-
ε οκ, γούστα είπε ο πίθηκας και έφαγε το σαπούνι
-
οκ,ας βγάλουμε τότε και την εμφανιση απο τον τομέα των υποκειμενικών παραγόντων
-
Ενα αμαξι το κρινεις στο συνολο και κυριως στην αξιοπιστια και στην δυναμη του κινητηρα. Οποτε να κρατανε μικρο καλαθι ολοι και να μην λενε ιστοριες.
-
Μήπως να ζητήσουμε και συγγνώμη όσοι το βρίσκουμε εμφανισιακά βαρετό ή άσχημο?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μήπως να ζητήσουμε και συγγνώμη όσοι το βρίσκουμε εμφανισιακά βαρετό ή άσχημο?Απαραίτητα!
-
Δοκιμή απο το autoexpress:
http://www.autoexpress.co.uk/news/motoringpreviews/203332/mazda_3.html -
Χαλαρά καλύτερα έτσι, τα λεφτά στο καμουφλαρισμένο animal, να πατάει ο'τι κινείται παρά να πληρώνεις look και μπλιμπλίκια και να είσαι με την πλέμπα των καθωσπρέπει gti
Περίμενα να είναι το νέο CTR το καθαρόαιμο animal αλλά όπως φαίνεται το 3άρι είναι μακράν μπροστά. Δεν πειράζει, έτσι και αλλιώς από made in Σουίντον καλύτερα made in Χιροσίμα!!
-
Απο το αμερικάνικο Car&Driver:
http://www.caranddriver.com/roadtests/1 ... eed-3.html -
Στην Αμερική με 40.000 ντόλλαρς αγοράζεις μια ωραιότατη Mustang Shelby με 500 αφηνιασμένα άλογα και όλα τα υπόλοιπα τα γράφεις πολύ απλά στα @@ σου...
-
32.000 Euro δηλαδή
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
32.000 Euro δηλαδή΄
28990Ε κοστίζει
-
Για όποιον ξέρει αλλά και για κατόχους mx5, Focus RS etc.
Πόσο αυξάνεται το επιπλέον κόστος συντήρησης λόγω της ύπαρξης του μπλοκέ; Πιστεύω η συντήρηση πρέπει να είναι πολύ πιο περιορισμένη από ότι πχ στα 4wd συνεκτικού συμπλέκτη (πχ να περιορίζεται σε αλλαγή λαδιών διαφορικού με συχνότητα ανάλογη της χρήσης).
Ισχύει αυτό; Γνωρίζει κάποιος να απαντήσει;
-
Ένα τόρσεν δε νομίζω να έχει περισσότερη συντήρηση απο ένα απλό διαφορικό. Απλώς αλλάζεις βαλβολίνες όποτε χρειαστεί.
Αν κάποιος ξέρει κόστος για το *συγκεκριμένο *αυτοκίνητο ας μας πει.
Mazda 3 MPS 2006