-
δεν δίνει όμως στοιχεία...
μοντέλο, τιμή...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
δεν δίνει όμως στοιχεία...μοντέλο, τιμή...
Αντε γκρινιαρη! Μοντελο του '99 με 9000
-
Απο που ναρχισω τωρα.....Λοιπον το Punto της υπογραφης περασε και αλλο ενα τσεκαπ !!! Δεν εχει χαλασει τπτ και ας το οδηγει η μητερα της οικογενειας(παλι καλα που δεν ψαχνει αυτα που γραφω).Αρα δηλωνω ΞΑΝΑ ευχαριστημενος !!
Και τωρα ενα αλλο νεο...Αγορασθηκε ενα Seicento 1.1 μολις σημερα για να προσφερει τις υπηρεσιες του στο κεντρο τις Aθηνας.Μεχρι στιγμης εχω ''χεστει απο τη χαρα μου'' γιατι ειναι πολυ μπιμπελο..απεκτησε και nickname'πασχαλιτσα'. Εχει πολυ πλακα και νευρο !! Ιδανικο για ατσουμπαλη οδηγηση αλλα λιγο βαρυ τιμονι.Ελπιζω να με βγαλει ασπροπροσωπο!!!
φωτο μολις βρεθει το καλωδιο της φωτογραφικης....
-
Κύριοι...
Έχουμε νέο έμβλημα
-
Ωραίο,και έχει και μια ρετρό αίσθηση συν των άλλων..
Ας ελπίσουμε σε ένα καλύτερο μέλλον της ιστορικής εταιρείας,και η αλλαγή του σήματος να σημάνει και περίοδο άνθησης...κερδισμένη θα βγει η αυτοκίνηση!
-
Ωραίο. Ανακύκλωση παλιού σήματος βέβαια, αλλά αυτό το κάνουν παραδοσιακά οι Ιταλοί. Προσωπικά, δε με χαλάει καθόλου, όλα τα σήματα της Fiat εκτός από αυτό με τις 4 γραμμές των 80's-90's μου άρεσαν πολύ.
-
Πολύ ωραίο το 'καινούριο' σήμα!
Θα αρχίσει με το καινούριο bravo;
Πόσο κάγκουρας θα είμαι αν το βάλω στο δικό μου;
-
Προσωπικά μόνο ως κοροϊδία μπορώ να εκλάβω το να αλλάζει συνεχώς μια εταιρία το σήμα της...
Όσο κόκκινο και αν γίνει Ferrari ή Fiat δε γίνεται, ούτε θα αλλάξει κάτι στα μάτια του κόσμου. Ταλαιπωρία προκαλούν μόνο στους αντιπροσώπους τους ανά τον κόσμο και στα service που θα πρέπει εκ νέου και σε σύντομο χρονικό διάστημα να αλλάξουν επιγραφές, κτλΥ.Γ. Αγόρασα προ καιρού 4 ζάντες από 2.0 Tipo, τις οποίες σκοπεύω λίαν συντόμως να τοποθετήσω στο ταπεινό μου 1.4 Tipo. Οι δύο από αυτές έχουν το σήμα με τις γραμμούλες που δεν αρέσει στον Krusenstern και οι άλλες δύο τίποτα μιας και έχει χαθεί. Σκόπευα να πάω να πάρω μια τετράδα νέα σήματα (το τωρινό μπλε), έλα όμως που τώρα μπήκα σε σκέψεις να περιμένω το νέο νέο σήμα (το μελλοντικό κόκκινο). Πολύ μπέρδεμα ρε παιδιά...
-
Καλα, με το καινουργιο το σηματακι.... ξερετε... αυτο το κοκκινο... θα μπουμε πολυ ασχημα στο ματι των Hondaκιδων Type-R αλα Ιταλικα
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
[...]Type-R αλα ΙταλικαTipo-R δλδ...
Αλλά φέρνει κακές αναμνήσεις αυτό το Tipo -
Οι αντιπροσωπειες δεν χρειαζεται να αλλαξουν σημα,
Αν παρατηρησεις δεν εχουν το ιδιο σημα ακριβως για αυτον το λογο.
το μπλε σημα θα διατηρηθει στο εσωτερικο -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Προσωπικά μόνο ως κοροϊδία μπορώ να εκλάβω το να αλλάζει συνεχώς μια εταιρία το σήμα της...
Όσο κόκκινο και αν γίνει Ferrari ή Fiat δε γίνεται, ούτε θα αλλάξει κάτι στα μάτια του κόσμου.To σήμα της Fiat ήταν κόκκινο ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑ χρόνια πρίν, όταν δεν υπήρχε ΚΑΝ Ferrari:
-
Η εταιρία έχει αλλάξει 16 φορές σήμα (!!!) μέσα στα τελευταία 100 χρόνια..
Προσωπικά δεν νομίζω οτι ειναι καλή ιδέα αφού το νύν σήμα ειναι απλό και αναγνωρίσιμο.
Κόκκινο σήμα είχαν και παλαιότερα....Δεν είναι καινούργιο
-
Ο χρήστης project940 έγραψε:
Οι αντιπροσωπειες δεν χρειαζεται να αλλαξουν σημα,
Αν παρατηρησεις δεν εχουν το ιδιο σημα ακριβως για αυτον το λογο.
το μπλε σημα θα διατηρηθει στο εσωτερικοH φωτογραφία του εσωτερικού πάντως δεν είναι επίσημη οπότε ας περιμένουμε λίγο σχετικά με αυτό. Μου φαίνεται παράλογο εξάλλου να διατηρήσει δύο διαφορετικά σήματα.
@νδρέας
-
Οι επισημες φωτο σε 1 μηνα περιπου.
Στο εσωτερικο ειναι το μπλε σημα με το δαφνινο στεφανι.Μεσα στο 2007 η φιατ λοιπον ριχνει στη μαχη ολα τα οπλα της
Ξεκινημα με το Bravo που θα ειναι στις περισσοτερες αγορες μεχρι
το Μαρτιο και η συνεχεια το σεπτεμβριο με φιατ 500 και φυσικα
το φιατ 500 abarth.
Μην ξεχναμε και τους νεους κινητηρες που θα δωσουν νεο ενδιαφερον
και στο ηδη επιτυχημενο Grande Punto, οπως ο 1.4Τ και 1.8Τ αλλα
και diesel 1.6 και 2.0 -
Fiat Punto HGT
Fiat Seicento Sporting 86 hp,με τεσσερα δισκοφρενα και εξωτερικο κιτ της Abarth
Τελος και πιο αγαπημένο το Φιατοειδες Yugo μοντελο 1984 που μονο οπως βγηκε απ΄το εργοστασιο δεν ειναι.Το κινει ο κλασικος 1116cc του Gruppo σε εκδοση της Lancia με 63 ιππους και βεβαια αναρτησεις,φρενα,καθισματα ειναι ολα αλλαγμενα.Πιστεψτε με αναμεσα στο HGT (ο 1800 ειναι εξαιρετικος και αποδιδει αρκετα παραπανω απο οσα υποσχεται) και τον οδηγο του μπορει να μην υπαρχει δεσιμο μεταξυ ανθρωπου και μηχανης,αλλα αναμεσα στο Yugaκι και τον οδηγο του υπαρχει τεραστιο. -
Τη γνώμη έχετε για το Fiat Brava 1.25sx μοντ 99; Το έχω ένα χρόνο περίπου με 48.000χλμ και το μόνο που χρειάστηκε εκτός από το μεγάλο σέρβις για αλλαγή ιμάντα χρονισμού και την αντικατάσταση του εξαρτήματος για να κρατά το ρελαντί μέχρι τώρα δε μου έβγαλε κάτι. Αν και βαρύ για τα κυβικά του, εντάξει κινεί το μοτέρ αξιοπρεπώς το αμάξωμά του. Αλλά δεν ξέρω αν έχουν κάποια ελατώματα βγάλει. Εδώ που είστε γνώστες της fiat έχετε ακούσει τίποτα σχετικά με το μοτέρ ή τα ηλεκτρικά του; Το ciquecento που έχω εκτός από τα ηλεκτρικά που καμιά φορά είναι στον κόσμο τους δεν είχα παράπονο. Το καλό στην εταιρία είναι τα φθηνά της ανταλλακτικά και το ότι καμία σχέση δεν έχει με το παρελθόν από θέματα αξιοπιστίας. Και για τα λεφτά τους είναι τίμια. Αλλά το brava (πρέπει εκτός από το αμάξωμα να έχει πολλά κοινά με το bravo) δεν το είδα και τόσο να κυκλοφορεί και για αυτό αναρωτιέμαι γενικά μήπως έχουν βγάλει κάποια προβλήματα ή κάτι που θα πρέπει να προσέξω.
-
H μηχανή 1.242 ειναι πολύ αξιόπιστη χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.
Επίσης είναι σχετικά οικονομική στην βενζίνη.για το υπόλοιπο όχημα δεν ξέρω
-
Ο 1.242cc με κινει σχεδον 7 χρόνια. Ζήτησε έναν αισθητηρα θερμοκρασίας αέρα (4 ευρώ) και απλα τσιμπάει λιγάκι το λαδάκι μετά απο παρατεταμένες περιόδους σκισιματος (αλλαγες στους κοφτες).
Πέραν του τακτικου service δεν ζητησε κατι ο κινητήρας... ολα ρολοι...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ο 1.242cc με κινει σχεδον 7 χρόνια.Oυ το καημένο το μοτεράκι!
FIAT FORUM