Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ferrari vs Lancia vs Porsche
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ferrari vs Lancia vs Porsche
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    21
    73
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pathos last edited by

      Ποιο απο αυτά τα τρία θα θέλατε περισσότερο να είχατε;;

      Έγω ψηφίζω Stratos Ο λόγος; Απο κάποιον που την έχει ή την είχε οδηγήσει έγραφε: 'The Stratos was not a cruser - it's short wheel base and (for the time) its HP along with touchy steering/handling made it a car that demanded constant input from the driver.'

      'Η Stratos δεν ήταν εύκολο αμάξι. Το κοντό της μεταξόνιο, η δύναμή της (για την εποχή) και το ευαίσθητο/αμεσότατο τιμόνι είχε ως αποτέλεσμα να την κάνει αμάξι που ήθελε συνεχώς ο οδηγός να είναι συγκεντρωμένος/στην τσίτα'

      Και μερικές ωραίες φωτογραφίες

      http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 838008&l=b

      http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 838008&l=c

      http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 838008&l=d

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pathos last edited by

        Ποιο απο αυτά τα τρία θα θέλατε περισσότερο να είχατε;;

        Έγω ψηφίζω Stratos Ο λόγος; Απο κάποιον που την έχει ή την είχε οδηγήσει έγραφε: 'The Stratos was not a cruser - it's short wheel base and (for the time) its HP along with touchy steering/handling made it a car that demanded constant input from the driver.'

        'Η Stratos δεν ήταν εύκολο αμάξι. Το κοντό της μεταξόνιο, η δύναμή της (για την εποχή) και το ευαίσθητο/αμεσότατο τιμόνι είχε ως αποτέλεσμα να την κάνει αμάξι που ήθελε συνεχώς ο οδηγός να είναι συγκεντρωμένος/στην τσίτα'

        Και μερικές ωραίες φωτογραφίες

        http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 838008&l=b

        http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 838008&l=c

        http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 838008&l=d

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pathos last edited by

          Ποιο απο αυτά τα τρία θα θέλατε περισσότερο να είχατε;;

          Έγω ψηφίζω Stratos Ο λόγος; Απο κάποιον που την έχει ή την είχε οδηγήσει έγραφε: 'The Stratos was not a cruser - it's short wheel base and (for the time) its HP along with touchy steering/handling made it a car that demanded constant input from the driver.'

          'Η Stratos δεν ήταν εύκολο αμάξι. Το κοντό της μεταξόνιο, η δύναμή της (για την εποχή) και το ευαίσθητο/αμεσότατο τιμόνι είχε ως αποτέλεσμα να την κάνει αμάξι που ήθελε συνεχώς ο οδηγός να είναι συγκεντρωμένος/στην τσίτα'

          Και μερικές ωραίες φωτογραφίες

          http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 838008&l=b

          http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 838008&l=c

          http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 838008&l=d

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Τα 3 εξής 2;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pathos last edited by

              Εεεε; Είχα βάλει και την 911 2,7 RS!!!

              Ok τώρα! [Krusenstern]

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                καταγγέλω το αντιγερμανικό εγκάθετο φόρουμ

                1. μετακίνηση στο κατασκευαστές

                2. ευτυχώς αύριο είναι κλειστό το μαγαζί

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hunter last edited by

                  STRATOS!!!!!

                  (χάθηκε κι'ο Τρύφωνας απο το φόρουμ)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pathos last edited by

                    Ο χρήστης Pathos έγραψε:

                    Ok τώρα! [Krusenstern]

                    Θενκς

                    Μου κάνει εντύπωση που ακόμα κανείς δεν έχει ψηφίσει την RS..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pathos last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:
                      καταγγέλω το αντιγερμανικό εγκάθετο φόρουμ

                      1. μετακίνηση στο κατασκευαστές

                      2. ευτυχώς αύριο είναι κλειστό το μαγαζί

                      παλιογερμαναράδες!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        montecarlo last edited by

                        Lancia ... από τις εκείνες τις καλές επόχες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skye last edited by

                          stratos γιατι ειναι η μεγαλη μου αγαπη
                          ακομα κ στο σεγκα ραλι οποτε το βλεπω μου ραγιζει η καρδια

                          ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ

                          πραγματικα ειμαι ερωτευμενος..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            caryothraystis last edited by

                            LANCIA

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              Dino για μένα. Η stratos και η RS είναι κι αυτές θρύλοι, αλλά δεν είναι Dino. Τι να λέμε τώρα...

                              Επιπλέον, η Stratos (δρομίσια, αλλά και αγωνιστική) ήταν ΙΔΙΟΤΡΟΠΗ (με κεφαλαία), ακόμα και για τα δεδομένα της εποχής της. Όχι ότι οι άλλες δεν ήταν, όλα τα Supercars του παρελθόντος ήταν... τρελούτσικα, αλλά η συγκεκριμένη Λάντσια δάγκωνε άσχημα...

                              Ερωτεύσιμα και τα τρία πάντως. Bella Italia, άλλων εποχών, και γνήσια καθαρόαιμη πόρκα

                              ΥΓ: Για την 2.7 RS δεν είχε πει ο Πόρσε το αμίμητο: 'Φτιάξαμε ένα αυτοκίνητο όπως έπρεπε να το φτιάξουμε, και μας βγήκε... αγωνιστικό!' ???

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                montecarlo last edited by

                                Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                Επιπλέον, η Stratos (δρομίσια, αλλά και αγωνιστική) ήταν ΙΔΙΟΤΡΟΠΗ (με κεφαλαία), ακόμα και για τα δεδομένα της εποχής της. Όχι ότι οι άλλες δεν ήταν, όλα τα Supercars του παρελθόντος ήταν... τρελούτσικα, αλλά η συγκεκριμένη Λάντσια δάγκωνε άσχημα...

                                Μα γι αυτό ήταν τόσο καλή στα ραλλύ.
                                Είχε πολύ κοντό μεταξόνιο, και γύρναγε πολύ ευκόλα ενώ εβγαζε και καλά την δύναμη στό δρόμο
                                Στα σωστά χέρια, ήταν εκπληκτικά γρήγορη και ευέλικτη.

                                Yπάρχει ένα ΠΑΡΑ πολύ καλά φτιαγμένο κιτ-καρ απο την Hawk Cars
                                http://www.hawkcars.co.uk/hf3000/index.html
                                που συνήθως το ταιριάζουν με V6 3.0 μηχανή από Alfa 164

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tazio last edited by

                                  Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

                                  Επιπλέον, η Stratos (δρομίσια, αλλά και αγωνιστική) ήταν ΙΔΙΟΤΡΟΠΗ (με κεφαλαία), ακόμα και για τα δεδομένα της εποχής της. Όχι ότι οι άλλες δεν ήταν, όλα τα Supercars του παρελθόντος ήταν... τρελούτσικα, αλλά η συγκεκριμένη Λάντσια δάγκωνε άσχημα...

                                  Μα γι αυτό ήταν τόσο καλή στα ραλλύ.
                                  Είχε πολύ κοντό μεταξόνιο, και γύρναγε πολύ εύκολα ενώ εβγαζε και καλά την δύναμη στό δρόμο
                                  Στα σωστά χέρια, ήταν εκπληκτικά γρήγορη και ευέλικτη.

                                  Μα αυτό το (απότομο) γύρισμα ήταν το αδύνατό της σημείο.

                                  Στη ψηφοφορία τώρα, όποιο και να διαλέξω θα είναι άδικο για τα άλλα δύο.
                                  Λευκό λοιπόν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 0
                                    007 last edited by

                                    911 2.7 RS ασπρη με κοκκινες ζαντες παρακαλω για μενα χωρις δευτερη σκεψη. Η stratos εχω την εντυπωση τον V6 της Dino δεν ειχε? Αρα ουσιαστικα ιδιο μοτερ με αλλο bodykit

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tazio last edited by

                                      Ο χρήστης 007 έγραψε:
                                      Η stratos εχω την εντυπωση τον V6 της Dino δεν ειχε? Αρα ουσιαστικα ιδιο μοτερ με αλλο bodykit

                                      Σωστός.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        krieza last edited by

                                        Ο χρήστης Pathos έγραψε:
                                        Ποιο απο αυτά τα τρία θα θέλατε περισσότερο να είχατε;;

                                        Oποιο και να θελαμε να ειχαμε το σιγουρο ειναι ενα:

                                        Πως στο τελος αυτου του θεματος θα την πληρωσουν η Φολκσβαγκεν και η Αλφα Ρομεο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
                                          Oποιο και να θελαμε να ειχαμε το σιγουρο ειναι ενα:

                                          Πως στο τελος αυτου του θεματος θα την πληρωσουν η Φολκσβαγκεν και η Αλφα Ρομεο.

                                          ...και αυτό το ποστ είναι το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            krieza last edited by

                                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                            Oποιο και να θελαμε να ειχαμε το σιγουρο ειναι ενα:

                                            Πως στο τελος αυτου του θεματος θα την πληρωσουν η Φολκσβαγκεν και η Αλφα Ρομεο.

                                            ...και αυτό το ποστ είναι το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση

                                            Ναι καλα...
                                            Ειδα και στα υπολοιπα που δεν υπηρχε αυτο το ποστ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr