Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αlfa Romeo Brera/Spider
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αlfa Romeo Brera/Spider
    • 1
    • 2
    • 86
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 153
    • 154
    • 88 / 154
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    227
    3075
    4832
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      krusenstern last edited by

      Ο χρήστης IKE έγραψε:
      Σε τεστ ακαμψίας που έκανα σήμερα το Kia Magentis είχε μεγαλύτερη ακαμψία απο την Alfa Spider κατα 23%. Δικαιολογείται βέβαια επειδή η spider είναι ανοιχτό μοντέλο.

      (οι μετρήσεις έγιναν σε newton).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Έτσι ειναι, θα δηλώσω ακριβή τρόπο μέτρησης και μεθοδολογία μόλις μας αποκαλύψει τα δικά του στοιχεία ο project1940. Εως τότε να δεχθείτε τα δικά μου νούμερα ΚΟΥΤΡΑ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          caryothraystis last edited by

          την κούτρα ουδείς εμίσησε

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lakis-g last edited by

            Ο χρήστης IKE έγραψε:
            Σε τεστ ακαμψίας που έκανα σήμερα το Kia Magentis είχε μεγαλύτερη ακαμψία απο την Alfa Spider κατα 23%. Δικαιολογείται βέβαια επειδή η spider είναι ανοιχτό μοντέλο.

            (οι μετρήσεις έγιναν σε newton).

            Γεια ακαμψια δεν ξερω, αλλα η ευκαμψια ειναι η ειδικωτης μου

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Είναι εύκαμπτη η Arnage Mulliner;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                project940 last edited by

                ο τρόπος μου γίνεται η μέτρηση είναι βάση προδιαγραφών din eu ή sae άρα είναι απολύτως συγκρίσιμα

                Brera 220.000daNM/rad, 38.400nm/deg.
                Z4 Coupe 183.500daNM/rad,32.000nm/deg.
                Cayman 180.500daNM/rad, 31.500nm/deg.
                Νέο TT 163.400daNM/rad, 28.500nm/deg.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Οπ, για πες μας ποιές ειναι προδιαγραφές αυτές, αφου είναι κατα DIN/SAE.

                  Έχω ρωτήσει πάνω απο 2083083 φορές στο φόρουμ αυτό και απάντηση δεν έχω πάρει. Τα νούμερα αυτά έως ώτου μας δώσεις τις προδιαγραφφές αυτές είναι **ΑΝΕΔΑΦΙΚΑ **και δεν εκφράζουν ΤΙΠΟΤΑ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    project940 last edited by

                    Αφού μας πείθεις εσύ

                    κι επειδή έπαθε ότι έπαθε η BMW -γι' αυτό δεν θα πάρω Μ5, έχει 4 αστέρια - θα το πάθει κι η Audi

                    Ενδιαφέρει τώρα κι η παθητική ασφάλεια;

                    Τόσα ερωτήματα κι απάντηση καμία -as usual-

                    deja vu, δεν πειράζει, άσε τον άσχετο κόσμο να παίρνει ΤΤ αντί Brera, τι σ'απασχολεί;

                    Εμενα παντως με ενδιαφερει και η παθητικη ασφαλεια...

                    Εμενα δεν με απασχολει τι παιρνει ο κοσμος, μπορει να παιρνει
                    οτι θελει και ειμαι σιγουρος οτι ηταν και η καλυτερη επιλογη
                    αναλογα με τις αναγκες του καθενος...
                    Δεν προσπαθω να πεισω καποιον να παρει brera, ουτως η αλλως
                    ουτε και εγω θα την επαιρνα γιατι δεν θελω coupe.

                    Στις ερωτησεις σου μην περιμενεις απαντηση, εγω εγραψα για αναρτηση και πλαισιο και εσυ ρωτας ενα καρο ασχετα πραγματα...

                    Και για οσους δεν καταλαβαινουν τη διαφορα μεταξυ αρχιτεκτονική της εμπρόσθιας ανάρτησης mcpherson,(ένα σχήμα που δεν δίνει την ακρίβεια στην οδήγηση που έχουν τα διπλά ψαλίδια) και διπλων ψαλιδιων,
                    ας οδηγησουν το ΜΑΖDA ΜΧ5 με σασί το οποίο είναι εξαιρετικό με διπλά ψαλίδια σωστή κατανομή βάρους (λίγο περισσότερο
                    πίσω) γρήγορο τιμόνι........

                    Βγαλε λοιπον τα γυαλια του group VAG που φορας

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      (άντε πάλι)

                      Επίσης ας οδηγήσουν και ένα Toyota Hilux (διπλά ψαλίδια) και μία Porsche 997 (mcpherson).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        project940 last edited by

                        Οπ, για πες μας ποιές ειναι προδιαγραφές αυτές, αφου είναι κατα DIN/SAE.

                        Έχω ρωτήσει πάνω απο 2083083 φορές στο φόρουμ αυτό και απάντηση δεν έχω πάρει. Τα νούμερα αυτά έως ώτου μας δώσεις τις προδιαγραφφές αυτές είναι ΑΝΕΔΑΦΙΚΑ και δεν εκφράζουν ΤΙΠΟΤΑ

                        To ιδιο θα ελεγες αν ηταν αναποδα η καταταξη?
                        Τα νουμερα αυτα τα ανακοινωνουν οι κατασκευαστες,
                        αμα θες να λυσεις τις αποριες σου ψαξε να βρεις τον κανονισμο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          project940 last edited by

                          άντε πάλι)

                          Επίσης ας οδηγήσουν και ένα Toyota Hilux (διπλά ψαλίδια) και μία Porsche 997 (mcpherson).

                          Ναι ειναι αμεσα συγκρισιμα....
                          οταν δεν εχουμε τι να πουμε λεμε.....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Φυσικά και θα έλεγα το ίδιο ασχέτως κατάταξης. Τα νούμερα αυτά τα έχει ανακοινώσει απ'όσο θυμάμαι η Alfa Romeo και αν δεν δώσεις το τί ακριβώς εκφράζουν δεν έχουν κανένα νόημα (αν υποθέοσυμε πως είναι αξιόπιστα).

                            Είναι σαν να λέμε:

                            Alfa Brera: 13sec
                            Kia Picanto: 14sec

                            Τα δευτερόλεπτα είναι μετρημάνε κατα DIN?

                            Ποιό είναι πιο γρήγορο με βάση τη μέτρηση αυτή????

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Ο χρήστης project940 έγραψε:

                              άντε πάλι)

                              Επίσης ας οδηγήσουν και ένα Toyota Hilux (διπλά ψαλίδια) και μία Porsche 997 (mcpherson).

                              Ναι ειναι αμεσα συγκρισιμα....
                              οταν δεν εχουμε τι να πουμε λεμε.....

                              Οπότε η Brera πχ είναι καλυτερη απο πελυράς ανάρτησης εμπρός σε σχέση με μία Cayman ή μια 335/Μ3?

                              (αυτά είναι συγκρίσιμα? )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                caryothraystis last edited by

                                Ο χρήστης Lakis G έγραψε:

                                Σε τεστ ακαμψίας που έκανα σήμερα το Kia Magentis είχε μεγαλύτερη ακαμψία απο την Alfa Spider κατα 23%. Δικαιολογείται βέβαια επειδή η spider είναι ανοιχτό μοντέλο.

                                (οι μετρήσεις έγιναν σε newton).

                                Γεια ακαμψια δεν ξερω, αλλα η ευκαμψια ειναι η ειδικωτης μου

                                Το φαντάζομαι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  project940 last edited by

                                  http://driving.timesonline.co.uk/articl ... _2,00.html

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης project940 έγραψε:

                                    Εμενα παντως με ενδιαφερει και η παθητικη ασφαλεια...

                                    Εμενα δεν με απασχολει τι παιρνει ο κοσμος, μπορει να παιρνει
                                    οτι θελει και ειμαι σιγουρος οτι ηταν και η καλυτερη επιλογη
                                    αναλογα με τις αναγκες του καθενος...
                                    Δεν προσπαθω να πεισω καποιον να παρει brera, ουτως η αλλως
                                    ουτε και εγω θα την επαιρνα γιατι δεν θελω coupe.

                                    Στις ερωτησεις σου μην περιμενεις απαντηση, εγω εγραψα για αναρτηση και πλαισιο και εσυ ρωτας ενα καρο ασχετα πραγματα...

                                    Και για οσους δεν καταλαβαινουν τη διαφορα μεταξυ αρχιτεκτονική της εμπρόσθιας ανάρτησης mcpherson,(ένα σχήμα που δεν δίνει την ακρίβεια στην οδήγηση που έχουν τα διπλά ψαλίδια) και διπλων ψαλιδιων,
                                    ας οδηγησουν το ΜΑΖDA ΜΧ5 με σασί το οποίο είναι εξαιρετικό με διπλά ψαλίδια σωστή κατανομή βάρους (λίγο περισσότερο
                                    πίσω) γρήγορο τιμόνι........

                                    Βγαλε λοιπον τα γυαλια του group VAG που φορας

                                    Α ναι, τώρα σ'ενδιαφέρει κι η παθητική ασφάλεια, ισχύει και για την 147;

                                    Εσύ (αντ)έγραψες το γνωστό τροπάριο για τις αναρτήσεις χωρίς -όπως πάντα- καμία τεκμηρίωση/επιχείρημα. Απλώς ότι τα διπλα ψαλίδια -μιας Cadillac CTS πχ- είναι καλύτερα από τεα McPherson, το θεωρούμε ως δεδομένο, κάτι σαν αξίωμα

                                    όσο για το ΜΧ-5

                                    http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=15580

                                    τα γυαλιά αλλού

                                    Υ.Γ: που είναι ο Flower να μας αναλύσει την ακα-μψία;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      meco last edited by

                                      Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                      Το μόνο που περιμένω πιά είναι να δω πότε θα βαρεθείτε να λέτε τα ίδια και τα ίδια!!!

                                      Τόσο δύσκολο να είναι να δεχθείτε οτι έχετε διαφορετικές απόψεις και να το αφήσετε εκει?...

                                      Μα είναι θέμα απόψεων τελικά? Εδώ φτάσαμε να συζητάμε τα δεδομένα.
                                      Σε λίγο θα ακούσουμε ότι η brera είναι γρηγορότερη απο το TT σε δρόμο με στροφές, οτι έχει καλύτερα κρατήματα και άλλα... Ας καταφέρει να συγκριθεί με αξιώσεις πρώτα με κάποιο από τα γρήγορα Golf και μετά συζητάμε για το ΤΤ...
                                      Όπως δε συγκρίνονται σε οδική συμπεριφορά και κρατήματα ένα προηγούμενο passat με μία 156 το αντίστοιχο συμβαίνει και τώρα ανάμεσα σε ΤΤ και Brera.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Παιδιά, μην αρχίσουμε τα ίδια πάλι. Τοπικ με συγκρίσεις Brera vs. TT vs. whatever υπάρχουν άπειρα. Εδώ είναι το τοπικ για τη Brera και τη Spider, δεν υπάρχει λόγος να το 'σκίσουμε'. Ευχαριστώ

                                        (Moderator nass)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          project940 last edited by

                                          Για brera και spider λοιπον.

                                          H σπορ εκδοση της brera θα φορεσει τον κινητηρα της
                                          8c δηλαδη 4.7lt με αποδοση 450hp, η νεα gta.
                                          Βελτιωσεις στο πλαίσιο δεν χρειαζεται να γινουν καθως μπορει
                                          ανετα να δεχτει αυτη την ισχυ, παρα μονο ενα sport set up.
                                          Επισης ακουγεται οτι θα μειωθει και το βαρος της.
                                          Η τιμη της φανταζομαι απαγορευτικη για την ελλαδα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sakiss last edited by

                                            Autodelta

                                            http://www.vroom.be/fr/actualite-auto-m ... odelta.asp

                                            video
                                            http://video.google.com/videoplay?docid ... pr=goog-sl

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 88 / 154
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr