Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδικώς στην Ευρώπη-Οδηγίες
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Οδικώς στην Ευρώπη-Οδηγίες
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 142
    • 143
    • 4 / 143
    Περί αυτοκίνησης
    32
    2844
    50316
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      kubiak

      υπάρχει destinator και για laptop.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kilomeater last edited by

        Απο Ανκόνα για μένα, χωρίς αμφιβολία.
        Σε 2μιση ώρες έχεις καλύψει τη διαφορά, ΔΕΝ έχεις βαρεθεί αφάνταστα στο πλοίο, και έχεις ευχαριστηθεί οδήγηση
        Αν είναι απο τις πρώτες σου φορές οδήγησης στην Ευρώπη θα έχεις να το θυμάσαι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mirage last edited by

          Ανκόνα και απο μένα. Τα κόλπα των επιτήδειων κλπ στην Ιταλία εγώ δεν τα συνάντησα καθόλου και μάλλον αφορούν την Νότια Ιταλία και όχι την βόρεια. Τα Autogrill ( οι ΣΕΟ των Autostrada ) μια χαρά ασφαλή είναι για σταμάτημα, ξεκούραση και χαλάρωση.
          Για το PDA μην βιαστείς να το αγοράσεις καθώς θεωρώ οτι με τυπωμένα τα waypoints από το viamichelin και λίγη προσοχή μπορείς να φτάσεις στον προορισμό άνετα και γρήγορα χωρίς να χαθείς πουθενά, άντε μόνο στην Ελβετία αλλά από οτι βλέπω δεν θα χρειαστεί να κάνεις πολύπλοκα πράγματα εκεί οπότε δεν θα βρίζεις τους Ελβετούς και την ηλίθια εως ανύπαρκτη σήμανση των δρόμων τους. Σίγουρα θα σου είναι χρήσιμο στην Γερμανιά ειδικά για να κινείσαι σε μεγάλες πόλεις αλλά αν το αγοράσεις εκεί ίσως να το βρείς πιο φτηνά.
          Ένα ακόμα tip γέμισε το ρεζερβουάρ σου πριν μπείς στο πλοίο, η βενζίνη στην Ιταλία είναι πανάκριβη σε σύγκριση με την Ελλάδα. Στο εξωτερικό προτίμησε να γεμίζεις μόνος σου βενζίνη είναι πιο φτηνό ειδικά στα πρατήρια στις Εθνικές οδούς.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            puntolord last edited by

            Ο χρήστης kubiak έγραψε:
            §

            PuntoLord, το PDA με το GPS δε θα σε βοηθήσει μόνο για το ταξίδι αυτό παρά συνεχώς.

            Ενναλάκτικά, εάν έχεις laptop μπορείς να δώσεις λίγο πάνω από 100 ευρώ και να πάρεις μία bluetooth συσκευή GPS για να τη χρησιμοποιήσεις σε συνδυασμό με το Autoroute της Microsoft.

            Να πω την αλήθεια δεν το έχω δοκιμάσει αλλά δε νομίζω να μη δουλεύει καθώς το autoroute υποστηρίζει GPS και έχει route plannning.

            Για φωνητικές οδηγίες (του τύπου 'στρίψε εδώ' κλπ), δεν ξέρω τι μπορεί να παίζει με το Autoroute...

            §

            Θα το αγοράσω απο Γερμανία (χωρίς ΦΠΑ) τελικά το PDA-GPS

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              puntolord last edited by

              Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
              Απο Ανκόνα για μένα, χωρίς αμφιβολία.
              Σε 2μιση ώρες έχεις καλύψει τη διαφορά, ΔΕΝ έχεις βαρεθεί αφάνταστα στο πλοίο, και έχεις ευχαριστηθεί οδήγηση
              Αν είναι απο τις πρώτες σου φορές οδήγησης στην Ευρώπη θα έχεις να το θυμάσαι

              Aυτό θα κάνω τελικά, θα πάω Ανκόνα και θα κερδίσω χρόνο με το αμάξι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                puntolord last edited by

                Ο χρήστης mirage έγραψε:
                Ανκόνα και απο μένα. Τα κόλπα των επιτήδειων κλπ στην Ιταλία εγώ δεν τα συνάντησα καθόλου και μάλλον αφορούν την Νότια Ιταλία και όχι την βόρεια. Τα Autogrill ( οι ΣΕΟ των Autostrada ) μια χαρά ασφαλή είναι για σταμάτημα, ξεκούραση και χαλάρωση.
                Για το PDA μην βιαστείς να το αγοράσεις καθώς θεωρώ οτι με τυπωμένα τα waypoints από το viamichelin και λίγη προσοχή μπορείς να φτάσεις στον προορισμό άνετα και γρήγορα χωρίς να χαθείς πουθενά, άντε μόνο στην Ελβετία αλλά από οτι βλέπω δεν θα χρειαστεί να κάνεις πολύπλοκα πράγματα εκεί οπότε δεν θα βρίζεις τους Ελβετούς και την ηλίθια εως ανύπαρκτη σήμανση των δρόμων τους. Σίγουρα θα σου είναι χρήσιμο στην Γερμανιά ειδικά για να κινείσαι σε μεγάλες πόλεις αλλά αν το αγοράσεις εκεί ίσως να το βρείς πιο φτηνά.
                Ένα ακόμα tip γέμισε το ρεζερβουάρ σου πριν μπείς στο πλοίο, η βενζίνη στην Ιταλία είναι πανάκριβη σε σύγκριση με την Ελλάδα. Στο εξωτερικό προτίμησε να γεμίζεις μόνος σου βενζίνη είναι πιο φτηνό ειδικά στα πρατήρια στις Εθνικές οδούς.

                Για το ταξίδι με τυπωμένη τη διαδρομή από το viamichelin δεν νομίζω να έχω πρόβλημα.....

                Για τη βενζίνη θα φουλάρω στην Ηγουμενίτσα και μετά βγάζει 700-800χλμ το ρεζερβουάρ

                Όσο για τη Γερμανία, δεν θα έχω κανένα πρόβλημα με τις τιμές καθόσον θα αγοράζω βενζίνη με έκπτωση 40%

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kasel last edited by

                  καλημερα,
                  κατα την αποψη μου πολυ πιο γρηγορα και οικονομικα θα ειναι αν ταξιδεψεις μεσω σερβιας και ουγγαριας.
                  εχω κανει τη διαδρομη αυτη πανω απο 30 φορες.
                  η διαδρομη ειναι η εξης:
                  θεσσαλονικη-nis-beograd-novi sad-szeged(συνορα σερβιας/ουγγαριας)-budapest-gyor(συνορα ουγγαριας/αυστριας)-wien-linz-passau(συνορα αυστριας/γερμανιας).
                  με το που μπαινεις γερμανια εισαι στην autobahn 3,η οποια σε βγαζει μεχρι πανω στο mönchengladbach,μεσω ρεγκενσμουργκ,νυρεμβεργης,φρανκφουρτης και κολωνιας.
                  η διαδρομη ειναι γυρω στα 2300χλμ.
                  στην ουγγαρια και στην αυστρια θα πρεπει να αγορασεις μια καρτα διελευσης,τη λεγομενη βινιεττε.η μικροτερης διαρκειας ειναι για 10 μερες και στοιχιζει 7,50 ευρω και στις 2 χωρες.
                  αν ξεκινησεις το πρωι,το βραδυ κατα τις 8 θα εισαι βουδαπεστη και γυρω στα μεσανυχτα θα εισαι μεσα στη γερμανια,οπου μπορεις να κοιμηθεις αφοβα κανα δυο ωρες σε ενα βενζιναδικο.
                  τις βινιεττες τις αγοραζεις με το μπαινεις ουγγαρια και αυστρια απο βενζιναδικο.εχει τεραστιες πινακιδες πανω στο δρομο.
                  επισης να χαλασεις 10 ευρω σε δηναρια σκοπιων για τα διοδια στα σκοπια,και γυρω στα 50 ευρω σε δηναρια σερβιας για τα διοδια σερβιας και για βενζινη που θα χρειαστει να βαλεις στη σερβια.τα διοδια σερβιας ειναι γυρω στα 15 ευρω.
                  βενζινη βαλε καλυτερα στο πρατηριο της ΕΚΟ,λιγο πριν το βελιγραδι.
                  στο δρομο υπαρχουν παντου πινακιδες με τις πολεις που ανεφερα,οποτε δεν μπορεις να χαθεις με τιποτα.προσοχη στα ορια ταχυτητας στα σκοπια και στη σερβια.
                  ενταξει ειπες οτι θελεις να πας μεσω ιταλιας,απλα δες και την αλλη περιπτωση μεσω σερβιας.
                  κοστος απο ανατολικα ειναι γυρω στα 150 λιτρα βενζινη,δηλαδη καπου 150 ευρω,διοδια σερβια,σκοπια γυρω στα 20 ευρω και βινιεττες αλλα 15 ευρω,συνολο 185 αντε 200 ευρω.χρονος διαδρομης γυρω στις 22 με 23 ωρες,με 2 ωρες υπνο βεβαια.
                  αυτα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • kubiak
                    kubiak last edited by

                    §

                    Ο χρήστης elteo έγραψε:
                    kubiak

                    υπάρχει destinator και για laptop.

                    Ωραίο αυτό, δεν το ήξερα...

                    Θα το αγοράσω απο Γερμανία (χωρίς ΦΠΑ) τελικά το PDA-GPS

                    Ok, είναι πολύ χρήσιμο όπως και να έχει.
                    (πάντως το δικό μου Dell Axim x51v το είχα παραγγείλει από Γερμανία μέσω του http://www.handit.de).

                    §

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Αγαπητέ μου αν αποφασίσεις τελικά να περάσεις με πλοίο στην Ιταλία και να μην πας οδικώς μέσω Σερβίας κλπ θα σου πρότεινα να βγεις στην Ανκόνα. Και εξηγώ γιατί. Κατευθύνεσαι για Βορειοδυτική Γερμανία κοντά στα ΓερμανοΟλλανδικά σύνορα. Σε συμφέρει να περάσεις μέσα από Ελβετία. (Ανκόνα,Μιλάνο,Κόμο,Λουγκάνο,Τούνελ Σαν Γκοτάρντο,Λουκέρνη,Βασιλεία,Φράιμπουργκ,Καρλσρούη,Μανχάιμ,Βόνη,Κολώνια,Μενχενγκλάντμπαχ).
                      Στο Μιλάνο θα περάσεις από τον Tangenziale Ovest A50. Απογεύγεις έτσι τον Α4 Τορίνο-Βενετία που γίνεται χαμός σε μποτιλιάρισμα. Την Ελβετία την περνάς σε 3 ώρες με τα νόμιμα όρια ταχύτητας. Υπολόγισε από τη Βασιλεία (τελευταία πόλη πριν μπεις Γερμανία) μέχρι Κολωνία περίπου 6,5ώρες. Χρησιμοποιείς τις Γερμανικές autobahn A5,A6,A61,A52. Στην Ελβετία αγοράζεις ένα vignette, 40 ελβετικά φράγκα, δέχονται όμως και ευρώ. Έχει φυλάκιο στα ΙταλοΕλβετικά σύνορα.

                      Αν κατέβεις στην Βενετία και αποφασίσεις να πας μέσω Ελβετία είσαι αναγκασμένος να χρησιμοποιήσεις την Ιταλική Α4 Βενετία-Τορίνο. Δεν στη συνιστώ σε καμμία περίπτωση.
                      Ή θα μπεις στην Αυστρία διαμέσου του περάσματος του Μπρένερο. Και εδώ πάλι αγοράζεις vignette 7.60 κάνει και όχι 7.50 όπως ανέφεραν ορισμένοι φίλοι. Και πληρώνεις άλλα 8 στο τούνελ του Σόνμπεργκ. Αν είσαι τυχερός και περάσεις τον περιφερειακό του Μονάχου την Α99, χωρίς μποτιλιάρισμα που το βλέπω εξαιρετικά απίθανο θα πάρεις την Α8 που θα σε βγάλει στην Καρλσρούη. Για τη συνέχεια δες πιο πάνω το ταξίδι μέσω Ελβετίας.΄

                      Η γνώμη μου είναι μέσω Ανκόνας,Μιλάνου,Ελβετίας.
                      Θα κάνεις μια διανυκτέρευση σε κάποιο Autogrill μόλις περάσεις τον περιφερειακό της Μπολώνια και το άλλο απόγευμα θα είσαι στο Μενχενγκλάντμπαχ.

                      Έχω κάνει και τις 2 διαδρομές και η διαδρομή μέσω Ελβετίας είναι πιο ξεκούραστη. Αυστηρή προσήλωση στα όρια ταχύτητας ειδικά στη Ελβετία, προσοχή στις διαβάσεις πεζών.
                      Όσο αφορά τις Γερμανικές autobahn το 'χωρίς όριο ταχύτητας' είναι μια χοντράδα. Υπάρχουν όρια ταχύτητας. Και σε ορισμένα κομμάτια δεν έχει όρια ταχύτητας. Τα κομμάτια αυτά οριοθετούνται με μια στρογγυλή γκρι ταμπέλα που έχει 4 διαγώνιες γραμμές. Σε αυτά τα κομμάτια καλύτερα είναι να μην βγεις στην αριστερή λωρίδα. Κάτσε είτε στην 2η είτε στην 3η λωρίδα κυκλοφορίας. Επίσης δεν επιτρέπεται κίνηση στη Λωρίδα Εκτάκτης Ανάγκης Λ.Ε.Α. εκτός αν υπάρχει ειδική σήμανση. Μην ανησυχείς η σήμανση είναι εξαιρετική και κατατοπιστική. Πράσινη κάρτας για την ασφάλεια του αυτοκινήτου και αναμένα τα φώτα μέρα-νύχτα στην Ιταλία και Αυστρία. Σε Ελβετία και Γερμανία μόνο σε δύσκολες συνθήκες ορατότητας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • xenos
                        xenos last edited by

                        Και εγω θα σου ελεγα να προσεχεις στην Ιταλια, καθως
                        συγγενης μου, ενω περιμενε στο φαναρι, ενιωσε κατι στον αριστερο του κροταφο...

                        Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                        §

                        Θα το αγοράσω απο Γερμανία (χωρίς ΦΠΑ) τελικά το PDA-GPS

                        Ok, είναι πολύ χρήσιμο όπως και να έχει.
                        (πάντως το δικό μου Dell Axim x51v το είχα παραγγείλει από Γερμανία μέσω του http://www.handit.de).
                        §

                        Λιγο off, αλλα σε τι τιμη μπορω να βρω ενα μτχ ppc? (για gps)

                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kasel last edited by

                          θα συμφωνησω με τον sant.αν πας με το καραβι,καλυτερα να βγεις ανκονα και μετα μεσω μιλανου και ελβετιας.
                          η αποσταση ανκονας-μενχενγκλαντμπαχ ειναι ακριβως 1300χλμ.
                          μετα τη κολωνια θελει λιγη προσοχη με τις αουτομπαν,διοτι εκει ειναι η πιο πυκνοκατοικημενη περιοχη της ευρωπης και γινεται χαμος απο αουτομπαν.βεβαια η σημανση που εχουν οι γερμανοι ειναι πιθανοτατα η καλυτερη που υπαρχει παγκοσμιως,οποτε δυσκολα χανεσαι.αλλα οταν φτασεις θα καταλαβεις τι σημαινει πληθωρα αυτοκινητοδρομων.
                          7.60 πηγε η vignette? τους αλητες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            charmak66 last edited by

                            Ο χρήστης sant έγραψε:

                            Όσο αφορά τις Γερμανικές autobahn το 'χωρίς όριο ταχύτητας' είναι μια χοντράδα. Υπάρχουν όρια ταχύτητας. Και σε ορισμένα κομμάτια δεν έχει όρια ταχύτητας. Τα κομμάτια αυτά οριοθετούνται με μια στρογγυλή γκρι ταμπέλα που έχει 4 διαγώνιες γραμμές. Σε αυτά τα κομμάτια καλύτερα είναι να μην βγεις στην αριστερή λωρίδα. Κάτσε είτε στην 2η είτε στην 3η λωρίδα κυκλοφορίας.

                            Γιατί αυτό;

                            Περνάνε συχνά τελικιασμένες porsche 911 turbo;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kasel last edited by

                              μπα οχι.αυτοι που κινουνται σε αουτομπαν χωρις οριο με τελικες ταχυτητες ειναι κατα 90% με αυτοκινητα τυπου καραβαν,καινουρια βεβαια,οι οποιο ειναι αντιπροσωποι απο εταιρειες και γυρνανε απο πολη σε πολη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                Όσο αφορά τις Γερμανικές autobahn το 'χωρίς όριο ταχύτητας' είναι μια χοντράδα. Υπάρχουν όρια ταχύτητας. Και σε ορισμένα κομμάτια δεν έχει όρια ταχύτητας. Τα κομμάτια αυτά οριοθετούνται με μια στρογγυλή γκρι ταμπέλα που έχει 4 διαγώνιες γραμμές. Σε αυτά τα κομμάτια καλύτερα είναι να μην βγεις στην αριστερή λωρίδα. Κάτσε είτε στην 2η είτε στην 3η λωρίδα κυκλοφορίας.

                                Γιατί αυτό;

                                Περνάνε συχνά τελικιασμένες porsche 911 turbo;

                                Οι Γερμανοί είναι ένας πολύ πειθαρχημένος λαός.
                                Όταν βάζουν ταμπέλα 70 ή 80 πάνω στην autobahn το τηρούν. Έστω και αν δεν υπάρχει προφανής λόγος που υπάρχει αυτό το όριο.
                                Όταν όμως βρεθούν σε κομμάτι της autobahn χωρίς όριο ταχύτητας τότε πραγματικά το απογειώνουν.
                                Και δεν έχουν καμμία σχέση με κάτι ελληνάρες 'γρήγορους'...
                                Πάντως και στην 2η ή στην 3η λωρίδα μη φανταστείτε ότι πάνε αργά.
                                Το 170-180 το έχουν για ψωμοτύρι. Βέβαια πάντα πειθαρχειμένα, με αποστάσεις ασφαλείας και φυσικά οι σφήνες για τους Γερμανούς είναι αδιανόητες.
                                Η οδήγηση σε Γερμανική autobahn είναι απόλαυση, με την προυπόθεση της αυστηρής εφαρμογής του Κ.Ο.Κ.
                                Όσοι έχουν οδηγήσει σε autobahn καταλαβαίνουν τι εννοώ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostis20 last edited by

                                  sant

                                  Όσο αφορά τις Γερμανικές autobahn το 'χωρίς όριο ταχύτητας' είναι μια χοντράδα. Υπάρχουν όρια ταχύτητας. Και σε ορισμένα κομμάτια δεν έχει όρια ταχύτητας. Τα κομμάτια αυτά οριοθετούνται με μια στρογγυλή γκρι ταμπέλα που έχει 4 διαγώνιες γραμμές. Σε αυτά τα κομμάτια καλύτερα είναι να μην βγεις στην αριστερή λωρίδα. Κάτσε είτε στην 2η είτε στην 3η λωρίδα κυκλοφορίας.

                                  Δε νομιζω οτι ειναι χοντραδα.Στη πραγματικοτητα συμβαινει ακριβως το αντιθετο απο αυτο που περιγραφεις.Στους γερμανικους αυτοκινητοδρομους δεν εχει ορια ταχυτητας,εκτος απο τα σημεια που υπαρχει διαφορετικη σημανση.Δηλαδη να σου λεει οτι το οριο εναι πχ. 120 χ.α.ω.
                                  Η στρογγυλή γκρι ταμπέλα που περιγραφεις σημαινει οτι παυουν να ισχυουν ολες οι τοπικες απαγορευσεις,αρα και τα ορια ταχυτητας,αν εχουν μπει προηγουμένως.
                                  Ακομα και οταν μπαινεις στα συνορα της Γερμανιας σου λεει με ειδικες ταμπελες ,πια ειναι η προτεινομενη ταχυτητα και δεν αναφερετε τιποτα για οριο ταχυτητας.
                                  Παντως οπου υπαρχει οριο ,αυτο τηρειται σχεδον ευλαβικα...Επισης σε πολλα κομματια αυτοκινητοδρομου μπαινουν ορια ταχυτητας και για περιβαλλοντικους λογους,π.χ. διελευση απο δασος κ.τ.λ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kasel last edited by

                                    kostis20 συγγνωμη αλλα κανεις λαθος.οταν μπαινεις γερμανια κανουν μπαμ οι πινακιδες με τα ορια ταχυτητας.το συνηθες οριο σε αυτοκινητοδρομο ειναι απο 80 μεχρι 130.
                                    τα ορια βεβαια ειναι αναλογα με το καιρο.οταν ας πουμε βρεχει το οριο των 120 γινεται 80 η και 60 ακομα.υπαρχουν ηλεκτρονικες πινακιδες για αυτα.
                                    και βεβαια υπαρχουν και τα σημεια οπου αναιρουνται ολα τα προηγουμενα απαγορευτικα,οπως η ταχυτητα.
                                    βεβαια ο καθενας μπορει να το δει οπως θελει.μπορεις να πεις οτι οι αουτομπαν ειναι χωρις οριο εκτος αν υπαρχει πινακιδα που να λεει ποιο ειναι το ανωτατο οριο,
                                    η να πεις οτι υπαρχουν ορια εκτος αν υπαρχει η γκρι πινακιδα που αναφερατε.
                                    η αληθεια ομως ειναι οτι οι περισσοτερες η μαλλον τα περισσοτερα χλμ πανω σε αουτομπαν ειναι με ορια ταχυτητας,και οταν μπαινεις γερμανια υπαρχουν καθαρα τα σηματα με το 120 και το 130 μεσα σε κοκκινο κυκλο.
                                    η γκρι πινακιδα αντιθετως με τις 4 μαυρες γραμμες δεν υπαρχει.
                                    παρομοια κατασταση ειναι και στην ουγγαρια οπου υπαρχουν σημεια στον αυτοκινητοδρομο χωριο οριο ταχυτητας.δεν ειναι ομως ο κανονας αυτος.
                                    οσον αφορα για το οτι οι γερμανοι ειναι ενας πειθαρχημενος λαος,σιγουρα ειναι.αλλα πολυ περισσοτερες φορες εχω δει σε γερμανικους δρομους να κολλανε τον αλλον απο πισω σε αποσταση εκατοστων και να του παιζουν με μανια τα μεγαλα φωτα.
                                    στην αριστερη λωριδα ειναι πολυ πιο επιθετικοι απο εμας.και ενα αλλο χαζο που κανουν ειναι οτι βασιζονται στο οτι ο αλλος θα τηρησει ΠΑΝΤΑ το ΚΟΚ.δηλαδη σε μια διασταυρωση χωρις ορατοτητα οπου ο ερχομενος απο δεξια εχει προτεραιοτητα,δεν κοιταει καν αριστερα μηπως κανενας εχει ξεχαστει.στριβει αερα πατερα χωρις να κοιταξει καθολου.
                                    γενικα παντως οδηγουνε πολυ πιο πειθαρχειμενα απο εμας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostis20 last edited by

                                      kasel εγραψε

                                      kostis20 συγγνωμη αλλα κανεις λαθος.οταν μπαινεις γερμανια κανουν μπαμ οι πινακιδες με τα ορια ταχυτητας.το συνηθες οριο σε αυτοκινητοδρομο ειναι απο 80 μεχρι 130.

                                      Εδω διαφωνουμε .Υπαρχουν μεγαλες ταμπελες μολις μπαινεις στα συνορα που σου λενε ποσο ειναι το οριο στις κατοικημενες περιοχες ή στους επαρχιακους δρομους,αλλα για τους αυτοκινητοδρομους αναφερεται προτεινομενη ταχυτητα,οχι οριο!Υπαρχει η ταχυτητα με ασπρους αριθμους σε γαλαζιο φοντο!

                                      Την επομενη φορα που θα βρεθω στα συνορα θα το ξανακοιταξω για να το σιγουρεψω...
                                      Παντως δε ξερω αν εχεις βρεθει στον αυτοκινητοδρομο Βερολινου- Δρεσδης.Ειναι φανταστικος δρομος και τα σημεια που εχει οριο ειναι λιγα.Κινηση λιγη..Απολαυση ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kasel last edited by

                                        μπα οχι απο εκει δεν εχω παει.συνηθως,παντα δηλαδη κινουμαι στη δυτικη γερμανια μεταξυ μοναχου και ντισσελντορφ οπου η κινηση ειναι υπερβολικη,και στα μισα χιλιομετρα υπαρχουν εργα με 2 λωριδες ανα κατευθυνση και την αριστερη μολις με 2 μετρα πλατος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Kostis20 έχεις απόλυτο δίκιο σχετικά με τη γκρι στρογγυλή πινακίδα με τις διαγώνιες γραμμές. Εγώ δεν ανέφερα σωστά τι ακριβώς σημαίνει, στην προσπάθειά μου να βοηθήσω τον φίλο που θα πάει ταξίδι.
                                          Η πινακίδα σημαίνει όπως πολύ σωστά ανάφερες κατάργηση όλων των προηγούμενων οριοθετήσεων ταχύτητας ή προσπεράσεων. Κατ' επέκταση μετά από αυτή την πινακίδα έχουμε τμήμα autobahn χωρίς όριο ταχύτητας.

                                          Όσο αφορά για το αν υπάρχουν όρια ταχύτητας ή όχι στην autobahn όπως είπε και ο kasel είναι πως το βλέπει κανείς.

                                          Για τις autobahn που πιθανώς να χρησιμοποιήσει ο φίλος που θα πάει ταξίδι έχω να πω τα εξής
                                          α) από τα ελβετογερμανικά σύνορα έως την Κολωνία περίπου 500χλμ τα τμήματα χωρίς όριο ταχύτητας είναι 6 συνολικού μήκους 82 χλμ.
                                          β) από τα αυστρογερμανικά σύνορα έως Καρλσρούη μήκους περίπου 400 χλμ τα τμήματα χωρίς όριο ταχύτητας είναι 6 συνολικού μήκους 65 χλμ.

                                          Η μπλε πινακίδα με το 130 σε σχήμα ορθωγωνίου παραλληλογράμμου σημαίνει προτεινόμενη ταχύτητα 130. Σύμφωνα με τον Γερμανικό Κ.Ο.Κ. στα τμήματα που υπάρχει αυτή η πινακίδα, συνήθως στις autobahn χωρίς όριο ταχύτητας σε οποιοδήποτε ατύχημα γίνει με ταχύτητες άνω των 130χλμ βγαίνει συνηπαιτιότητα. Θα μου πείτε ποιός θα γλυτώσει με αυτές τις ταχύτητες... Απλά αναφέρω τι σημαίνει η πινακίδα.

                                          Τέλος όσο αφορά τους Γερμανούς που στρίβουν χωρίς να κοιτούν από τη μια πλευρά βασιζόμενοι στη τήρηση του ΚΟΚ από τους άλλους, θα ήθελα να υπενθυμίσω στους Kasel και Costis20 την ύπαρξη του ασπρόμαυρου σήματος που υπάρχει σε πολλές διασταυρώσεις και ορίζει σαφώς ποιός έχει προτεραιότητα. Έχει ρίσκο βέβαια κάτι τέτοιο, αλλά κινούνται όλοι πιό σβέλτα. Πειθαρχία γαρ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tourist last edited by

                                            Έχοντας κάνει το καλοκαίρι ένα ανάλογο ταξίδι,είναι προτιμότερο να πας από Ανκόνα-Μιλάνο-Κόμο-Κιάσο (Chiasso) και μέσω Ελβετίας να βγεις στη Γερμανία.Να έχει γεμίσει βενζίνη από εδώ και να θυμάσαι ότι πιο φτηνή βενζίνη έχει η Ελβετία (Ιταλία μάλλον δεν θα βρεις κάτω από 1,30 το λίτρο-στην Ελβετία παίζει καοντά στο 1,10 ευρώ).
                                            Διόδια πληρώνεις στην Ιταλία (δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά πιστεύω ότι 40 ευρώ πρέπει να είναι) και το σηματάκι στην είσοδο της Ελβετίας (περίπου 30 ευρώ).Οι Γερμανοί δεν έχουν διόδια.
                                            Λίγη προσοχή στην Ελβετία όπου παρόλο που δέχονται και ευρώ μερικοί βενζινάδες σε κλέβουν στις μετατροπές του νομίσματος.
                                            Αααα...και προσοχή ειδικά στην Ελβετία στις εξόδους των τούνελ...Big brother's watching you

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 142
                                            • 143
                                            • 4 / 143
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr