρα κανεις δεν με εχει ενοχλησει.

                  Ασε που σε επικινδυνο σημειο, κανεις δεν θα σου πει γιατι δεν σταματησες. Οπως επισης αμα σταματησεις πιο κατω, οποιος και να σου πει 'γιατι δεν σταματησες ΕΔΩ που σου ειπα', μπορεις απλα να του πεις 'εδω εκρινα ασφαλες/μπορεσα να σταματησω'. Τι θα σου πει? Οτι του τσαλακωσες τον εγωισμο? Αφου σταματησες στο σημα του τροχομπατσακιου.

                  *Ωχ, τωρα θα βγει ο αλλος ο ενοχλητικος και θα αρχισει την ειρωνια βαφτιζοντας την 'αστειακι'...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kacey last edited by

                    Χρήστος Λάππας

                    ξερεις ποσες φορες 'δεν μας εχουν πιασει'*? Μπορει να ειναι επειδη βαρεθηκαν να ασχοληθουν, μπορει ομως τελικα να μην ειναι και τοσο απλα τα πραγματα οπως τα λες. Δεν ξερω, αυτο που ξερω ειναι οτι σε μπλοκο σε λαθος ή πουστικο σημειο, ΔΕΝ σταματαω. Μεχρι τωρα κανεις δεν με εχει ενοχλησει.

                    Ασε που σε επικινδυνο σημειο, κανεις δεν θα σου πει γιατι δεν σταματησες. Οπως επισης αμα σταματησεις πιο κατω, οποιος και να σου πει 'γιατι δεν σταματησες ΕΔΩ που σου ειπα', μπορεις απλα να του πεις 'εδω εκρινα ασφαλες/μπορεσα να σταματησω'. Τι θα σου πει? Οτι του τσαλακωσες τον εγωισμο? Αφου σταματησες στο σημα του τροχομπατσακιου.

                    *Ωχ, τωρα θα βγει ο αλλος ο ενοχλητικος και θα αρχισει την ειρωνια βαφτιζοντας την 'αστειακι'...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      ratanplan last edited by

                      Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:

                      δ - Υπαρχουν ζωα που στηνονται με ρανταρ πισω απο στροφη....

                      Ο.Κ., δεκτό. Αν δεν σου είναι δύσκολο, Αλέξανδρε, μήπως θα μπορούσες μα μας δώσεις την δική σου άποψη για το πως θα μπορέσουμε να μειώσουμε τα τροχαία στο συγκεκριμένο σημείο;

                      Φτιάχνοντας τον δρόμο ίσως.......και δεν λέω την και καλά καινούργια άσφαλτο.

                      Λιγο παραπανω να χεις στο κοντερ και να συμβει κατι που να σε
                      αναγκασει να κανεις 'φρεναρισμα πανικου', χανεις τον ελεγχο
                      του αυτοκινητου και πας για την νησιδα.
                      Γι αυτους τους λογους το φαναρι και η μπαριερα δεν προλαβαινουν
                      να πιασουν σκονη πριν πεσει καποιος πανω τους....

                      Από την στιγμή που ο δρόμος είναι επικίνδυνος και οι πιθανότητες να συμβεί κάτι από αυτά που ανέφερες είναι μεγάλες, δεν συμφωνείς ότι ένας σωστός οδηγός θα πρέπει να κινείται με προσοχή και με τρόπο που θα του επιτρέψει να αντιδράσει αν συμβεί κάτι; Δεν μιλάμε για μια ατέλειωτη ευθεία στον αυτοκινητόδρομο, αλλά για μια αρκετά ύπουλη στροφή σε ημιαστικό δρόμο με αρκετή και πολλάκις απρόβλεπτη κίνηση. Το μπλόκο της αστυνομίας μπαίνει σπανιότατα εκεί, άρα δεν μπορούμε να το θεωρήσουμε παράγοντα στην πρόκληση ατυχημάτων. Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι αν έμπαινε συνέχεια (ή πολύ συχνά), θα είχαμε σημαντική μείωση των τροχαίων καθώς οι οδηγοί θα το μάθαιναν και θα έκοβαν.

                      Ένας σωστός οδηγός ίσως.....ένας νέος οδηγός ή ένας άπειρος οδηγός? Δλδ τι κάνει η αστυνομία μπλόκο-στίβο μάχης? Οκ δεν τρέχατε τα καταφέρατε να μην σκοτωθείτε άντε στο καλό

                      3 - Με ποια λογικη γινετε μπλοκο σε σημειο οπου η σωματικη
                      μου ακαιρεοτιτα και η ακαιρεοτιτα των περιουσιακων μου στοιχειων
                      βρησκοντε σε ΑΜΕΣΟ κινδυνο;;;
                      Με ποια λογικη πρεπει να ανεβασω το αυτοκινητο μου πανω σε
                      πεζοδρομιο (με οτι αυτο συνεπαγεται)για να με ελεγξουν;
                      Με ποια λογικη καταλαμβανουν το πεζοδρομιο;;;;

                      Αλέξανδρε, επαναλαμβάνω ότι τα αυτοκίνητα σταματούν εκεί με απόλυτη ασφάλεια. Το δεξί άκρο του δρόμου είναι περισσότερο υπερυψωμένο έρεισμα παρά πεζοδρόμιο και σίγουρα δεν πρόκειται να υπάρξει κανένας κίνδυνος και καμία ζημιά από κάποιον που αναγκάστηκε να σταματήσει εκεί. Αν τώρα κάποιος έρχεται με 160 σε ένα τέτοιο δρόμο (με όριο 80) και στην θέα του περιπολικού πανικόβλητος χάσει τον έλεγχο, τότε μάλλον δεν του φταίει η τροχαία.

                      Και ποιος τους είπε ότι εγώ το αμάξι μου δέχομαι να το ανεβάσω στο πεζοδρόμειο? Είμαστε σοβαροί? Έχεις δίκιο το πεζοδρόμιο εκεί είναι αρκετά χαμηλό -αυτό παλιότερα οι μαλάκες το κάνανε 3η λωρίδα όταν είχε κίνηση- αλλά γιατί να το ανέβω έστω και αυτό το χαμηλό? Κοίτα ο δρόμος με ένα μέτριο προς το καλό αμάξι κρατάει για 160 δεν λέω συγκεκριμένα εκεί αλλα΄γενικά για την περιφερειακή, σίγουρα δεν είναι σωστό και σίγουρα όποιος πηγαίνει με τόσα θα πρέπει να πάει μια βόλτα απο την Ευελπίδων! Να προλάβει να πάει όμως μην πάει στα θυμαράκια γιατί του πετάχτηκε ο μπάτσος πάνω στην στροφή

                      Προσωπικα, αν πετυχω μπλοκο σ εκεινο το σημειο, δεν σταματαω που να χουν και τον εισαγγελεα του Α.Παγου μαζι τους! Αν εχω
                      κεφια, θα σταματησω 50 μετρα ποιο κατω, οπου θα φαινομαι με τα
                      αλαρμ, δεν θα κινδυνευω και θα περιμενω να ρθουν να εισπραξουν
                      τα μπινελικια τους!!!
                      Αν δεν εχω κεφια.... Ε πολυ απλα.... Η Α.Ο. ειναι 68 *δευτερολεπτα
                      απο κει και απο 16 χρονων, εχω μαθει τον δρομο τον εχω μαθει τοσο καλα
                      που ....ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΕ ΠΙΑΣΕΤΕ!

                      Αυτό είναι επιλογή σου, Αλέξανδρε. Την επόμενη φορά μάλιστα που θα προσπαθήσει να σε σταματήσει μπλόκο θα σου πρότεινα να μην σταματήσεις (αφού αρέσκεσαι στο σπορ) ώστε να μπορείς -με υπερηφάνια- να γράψεις την εμπειρία σου εδώ.

                      BTW, αυτό το 'άντε να με πιάσετε' δεν το πολυκατάλαβα. Μήπως έχεις την ψευδαίσθηση ότι οι αστυνομικοί δεν μπορούν να σε πιάσουν αν πραγματικά αποφασίσουν να ασχοληθούν μαζί σου, ειδικά σε τέτοιο δρόμο; Κανένα αυτοκίνητο δεν είναι γρηγορότερο από τους ασύρματους της αστυνομίας και ένα σήμα με τα στοιχεία του αυτοκινήτου σου μπορεί να μεταδοθεί σε όλα τα περιπολικά της περιοχής σε μικρότερο χρόνο από όσο σου χρειάζεται για να κατεβάσεις δύο ταχύτητες.

                      Δεν την έχω κάνει ποτέ σε μπλόκο,τουλάχιστον αν τους δω να μου κάνουν σήμα δεν φεύγω ότι μαλακία και να έχω κάνει, δεν είναι λίγες οι φορές που με έχουν σταματήσει, κάνουν σήμα σε επόμενο αμάξι, δεν σταματάει και δεν γίνεται τπτ, μόνο σε ένα μπλόκο ξεκίνησε περιπολικό και καλά να τον πιάσει...πέτυχα μετά απο 40-50 χλμ στα γκούντις στην κόρινθο, και του λέω σε πιάσανε? Ποιοι μου λέει? στο μπλόκο?Όχι, γιατί με κυνηγήσανε? χωρίς αυτό να σημαίνει τπτ απλά όσες φορές έγινε κάτι τέτοιο ένιωθα μαλάκας που σταμάτησα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        avel last edited by

                        Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                        απλά όσες φορές έγινε κάτι τέτοιο ένιωθα μαλάκας που σταμάτησα!

                        Ζηλιάρη!!!

                        Πάντως είναι και λίγο επικίνδυνο το να μη σταματήσεις σε μπλόκο... Ποτέ δεν ξέρεις.

                        Στην πόλη, δεν το συζητάω. Αν δε σταματήσεις, σε κυνηγάνε και σε πάνε και αυτόφωρο άμα θέλουν.

                        Εχει συμβεί σε γνωστή... που δε σταμάτησε για αλκοτέστ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-lappas last edited by

                          Ο χρήστης ratanplan έγραψε:

                          ...μήπως θα μπορούσες μα μας δώσεις την δική σου άποψη για το πως θα μπορέσουμε να μειώσουμε τα τροχαία στο συγκεκριμένο σημείο;

                          Φτιάχνοντας τον δρόμο ίσως.......και δεν λέω την και καλά καινούργια άσφαλτο.

                          Υποθέτω ότι μιλάς για νέα χάραξη. Λογικά αυτό θα έλυνε το πρόβλημα. Το θέμα είναι ότι μια νέα χάραξη σκοντάφτει σε τρία εμπόδια.

                          α) Κόστος.

                          β) Ισχυρές πιέσεις από κατοίκους της περιοχής (και όχι μόνο) να μην πειραχτεί άλλο το βουνό. Για να καταλάβεις, όταν πρωτοείχαν βγει τα σχέδια για την περιφερειακή Υμηττού (ένα έργο ουσίας, όχι απλά διευκόλυνσης αυτών που θέλουν να τρέχουν) είχε ξεσπάσει 'πόλεμος'.

                          γ) Ρεαλισμό. Δεν είναι δυνατό να απαιτούμε την μετατροπή κάθε (ημι)αστικού δρόμου σε αυτοκινητόδρομο χωρίς στροφές επειδή κάποιοι θέλουν να τρέξουν πολύ παραπάνω από το όριο, ή επειδή δεν μπορούν να αντιληφθούν πότε ξεπερνούν τα δικά τους όρια και αυτά των αυτοκινήτων τους.

                          Το κράτος 'ζυγίζει' αυτούς τους παράγοντες, κρίνει ότι ο δρόμος είναι ικανοποιητικός ως έχει και αποφασίζει ότι είναι πολύ πιο απλό να ρίξει το μπαλάκι στην αστυνομία για την εφαρμογή του ορίου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kavoyras last edited by

                            Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                            Το κράτος 'ζυγίζει' αυτούς τους παράγοντες, κρίνει ότι ο δρόμος είναι ικανοποιητικός ως έχει και αποφασίζει ότι είναι πολύ πιο απλό να ρίξει το μπαλάκι στην αστυνομία για την εφαρμογή του ορίου.

                            Από όπου φυσικά πάλι απομιζεί λεφτά γι'αυτό που δεν έκανε...
                            Δηλαδή πάμε για μαλλί και βγαίνουμε κουρεμένοι...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              medos last edited by

                              Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:

                              δ - Υπαρχουν ζωα που στηνονται με ρανταρ πισω απο στροφη....

                              Ο.Κ., δεκτό. Αν δεν σου είναι δύσκολο, Αλέξανδρε, μήπως θα μπορούσες μα μας δώσεις την δική σου άποψη για το πως θα μπορέσουμε να μειώσουμε τα τροχαία στο συγκεκριμένο σημείο;

                              σαμαρακι?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aserf last edited by

                                Ο χρήστης medos έγραψε:

                                Ο.Κ., δεκτό. Αν δεν σου είναι δύσκολο, Αλέξανδρε, μήπως θα μπορούσες μα μας δώσεις την δική σου άποψη για το πως θα μπορέσουμε να μειώσουμε τα τροχαία στο συγκεκριμένο σημείο;

                                σαμαρακι?

                                Δε γνωρίζω καλά το δρόμο που αναφέρεστε, φαντάζομαι όμως τον κεντρικό τίτλο στο βραδινό δελτίο ειδήσεων την ημέρα που θα τοποθετηθεί (και καλά) το σαμαράκι:
                                ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟΓΕΙΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΠΗΚΕ ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΓΗ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  medos last edited by

                                  Ο χρήστης aserf έγραψε:

                                  Ο.Κ., δεκτό. Αν δεν σου είναι δύσκολο, Αλέξανδρε, μήπως θα μπορούσες μα μας δώσεις την δική σου άποψη για το πως θα μπορέσουμε να μειώσουμε τα τροχαία στο συγκεκριμένο σημείο;

                                  σαμαρακι?

                                  Δε γνωρίζω καλά το δρόμο που αναφέρεστε, φαντάζομαι όμως τον κεντρικό τίτλο στο βραδινό δελτίο ειδήσεων την ημέρα που θα τοποθετηθεί (και καλά) το σαμαράκι:
                                  ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟΓΕΙΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΠΗΚΕ ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΓΗ

                                  σοβαρα τωρα.
                                  Ισως αν εμπαινε σηματοδοτης (πορτοκαλιζον αναβοσβηζων) ωστε να προειδοποιει ποτε ειναι κοκκινο το φαναρι μετα τη στροφη (μηπως υπαρχει ηδη?) και ισως αν το αφηνανε να αναβοσβηνει συννεχομενα??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-lappas last edited by

                                    Για το ρεύμα προς Αττική Οδό δεν υπάρχει φανάρι, μόνο για αυτούς που θέλουν να στρίψουν αριστερά για Καισαριανή.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      ratanplan last edited by

                                      Δεν μιλάω για νέα χάραξη, αλλά για ξήλωμα όλου του δρόμου λίγο διαφοροποιημένη χάραξη και καλές κλίσεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kacey last edited by

                                        Εγω παντως δεν υπαρχει περιπτωση να σταματουα σε μπλοκο αμεσως μετα απο τυφλη στροφη, ποσω δε μαλλον να ανεβασω το αυτοκινητο στο πεζοδρομιο επειδη δεν υπαρχει αλλου να σταματησω. Αφου οι μπατσοι εχουν στο μυαλο τους οχι να αποτρεψουν το ατυχημα αλλα να σε αφησουν να τρεξεις και μετα να σε χρεωσουν, ας τρεξουν και αυτοι λιγο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          phaethon last edited by

                                          Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                                          β) Ισχυρές πιέσεις από κατοίκους της περιοχής (και όχι μόνο) να μην πειραχτεί άλλο το βουνό. Για να καταλάβεις, όταν πρωτοείχαν βγει τα σχέδια για την περιφερειακή Υμηττού (ένα έργο ουσίας, όχι απλά διευκόλυνσης αυτών που θέλουν να τρέχουν) είχε ξεσπάσει 'πόλεμος'.

                                          Λοιπόν... και μπορώ να σου πω ότι το σχέδιο ήταν τρελλά οργανωμένο. Σε σημείο χυδαιότητας.

                                          Πήγαινα ακόμα σχολείο τότε και μας είχαν πάει εκπαιδευτική εκδρομή προς τις πλαγιές, όπου ομάδες περιβαλλοντολόγων μας ξεναγούσαν και ταυτόχρονα μας μοίραζαν φυλλάδια εναντίον της Περιφερειακής Υμμητού, εξηγώντας μας όλη τη μέρα πόσο κακό θα κάνει στο περιβάλλον αυτό το εκ του πονηρού/σατανικό/σαρκοβόρο έργο...

                                          Φυσικά, όλα τα παιδάκια γύρισαν σπίτι τους με διαμορφωμένη περιβαλλοντική συνείδηση... χωρίς όμως να έχουν ακούσει ΚΑΝΕΝΑ να τους μιλά για την ανάγκη του έργου ή έστω τις μελέτες που έγιναν ακριβώς για να ελαχιστοποιηθεί η περιβαλλοντική όχληση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            medos last edited by

                                            Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                                            Για το ρεύμα προς Αττική Οδό δεν υπάρχει φανάρι, μόνο για αυτούς που θέλουν να στρίψουν αριστερά για Καισαριανή.

                                            κατσε γιατι τωρα κόλλησα.

                                            Αυτοι που ερχονται απο καισαριανη δεν μπορουνε να στριψουνε αριστερα στην περιφερειακη προς ΑΟ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 38 / 50
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr