-
Ποιο απο αυτά τα τρία θα θέλατε περισσότερο να είχατε;;
Έγω ψηφίζω Stratos Ο λόγος; Απο κάποιον που την έχει ή την είχε οδηγήσει έγραφε: 'The Stratos was not a cruser - it's short wheel base and (for the time) its HP along with touchy steering/handling made it a car that demanded constant input from the driver.'
'Η Stratos δεν ήταν εύκολο αμάξι. Το κοντό της μεταξόνιο, η δύναμή της (για την εποχή) και το ευαίσθητο/αμεσότατο τιμόνι είχε ως αποτέλεσμα να την κάνει αμάξι που ήθελε συνεχώς ο οδηγός να είναι συγκεντρωμένος/στην τσίτα'
Και μερικές ωραίες φωτογραφίες
http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 838008&l=b
http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 838008&l=c
http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 838008&l=d
-
Ποιο απο αυτά τα τρία θα θέλατε περισσότερο να είχατε;;
Έγω ψηφίζω Stratos Ο λόγος; Απο κάποιον που την έχει ή την είχε οδηγήσει έγραφε: 'The Stratos was not a cruser - it's short wheel base and (for the time) its HP along with touchy steering/handling made it a car that demanded constant input from the driver.'
'Η Stratos δεν ήταν εύκολο αμάξι. Το κοντό της μεταξόνιο, η δύναμή της (για την εποχή) και το ευαίσθητο/αμεσότατο τιμόνι είχε ως αποτέλεσμα να την κάνει αμάξι που ήθελε συνεχώς ο οδηγός να είναι συγκεντρωμένος/στην τσίτα'
Και μερικές ωραίες φωτογραφίες
http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 838008&l=b
http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 838008&l=c
http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 838008&l=d
-
Ποιο απο αυτά τα τρία θα θέλατε περισσότερο να είχατε;;
Έγω ψηφίζω Stratos Ο λόγος; Απο κάποιον που την έχει ή την είχε οδηγήσει έγραφε: 'The Stratos was not a cruser - it's short wheel base and (for the time) its HP along with touchy steering/handling made it a car that demanded constant input from the driver.'
'Η Stratos δεν ήταν εύκολο αμάξι. Το κοντό της μεταξόνιο, η δύναμή της (για την εποχή) και το ευαίσθητο/αμεσότατο τιμόνι είχε ως αποτέλεσμα να την κάνει αμάξι που ήθελε συνεχώς ο οδηγός να είναι συγκεντρωμένος/στην τσίτα'
Και μερικές ωραίες φωτογραφίες
http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 838008&l=b
http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 838008&l=c
http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 838008&l=d
-
Τα 3 εξής 2;
-
Εεεε; Είχα βάλει και την 911 2,7 RS!!!
Ok τώρα! [Krusenstern]
-
καταγγέλω το αντιγερμανικό εγκάθετο φόρουμ
-
μετακίνηση στο κατασκευαστές
-
ευτυχώς αύριο είναι κλειστό το μαγαζί
-
-
STRATOS!!!!!
(χάθηκε κι'ο Τρύφωνας απο το φόρουμ)
-
Ο χρήστης Pathos έγραψε:
Ok τώρα! [Krusenstern]
Θενκς
Μου κάνει εντύπωση που ακόμα κανείς δεν έχει ψηφίσει την RS..
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
καταγγέλω το αντιγερμανικό εγκάθετο φόρουμ-
μετακίνηση στο κατασκευαστές
-
ευτυχώς αύριο είναι κλειστό το μαγαζί
παλιογερμαναράδες!!!
-
-
Lancia ... από τις εκείνες τις καλές επόχες
-
stratos γιατι ειναι η μεγαλη μου αγαπη
ακομα κ στο σεγκα ραλι οποτε το βλεπω μου ραγιζει η καρδιαΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ
πραγματικα ειμαι ερωτευμενος..
-
LANCIA
-
Dino για μένα. Η stratos και η RS είναι κι αυτές θρύλοι, αλλά δεν είναι Dino. Τι να λέμε τώρα...
Επιπλέον, η Stratos (δρομίσια, αλλά και αγωνιστική) ήταν ΙΔΙΟΤΡΟΠΗ (με κεφαλαία), ακόμα και για τα δεδομένα της εποχής της. Όχι ότι οι άλλες δεν ήταν, όλα τα Supercars του παρελθόντος ήταν... τρελούτσικα, αλλά η συγκεκριμένη Λάντσια δάγκωνε άσχημα...
Ερωτεύσιμα και τα τρία πάντως. Bella Italia, άλλων εποχών, και γνήσια καθαρόαιμη πόρκα
ΥΓ: Για την 2.7 RS δεν είχε πει ο Πόρσε το αμίμητο: 'Φτιάξαμε ένα αυτοκίνητο όπως έπρεπε να το φτιάξουμε, και μας βγήκε... αγωνιστικό!' ???
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Επιπλέον, η Stratos (δρομίσια, αλλά και αγωνιστική) ήταν ΙΔΙΟΤΡΟΠΗ (με κεφαλαία), ακόμα και για τα δεδομένα της εποχής της. Όχι ότι οι άλλες δεν ήταν, όλα τα Supercars του παρελθόντος ήταν... τρελούτσικα, αλλά η συγκεκριμένη Λάντσια δάγκωνε άσχημα...
Μα γι αυτό ήταν τόσο καλή στα ραλλύ.
Είχε πολύ κοντό μεταξόνιο, και γύρναγε πολύ ευκόλα ενώ εβγαζε και καλά την δύναμη στό δρόμο
Στα σωστά χέρια, ήταν εκπληκτικά γρήγορη και ευέλικτη.Yπάρχει ένα ΠΑΡΑ πολύ καλά φτιαγμένο κιτ-καρ απο την Hawk Cars
http://www.hawkcars.co.uk/hf3000/index.html
που συνήθως το ταιριάζουν με V6 3.0 μηχανή από Alfa 164 -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Επιπλέον, η Stratos (δρομίσια, αλλά και αγωνιστική) ήταν ΙΔΙΟΤΡΟΠΗ (με κεφαλαία), ακόμα και για τα δεδομένα της εποχής της. Όχι ότι οι άλλες δεν ήταν, όλα τα Supercars του παρελθόντος ήταν... τρελούτσικα, αλλά η συγκεκριμένη Λάντσια δάγκωνε άσχημα...
Μα γι αυτό ήταν τόσο καλή στα ραλλύ.
Είχε πολύ κοντό μεταξόνιο, και γύρναγε πολύ εύκολα ενώ εβγαζε και καλά την δύναμη στό δρόμο
Στα σωστά χέρια, ήταν εκπληκτικά γρήγορη και ευέλικτη.Μα αυτό το (απότομο) γύρισμα ήταν το αδύνατό της σημείο.
Στη ψηφοφορία τώρα, όποιο και να διαλέξω θα είναι άδικο για τα άλλα δύο.
Λευκό λοιπόν. -
911 2.7 RS ασπρη με κοκκινες ζαντες παρακαλω για μενα χωρις δευτερη σκεψη. Η stratos εχω την εντυπωση τον V6 της Dino δεν ειχε? Αρα ουσιαστικα ιδιο μοτερ με αλλο bodykit
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Η stratos εχω την εντυπωση τον V6 της Dino δεν ειχε? Αρα ουσιαστικα ιδιο μοτερ με αλλο bodykitΣωστός.
-
Ο χρήστης Pathos έγραψε:
Ποιο απο αυτά τα τρία θα θέλατε περισσότερο να είχατε;;Oποιο και να θελαμε να ειχαμε το σιγουρο ειναι ενα:
Πως στο τελος αυτου του θεματος θα την πληρωσουν η Φολκσβαγκεν και η Αλφα Ρομεο.
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Oποιο και να θελαμε να ειχαμε το σιγουρο ειναι ενα:Πως στο τελος αυτου του θεματος θα την πληρωσουν η Φολκσβαγκεν και η Αλφα Ρομεο.
...και αυτό το ποστ είναι το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Oποιο και να θελαμε να ειχαμε το σιγουρο ειναι ενα:
Πως στο τελος αυτου του θεματος θα την πληρωσουν η Φολκσβαγκεν και η Αλφα Ρομεο.
...και αυτό το ποστ είναι το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση
Ναι καλα...
Ειδα και στα υπολοιπα που δεν υπηρχε αυτο το ποστ
Ferrari vs Lancia vs Porsche