-
Για το RAV δεν εχω αποψη αλλα φανταζομαι οτι θα ειναι καλυτερο απο τα δυο.
Δεν νομιζω οτι δεν ειμαι αντικειμενικος......τα σωστα τα γραφω.........τα προηγουμενα RAV ηταν πολυ καλυτερα απο vitara, maverick και τα συναφη.Το καινουριο vitara, εκτος απο εμφανιση ειναι ........
Ενα test drive -στο χωμα ομως - θα σε πεισει για την ποιοτητα κατασκευης.
εγω σημερα θα επαιρνα το RAV -
Ο χρήστης konstantinos7 έγραψε:
Για το RAV δεν εχω αποψη αλλα φανταζομαι οτι θα ειναι καλυτερο απο τα δυο.Δεν νομιζω οτι δεν ειμαι αντικειμενικος......τα σωστα τα γραφω.........τα προηγουμενα RAV ηταν πολυ καλυτερα απο vitara, maverick και τα συναφη.Το καινουριο vitara, εκτος απο εμφανιση ειναι ........
Ενα test drive -στο χωμα ομως - θα σε πεισει για την ποιοτητα κατασκευης.
εγω σημερα θα επαιρνα το RAVTest drive σε τι??? Έχω το GVitara αρκετό καιρό και το έχω δοκιμάσει σε πολλές συνθήκες. Test drive έκανα στο RAV (σε άσφαλτο). Πολύ ωραίο αυτοκίνητο αλλά όπως είπα και σε προηγούμενο post οι τιμές δεν είναι συγκρίσιμες (στα ίδια επίπεδα εξοπλισμού).
Μιλώντας για αντικειμενικότητα αναφερόμουν στην σύγκριση που έκανες με Maverick. Μας λες ότι έκανες κάποιες βόλτες σε χώμα με ένα Vitara (τουλάχιστον πες μας πόσα κυβικά ήτανε - το 1600 δικαιολογεί αυτή την έλλειψη ροπής που λες) και χαρακτηρίζεις το μοντέλο ψεύτικο και ρημάδι...Εγώ μετά από 14.000 χλμ τρίξιμο δεν έχω ακούσει, φρενάρω άψογα (σε διάφορες συνθήκες) και ψόφιο δεν θα το έλεγα - GTI δεν είναι, αλλά ξέρουμε τι αγοράσαμε (σωστά?). Επειδή Maverick έχει η αδερφή μου (το 2.3) και το οδηγούσα κανένα 6μηνο ειλικρινά αναρωτιέμαι από που σου προέκυψε το 'πολύ καλύτερο οδηγικά, καλύτερα φρένα και καλύτερα ζυγισμένο' και μάλιστα σε χώμα Μην με παρεξηγείς το θεωρώ καλό και δίκαιο αυτοκίνητο, αλλά δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις μακράν καλύτερη επιλογή από το GVitara, από το οποίο μάλλον υπολείπεται τελικά και να περιμένεις να σε χαρακτηρίσω αντικειμενικό.
Αυτά και πάντα φιλικά... -
Έχω την εντύπωση ότι το Maverick έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης και από το δικό μου RAV4MΚ2 και από το καινουριο Grand Vitara τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα.
Το καινούριο RAV4 όμως έχει και αυτό κορυφαία ποιότητα κύλισης -
Το maverick δεν μπλοκαρει τοσο ευκολα (βασικο οταν θελεις να κινηθεις γρηγορα στο χωμα), δεν γυρναει ατσαλα (και αυτο βασικο) και εχει πολυ καλη συμπεριφορα στις ανωμαλιες.....ισως λογω βαρους......
