Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUV vs Limo & sedan -pricing-
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. SUV vs Limo & sedan -pricing-
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 5 / 8
    Περί αυτοκίνησης
    44
    156
    332
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petros last edited by

      ΙΚΕ, σοβαρά τώρα. Θεωρείς ότι έχεις αποδείξει επαρκώς ότι η κατηγορία των SUV δεν αποτελεί ένα τελευταίο απόλυτα επιτυχημένο μαρκετινίστικο χαρτί της αυτοκινητοβιομηχανίας, βασισμένο στη ματαιοδοξία;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Το Grand Vitara ήτανε παναργο σε σχέση με 206 1.1 και δε μπορούσε να ακολουθήσει?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Ο χρήστης Petros έγραψε:
          ΙΚΕ, σοβαρά τώρα. Θεωρείς ότι έχεις αποδείξει επαρκώς ότι η κατηγορία των SUV δεν αποτελεί ένα τελευταίο απόλυτα επιτυχημένο μαρκετινίστικο χαρτί της αυτοκινητοβιομηχανίας, βασισμένο στη ματαιοδοξία;

          Με ένα ATOS μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου, όλα τα ακριβότερα και μεγαλύτερα αυτοκίνητα είναι 'μαρκετινίστικα χαρτί της αυτοκινητοβιομηχανίας, βασισμένα στη ματαιοδοξία'.

          Το να λες πως τα SUV είναι βλακεία και ΗΛΙΘΙΑ επιλογή όπως είπαν πολλοί επειδή ένα station έχει καλύτερη συμπεριφορά είναι εξ'ίσου ηλίθιο με το να λες πως είναι βλακας και θύμα του μαρκετινγκ όποιος αγοράζει ένα Audi Α6 αντί για ένα Subaru STi.

          Απλώς μερικοί έχουν ανάγει τις προτιμίσεις τους σε κανόνες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            highfidelity last edited by

            Ο χρήστης IKE έγραψε:
            Το Grand Vitara ήτανε παναργο σε σχέση με 206 1.1 και δε μπορούσε να ακολουθήσει?

            Ακριβώς όπως στο λέω! Είχε μικρότερη τελική, χειρότερες ρεπρίζ (ίσως στη δευτέρα να ήταν λίγο καλύτερο στην αρχή γιατί ήταν πολύ κοντή...) και χοροπηδούσε παντού και πάντα κι αναγκαζόταν όποιος το οδηγούσε να πηγαίνει πολύ πιο αργά... Η κοπελιά που είχα τότε είχε φαγωθεί για βόλτα με το Vitara, μόλις όμως έκανε ενα ταξιδάκι επέστρεψε καταχαρούμενη στην άνεση του 206 της...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              petros last edited by

              Αν αναφέρεσαι σε εμένα προσωπικά δεν είπα ότι τα SUV είναι ηλίθια επιλογή (το ότι τα έχουν κατά βάση ηλίθιοι δεν σημαίνει ότι ισχύει η αντιμεταθετική ιδιότητα). Απλώς υπερεκτιμημένα τα χαρακτήρισα.
              Ωστόσο, επιμένω, θεωρείς ή όχι ότι είναι 'μαρκετινίστικο κόλπο' (και βέβαια ασυζητητί ακόμη και το τελευταίο 'μαρκετινίστικο ανέκδοτο' ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ καλύπτει κάποια ανάγκη);

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • X
                xtkz last edited by

                Για τα GV 3ερω οτι οντως καινε πολυ οταν ζοριζονται, ειτε στην πολη, ειτε σε στροφες, η κ στην ε8νικη με πανω απο 110-120km/h.
                Eπισης δεν ειναι κα8ολου ανετα. Κοπανανε παντου κ ο ακαμπτος πισω α3ονας μετακινει το πισω μερος σε λακουβες.
                Αλλα κ εδω ισχυει ο γενικος κανονας που λεει οτι αν εχεις ε3οικειω8ει με ενα αυτοκινητο, κ εχεις μα8ει τα τερτιπια του, μπορεις να κινη8εις πολυ γρηγορα.

                Εντιτ: το μαρκετινγκ πρωτα δημιουργει αναγκες, κ υστερα τις καλυπτει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Εχω οδηγήσει 206 και GV 3πορτο και μάλλον ο φίλος σου που το οδηγούσε είχε το πρόβλημα. Το οτι το 206 είναι πιο άνετο σε λακούβες είναι αστείο.

                  Απο πλευράς κατανάλωσης απο τα 120 και πάνω καίει πάρα πολύ. Είχα πάει στο πήλιο με GV 1.6 και στο πήγαινε το πάταγα πολύ, πήγαινε με 150-170 συνέχεια και έκαψε ένα ντεπόζιτο (~60 λίτρα). Στον γυρισμό πήγαινα με 90-100 (ακολουθούσα αυτοκίνητο φίλων που είχε πρόβλημα) και έκαψε λιγότερο απο το 1/3ο του ντεπόζιτου.

                  Αν το πατας δηλαδή καίει το 3πλάσιο (χωρίς υπερβολή).

                  Μη συγκρίνετε καταναλωση με χλμ κλπ, απλώς με ίδιο οδηγό (εμένα) βλέπετε τη διαφορά.

                  Το συγκεκριμένο όμως είνια παλαιάς τεχνολογίας SUV και μάλιστα καθαρόαιμο. Όσα έχουν ειπωθεί για Νίβα κλπ ισχύουν και για αυτό και στον δρόμο είναι αξιοπρεπές αν και φυσικά όχι κάτι το ιδιαίτερο.

                  Στα λεφτά αυτά μπορούσε κάποιος να αγοράσει ένα Golf 1.6 FSi τότε.

                  Το Golf θα ήταν καλύτερο σε οδική συμπεριφορά, κάτι που στην καθημερινή οδήγηση μέσα στην αθήνα θα πήγαινε χαμένο. Μέσα στην κίνηση επίσης η κατανάλωση είναι παρόμοια και στα δύο.

                  Η άνεση ειναι επίσης παρόμοια, ότι χάνει σε αναπηδήσεις το GV το κερδίζει στην αναισθησία του σε λακούβες κλπ.

                  Με λίγα λόγια κάποιος που παίρνει ένα GV αντί για Golf θυσιάζει την πιο σπορ και ακριβέστερη οδική συμπεριφορά για τη δυνατοτητα να κινείται ΠΑΝΤΟΥ (ανεκτίμητο για εκδρομές και βόλτες) αλλά και την τετρακίνηση που είναι χρήσιμη σε χιόνια κλπ (ανάλογα με το που μένει κανείς μπορεί να είναι πολύ χρήσιμο πλεονέκτημα).

                  Θύμα του μάρκετινγκ λοιπον? Μην υποτιμάτε όσους αγοράζουν SUV, μπορεί απλώς να έχουν άλλες προτεραιότητες.

                  Για να σου απαντήσω λοιπόν πέτρο, όχι δεν πιστευω πως τα SUV είναι περισσότερο μαρκετινίστικα απο τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, αν μη τι άλλο σε πολλές περιπτώσεις ειναι καλύτερα προσαρμοσμένα στις ανάγκες των αγοραστών.

                  Σκέψου πχ το δίλλημα CRV - accord.

                  Στην καθημερινή χρήση και τα δύο θα σου κοστίσουν το ίδιο, οδική συμπειρφορά κλπ σε 30χαω στη κίνηση δεν πρόκειται να αξιολογήσεις, το CRV δεν θα ταλαιπωρηθεί και δεν θα ταλαιπωρήσει απο λακούβες και κακοτεχνίες.

                  Τα ΣΚ και στις διακοπές μπορεις με το CRV να κάνεις εκδρομές που δεν θα έκανες με το accord, να πας σε μέρη που δεν θα πήγαινες ή θα πηγαινες τραυματίζοντας το αυτοκίνητό σου.

                  Φυσικά στην εθνική δεν θα είναι ούτε τόσο διασκεδαστικό, ούτε πιο άνετο.

                  Κάτι χάνεις, κάτι κερδίζεις.

                  Εγω για οικογενειακή χρήση θα προτιμούσα χωρίς ενδοιασμούς το CRV πάντως.

                  Αυτά είχα να πώ, μπορείτε να συνεχίσετε το κράξιμο, όσοι κράζετε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    charmak66 last edited by

                    Ο χρήστης IKE έγραψε:

                    Θύμα του μάρκετινγκ λοιπον? Μην υποτιμάτε όσους αγοράζουν SUV, μπορεί απλώς να έχουν άλλες προτεραιότητες.

                    Σωστός!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kid last edited by

                      Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                      Θύμα του μάρκετινγκ λοιπον? Μην υποτιμάτε όσους αγοράζουν SUV, μπορεί απλώς να έχουν άλλες προτεραιότητες.

                      Σωστός!

                      Ή να νομίζουν έτσι. Από τότε που πήραμε το Aygo το SUV είναι ζήτημα αν έχει κάνει 30 χιλιόμετρα..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        petros last edited by

                        Βρε παιδιά κανένας δεν το αμφισβητεί αυτό!
                        Το ζήτημα είναι σε τι ποσοστό αγοραστών το SUV καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες για τις οποίες υποτίθεται ότι έχει φτιαχτεί (έρευνες δείχνουν ότι λιγότερο από το 4% βγαίνει σε χώμα);
                        Με όσους κατόχους SUV έχω μιλήσει, όλοι μα όλοι με τον ένα ή άλλο τρόπο καταλήγουν ότι τελικά 'είσαι άρχοντας στους ελληνικούς δρόμους' (και δε μιλάμε πάντα για ανθρώπους με εμφανείς τάσεις προβολής). Λίγο ως πολύ -ειδικά αν μιλάμε για μεγάλο SUV- η επιλογή έχει να κάνει με το status που προσδίδει ο όγκος και κυρίως η φήμη της κατηγορίας.

                        Υ.Γ. Και μόνο ότι συγκρίνουμε το GV των

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          SUV? τι ειναι αυτο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            Ο χρήστης spiros έγραψε:
                            SUV? τι ειναι αυτο?

                            Σουβλάκι ...!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              athanasios last edited by

                              Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα SUV και τους ιδιοκτήτες τους εφ' όσον έχουν την οικονομική άνεση να τα αγοράσουν.Έχω όμως πρόβλημα μ' αυτούς που θα δαπανήσουν τις οικονομίες τους ή θα δανεισθούν για να τ' αγοράσουν αντί να κινηθούν σε οικονομικότερες λύσεις που τις αντέχει η τσέπη τους.Γιατί οι ίδιοι θα στρεβλώσουν τα οικονομικά όλων μας αφού θα αφήσουν φέσι στο ιατρείο μου,στο φροντιστήριο που στέλνουν τα παιδιά τους,στο λογιστή τους ή σε οποιονδήποτε τους παρέχει υπηρεσίες.Και δυστυχώς είναι πολλοί.(Το ίδιο βέβαια ισχύει όχι μόνο για τα SUV αλλά και για οτιδήποτε άλλο ξεπερνά τις οικονομικές μας δυνατότητες)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                asteris last edited by

                                Έπρεπε να δείτε την φάτσα του τύπου με το GV στον ανήφορο με το απάτητο για Χολωμώντα. Την ώρα που αυτός πάλευε να φορέσει αλυσίδες στα ασφάλτινά του, τρία Seicento με χιονολάστιχα τον προσπερνάνε αγέρωχα και η απορρημένη φάτσα του είναι όλα τα λεφτά.

                                Σταματούσαμε για χιονοπόλεμο, μας περνούσε, μπαίναμε στα αυτοκίνητα γκαζώναμε, του ρίχναμε ένα χιλιόμετρο και ξανά μανά. Την τρίτη φορά βαρέθηκε να τον εμπαίζουμε και χτύπησε μεταβολή να πάει από τον καθαρό δρόμο...

                                Προς θεού, δεν φταίει το καημένο το GV που δεν έβγαζε ανήφορο, ο βλάκας που έχαψε το 'έλα μωρέ, πάρε ένα Vitara να μην κολλάς πουθενά...' του πωλητή της Suzuki φταίει...

                                Και όσους ξέρω εγώ με SUV, το πιό extreme πράμα που κάνουν με το αμάξι τους είναι να ανεβαίνουν κάνα πεζοδρόμιο στο παρκάρισμα, χώμα έχουνε να πατήσουνε από τα 5 τους στην παιδική χαρά και θεωρούν ύψιστο προτέρημα να κοιτάν τους υπόλοιπους οδηγούς στα φανάρια από ψηλά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  highfidelity last edited by

                                  Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                  Εχω οδηγήσει 206 και GV 3πορτο και μάλλον ο φίλος σου που το οδηγούσε είχε το πρόβλημα. Το οτι το 206 είναι πιο άνετο σε λακούβες είναι αστείο.

                                  Αυτά είχα να πώ, μπορείτε να συνεχίσετε το κράξιμο, όσοι κράζετε.

                                  Τώρα ποιος κράζει αν όχι εσύ; Το 206 και όλα σχεδόν τα μικρά είναι απείρως πιο άνετα σε λακούβες και σαμαράκια από το GV. Μιλάμε για λακούβες και όχι για νεροφαγώματα ΟΚ; Το GV θα κοπανάει συνέχεια κι αυτοί που κάθονται στο πίσω κάθισμα υποφέρουν. Τα ίδια και χειρότερα ισχύουν και για το Niva και όχι δεν είναι καθόλου αποδεκτό για τους περισσότερους για κίνηση στο δρόμο, μόνο σαν δεύτερο έχει νόημα.

                                  Πιάνει 170 το GV 1.6; Στο κοντέρ φαντάζομαι.... Το 206 1.1 στο κοντερ έπιανε 165 ίσως αν είχες τεράστια ευθεία να έπιανες και παραπάνω... Πάντως πήγαινε ανετότατα σ' αυτά. Τώρα πόσο άνετο ήταν το Suzuki σ' αυτές τις ταχύτητες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • X
                                    xtkz last edited by

                                    Θες να τα στησουμε?

                                    j/k, ειμαι κοτας!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      krusenstern last edited by

                                      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                      Τελειώνω με μια ερωτησούλα: ποιος δεν θα ήθελε σαν οικογενειακό αυτοκίνητο ένα από τα παρακάτω:
                                      Cayenne, Range Rover ,Range Rover Sport ???

                                      Εχμ... εγώ!

                                      Στα λεφτά που κάνει μια Cayenne Turbo, παίρνεις Quattroporte

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • rocsta
                                        rocsta last edited by

                                        Δώστου mps και παρτου την ψυχη!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kid last edited by

                                          Θα σε χάλαγε ένα Range Rover SC ε?

                                          (πρόσεχε τι γράφω, όχι αν θα προτιμούσες κάτι άλλο, αν θα σε χάλαγε )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            michaliss last edited by

                                            Τα SUV δεν είναι και εντελώς άχρηστα, όπως τα παρουσιάζετε ορισμένοι. Αντιθέτως, βολεύουν αν κάνεις συχνά ταξίδια σε μέρη που δεν έχουν καλό οδικό δίκτυο, λόγω της αυξημένης απόστασης από το έδαφος. Ένα τέτοιο ταξίδι δε μπορείς να το κάνεις με ένα καθαρόαιμο (θόρυβος, άνεση, επιδόσεις) ούτε με ένα χαμηλό αυτοκίνητο (δε μπορείς να πας στους περισσότερους χωματόδρομους). Απαραίτητη είναι βέβαια μία τετράδα ζαντολάστιχων υψηλού προφίλ για κίνηση σε χώμα - πέτρες - λάσπες - χιόνια και μία χαμηλότερου για άσφαλτο.
                                            Βέβαια, δε συμφέρει να αγοράσεις ένα SUV για να το μεταχειριστείς μόνο σε 'πολιτισμένες συνθήκες'. Τουλάχιστον δε θα το έκανα εγώ.
                                            Οικογενειακώς πάντως προσανατολιζόμαστε προς το μοντέλο SUV για εκδρομές και κίνηση σε δρόμους που δεν επηρεάζουν οι αυξημένες διαστάσεις, supermini ή υβριδικό για καθημερινή χρήση πόλεως και roadster για τους λόγους που καταλαβαίνουμε όσοι γράφουμε στο forum. Ενα sedan ή station δεν μας καλύπτει σε εκδρομές, ενώ δεν είναι πρακτικό στην πόλη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 5 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr