-
3θυρο δεν υπάρχει;;;;
-
popolaros mode on
καλα μ@λακες ειναι...............
popolaros mode off
-
ουτε ζεστη, ουτε κρυο...
ps: Και αυτο θελει 17αρες για να 'δειξει'...
-
Και με 17άρες η κεντρική κονσόλα δεν σώζεται όμως! Πώς είναι ετσι; Ελπίζω να με απατά η φωτό αλλά ... Μπλιαχ! Κι όσο το βλέπω τόσο το...βαριέμαι...
-
περιμενα οτι θα βγαλουν κατι πιο ριζοσπαστικο σε σχεση με το προηγουμενο...αυτο απλα ειναι ενα προηγουμενο κορολλα 'διασταυρωμενο' με νεο γιαρις. Μεσα ειναι καλυτερο αλλα πιστευα οτι θα εκανε κατι καλυτερο υστερα μαλιστα απο το ευρωπαικο σιβικ. Ενταξει σιγουρα θα πουλησει αλλα κανει ακομα και τους υποστηρισκτες να επαναλαμβανουν τα:αχρωμο, αγευστο, αοσμο...
Για να ειμαστε και σωστοι ομως...1.6 124 αλογα; Ατμοσφαιρικο; Πολυ καλη επιδοση για οικογενειακο με αξιοπιστια τογιοτα. -
Σαν να είδαν το Civic τη μέρα που παρουσιάστηκε και αποφάσισαν πως και αυτοί πρέπει το συντομότερο δυνατό να παρουσιάσουν κάτι αντίστοιχο.
Σαν να έχει σχεδιαστεί πρόχειρα, θέλοντας να δείχνει πιο σύγχρονο απο οτι η Toyota μας έχει συνηθίσει χωρίς όμως εν τέλει να το επιτυγχάνουν. -
Δεν υπάρχον μερικά σχέδια που βάζεις στοίχημα οτι θα γεράσουν πολύ γρήγορα; Που ουσιαστικά έχουν γεράσει πριν βγούν; Ε, αυτό είναι ένα απ αυτά!!
Το οτι δε βλέπουμε 3θυρο με κάνει να ελπίζω να δω κάτι νέο, πιο προχωρημένο...
-
Λέτε να βγάλει κάτι σε πιο coupe μορφή; Όπως στις πιο παλιές γενιές;
@νδρέας
-
Μετά το νέο RAV4 (που πηγαίνει καλά πάντως) τη κατάργηση του mr2 και της celica TS, άλλο ένα βήμα προς τα πίσω...
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Λέτε να βγάλει κάτι σε πιο coupe μορφή; Όπως στις πιο παλιές γενιές;@νδρέας
Κάτι σε ΑΕ06 σκέφτεσαι;
Μακάρι, αλλά...δεν έχει τέτοιου είδους 'αλητείες' πλέον, κατά τη γνώμη μου...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Λέτε να βγάλει κάτι σε πιο coupe μορφή; Όπως στις πιο παλιές γενιές;
@νδρέας
Κάτι σε ΑΕ06 σκέφτεσαι;
Μακάρι, αλλά...δεν έχει τέτοιου είδους 'αλητείες' πλέον, κατά τη γνώμη μου...
Xμ... με τους κωδικούς ποτέ δεν τα πήγα καλά. Όλες οι γενιές πάντως, εκτός από την τελευταία, είχαν κουπέ έκδοση, η κουπέ βασισμένο στα μηχανικά της μέρη στην Ιαπωνία τουλάχιστον, με το όνομα Levin.
@νδρέας
-
Απλά πήρα την πιο γνωστή Levin/Sprinter ΑΕ86 που έβγαινε από '84-'87 (άρα και το '86) και την προσάρμοσα στο 2006!
Κυκλοφορεί μια άσπρη Sprinter στη Θεσσαλονίκη δυο γενιές πίσω, που μου τρέχουν τα σάλια...είμαι και παλιοιαπωνόφιλος και δεν βρίσκω καθόλου άσχημη την ιδέα σου για κουπε Corolla/Auris...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Απλά πήρα την πιο γνωστή Levin/Sprinter ΑΕ86 που έβγαινε από '84-'87 (άρα και το '86) και την προσάρμοσα στο 2006!Κυκλοφορεί μια άσπρη Sprinter στη Θεσσαλονίκη δυο γενιές πίσω, που μου τρέχουν τα σάλια...είμαι και παλιοιαπωνόφιλος και δεν βρίσκω καθόλου άσχημη την ιδέα σου για κουπε Corolla/Auris...
Α... οκ, δεν το έπιασα γιατί όπως σου είπα δεν τα πάω καλά με τους κωδικούς... Βασικά μου σπάνε τα νεύρα
@νδρέας
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Για να ειμαστε και σωστοι ομως...1.6 124 αλογα; Ατμοσφαιρικο; Πολυ καλη επιδοση για οικογενειακο με αξιοπιστια τογιοτα.Δεκτό το σχόλιο περί του 1.6 κινητήρα, αν ισχύουν όμως τα νούμερα που διάβασα για τον 1.4 (97 ίπποι στις 6.000 σ.α.λ., 130 Nm στις 4.400 σ.α.λ., 0-100 σε 13 δλ. και τελική 170 χλμ/ώρα) τότε η corolla χάνει ένα από τα βασικά της πλεονεκτήματα που ήταν οι επιδόσεις. Άλλωστε η 1.4 πουλάει πολύ περισσότερο από την 1.6 και ως εκ τούτου θα έπρεπε να τους απασχλοκεί περισσότερο η συνέχιση αυτής της επιτυχίας. Δεν είναι κακό το να θέλουν να χτυπήσουν το Golf στα 1600, σίγουρα όμως το να 'κάψουν' τα 1400 δεν είναι η λύση.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Δλδ αυτό είναι πιο άσχημο/άγευστο/άοσμο από το Golf ;
-
Δεν ειναι άσχημο, απλά μοιάζει με ενα απλό facelift του τωρινού μοντέλου...
Κρίμα...
-
Εσωτερικά τουλάχιστον διαφωνώ...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μετά το νέο RAV4 (που πηγαίνει καλά πάντως) τη κατάργηση του mr2 και της celica TS, άλλο ένα βήμα προς τα πίσω...Και λογω οοοολων αυτων των βηματων πισω η ΤΟΥΟΤΑ απεχει ενα κλικ να γινει η Νο1 αυτοκινητοβιομηχανια του κοσμου
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Μετά το νέο RAV4 (που πηγαίνει καλά πάντως) τη κατάργηση του mr2 και της celica TS, άλλο ένα βήμα προς τα πίσω...
Και λογω οοοολων αυτων των βηματων πισω η ΤΟΥΟΤΑ απεχει ενα κλικ να γινει η Νο1 αυτοκινητοβιομηχανια του κοσμου
Nαι, κανείς δεν το αμφισβητεί αυτό, άλλα δεν έχει καμμία σχέση με το σχόλιό μου.
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Μετά το νέο RAV4 (που πηγαίνει καλά πάντως) τη κατάργηση του mr2 και της celica TS, άλλο ένα βήμα προς τα πίσω...
Και λογω οοοολων αυτων των βηματων πισω η ΤΟΥΟΤΑ απεχει ενα κλικ να γινει η Νο1 αυτοκινητοβιομηχανια του κοσμου
Μπορεί να είναι η Νο1 -για μένα- αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά ακόμα και ένας υπερμαζικός κατασκευαστής ΠΡΕΠΕΙ να έχει αυτοκίνητα για να ονειρεύεται ο κάτοχος Yaris, Corolla κλπ. Και δεν λέω, ωραίο το να καις 5-6 λίτρα οδηγώντας ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο, αλλά στα όνειρά σου βλέπεις 200+ άλογα σε ένα ερεθιστικό αμάξωμα με 2 πόρτες και 2 θέσεις συνήθως...
Toyota Corolla (4d) & Auris (5d) 2007