Το vitara που οδηγησα ηταν ενα 1,6, 3 πορτο. Το περίμενα , πιο σβελτο, φιλικο, καλυτερα ζυγισμενο απο το προηγουμενο. Ειχα κανει πολλα χωματινα χλμ με ενα grand vitara 1,6 που αποδείχθηκε σκυλι. -
Ο χρήστης konstantinos7 έγραψε:
Το maverick δεν μπλοκαρει τοσο ευκολα (βασικο οταν θελεις να κινηθεις γρηγορα στο χωμα), δεν γυρναει ατσαλα (και αυτο βασικο) και εχει πολυ καλη συμπεριφορα στις ανωμαλιες.....ισως λογω βαρους......
Το vitara που οδηγησα ηταν ενα 1,6, 3 πορτο. Το περίμενα , πιο σβελτο, φιλικο, καλυτερα ζυγισμενο απο το προηγουμενο. Ειχα κανει πολλα χωματινα χλμ με ενα grand vitara 1,6 που αποδείχθηκε σκυλι.Φίλε Κωνσταντίνε συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Τι σχέση έχει το 1.6 με τους 105 ίππους με το 2lt και 140 ίππους? Αν θες να συγκρίνεις το Maverick και το RAV θα το κάνεις με το 2lt. Το 1.6 σύγκρινε το με το νέο Terios αν θες.
Σε σχέση με το παλιό 1600άρι πάλι έχεις απόλυτο δίκιο - αλλά ... σκέψου και τι εξοπλισμό κουβαλάει (παθητική - αερόσακους, τζάτζαλα μάτζαλα) και συνεπώς βάρος όπως και ο ίδιος συμπέρανες.
Αν μπορείς πάντως κάνε ένα test drive και στο 2lt GV. Έχω την εντύπωση ότι θα αλλάξεις άποψη -
Δεν θα σας κουράσω με πολά αλλά θα πώ ένα.Το GV το έχω σχεδόν ένα χρόνο.Απο τα 12.000 χλμ. που έχει τα 3000 είναι σε χώμα.Με τα αυτοκίνητα που αναφέρεται δεν υπάρχει σύγκριση.Μόνο αν εχεις συνταξιδέψει σε χώμα με αυτά μπορείς να καταλάβεις.Το LSD του forester όταν κρεμάσει ο τροχός τι κάνει ξέρετε??? Αν θέλετε αυτοκίνητο να πηγαίνει καλά και γρήγορα στο δρόμο πάρτε ένα impreza.
-
Ο χρήστης konstantinos7 έγραψε:
Για το RAV δεν εχω αποψη αλλα φανταζομαι οτι θα ειναι καλυτερο απο τα δυο.Δεν νομιζω οτι δεν ειμαι αντικειμενικος......τα σωστα τα γραφω.........τα προηγουμενα RAV ηταν πολυ καλυτερα απο vitara, maverick και τα συναφη.Το καινουριο vitara, εκτος απο εμφανιση ειναι ........
Ενα test drive -στο χωμα ομως - θα σε πεισει για την ποιοτητα κατασκευης.
εγω σημερα θα επαιρνα το RAVΣεβομενος την γνωμη σου , θα σου πω οτι μαλλον θα πρεπει να κανεις καλυτερη ερευνα αγορας η οποια δεν θα στηριζεται μονο στα Ελληνικα περιοδικα .......
Περα απο αυτο , η ποιοτητα κατασκευης του GV ειναι γνωστη σε ολους εδω κ πολλα χρονια...και φυσικα σε οσους το απεκτησαν προσφατα και ΔΕΝ εχουν ΚΑΝΕΝΑ προβλημα ...(π.χ σε αντιθεση με το RAV...)
Επισης με μια απλη συγκριση των δυνατοτητων (σε επικεφαλιδες) σε σχεση με το RAV κ το Maverick μπορει να βγαλει ο καθενας τα συμπερασμα του ...... -
Σαν κάτοχος του προηγούμενου GV, έχω να πω ότι το φρενάρισμα στο χώμα και η πρόωρη ενεργοποίηση του ABS, είναι όντως πρόβλημα.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Σαν κάτοχος του προηγούμενου GV, έχω να πω ότι το φρενάρισμα στο χώμα και η πρόωρη ενεργοποίηση του ABS, είναι όντως πρόβλημα.Βγάζοντας την ασφάλεια του ABS λύνεται το πρόβλημα . Απλά έχουμε το νου μας όταν ξαναπατήσουμε άσφαλτο . Αλλωστε , ουδείς 'άσφαλτος' .
-
Όντας κάτοχος και των δύο G.V. έχω να πω οτι σε πραγματικές εκτός δρόμου συνθήκες τα φρένα του συμπεριφέρονται αρκετά ικανοποιητικά και μπλοκάρουν αρκετά πρίν ενεργοποιηθεί το ABS. Τώρα για ταρζανιές σε σαθρό χώμα όντως δείχνουν ότι το ABS ενεργοποιήτε γρήγορα αλλά από την άλλη ειναι με αυτή τη ρύθμηση δουλέυει άριστα (ως προς την ενεργοποίηση του ABS) στην άσφαλτο. Σε τελική ανάλυση νομίζω οτι για το χαρακτήρα και τις δυνατότητες του αυτοκινήτου η ρύθμηση του ABS είναι πολύ κοντά στην χρησή τομή. Τώρα για όσους αρέσκονται σε ταρζανιές ή σε πολύ σκληρή χρήση εκτός βάζουν ένα απλό διακόπτη απενεργοποίησης και τελειώνει το πανηγύρι.
-
Εγω δεν εχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με το ABS του Grand Vitara (3πορτο προηγούμενης γενιάς). Αρκεί να συνεχίσει να πατα κανεις το φρένο με δύναμη όταν αρχίζει να τρέμει το πεντάλ απο τη τρόμπα του ABS.
-
γραντβιταρακηδες συγνωμη διακρινω ενα συμπλεγμα κατωτεροτητας, οχι μονο σε αυτο το ποστ αλλα και γενικοτερα σε συζητησεις, μου φαινεται οτι δεν το πιστευετε και εσεις οι ιδιοι το αυτοκινητο σας και με αγωνια προσπαθειτε να πεισετε και τους ευατους σας.Δεν βλεπω κανενα ραβακια να αγωνιζεται να δικαιολογησει την ψηφο του.Ξερει οτι εχει τον βασιλια της κατηγοριας.
-
Ο χρήστης panosla έγραψε:
γραντβιταρακηδες συγνωμη διακρινω ενα συμπλεγμα κατωτεροτητας, οχι μονο σε αυτο το ποστ αλλα και γενικοτερα σε συζητησεις, μου φαινεται οτι δεν το πιστευετε και εσεις οι ιδιοι το αυτοκινητο σας και με αγωνια προσπαθειτε να πεισετε και τους ευατους σας.Δεν βλεπω κανενα ραβακια να αγωνιζεται να δικαιολογησει την ψηφο του.Ξερει οτι εχει τον βασιλια της κατηγοριας.Καλά κατά πόσο είναι το RAV4MK3 βασιλιάς της κατηγορίας άστο για άλλη ώρα. Λίγο η μέτρια 4κίνηση, λίγο το καταχτυπήματα του πίσω άξονα που μέχρι και μέσα στην Toyota οι πωλητές έχουν αρχίσει να παραδέχονται την ύπαρξή τους, ε προσωπικά εγώ δεν θα το χαρακτήριζα καθόλου βασιλιά.
Βασιλιάς για μένα τώρα πια είναι το forester και μάλιστα με διαφορά. -
Ο χρήστης panosla έγραψε:
γραντβιταρακηδες συγνωμη διακρινω ενα συμπλεγμα κατωτεροτητας, οχι μονο σε αυτο το ποστ αλλα και γενικοτερα σε συζητησεις, μου φαινεται οτι δεν το πιστευετε και εσεις οι ιδιοι το αυτοκινητο σας και με αγωνια προσπαθειτε να πεισετε και τους ευατους σας.Δεν βλεπω κανενα ραβακια να αγωνιζεται να δικαιολογησει την ψηφο του.Ξερει οτι εχει τον βασιλια της κατηγοριας.καλά ας αγοράσουμε όλοι το RAV που είναι ο βασιλιάς.
Ας μην συζητάμε καθόλου - ο φίλος που έθεσε το αρχικό ερώτημα ήθελε μόνο ψήφους όχι απόψεις...
καλύτερα ας καταργήσουμε και τα forums - τι νόημα έχουν ? ας αγοράσουμε όλοι από ένα βασιλιά να έχουμε
ψωμί κι ελιά και... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
γραντβιταρακηδες συγνωμη διακρινω ενα συμπλεγμα κατωτεροτητας, οχι μονο σε αυτο το ποστ αλλα και γενικοτερα σε συζητησεις, μου φαινεται οτι δεν το πιστευετε και εσεις οι ιδιοι το αυτοκινητο σας και με αγωνια προσπαθειτε να πεισετε και τους ευατους σας.Δεν βλεπω κανενα ραβακια να αγωνιζεται να δικαιολογησει την ψηφο του.Ξερει οτι εχει τον βασιλια της κατηγοριας.
Καλά κατά πόσο είναι το RAV4MK3 βασιλιάς της κατηγορίας άστο για άλλη ώρα. Λίγο η μέτρια 4κίνηση, λίγο το καταχτυπήματα του πίσω άξονα που μέχρι και μέσα στην Toyota οι πωλητές έχουν αρχίσει να παραδέχονται την ύπαρξή τους, ε προσωπικά εγώ δεν θα το χαρακτήριζα καθόλου βασιλιά.
Βασιλιάς για μένα τώρα πια είναι το forester και μάλιστα με διαφορά.+1 ως προς το Toyota.... με την κατηγορία SUV έχω τελικά μπερδευτεί γιατί δεν έχω καταλάβει τι κάνουν τελικά αρκετά καλά τα SUV και σε ποιούς τελικά απευθύνονται!!!!!
Μετα απο μια εμπειρία off road τείνω να καταλήξω ότι το χαρτοφυλάκιο ένα station και ένα jimny/ ή Terios ίσως τελικά είναι καλύτερο... Πλεον δεν μπορώ να βρώ γιατί η Χ3/X5 είναι καλύτερη από την 330ix/530ix??? station -
cpp
γιατί?
γιατί έχει όγκο
γιατί είναι προέκταση του τσου....ου μας...
γιατί έχει πρεστίζ
γιατί είναι της μόδας -
Ο χρήστης panosla έγραψε:
Δεν βλεπω κανενα ραβακια να αγωνιζεται να δικαιολογησει την ψηφο του.Ξερει οτι εχει τον βασιλια της κατηγοριας.Να 'σαι καλα ρε φιλε ......
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
cppγιατί?
γιατί έχει όγκο
γιατί είναι προέκταση του τσου....ου μας...
γιατί έχει πρεστίζ
γιατί είναι της μόδας+1
Κοιτα να δεις που θα θα συμφωνησουμε και σε κατι .....
-
Μόλις γράφτηκα στο φόρουμ και επειδή έχω rav4(2001) το ψήφισα .Μετά όταν διάβασα το ερώτημα συστήνω το SUZUKI απλά επειδή το ΤΟΥΟΤΑ δεν έχει 'βοηθητικές'ταχύτητες -όπως τις λέμε στην Κύπρο.Για κίνηση σε δύσκολους δρόμους με αρκετό χιόνι με το RAV θα είναι πολύ δύσκολο.
-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
cpp
γιατί?
γιατί έχει όγκο
γιατί είναι προέκταση του τσου....ου μας...
γιατί έχει πρεστίζ
γιατί είναι της μόδας+1
Κοιτα να δεις που θα θα συμφωνησουμε και σε κατι .....
RAV 4 ή GRAND VITARA 2.0?